Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 22, 23, 24  Volgende  
Erik_ BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 19:28    Onderwerp: Concerten topic 2 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 297

Niet geheel onbelangrijk in de media hoek..
Concerten dus.
Wat staat er in jouw agenda?
Ik was dus nog naar een optreden geweest van band zonder banaan, rowwen heze, en normaal, in Schijndel. Door de organisators van paaspop.. Was wel tof, beetje lompe bedoeling maar lompheid op zn tijd moet kunnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

7 okt Cilinder fest is Hoofddorp.. o.a. Laidback Luke, Sorbo en Samaritan. Ish gratiesj, dus waarom ook niet.. vorige festival in Hdorp was ontzettend kicke (Brainwash wel te verstaan).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

Hmm, weinig concertjes voor mij de komende tijd. Het enige wat sowieso vast staat:

28.11: Muse
03.12: Persistance Tour - Comeback Kid, Sick of it All, Terror, Walls of Jericho, Madball
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

9 November Tool

TOOOOOOOOOOL! Best Band Alive.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Niets op het moment. Graveworm werd afgelast, Cradle of Filth is te ver rijden (Tilburg), andere favoriete bands hebben geen planning. Dit jaar naar Metallica en Stream of Passion geweest, volgende keer weer wat heftigers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gideon BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 2226

7 november Keane in Ahoy Erg veel zin an...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ikkevincent BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jan 2005
Berichten: 320

woensdag dorp kermis in assendelft.,... daar treed ongetwijfelt wel een onbelangrijk bandje op, maar waar gaan wij voor?

juuuuuuuuist! ons bier!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Wickey de Viking BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Nov 2005
Berichten: 114

Pas nog naar Appelpop in Tiel geweest. Best een aardige line-up voor een gratis festival.

De Dijk
Sarah Bettens (K's Choice)
Racoon
Rowwen Héze
Lange Frans en Baas B.
Gem


En op mijn agenda voor 2007 alvast:
Pinkpop, Parkpop, Impulz Outdoor, Dance Valley, a Campingflight to Lowlands Paradise en Appelpop.
Mij benieuwen wat voor goede artiesten ik daar weer ga zien. In al die jaren dat ik het rondje maak heb ik toch al wel heel wat gezien...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 27 Sep 2006 00:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

Ah, Appelpop was ik ook \o/

Gezien:
Stukje Racoon
Sarah Bettens
De Nits!!
Stukje De Dijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Svensation BerichtGeplaatst: 27 Sep 2006 11:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 646

Qlimax 25 november, wellicht nog HardBass 7 oktober.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 27 Sep 2006 14:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Jun 2006
Berichten: 171

Ik ga ook naar Tool 9 November, ik wil ze al zooo lang live zien en het is me eindelijk gelukt om kaarten te regelen. Daarnaast 13 November naar We Are Scientists in de Melkweg en ik ga denk ik ook nog naar het concert van the Rifles, leuk een optreden van zo'n onbekende band waar je nog lekker een biertje met ze kan drinken na afloop...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Wickey de Viking BerichtGeplaatst: 28 Sep 2006 13:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Nov 2005
Berichten: 114

Svensation schreef:
Qlimax 25 november, wellicht nog HardBass 7 oktober.


Qlimax... daar zal ik waarschijnlijk ook zijn. Lekker makkelijk, Gelredome staat bijna in mijn achtertuin, kan ik mooi lopend naar huis!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Neerhof BerichtGeplaatst: 28 Sep 2006 14:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

Wickey de Viking schreef:
Svensation schreef:
Qlimax 25 november, wellicht nog HardBass 7 oktober.


Qlimax... daar zal ik waarschijnlijk ook zijn. Lekker makkelijk, Gelredome staat bijna in mijn achtertuin, kan ik mooi lopend naar huis!


Je bent toch niet voor Vite$$e he?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Wickey de Viking BerichtGeplaatst: 29 Sep 2006 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Nov 2005
Berichten: 114

Neerhof schreef:
Wickey de Viking schreef:
Svensation schreef:
Qlimax 25 november, wellicht nog HardBass 7 oktober.


Qlimax... daar zal ik waarschijnlijk ook zijn. Lekker makkelijk, Gelredome staat bijna in mijn achtertuin, kan ik mooi lopend naar huis!


Je bent toch niet voor Vite$$e he?


Ik mag dan nu in Arnhem wonen, ik blijf een geboren en getogen Amsterdammer... raad dan zelf maar voor welke club ik ben.

Helaas, niet goed gegokt. Voetbal boeit mij weinig, ik juich alleen voor het Nederlands elftal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Neerhof BerichtGeplaatst: 30 Sep 2006 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

Wickey de Viking schreef:
Neerhof schreef:
Wickey de Viking schreef:
Svensation schreef:
Qlimax 25 november, wellicht nog HardBass 7 oktober.


Qlimax... daar zal ik waarschijnlijk ook zijn. Lekker makkelijk, Gelredome staat bijna in mijn achtertuin, kan ik mooi lopend naar huis!


Je bent toch niet voor Vite$$e he?


