Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Sep 2007 18:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Amnestie. En die slimme jongen gebruikt deze negatieve publiciteit om op te stappen bij McLaren als Hamilton nummer 1 blijft. Dat is een speciale clausule in zijn contract.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Okt 2007 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Hamilton ligt ver, ver achter. 18de positie. Twee stuurfouten en autoproblemen. Massa voor Raikonnen en Alonso.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cain BerichtGeplaatst: 21 Okt 2007 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 264

Raikkonen wereldkampioen, natuurlijk wel mede mogelijk gemaakt door Massa.

Hulde voor hen en de rest van Ferrari.

Wat een spannend seizoen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 21 Okt 2007 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

En nu duimen dat kerels als Nakajima volgend seizoen in de tribunes mogen blijven
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 21 Okt 2007 23:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

prachtig... ik hoopte dat raikkonen wereldkampioen zou worden (maar had het niet verwacht )...

maar verbeelde ik het me nou of starte massa op zon manier dat hamilton moest afremmen en dat raikkonen meteen het tweede stekkie kon pakken???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cain BerichtGeplaatst: 21 Okt 2007 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 264

Fiercy Dragon schreef:
prachtig... ik hoopte dat raikkonen wereldkampioen zou worden (maar had het niet verwacht )...

maar verbeelde ik het me nou of starte massa op zon manier dat hamilton moest afremmen en dat raikkonen meteen het tweede stekkie kon pakken???


Dat verbeelde je je.
Net zoals dat Raikkonen na de 2e pitstop net voor Massa weer de baan op kwam. Dat lag ook niet aan het feit dat Massa iets rustiger aan deed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 22 Okt 2007 07:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Citaat:
Kimi Raikkonen has been confirmed as F1 world champion following an inquiry into the cars of BMW Sauber and Williams at the Brazilian Grand Prix.
Race stewards investigated alleged irregularities with the cars' fuel, but decided to impose no penalty.

Had BMW Sauber and Williams been disqualified, McLaren's Lewis Hamilton would have come fourth and earned enough points to clinch the F1 title.

McLaren has said it plans to appeal to the FIA, the sport's governing body.

The problem that could have seen Hamilton installed as the first man to win the title in his first season was a fuel-temperature irregularity on the Williams and BMW Sauber cars.

A statement from the sport's governing body, the FIA, said the fuel in the cars was "more than [the permitted] 10 degrees below the ambient temperature".

But the stewards said in a later statement, issued more than six hours after the end of the race, that there was sufficient doubt about the fuel temperatures "as to render it inappropriate to impose a penalty".

The McLaren team has told the BBC it intends to appeal against the stewards' decision.


Begrijpelijk dat McLaren in beroep gaat. Onwaarschijnlijk dat BMW en Williams alsnog uit de race geschrapt worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cain BerichtGeplaatst: 22 Okt 2007 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 264

Zou lullig zijn voor raikkonen als ie weer 2e wordt. Per slot van rekening nadat hij al bekroond is. Maar het is idd onwaarschijnlijk dat dat gebeurd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 22 Okt 2007 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Ik werd gisteren geband op een Engelse forum omdat ik zei dat kimi had gewonnen en natuurlijk omdat ik lachte met het feit dat alles UK versloeg.

Rusland
South Africa
Finland

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 22 Okt 2007 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

konnichiwa schreef:
Ik werd gisteren geband op een Engelse forum omdat ik zei dat kimi had gewonnen en natuurlijk omdat ik lachte met het feit dat alles UK versloeg.

Rusland
South Africa
Finland



Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 05 Feb 2008 18:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Vandaag heeft Kimi Raikkonen het baanrecord in Bahrein met maar liefst 2.5 seconden verbetert! Dat belooft voor het huidige seizoen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group