Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
ms90isr BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2007 04:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Okt 2006
Berichten: 506

En de eerste uitvaller van 2007 komt uit: ...
Raikkonen zal wel winnen of Alonso
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2007 09:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Typisch, Raikkonen wint voor Alonso. Massa niet slecht op plaats 6, dat is tien plaatsen gestegen. Couldthard uitgevallen, ook niet verrassend.

1 K. Räikkönen Ferrari 1:25:28.770
2 F. Alonso McLaren + 7.242
3 L. Hamilton McLaren + 18.595
4 N. Heidfeld BMW + 38.763
5 G. Fisichella Renault + 1:06.469
6 F. Massa Ferrari + 1:06.805
7 N. Rosberg Williams + 1 ronde(n)
8 R. Schumacher Toyota + 1 ronde(n)
9 J. Trulli Toyota + 1 ronde(n)
10 H. Kovalainen Renault + 1 ronde(n)
11 R. Barrichello Honda + 1 ronde(n)
12 T. Sato Super Aguri + 1 ronde(n)
13 M. Webber Red Bull + 1 ronde(n)
14 V. Liuzzi Scuderia Toro Rosso + 1 ronde(n)
15 J. Button Honda + 1 ronde(n)
16 A. Davidson Super Aguri + 2 ronde(n)
17 A. Sutil Spyker F1 + 2 ronde(n)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2007 11:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Ik vond het wel een leuke eerste GP. Geen verrassende winnaar, maar wel verrassend dat die Hamilton het zo goed doet. Daarnaast zorgde de mongolenactie van Coulthard en Wurz voor t nodige geschreeuw in de kamer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
E-man BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2007 11:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Ik heb met verbazing naar coulthard gekeken. Zelfs mn moeder had nog gezien dat dat niet ging maarja coulthard heeft dat wel vaker. Jammer van spyker ook. Massa heeft toch nog een goede wedstrijd gereden vind ik. Hamilton netjes derde al had ik hem liever zien winnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cain BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2007 16:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 264

@Joni,
Massa kwam van 21 dus heeft 15 plaatsen goedgereden.
En wat Alonso betreft, ik zei het al eerder en nu zien we het gewoon. Alonso is niet de snelste coureur. Hulde voor Hamilton en jammer dat ie z'n plaats af moest staan aan de langzamere Alonso.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2007 16:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Cain schreef:
@Joni,
Massa kwam van 21 dus heeft 15 plaatsen goedgereden.
En wat Alonso betreft, ik zei het al eerder en nu zien we het gewoon. Alonso is niet de snelste coureur. Hulde voor Hamilton en jammer dat ie z'n plaats af moest staan aan de langzamere Alonso.
Idd, hoorde pas achteraf dat ie zijn motor had vervangen en dus nog op de laatste plaats moest vertrekken. En Alonso was vorig jaar al niet de snelste.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ms90isr BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2007 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Okt 2006
Berichten: 506

ik vind die hamilton wel goed heb gereden, voor zn debuut meteen op de podium! respect! die crass van die kill over die andere auto was gewoon errg ben zn naam kwijt..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2007 19:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Cain schreef:

En wat Alonso betreft, ik zei het al eerder en nu zien we het gewoon. Alonso is niet de snelste coureur.


Daar moet ik je deels gelijk in geven. Raikkonen is de snelste piloot van de afgelopen twee jaar. Alonso de snelste van de afgelopen 5 GP's.
Voor de fans: in deze snelheidsredenering komt M. Schumacher zelfs niet aan de enkels van Raikkonen.
Voor mij persoonlijk telt dat wie de race wint uiteindelijk de beste man op het circuit is.
In Australië reed Raikkonen de snelste ronde én won hij de GP... dus was hij de beste. Punt.

Om het gezwans dat Alonso geen snelste ronde op z'n naam heeft staan te ontkrachten, even de cijfers van de laatste twee seizoenen:

2005 Australië - Alonso
2005 Maleisië - Raikkonen
2005 Bahrein - De la Rosa
2005 San Marino - M.Schumacher
2005 Spanje - Fisichella
2005 Monaco - M.Schumacher
2005 Europa - Alonso
2005 Canada - Raikkonen
2005 USA - M.Schumacher
2005 Frankrijk - Raikkonen
2005 UK - Raikkonen
2005 Duitsland - Raikkonen
2005 Hongarije - Raikkonen
2005 Turkije - Montoya
2005 Italië - Raikkonen
2005 België - R. Schumacher
2005 Brazilië - Raikkonen
2005 Japan - Raikkonen
2005 China - Raikkonen
2006 Bahrein - Rosberg
2006 Maleisië - Alonso
2006 Australië - Raikkonen
2006 San Marino - Alonso
2006 Europa - M.Schumacher
2006 Spanje - Massa
2006 Monaco - M.Schumacher
2006 UK - Raikkonen
2006 Canada - Raikkonen
2006 USA - M.Schumacher
2006 Frankrijk - M.Schumacher
2006 Duitsland - M.Schumacher
2006 Hongarije - Massa
2006 Turkije - M.Schumacher
2006 Italië - Raikkonen
2006 China - Alonso
2006 Japan - Alonso
2006 Brazilië - Alonso
2007 Australië - Raikkonen

Cain schreef:
Hulde voor Hamilton en jammer dat ie z'n plaats af moest staan aan de langzamere Alonso.


