Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 15 Jun 2007 16:16    Onderwerp: mountain biken Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

ik vroeg me ff af of er nog mensen hier aan mountain biken doen, iig kun je alles over mountain bikes en dergelijke in dit topic posten.

ik ben iig zwaar tevreden want ik heb net een helm + handschoenen + broekje + shirtje bestelt.
ben alleen minder tevreden dat ik er 5 minuten geleden achter kom dat mn versnelling achter het niet meer doet omdat het kabeltje niet meer strak wil trekken... terug naar de fietsenmaker maar weer....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 15 Jun 2007 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Ik weet niet of dit ook in dit topic mag, maar ik vroeg me af:
Waarom moet wielrennen altijd in de extreem strakke pakjes?
Waarom hebben wielrenners nooit een bel en schreeuwen ze pas op het moment dat ze met een rotgang langs je heen zoeven?
Waarom rijdt er bij een wielertocht altijd zoveel politie mee?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Jun 2007 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Joris schreef:
Ik weet niet of dit ook in dit topic mag, maar ik vroeg me af:
Waarom moet wielrennen altijd in de extreem strakke pakjes? -> aerodynamica, je wil zo min mogelijk luchtweerstand. Die gasten moeten snelheden van 50+ kunnen halen, 80+ in een afdaling.
Waarom hebben wielrenners nooit een bel en schreeuwen ze pas op het moment dat ze met een rotgang langs je heen zoeven? -> Echte wielrenners hebben dat niet omdat het niet nodig is in een koers. Op de weg hebben ze wel een bel omdat dat verplicht is.
Waarom rijdt er bij een wielertocht altijd zoveel politie mee? -> Voor het afzetten van kruispunten waar de renners passeren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 15 Jun 2007 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Ja, logisch allemaal, tenminste als je het hebt over profesionele wielrenners .
Maar amateurrenners hebben ook strakke pakjes en gaan helemaal niet zo hard en ze rijden over de gewone fietspaden dus waarom geen bel?
Ach, het is ook meer het uiten van persoonlijke irritatie, dan het echt op zoek zijn naar antwoord . Elke week gebeurd het wel een keer dat ik op weg naar school de berm in wordt gereden, of me doodschrik omdat er opeens een wielrenner langs komt flitsen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Jun 2007 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Joris schreef:
Ja, logisch allemaal, tenminste als je het hebt over profesionele wielrenners .
Maar amateurrenners hebben ook strakke pakjes en gaan helemaal niet zo hard en ze rijden over de gewone fietspaden dus waarom geen bel?
Ach, het is ook meer het uiten van persoonlijke irritatie, dan het echt op zoek zijn naar antwoord . Elke week gebeurd het wel een keer dat ik op weg naar school de berm in wordt gereden, of me doodschrik omdat er opeens een wielrenner langs komt flitsen.
Ze moeten wel een bel hebben, maar ja, niet iedereen gebruikt die. En true, ze gaan minder snel, maar zo'n pak zit ook goed. Die stof is ongelofelijk luchtig en die broek zit goed. Als je lang moet gaan fietsen, wil je niet anders.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 15 Jun 2007 23:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

Joni Philips schreef:
Joris schreef:
Ja, logisch allemaal, tenminste als je het hebt over profesionele wielrenners .
Maar amateurrenners hebben ook strakke pakjes en gaan helemaal niet zo hard en ze rijden over de gewone fietspaden dus waarom geen bel?
Ach, het is ook meer het uiten van persoonlijke irritatie, dan het echt op zoek zijn naar antwoord . Elke week gebeurd het wel een keer dat ik op weg naar school de berm in wordt gereden, of me doodschrik omdat er opeens een wielrenner langs komt flitsen.
Ze moeten wel een bel hebben, maar ja, niet iedereen gebruikt die. En true, ze gaan minder snel, maar zo'n pak zit ook goed. Die stof is ongelofelijk luchtig en die broek zit goed. Als je lang moet gaan fietsen, wil je niet anders.


en:
als je in een spijkerbroek fietst dan wordt je broek echt vies van de ketting, omdat het derailleur is... dus sowieso korte broekjes, of een strakke lange. een een korte strakke zit gewoon rlxt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 16 Jun 2007 10:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Ik fiets ook op een mountain bike. Niet voor recreatie ofzo, maar om bij m'n school of stage te komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
StijnNL BerichtGeplaatst: 30 Jun 2007 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mei 2007
Berichten: 361

Pantoffelman schreef:
Ik fiets ook op een mountain bike. Niet voor recreatie ofzo, maar om bij m'n school of stage te komen.


Ik ook
Maar niet voor sport ofso hoor
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group