Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Jul 2007 00:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

tarantino schreef:
Die interne redenen geloof ik trouwens ook niets van. Wat maakt het als ploeg nu uit of de Deen in Mexico of Italië trainde.
Omdat het bewijst dat hij moedwillig de UCI controles ontliep en niet gewoon vergeetachtig was.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 26 Jul 2007 00:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Joni Philips schreef:
tarantino schreef:
Die interne redenen geloof ik trouwens ook niets van. Wat maakt het als ploeg nu uit of de Deen in Mexico of Italië trainde.
Omdat het bewijst dat hij moedwillig de UCI controles ontliep en niet gewoon vergeetachtig was.


Precies, daarnaast is het een stukje vertrouwen. Rasmussen zegt tegen zijn ploeg (zijn werkgever, waardoor hij zijn brood op de plank krijgt) dat hij in Mexico zit, maar traint ondertussen in Italië. Waarom doet iemand dat als hij niets te verbergen heeft?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tom_V BerichtGeplaatst: 26 Jul 2007 00:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Joni Philips schreef:
tarantino schreef:
Die interne redenen geloof ik trouwens ook niets van. Wat maakt het als ploeg nu uit of de Deen in Mexico of Italië trainde.
Omdat het bewijst dat hij moedwillig de UCI controles ontliep en niet gewoon vergeetachtig was.


In Mexico kunnen ze hem ook controleren, als ze dat willen. Dat hij moedwillig de controles ontliep, daar twijfelt geen weldenkend mens aan.
Nogmaals, of hij ze nu ontliep in Mexico of Italië maakt geen zier uit.

Zou het niet eerder met "begeleiding" die hij in Italië opzocht te maken hebben denk je? "Begeleiding" die de Rabobank ploeg nu ter ore gekomen is?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Jul 2007 00:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

tarantino schreef:
Joni Philips schreef:
tarantino schreef:
Die interne redenen geloof ik trouwens ook niets van. Wat maakt het als ploeg nu uit of de Deen in Mexico of Italië trainde.
Omdat het bewijst dat hij moedwillig de UCI controles ontliep en niet gewoon vergeetachtig was.


In Mexico kunnen ze hem ook controleren, als ze dat willen. Dat hij moedwillig de controles ontliep, daar twijfelt geen weldenkend mens aan.
Nogmaals, of hij ze nu ontliep in Mexico of Italië maakt geen zier uit.

Zou het niet eerder met "begeleiding" die hij in Italië opzocht te maken hebben denk je? "Begeleiding" die de Rabobank ploeg nu ter ore gekomen is?
Contact met Dr. Ferrari zegt maar weinig, maar euh, als je in Italië zit, kunnen ze je niet controleren in Mexico. Anyway, 'morgen' pas meer info.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 26 Jul 2007 00:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Joni Philips schreef:
Contact met Dr. Ferrari zegt maar weinig, maar euh, als je in Italië zit, kunnen ze je niet controleren in Mexico. Anyway, 'morgen' pas meer info.


Klopt. Maar als je dan toch niet in Mexico 'traint' om dopingcontroles te ontlopen kies je niet zomaar Italië uit. Daar loop je kans om gespot te worden. En Rasmussen werd gespot.
Hij ging er echt niet rondfietsen om van de mooie landschappen te genieten.
Mark my words: het gaat hier niet om interne regeltjes of moedwillig ontlopen van controles. Er is meer aan de hand, anders had Rabobank hem niet op staande voet ontslagen.

Hopelijk kennen we morgen inderdaad de ware toedracht. The who, the what and the why, zoals onze ex-Navo baas uit Hasselt zou zeggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 26 Jul 2007 07:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Citaat:
Zonde voor jongens als Boogerd en Dekker die zich de naad uit het lijf reden voor de Deen. Hopelijk besluit Rabobank om in de Tour te blijven. Al was het maar voor hen.


Ik citeer uit BN DeStem van vandaag: "Michael Boogerd verklaarde dat het wat hem betreft duidelijk was. "Denk je dat ik vier dagen voor lul ga rijden.""

Dus verwacht maar niet dat ze doorgaan.

--------------------------------------------------

Over de Tour in het algemeen. Het is één grote ramp, dat dopinggebruik e.d., als je het mij vraagt. Zo'n vertoning is gewoon een schande. Ze verpesten het voor zichzelf, voor alle andere deelnemers van de Tour en alle anderen die ermee te maken hebben. Ongelofelijk triest is het enige wat ik er nog over wil/kan zeggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 26 Jul 2007 16:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Devilly schreef:
Dus verwacht maar niet dat ze doorgaan.


Ze zijn toch doorgegaan. Menchov ondertussen afgestapt.

Is er trouwens nog nieuws geweest vandaag over de zaak Rasmussen, of houden ze het bij Rabobank op het overtreden van de interne regels?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 27 Jul 2007 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

boogerd 4de , er is een last van m afgevallen nu rasmussen is afgevallen... als rasmussen al vanaf het begin van het seizoen er niet bij was geweest had ik m een top 5 plaats toegedeeld deze tour...

maar deze tour lijkt helemaal nergens op: ik hoor eigenlijk alleen maar nieuwtjes over doping daar en daar, en ik hoor bij niets over wie nou welke etappe wint..., en daar gaat het uiteindelijk toch om...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 27 Jul 2007 23:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

lol,doping eeeeuh wielrennen,wat een kutsport

ze kunnen beter iedereen doping laten nemen,dan is het tenminste eerlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 28 Jul 2007 08:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

dnarbeis schreef:
lol,doping eeeeuh wielrennen,wat een kutsport


In iedere sport waar je wat kunt verdienen cirucleren middelen om prestaties te bevorderen.
Echter, nergens is de controle zo streng als bij wielrennen. Patrick Lefevere verklaarde gisteren nog dat Tom Boonen in de week voor het Belgisch kampioenschap 4 (vier!) keer gecontroleerd werd. In één week.

