Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
Caesar Salad BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 17:45    Onderwerp: Formule 1 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 18

Voor de mensen die het net zo leuk vinden als ik heb ik maar een topic geopend.

Dit weekend de GP van China, met Robert Doornbos in de Red Bull!


Let's talk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Ik volg het wel als ik al zappend langs kom. Helaas doen de Nederlanders het nooit erg goed, meestal vallen ze uit.


Het is wel spannend om de titel toch? Ik hoop dat Alonso wint van Schumi, best coureur ooit, maar tijden veranderen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Caesar Salad BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 17:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 18

Ik hoop juist dat Schumacher het kampioenschap wint, is wel leuk als afscheidscadeau aan Ferrari.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gemaskerde Muchacho BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 79

Caesar Salad schreef:
Ik hoop juist dat Schumacher het kampioenschap wint, is wel leuk als afscheidscadeau aan Ferrari.

Ja vind ik namelijk ook. Het zou ook weer saai zijn als hij INEENS weer alles won maarja
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 17:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Gemaskerde Muchacho schreef:
Caesar Salad schreef:
Ik hoop juist dat Schumacher het kampioenschap wint, is wel leuk als afscheidscadeau aan Ferrari.

Ja vind ik namelijk ook. Het zou ook weer saai zijn als hij INEENS weer alles won maarja
Het moet gewoon een spannende eindstrijd worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 18:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

Joni Philips schreef:
Gemaskerde Muchacho schreef:
Caesar Salad schreef:
Ik hoop juist dat Schumacher het kampioenschap wint, is wel leuk als afscheidscadeau aan Ferrari.

Ja vind ik namelijk ook. Het zou ook weer saai zijn als hij INEENS weer alles won maarja
Het moet gewoon een spannende eindstrijd worden.

ja idd, de beslising moet spannend blijven tot de laatste race
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Sinds Hakkinen weg is vind ik er geen bal meer aan. En nu de v10 weg zijn is het ook de moeite niet meer om er een keer naartoe te gaan, omdat je dan het ultieme geluid niet te horen krijgt.

Wel ga ik dit weekend naar de A1 GP in Zandvoort ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

Tom schreef:
Sinds Hakkinen weg is vind ik er geen bal meer aan. En nu de v10 weg zijn is het ook de moeite niet meer om er een keer naartoe te gaan, omdat je dan het ultieme geluid niet te horen krijgt.

Wel ga ik dit weekend naar de A1 GP in Zandvoort ^^

Geluid van de V10 en V8 vink niet zo heeeeel verschillend, en je hoort altijd nog de Torro Rosso V10

Word druk weekend!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Caesar Salad BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 18

Tom schreef:
Sinds Hakkinen weg is vind ik er geen bal meer aan. En nu de v10 weg zijn is het ook de moeite niet meer om er een keer naartoe te gaan, omdat je dan het ultieme geluid niet te horen krijgt.

Wel ga ik dit weekend naar de A1 GP in Zandvoort ^^


De kaarten daarvoor waren in no-time uitverkocht. Dus het zit daar stamp en stamp vol... wel zo gezellig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Caesar Salad schreef:
Tom schreef:
Sinds Hakkinen weg is vind ik er geen bal meer aan. En nu de v10 weg zijn is het ook de moeite niet meer om er een keer naartoe te gaan, omdat je dan het ultieme geluid niet te horen krijgt.

Wel ga ik dit weekend naar de A1 GP in Zandvoort ^^


De kaarten daarvoor waren in no-time uitverkocht. Dus het zit daar stamp en stamp vol... wel zo gezellig.

Twee weken geleden gingen er 500 extra duinkaarten inde verkoop, toevallig las ik dat. Snel geregeld. En het valt wel mee hoor, bij de DTM (70.000 man) wou het ook prima. Het moet alleen niet weer gaan regenen, dan krijg je een teringzooi ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Als je geluid wilt, moet je eens een straalmotortje in beweging horen op 5 meter van je.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Jun 2006
Berichten: 171

Ik ga ook naar de A1 al nou ben ik helemaal niet zo'n fan. Toen ik nog F1 keek reed Alain Prost nog tegen Nigel Mansell volgens mij. Maar goed, mn vader is fan en het wordt weer eens tijd voor een goed vader-zoon weekend
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joker BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 20:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Lijkt me ook wel is leuk om er heen te gaan. Twee weken geleden moest ik toevallig in Zantvoort voetballen, en die velden lagen naast het circuit. Net in het DTM weekend, dus tijdens het spelen hoorde je ze lekker voorbij razen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Jesse schreef:
Lijkt me ook wel is leuk om er heen te gaan. Twee weken geleden moest ik toevallig in Zantvoort voetballen, en die velden lagen naast het circuit. Net in het DTM weekend, dus tijdens het spelen hoorde je ze lekker voorbij razen.
Daar was ik Hakkinen dus aan het toejuichen ^^

Jammer alleen dat we de laatste 10 ronden van de DTM race gemist hebben, omdat we op tijd Zandvoort uit moesten komen (wacht een half uur langer en je mag hopen dat je binnen vijf uur in Almelo bent).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Dan blijf je toch! Wat is een race nou zonder einde...

