Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Arrie BerichtGeplaatst: 21 Jul 2007 11:38    Onderwerp: Tour De France Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Aug 2005
Berichten: 333

Wie volgt hier allemaal de Tour de France?
Ik volg het in ieder geval, en ik ben benieuws hoeveel tijd Rasmussen vandaag zal verliezen met de tijdrit... Ik geef Valverde wel een goede kans voor het geel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tom_V BerichtGeplaatst: 21 Jul 2007 11:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Rasmussen gaat misschien z'n trui moeten afgeven na de tijdrit, maar je mag niet vergeten dat de Pyreneeën er nog aankomen, dus als hij wil de Tour winnen moet het daar gebeuren.

Overigens vond ik het een vreemd verhaal dat gisteren opdook. Past perfect in de sfeer van verdachtmakingen van de jongste jaren. Was Rasmussen een Belg geweest, ik zou denken dat JM Dedecker er voor iets tussenzat.

Tot hiertoe ben ik wel trots op de inbreng van de Belgische ploegen in de Tour. Predictor-Lotto met hun Cadel Evans nu en McEwen in de vroege dagen en QSI met hun ritoverwinningen en grote kans op het eerste Belgische groen sinds Eddy Planckaert.

Het is vingerdik kijken want er springt er niemand echt uit. Als ik toch moet gokken op wie na de Pyreneeën geel draagt, dan denk ik Klöden (Vino die voor hem het werk opknapt?) of toch maar Cadel Evans.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Jul 2007 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik ben benieuwd naar Rasmussen zijn tijdrit van vandaag, als hij vandaag 2 minuten verliest kan hij middels een goede ontsnapping in de Pyreneen winnen. Maar dan verprutst hij het wel in de laatste tijdrit zoals toen met Ulrich.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 21 Jul 2007 12:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

IK vind het een saaie sport om naar te kijken,en nu doet bijna iedereen aan doping dus...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 21 Jul 2007 13:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Lijkt me toch niet alleen een probleem van de laatste tijd, Tour de France staat al jaren gelijk aan doping. Vorig jaar was dat overigens wel tot een hoogtepunt gekomen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Jul 2007 13:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Het gebruik van doping is serieus verminderd, vorig jaar was een dieptepunt, maar vroeger was het erger. In de tijd van Merkx, Hinault en Simpson was het veel erger.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 21 Jul 2007 14:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Als Rasmussen minder dan 3 minuten verliest geef ik hem nog wel een goede kans op een top 3 plaats. Ik vind het wel moeilijk te voorspellen dit jaar. Kanshebbers zijn Klöden(Maar ik begrijp niets van de taktiek van Astana), Evans, Valverde, maar als Rasmussen niet wint hoop ik op de verrassing Contador.

En waarom Menshov de kopman is van de raboploeg is me ook een raadsel, die zal nooit de tour winnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Jul 2007 18:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Mmm, Rasmussen nog steeds op 1 en maar een minuut ofzo verloren op de andere favorieten. Het gaat de tocht door de Pyreneeen spijtig genoeg niet spannender maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arrie BerichtGeplaatst: 23 Jul 2007 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Aug 2005
Berichten: 333

Rasmussen doet het toch wel erg goed, vind ik. Hij heeft bijvoorbeeld Evans al op 4 minuten gereden. Hij liet Contador ook maar niet wegrijden vandaag. De raboploeg, en vooral Boogerd, doet trouwens goed knechtwerk voor hem. Op deze maniet ziet het er goed uit voor hem. Zoals Jesse zei heeft ie nu een goede kans op een top 3 plaats. Respect voor Vino trouwens, zoals ie vandaag weer terugkwam.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Jul 2007 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Met 2 minuten voorsprong op Contador maakt Rasmussen een goede kans om gewoon te winnen, in de vorige tijdrit verloor hij maar een halve minuut op Contador.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 23 Jul 2007 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Zo het zijn wel prachtige ritten zeg, morgen de rustdag en dan de laatste bergrit. De kans voor Rasmussen wordt inderdaad steeds groter, al is de laatste tijdrit wel 58 km vlak, waar hij toch wel meer dan twee minuten zal verliezen vermoed ik. Het wordt erg spannend, zeker gezien de sterke indruk die Contador maakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 23 Jul 2007 18:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

