Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24  Volgende  
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 05 Nov 2010 11:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Mei 2008
Berichten: 1395

Stammetje91 schreef:
Feeder was zo fucking vet gisteren! De setlist viel me ook erg mee. Enige nadeel is dat ik voor de eerste keer sinds anderhalf jaar ofzo weer half doof bij een concert vandaan kom. Het geluid stond echt veel te hard.


Earplugs ftw. Kosten een krap tientje, en je bespaart jezelf inmense gehoorbeschadiging. Bovendien kun je het geluid veel zuiverder horen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
vgo910 BerichtGeplaatst: 05 Nov 2010 15:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2009
Berichten: 1241

Jelle Havermans schreef:
Stammetje91 schreef:
Feeder was zo fucking vet gisteren! De setlist viel me ook erg mee. Enige nadeel is dat ik voor de eerste keer sinds anderhalf jaar ofzo weer half doof bij een concert vandaan kom. Het geluid stond echt veel te hard.


Earplugs ftw. Kosten een krap tientje, en je bespaart jezelf inmense gehoorbeschadiging. Bovendien kun je het geluid veel zuiverder horen.

Na een paar biertjes maakt dat niet veel meer uit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Nov 2010 15:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Stammetje91 schreef:
Feeder was zo fucking vet gisteren! De setlist viel me ook erg mee. Enige nadeel is dat ik voor de eerste keer sinds anderhalf jaar ofzo weer half doof bij een concert vandaan kom. Het geluid stond echt veel te hard.
Zelfde hier. Ook in Antwerpen stond het geluid veel te hard. Je kon er gelukkig oordopjes kopen. Feeder was super, maar publiek en voorprogramma (Stereo Grand) was wel slecht. Pas bij Just The Way I'm Feeling en Buck Rogers kwam het publiek op gang. Ze hebben ook maar 19 nummers gespeeld ipv de 20 in Amsterdam en Parijs.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 05 Nov 2010 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Joni Philips schreef:
Stammetje91 schreef:
Feeder was zo fucking vet gisteren! De setlist viel me ook erg mee. Enige nadeel is dat ik voor de eerste keer sinds anderhalf jaar ofzo weer half doof bij een concert vandaan kom. Het geluid stond echt veel te hard.
Zelfde hier. Ook in Antwerpen stond het geluid veel te hard. Je kon er gelukkig oordopjes kopen. Feeder was super, maar publiek en voorprogramma (Stereo Grand) was wel slecht. Pas bij Just The Way I'm Feeling en Buck Rogers kwam het publiek op gang. Ze hebben ook maar 19 nummers gespeeld ipv de 20 in Amsterdam en Parijs.


'maar' 19 nummers ook echt.

Ik ga binnenkort ook maar 's oortjes aanschaffen. Feeder is m'n oren niet goed gevallen. ><
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 06 Nov 2010 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Gisteren naar Go Back To The Zoo geweest, en jezus, wat kunnen die gasten spelen zeg echt een heel vet concert, alleen was het jammer dat ze maar een uurtje speelden (ze hadden ook niet echt veel extra materiaal dat ze konden spelen, maargoed)...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 11 Nov 2010 01:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Vanavond naar Blood Red Shoes geweest at Tivoli, Utrecht. Jezus, wat een vette show, zo veel beter als op lowlands. =D
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vgo910 BerichtGeplaatst: 14 Nov 2010 11:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2009
Berichten: 1241

Eergister bij Danko Jones geweest in de Melkweg. Was een hele vette show. Meer moshpitten dan ik had verwacht. Ik was trouwens de eerste die ging stagediven, en gelijk ook de laatste xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 23 Nov 2010 19:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

Gisterenavond het pop fenomeen van deze eeuw (Lady Gaga) gezien in het sportpaleis.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 23 Nov 2010 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Mei 2008
Berichten: 1395

En hoe was ze live?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 23 Nov 2010 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

Ik moet eerlijk toegeven dat ik aangenaam verrast was.
In het extravagante pop icoon schuilt een ware zangeres.
Het beste voorbeeld dat je hierbij kunt geven is haar piano bewerking van "Speechless."

Knappe show ook , leuk decor , veel kostuumwissels. (van ondergoed naar naar een kleed terug naar ondergoed ,.... )

Ook toffe bewerkingen van haar bekende hits. Het was compleet donker in de zaal , en dan 1 spot en de woorden mama ma. Alle spots aan , Gaga start met pokerface , heel de zaal door het lint.