De langzamere Alonso? In je redenering van 'snelste rondes' (zie je eerdere post) was Hamilton in Australië langzamer dan Alonso. Moet je er hun snelste rondes eens op nagaan.

Overigens ben ik geen supporter van Alonso, eerder een fan van de sport. En van duiding bij uitspraken...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cain BerichtGeplaatst: 08 Apr 2007 15:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 264

"Raikkonen is de snelste piloot van de afgelopen twee jaar."

In 2005 was Räikkönen zeker de snelste maar vorig jaar was het Schumacher.
In 2005 waren de Ferrari's ook niet echt competitief te noemen.
Alonso daarentegen heeft (zoals je zelf al mooi aangeeft) 7 snelste rondes in 2 seizoenen waarin zijn auto het beste totaalpakket had. Naar mijn inziens een magere score voor een dubbelvoudig wereldkampioen. Maar inderdaad, mijn uitspraak dat Alonso geen snelste rondes op z'n naam had staan was een beetje overdreven.
En dat Alonso langzamer was dan Hamilton baseer ik niet op snelste rondes maar op het feit dat Hamilton weg reed (met enkele tiendes, maar toch) van de 2-voudig wereldkampioen. En door de pitstopstrategie kreeg Alonso de 2e plek kado. Hamilton ging de eerste sessie later naar binnen en zou dan ineens, met ongeveer dezelfde pitstop tijd, z'n 2e stop eerder moeten maken. Yeah right.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Apr 2007 15:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Wel, na drie races blijven er nog vier kampioenschapskandidaten over, na de overwinning van Massa komt hij op plaats 4, 5 punten achterstand op de drie leiders. Heidfeld volgt slechts op 7 punten, maar de BMW Sauber zelf wsl niet kunnen volgen op de Ferrari en de McLaren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cain BerichtGeplaatst: 15 Apr 2007 15:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 264

Idd, we gaan een spannend jaartje tegemoet als de andere races net zoals de eerste drie gaan. Hulde voor Massa en Hamilton.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 15 Apr 2007 15:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Ik vraag me toch af, bij een windvlaag moet toch die baan verdwijnen onder woestijn en dat zand lijkt me ook niet echt goed voor die auto's.. of was het gewoon nepzand?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rolf BerichtGeplaatst: 15 Apr 2007 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Sep 2006
Berichten: 304

met vliegtuigen werd er ook speciaal spul over het zand gegooit dat het niet zo snel weg waait ofzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 15 Apr 2007 18:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Heidfeld was ijzersterk. Hij wist Alonso eerst knap in te halen en hem daarna even knap af te houden.

Massa de verdiende winnaar, al had de race wellicht geen 10 ronden langer mogen duren, want Hamilton zat hem ronde na ronde dichter op de wielen.

Voorlopig heeft het er alle schijn naar dat er niet één dominante rijder zal zijn, maar een 4 tal kandidaten voor de wereldtitel. Fantastisch voor de sport!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ms90isr BerichtGeplaatst: 15 Apr 2007 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Okt 2006
Berichten: 506

Iemand een eindstand?? want ik moest na de eerste ronde weg
Hoeveel werd Alonso?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 15 Apr 2007 18:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

ms90isr schreef:
Iemand een eindstand?? want ik moest na de eerste ronde weg
Hoeveel werd Alonso?


Bahrain Grand Prix result:

1 Felipe Massa (Brz) Ferrari one hour 33 minutes 27.515 seconds
2 Lewis Hamilton (GB) McLaren-Mercedes 2.360sec behind
3 Kimi Raikkonen (Fin) Ferrari @ 10.839sec
4 Nick Heidfeld (Ger) BMW Sauber @ 13.831sec
5 Fernando Alonso (Sp) McLaren-Mercedes @ 14.426sec
6 Robert Kubica (Pol) BMW Sauber @ 45.529sec
7 Jarno Trulli (Ita) Toyota @ 1min 21.371sec
8 Giancarlo Fisichella (Ita) Renault @ 1:21.701
9 Heikki Kovalainen (Fin) Renault @ 1:29.411
10 Nico Rosberg (Ger) Williams-Toyota @ 1:29.916
11 Alexander Wurz (Aut) Williams-Toyota @ 1 Lap
12 Ralf Schumacher (Ger) Toyota @ 1 Lap
13 Rubens Barrichello (Brz) Honda @ one lap
14 Christijan Albers (Ned) Spyker-Ferrari @ two laps
15 Adrian Sutil (Ger) Spyker-Ferrari @ four laps
16 R A Davidson (GB) Super Aguri-Honda 53 Laps completed
R M Webber (Aus) Red Bull-Renault 41 laps completed
R D Coulthard (GB) Red Bull-Renault 36 laps
R T Sato (Jpn) Super Aguri-Honda 34 laps
R V Liuzzi (Ita) Toro Rosso-Ferrari 26 Laps
J Button (GB) Honda R 0 laps
R S Speed (USA) Toro Rosso-Ferrari 0 laps
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cain BerichtGeplaatst: 17 Apr 2007 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 264