De pers heeft me besmet met het beschuldig-rasmussen-virus, dus echt vrolijk ben ik niet wanneer ik de Deen nog steeds bovenaan zie staan.
Ook al ben ik de eerste om het gezegde "waar rook is, is vuur" met een grote korrel zout te nemen, mijn 'gut-feeling' zegt me dat hier meer aan de hand is.

Neemt niet weg dat ik geniet van iedere seconde Tour 2007. Een open strijd is altijd fantastisch om volgen. Zeker omdat ik de Tour bewust ben beginnen volgen sinds het Indurain tijdperk en dus eigenlijk (op een paar tussenjaren na) uitsluitend voorspelbare rondes heb mogen aanschouwen.

Als alles goed gaat zien we volgend jaar nog meer spektakel. Contador, Andy Schleck en misschien zelfs Soler die de oude garde gaan bestoken. Mogelijk zelfs wat Belgische top 5 inbreng met Devolder.
Ach, wielrennen. Ondanks de doping een prachtige sport.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Jul 2007 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

De rook die rond Rasmussen hangt is wel zeer dun. De meeste beschuldigingen komen van het feit dat hij twee keer gaan trainen is zonder het te melden aan de UCI. Had hij die dagen niet getraind, was er dus geen probleem.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 23 Jul 2007 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Devolder? Lijkt me niet

En ja, door al dat doping gedoe vind ik deze geweldige prestaties van Rasmussen ook opvallend, maar ja, hij is onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Er wordt meteen weer zo'n achterlijke anti campagne gevoerd, waardoor ik juist hoop dat hij wint. Bovendien rijdt de Rabo ploeg geweldig, petje af voor Thomas Dekker en Boogerd.


Bovendien gebruikt iedereen doping behalve de Fransen zelf, vervelende spelletjes worden er gespeeld op de achtergrond. Gelukkig is de strijd gewoon mooi om te zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Jul 2007 20:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Rasmussen was in 2005 al indrukwekkend, hij kon Armstrong bijhouden wanneer hij het wou. Hij wist toen echter dat hij nooit kon winnen dus speelde hij het slim.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 24 Jul 2007 18:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Citaat:
Vinokoerov betrapt, ploeg stapt op

Aleksandr Vinokoerov is betrapt op het gebruik van bloeddoping. Dat meldt de Franse krant L'Equipe op zijn site. Als gevolg van de positieve test heeft de Astana-ploeg besloten om de Tour de France te verlaten.

De Kazach zou na de individuele tijdrit van zaterdag, die hij op indrukwekkende wijze winnend afsloot, positief hebben getest. Nadat Vinokoerov in de rit van zondag door het ijs was gezakt, was de renner maandag in de Pyreneeënrit weer de sterkste.

L'Equipe stelt dat uit de test blijkt dat Vinokoerov kort voor de tijdrit een bloedtransfusie zou hebben ondergaan.


Ik zei het nog na die tijdrit, helaas blijkt het waar...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Jul 2007 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Erg, spijtig voor Klöden ook. Die kiest echt geen goede ploegen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 24 Jul 2007 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Doorgewinterde wielerfans kijken hier niet meer van op.
Astana is nu eenmaal één van die ploegen waar een mist van dopinggeruchten rond hangt. Je hoopt dat er niets aan de oppervlakte komt en als het dan toch voorvalt...
Berusting?

Is er sprake van competitievervalsing voor diegenen die tegen Astana moesten opboksen (Moreau bijvoorbeeld)? Wellicht wel, maar je kunt er niets aan veranderen.