Ik mag dan nu in Arnhem wonen, ik blijf een geboren en getogen Amsterdammer... raad dan zelf maar voor welke club ik ben.

Helaas, niet goed gegokt. Voetbal boeit mij weinig, ik juich alleen voor het Nederlands elftal.


Ajax is ook kut.

Maar ik ga naar alle waarschijnlijkheid ook naar Qlimax.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 30 Sep 2006 16:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

P-Bwoy schreef:
Ik ga ook naar Tool 9 November, ik wil ze al zooo lang live zien en het is me eindelijk gelukt om kaarten te regelen.


same here, tijdens pinkpop en werchter wilde ik al, maar dan krijg je die hele zooi erbij:P Ben blij dak ze nu eindelijk eens ga zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 30 Sep 2006 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Jun 2006
Berichten: 171

Nou het vette is dat ze een tijdje terug in de HMH stonden, daar was ik net te laat voor kaarten. Maar het bleek dat dat maar een set van 1,5 uur was en dat ze nu terugkomen om even een fatsoenlijke tool show(gem. 2,5 uur) neer te zetten. En nu wel kaarten yeah!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Roderick BerichtGeplaatst: 30 Okt 2006 23:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Mastodon in het voorprogramma van Tool! Het kon niet beter!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 31 Okt 2006 10:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Jun 2006
Berichten: 171

Yup, helemaal met je eens Roderick, Mastodon was de enige band waarvoor ik naar lowlands wilde gaan. Uiteindelijk niet gedaan.

Ik ben eigenlijk niet zo'n metalhead maar 10.000 Days en Blood Mountain staan wel in mijn top5 albums van 2006 denk ik. Schitterende bands...
Kan niet wachten tot 9 november...

Ik heb ook kaarten voor London Calling trouwens, 24 en 25 november in de Paradiso, Amsterdam. Engelse indie bandjes, daar ben ik nou wél helemaal verzot op!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 31 Okt 2006 17:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Zaterdagochtend effe kaarten scoren voor Dropkick Murphys ergens eind januari Is bijna 3 jaar geleden dat 'k ze voor het laatst zag (en dat was tevens mn eerste concert ooit)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 31 Okt 2006 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

P-Bwoy schreef:
Yup, helemaal met je eens Roderick, Mastodon was de enige band waarvoor ik naar lowlands wilde gaan. Uiteindelijk niet gedaan.

Ik ben eigenlijk niet zo'n metalhead maar 10.000 Days en Blood Mountain staan wel in mijn top5 albums van 2006 denk ik. Schitterende bands...
Kan niet wachten tot 9 november...

Ik heb ook kaarten voor London Calling trouwens, 24 en 25 november in de Paradiso, Amsterdam. Engelse indie bandjes, daar ben ik nou wél helemaal verzot op!


Heb Mastodon vorig jaar al gezien hier in Groningen, voor 9 euro (een wonder ) en ze hadden een prachtige set, echt lekker rammen en veel decibels. Wat dat betreft dus een heerlijke opwarmer voor Tool.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 31 Okt 2006 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Jun 2006
Berichten: 171

Kijk dat zijn nog eens mooie concerten. 9 euro Mastodon, damn...

Was zeker in Vera of niet? Die club heeft zo'n goeie naam, regelen altijd de beste bands. At the Drive-In was (toen ze nog bestonden) ook verzot op Vera, was de enige club in NL waar ze wilden spelen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Arrie BerichtGeplaatst: 31 Okt 2006 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Aug 2005
Berichten: 333

Pantoffelman schreef:
Zaterdagochtend effe kaarten scoren voor Dropkick Murphys ergens eind januari Is bijna 3 jaar geleden dat 'k ze voor het laatst zag (en dat was tevens mn eerste concert ooit)

Dat lijkt me ook eens leuk heen te gaan, de Dropkick Murphys.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Erik_ BerichtGeplaatst: 31 Okt 2006 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 297

Pantoffelman schreef:
Zaterdagochtend effe kaarten scoren voor Dropkick Murphys ergens eind januari Is bijna 3 jaar geleden dat 'k ze voor het laatst zag (en dat was tevens mn eerste concert ooit)

In Tilburg? Ga ik ook heen 26 januari ofzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
De Dijk BerichtGeplaatst: 31 Okt 2006 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Sep 2006
Berichten: 321

Wickey de Viking schreef:
Neerhof schreef:
Wickey de Viking schreef:
Svensation schreef:
Qlimax 25 november, wellicht nog HardBass 7 oktober.


Qlimax... daar zal ik waarschijnlijk ook zijn. Lekker makkelijk, Gelredome staat bijna in mijn achtertuin, kan ik mooi lopend naar huis!


Je bent toch niet voor Vite$$e he?


Ik mag dan nu in Arnhem wonen, ik blijf een geboren en getogen Amsterdammer... raad dan zelf maar voor welke club ik ben.

Helaas, niet goed gegokt. Voetbal boeit mij weinig, ik juich alleen voor het Nederlands elftal.


Ah! Dan ben je voor ADO!

25 november Qlimax voor mij
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 24

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group