@rolf,
Idd, de vliegtuigen sproeiden een soort lijm over het zand rond de baan zodat het zand niet kon worden opgepakt door de wind. Desalniettemin lag er nog steeds veel zand op de baan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Sep 2007 09:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

En de bom valt! McLaren is veroordeeld.

http://www.demorgen.be/dm/nl/sport/formule_1/583201?wt.bron=homeArt5
Citaat:
De Wereldraad van de Internationale Automobielfederatie (FIA) heeft Formule 1-renstal McLaren-Mercedes donderdag al zijn WK-punten van het lopende seizoen bij de constructeurs afgenomen en een boete van 100 miljoen dollar opgelegd. Dat maakte een anonieme bron binnen de raad bekend.

De sancties zijn een gevolg van de spionagezaak tussen McLaren en Ferrari. Een ex-werknemer van McLaren beschikte over geheime informatie van Ferrari die hij zou gestolen hebben en doorgespeeld aan McLaren. In eerste instantie werd McLaren vrijgesproken, maar daartegen werd beroep aangetekend. Donderdag sprak de FIA dus wel straffen uit, al blijven McLarenrijders Fernando Alonso en Lewis Hamilton, die hun WK-punten behouden, buiten schot.

Dit weekend wordt in de F1 de Grote Prijs van België gereden. In het constructeurskampioenschap leidde McLaren met 166 punten voor Ferrari (143) en BMW Sauber (86).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 14 Sep 2007 09:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Ach, Bernie heeft nooit kunnen wegsteken dat hij wel heel verliefd was op Ferrari. Beetje pushen bij Max Mosley van de FIA en Ferrari wint weer het o zo belangrijke constructeurskampioenschap.



De straf is buiten alle proportie en - indien ze blijft rechtstaan - een gevaarlijk precedent. Het zou betekenen dat eeniedere werknemer van een Formule 1 team in staat is om de broodwinning van tientallen collega's in gevaar te brengen. Immers, hoe de Ferrari documenten in het bezit van die malloot bij McLaren zijn geraakt, waarom hij besloot ze in een copie-winkel achter te laten en waarom de werknemer van die copie-winkel besloot Ferrari te contacteren zijn vragen waarop we geen *sluitend* antwoord (zullen) krijgen. Wie kan me verzekeren dat die afvallige van McLaren geen zak met bankbiljetten van Ferrari kreeg om de bal aan het rollen te brengen? En als die 780 bladzijden niet voorbij het copiecenter zijn geraakt, hoe kregen die 140 werknemers van McLaren ze dan toch te lezen?

Indien kan aangetoond worden dat deze informatie effectief bij McLaren ingenieurs is terechtgekomen en dat ze ervan ook gebruik hebben gemaakt; indien dit kan aangetoond worden met fysieke bewijzen... dan pas heb je een zaak.

Het valt op z'n minst vreemd te noemen dat als McLaren over die 'superieure' Ferrari documenten beschikt, Ferrari niet over een superieure wagen beschikt. Voor mij is het bollocks met een grote B.

Uiteraard kun je niet onvoorwaardelijk de McLaren kant kiezen in deze zaak. Misschien zijn er bewijzen aangevoerd waarvan de pers geen weet heeft... en dus de gewone fan ook niet. In de loop van vandaag publiceert de FIA hun motivatie achter deze veroordeling. Maar wat die ook moge zijn, het zou me verwonderen als McLaren niet in beroep zou gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Sep 2007 10:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Naar het schijnt zou de commissie beschikken over een conversatie tussen Alonso en een testrijder van McLaren over dat het echt is. Deze zou uitgelekt zijn door Alonso zelf omdat hij naar Ferrari wil.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 14 Sep 2007 10:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Joni Philips schreef:
Naar het schijnt zou de commissie beschikken over een conversatie tussen Alonso en een testrijder van McLaren over dat het echt is. Deze zou uitgelekt zijn door Alonso zelf omdat hij naar Ferrari wil.