The show must go on. Laat ons hopen dat er geen lijken meer uit de kast vallen in de resterende 5 dagen. Al reken ik er niet op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 25 Jul 2007 14:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Straks maakt de UCI de naam bekend van een renner die na etappe 11 betrapt werd met een te hoog testosteron gehalte.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 25 Jul 2007 16:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Ik zie vanmorgen de krant en het eerste wat ik lees:

Mokerslag voor de Tour

Vinokoerov betrapt op bloeddoping; hele ploeg naar huis.


Zo jammer van de sport. Echt waar. Vandaag ook op televisie, verwijzen de commentatoren even naar het dopinggebruik zonder het echt te noemen. Op zulke momenten heb ik echt zoiets van: waarom? Je sport om jezelf te bewijzen! Tenminste, daarvoor sport ik, en voor de lol natuurlijk. Maar bij hun gaat het echt alleen nog maar om het geld (en de roem -> uiteindelijk vaak negatief).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Jul 2007 17:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Er is nog iemand betrapt, maar wie wordt pas vanavond gezegd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 25 Jul 2007 18:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

tarantino schreef:
Straks maakt de UCI de naam bekend van een renner die na etappe 11 betrapt werd met een te hoog testosteron gehalte.


Het gaat om de Italiaan Moreni, van de franse Cofidis formatie.
Daar sta je dan als franse ploeg met je "beweging voor een geloofwaardige wielersport."
Daar sta je dan stil als franse ploeg bij de start van de rit van vandaag.
Uit protest.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 25 Jul 2007 23:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Rasmussen werd zopas uit de Tour gezet op vraag van Rabobank.

Deze namiddag zat ik de etappe te bekijken en me dood te ergeren aan het machtsvertoon van Rasmussen. De Deen deed zelfs geen enkele moeite om te verbergen dat hij over buitenproportionele krachten beschikte.
Na een loodzware Tour had hij blijkbaar energie te over om voortdurend te zitten zwaaien en wegwerpgebaren te maken richting toeschouwers en motards die volgens hem te dicht stonden/reden.
Een normale renner zit op dat punt van de rit stikkapot... iedere vezel in je lichaam doet pijn. Niet bij Rasmussen.

Vermoedens en twijfels mag je niet uitspreken. Rasmussens verbazende evolutie van vroege-vluchter-die-voor-bolletjes-ging tot allround ronderenner moesten we slikken. Iemand die niet tegen de lamp loopt is per definitie clean... toch?
Iemand die niet tegen de lamp kan lopen omdat die lamp er door een administratieve fout niet is, is per definitie clean... toch?

Rabobank nam de beslissing omdat Rasmussen tijdens zijn afwezigheid niet in Mexico zat - zoals hij had gezegd - maar in Italië.
Drogredens zijn ook Rabobank niet vreemd.
Wedden dat er een positief testje aan zit te komen?

Ik kan niet anders dan me opgelucht te voelen. Als je dan toch de boel wil belazeren, doe het dan niet zo opvallend als Vino of Rasmussen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 25 Jul 2007 23:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Ze moeten nog naar buiten treden met de officiële reden (ze zeggen nu nog niet veel anders als dat de interne redenen zijn overtreden), dus ik ben benieuwd. Dan maar wat later naar bed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tom_V BerichtGeplaatst: 26 Jul 2007 00:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Rene Groen schreef:
Ze moeten nog naar buiten treden met de officiële reden (ze zeggen nu nog niet veel anders als dat de interne redenen zijn overtreden), dus ik ben benieuwd. Dan maar wat later naar bed


Die interne redenen geloof ik trouwens ook niets van. Wat maakt het als ploeg nu uit of de Deen in Mexico of Italië trainde.
Er is ongetwijfeld meer aan de hand.

Zonde voor jongens als Boogerd en Dekker die zich de naad uit het lijf reden voor de Deen. Hopelijk besluit Rabobank om in de Tour te blijven. Al was het maar voor hen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group