Ik vond het een geslaagde show. Iets wat je zeker 1x moet gezien hebben als je fan bent van haar muziek.
Want de show draait meer rond haar muziek dan haar als extravagant persoon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 15 Dec 2010 16:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

Stammetje91 schreef:
Vanavond naar Blood Red Shoes geweest at Tivoli, Utrecht. Jezus, wat een vette show, zo veel beter als op lowlands. =D


Hey, daar was ik ook.

Verder recentelijk ook naar I Blame Coco geweest en vanavond naar Angus & Julia Stone.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 31 Dec 2010 09:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Gisteren avond kaartjes binnengekregen voor DeWolff in de Effenaar! Heb er toch wel zin in, zeker omdat ik de toetsenist wel eens bij mn vriendin in de ruimte heb zien zitten. Echt supervet, dat ik die gast wel eens heb zien zitten daar en dat ie gewoon al door het land tourt en hard aan het doorbreken is!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 08 Jan 2011 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 239

Rise against 13 maart in de 013 wie gaat nog meer.

laatste was avenged sevenfold 15 november. Zeer gaaf concert ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
vgo910 BerichtGeplaatst: 25 Feb 2011 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2009
Berichten: 1241

Hitmanhenk schreef:
Rise against 13 maart in de 013 wie gaat nog meer.

laatste was avenged sevenfold 15 november. Zeer gaaf concert ^^

Ik wil er zoooooo graag heen, alleen uitverkocht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 25 Feb 2011 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 239

vgo910 schreef:
Hitmanhenk schreef:
Rise against 13 maart in de 013 wie gaat nog meer.

laatste was avenged sevenfold 15 november. Zeer gaaf concert ^^

Ik wil er zoooooo graag heen, alleen uitverkocht


Da's balen man. Was toen met avenged sevenfold ook. Ik heb meer dan het dubbele voor een ticket neergelegd om ze nog te kunnen zien. Prijzen op marktplaats zijn werkelijk belachelijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Roderick BerichtGeplaatst: 25 Feb 2011 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Bam, Queens of the Stone Age kaarten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
lpds BerichtGeplaatst: 25 Feb 2011 23:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Aug 2008
Berichten: 435

vgo910 schreef:
Hitmanhenk schreef:
Rise against 13 maart in de 013 wie gaat nog meer.

laatste was avenged sevenfold 15 november. Zeer gaaf concert ^^

Ik wil er zoooooo graag heen, alleen uitverkocht


Crap..wist niet dat Rise against in 013 zou komen :| eens kijken of er echt nergens kaarten meer te krijgen zijn :O
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 26 Feb 2011 12:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Ik zou gaan naar rise against, tot diegene die me meevroeg iemand anders vroeg XD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 26 Feb 2011 14:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Roderick schreef:
Bam, Queens of the Stone Age kaarten


Hij wel. Wij zijn er met drie man niet door heen gekomen. =(
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vgo910 BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2011 15:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2009
Berichten: 1241

Te laat voor QotSA en RA, dan maar naar een Pop-rock-Punk bandje genaamd Sick Puppies. Nog nooit van gehoord eigenlijk maar is heel goedkoop
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2011 15:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Sick Puppies is wel goed hoor, beetje 13 in een dozijn, maarja. Als het toch goedkoop is, waar is dat? Ga misschien ook wel dan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2011 00:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

Ik kan ook niet naar QotSA ;(

Wel kaarten voor I Blame Coco in de Tivoli, vorig jaar al gezien in de Melkweg en dat was wel leuk Verder nog nergens kaarten voor, wil iig nog naar Social Distortion.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2011 14:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Van de wek kaartjes gekocht voor De Staat in de Effenaar , echt supernice!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vgo910 BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2011 11:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2009
Berichten: 1241

E-man schreef:
Sick Puppies is wel goed hoor, beetje 13 in een dozijn, maarja. Als het toch goedkoop is, waar is dat? Ga misschien ook wel dan.

9 april @ Melkweg
Heb het nu een beetje geluisterd, zolang ze niet van die geforceerde radio 538 nummers gaan spelen wordt het een vet concert
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2011 17:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Mei 2008
Berichten: 1395

Een vriend vroeg ook al of ik meeging, ik wilde er best heen. De muziek klinkt wel redelijk, alleen ga ik de volgende dag met school naar Barca, en dan ben ik al dood voordat ik uberhaupt in spanje ben haha. Dus dat feestje gaat niet dooor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 22 van 24

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group