Dan is het ook niet moeilijk dat er regelmatig mensen tegen de lamp lopen.

Vraag eens aan de gemiddelde voetballer hoeveel controles die in een hele carrière heeft moeten ondergaan... Topspelers die spelen 3 wedstrijden op 8 dagen en leggen daarin telkens een tiental kilometer af. Sprinten, lopen, snelheidswissel, impact met de bal, impact met tegenstander. Op dat niveau fysiek enorm belastend. Zouden zij het ook doen op water en brood?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 28 Jul 2007 08:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Fiercy Dragon schreef:
maar deze tour lijkt helemaal nergens op: ik hoor eigenlijk alleen maar nieuwtjes over doping daar en daar, en ik hoor bij niets over wie nou welke etappe wint..., en daar gaat het uiteindelijk toch om...


Dat ligt aan de media natuurlijk. Ik vrees dat die met een enorm Armstrong-complex zitten.
Velen zijn ten strijde getrokken tegen de Amerikaan, maar geen van die persmuskieten heeft ooit een hard bewijs gevonden.
Ze zijn nu zowaar hun schade aan het inhalen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Jul 2007 10:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

dnarbeis schreef:
lol,doping eeeeuh wielrennen,wat een kutsport

ze kunnen beter iedereen doping laten nemen,dan is het tenminste eerlijk.
Je hebt op de eerste pagina al laten weten dat je wielrennen niets vindt, gelieve dan ook je mening niet meer te laten weten in het topic.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 30 Jul 2007 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Weet je het al onze nieuwste tour de france winnaar wordt verdacht van dopinggebruik

en doping gaan toelaten kan ook niet dan spuiten ze zichzelf allemaal kapot na een tijd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Jul 2007 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Michaël_ schreef:
Weet je het al onze nieuwste tour de france winnaar wordt verdacht van dopinggebruik

en doping gaan toelaten kan ook niet dan spuiten ze zichzelf allemaal kapot na een tijd

Dat weten we al even, maar volgens de UCI heeft hij niets te maken met Fuentes. Onschuldig tot schuld bewezen is. En ja, dat ze zich dan maar kapotspuiten, dat heeft Simpson al gedaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 30 Jul 2007 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Als ze dopinggebruik gaan legaliseren dan bestaan er binnenkort geen wielrenners meer en dan spuiten ze zich zo vol tot dat ze een hartaanval krijgen en dan kan je het ook geen sport meer noemen

de enigste oplossing is om de top 10 ofzo na elke rit te controleren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
im2 BerichtGeplaatst: 30 Jul 2007 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2006
Berichten: 1967

Michaël_ schreef:
de enigste oplossing is om de top 10 ofzo na elke rit te controleren


Volgens mij doen ze dat al, of niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Jul 2007 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

im2duvi schreef:
Michaël_ schreef:
de enigste oplossing is om de top 10 ofzo na elke rit te controleren


Volgens mij doen ze dat al, of niet?
Ze controleren de winnaar, de gele trui en een willekeurige selectie van renners na elke rit. 's morgens en 's nachts controleren ze ook een willekeurige selectie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 30 Jul 2007 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Ik snap het niet wrr zou je dan nog doping nemen als je wint wordt je toch gepakt en is je carriere afgelopen

Al is nog lang niet iedereen eerlijk zo zou boonen buiten het seizoen aan drugs doen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Jul 2007 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Michaël_ schreef:
Ik snap het niet wrr zou je dan nog doping nemen als je wint wordt je toch gepakt en is je carriere afgelopen

Al is nog lang niet iedereen eerlijk zo zou boonen buiten het seizoen aan drugs doen
Heeft toch niemand zaken mee als je in je vrije tijd heroïne pakt, maar het nemen van epo en dergelijke in de winter is vrij nutteloos. Het verbetert je prestaties niet in de koers, het is vergelijkbaar met een hoogtestage. Daarnaast wordt in de winter ook gecontroleerd. Mensen nemen nog altijd doping omdat ze denken dat zij niet betrapt zullen worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cor BerichtGeplaatst: 30 Jul 2007 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 2039

Joni Philips schreef:
Ze controleren de winnaar

Waarom ik al niet snapte dat Vinokourov zo onverstandig was. Een makkelijk te ontdekken vorm van doping gebruiken en vervolgens winnen is toch vragen om problemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 31 Jul 2007 00:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Cor schreef:
Joni Philips schreef:
Ze controleren de winnaar

Waarom ik al niet snapte dat Vinokourov zo onverstandig was. Een makkelijk te ontdekken vorm van doping gebruiken en vervolgens winnen is toch vragen om problemen.

vinokourov verwachtte dat die alleen maar een plasje moest doen maar jammer genoeg voor hem trokken ze ook zijn bloed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Jul 2007 10:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Cor schreef:
Joni Philips schreef:
Ze controleren de winnaar

Waarom ik al niet snapte dat Vinokourov zo onverstandig was. Een makkelijk te ontdekken vorm van doping gebruiken en vervolgens winnen is toch vragen om problemen.
Hij gebruikte een vorm van doping die al lang achterhaald is en waar eigenlijk niet zo vaak op gecontroleerd wordt omdat men denkt dat renners slimmer zijn dan dat. Nu ja, sinds 2007 zijn ze een pak strenger.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group