Alonso heeft bij deze sanctie niets te winnen. Hij blijft z'n punten behouden in het rijderskampioenschap. Tenzij er een clausule in z'n contract staat dat hij mag vertrekken als McLaren het constructeurskampioenschap niet wint, maakt deze zaak voor hem geen verschil.

Er bestaat e-mailverkeer tussen hem en testrijder De La Rosa. Dat e-mailverkeer zou over afstellingen van Ferrari gaan. Als daaruit inderdaad zou blijken dat beide coureurs over setups van Ferrari beschikten, dan lijkt me dat zelfs een slechte zaak voor Alonso (schorsing uit het kampioenschap?).

Begrijp me niet verkeerd. De dag dat de FIA staalhard kan bewijzen dat McLaren mensen inschakelde om Ferrari documenten te stelen, om te spioneren bij hun grote concurrent... dan mogen ze wat mij betreft uit het kampioenschap gegooid worden. Zolang zo'n bewijzen niet aan de pers worden vrijgegeven blijf ik het een stinkend zaakje vinden.

Overigens zijn Alonso en Todt niet de beste vriendjes. Een terugkeer naar Renault lijkt me - los van deze hele zaak - meer waarschijnlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Sep 2007 10:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

tarantino schreef:
Joni Philips schreef:
Naar het schijnt zou de commissie beschikken over een conversatie tussen Alonso en een testrijder van McLaren over dat het echt is. Deze zou uitgelekt zijn door Alonso zelf omdat hij naar Ferrari wil.


Alonso heeft bij deze sanctie niets te winnen. Hij blijft z'n punten behouden in het rijderskampioenschap. Tenzij er een clausule in z'n contract staat dat hij mag vertrekken als McLaren het constructeurskampioenschap niet wint, maakt deze zaak voor hem geen verschil.
Hij kreeg immuniteit als hij alles vertelde en tja, hij wil gewoon wraak omdat McLaren hem op de tweede plaats zet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 14 Sep 2007 16:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Bij het wielrennen heb je dope, hier heb je spionage
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cain BerichtGeplaatst: 14 Sep 2007 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 264

Het wordt zelfs nog leuker;

Een nieuwsbericht op F1Today

"Er zijn nieuwe berichten opgedoken over de vermeende spionage van Renault op McLaren. Zoals eerder vermeld zou McLaren in het bezit zijn van bewijsmateriaal met betrekking tot mogelijke spionage van Renault.

De FIA heeft ook bevestigd dat advocaten in dienst van de formatie uit Woking hebben geprobeerd Renault mee de spionagezaak in te sleuren door 'bepaalde zaakjes met betrekking tot Renault' aan het licht te brengen.

De Zwitserse krant Blick heeft gemeld dat de zaak draait om een ingenieur die recentelijk McLaren heeft verlaten om zich aan te sluiten bij het Franse Renault-team. Hierbij zou de man in kwestie verscheidene diskettes mee hebben genomen met daarop gedetailleerde informatie over de koeling en de elektronische systemen van de McLaren. Later liet een andere krant weten dat de man de functie van 'Design Engineer' uitoefende bij McLaren en dat zijn naam Phil Mackereth zou zijn. Deze krant beweert ook te weten dat McLaren-teambaas Ron Dennis over een geschreven verklaring van Flavio Briatore beschikt waarin bevestigt zou worden dat Renault de informatie in bezit heeft en deze ook heeft gebruikt.

Renault wilde nog geen commentaar geven: “We hebben geen commentaar met betrekking tot deze zaak, alles wat we te vertellen hadden is aan de FIA mede gedeeld.” Er is geen logische reden waarom de teambaas van Renault een dergelijk document als een verklaring, zou tekenen. Hoewel het wel zou kunnen verklaren waarom Flavio Briatore, McLarens motorhome bezocht gedurende het raceweekend in Monza waar hij ook een 60 minuten durende vergadering had met Bernie Eccelstone."

Er blijven zometeen wel heel weinig teams over.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 21 Sep 2007 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

De FIA was zo vriendelijk om per ongeluk het ongecensureerde verslag van de hoorzitting en bijhorende bewijsvoering online te plaatsen. Ze hebben hun fout ontdekt en haalden het pdf bestand onmiddelijk van het net.

Een Italiaanse krant pikte het bestand op en plaatste het online. Het valt te verwachten dat ook dat bestand binnenkort gaat verdwijnen, dus ben ik zo vriendelijk geweest om zelf een copietje online te zetten. Rechterklik en opslaan

Heb even de eerste 15 bladzijden vluchtig doorlezen en ik begin te begrijpen waarom McLaren niet in beroep gaat. Wat ik niet begrijp is waarom Alonso niet uit het kampioenschap is getrapt. Maar daar kom ik in de volgende 100 bladzijden hopelijk achter


Laatst aangepast door Tom_V op 21 Sep 2007 18:48; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group