Schumi: nog een keertje man! Ik ben al sinds '94/'95 fan van je, laat nog 1 keer zien dat je de allerbeste coureur ter wereld bent
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joker BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Net als die 'Ajacieden' die al in de 85e minuut weglopen, daar kan ik echt niet tegen.

Schumi heeft zijn beste tijd gehad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Roderick Vos schreef:
Schumi: nog een keertje man! Ik ben al sinds '94/'95 fan van je, laat nog 1 keer zien dat je de allerbeste coureur ter wereld bent

Oei, wat neigt mijn rechter arm naar het deleteknopje bij deze post...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Erkenning van hem als beste coureur vind ik wel op zijn plaats eigenlijk. Het is niet altijd even eerlijk en sportief gegaan, toch in t grootste deel van zijn overwinningen staan goed racen en perfecte tactiek centraal en dat maakt hem en zijn team zo geweldig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 27 Sep 2006 17:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Roderick Vos schreef:
Erkenning van hem als beste coureur vind ik wel op zijn plaats eigenlijk. Het is niet altijd even eerlijk en sportief gegaan, toch in t grootste deel van zijn overwinningen staan goed racen en perfecte tactiek centraal en dat maakt hem en zijn team zo geweldig.

En daarmee spreek je jezelf meteen tegen ^^

Inderdaad, Schumacher is een goede coureur, maar vergeet niet dat hij al zijn records aan de combinatie coureur + team + materiaal te danken heeft. Had Schumacher in een McLaren gezet met die plofmotoren en Hakkinen / Raikkonen / Villeneuve / weet ik wie en het had heel anders uitgepakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Sep 2006 19:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Een goede rijder zorgt ervoor dat zijn team hem gehoorzaamt. Had Schumacher niet zo goed geweest, had hij nooit Ferrari kunnen overtuigen om de wagen en het team naar zijn wil uit te bouwen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 30 Sep 2006 10:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

Was mooie kwalificatie vanochtend!
veel spectaculaire acties en spins, hele goede kwali van Robert Doornbos!
Ik hoop dat het morgen weer zo'n natte race word al tijdens de kwali.

Straks de A1GP Kwali kijken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Seagull5 BerichtGeplaatst: 30 Sep 2006 15:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Mei 2006
Berichten: 34

IK...HAAT...SCHUMACHER!!!
Z'n hele carrière hangt onderhand aan elkaar van list en bedrog. In 1994 werd hij kampioen door zijn grote rivaal Damon Hill in de laatste race aan de kant te beuken, in 1997 probeerde hij dit opnieuw te doen maar kwam hij zelf naast de baan te staan, en werd hij uit de einduitslag van het WK geschrapt. Dit jaar probeerde hij in Monaco de pole te veroveren door de baan te blokkeren, zodat Alonso zijn snelle ronde niet kon afmaken en Schumacher op één bleef staan. Later werd hij (gelukkig) alsnog terug gezet naar de laatste startplaats.

Onze Duitste vriend heeft bovendien ook nooit enige tegenstand van teamgenoten gehad. Sinds 1994 (eerste titel) heeft hij deze teamgenoten gehad: Lehto, Verstappen, Herbert, Irvine, Barrichello en Massa. Allemaal rijders die aardig kunnen sturen, maar hem geen moment in de weg konden / mochten rijden. Dat is wel wat anders dan Senna, Prost, en coureurs van hun kaliber. Senna en Prost zijn zelfs elkaars teamgenoten geweest, en bevochten elkaar op leven en dood, een situatie die bij Ferrari ondenkbaar zou zijn.

Formule 1 is vandaag de dag natuurlijk ook veel en veel gemakkelijker en veiliger dan pakweg 50 jaar geleden, toen Fangio zijn vijf wereldtitels veroverde. Hij deed dat met auto's die (o.a. door totaal gebrek aan aerodynamica en dus downforce) belachelijk moeilijk onder controle te houden waren, en in een tijdperk waar iedere crash dodelijk kon zijn. Iets bewonderenswaardiger dan Schumi, die jaren achter elkaar een vorstelijk salaris op zijn bankreking krijgt gestort, en in zijn bolide met stuurbekrachtiging en semi-automatische versnellingsbak routinematig races wint, geholpen door zijn leger van technici, engineers, trainers, PR-mensen en goeroes.

Schumacher is een heel goede coureur, maar de beste ooit? Nee.
(Zo, ik ben weer uitgeraasd Nu jullie weer)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Sep 2006 15:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Schumacher kon in zijn eerste F1 race ooit een betere positie pakken op de startgrid dan zijn teamgenoot met 11 jaar ervaring. Hij heeft zelfs meermaals beter gedaan dan Senna, twee eerste races in het rampenseizoen 1994 won hij voor Senna. In dat seizoen werd Schumacher wel meerdere keren onterecht uitgesloten dus dat hij het in die laatste race smerig moest spelen, was eerder te danken aan de FIA, en het is nog altijd niet verboden om je ideale racelijn te verdedigen. Aan de andere kant heeft niemand over het feit dat Hill in 1995 er alles aan deed om Schumacher terug te nemen. Schumi heeft miss enkele controversiele dingen gedaan, maar ook zijn tegenstanders deden het echt niet beter zoals Coulthard die Schumi van de baan rijdt (terwijl de schot al gedubbeld was, maar zijn teamgenoot wel in gevaar zit door Schumi.) Zijn verhuis naar Ferrari was trouwens geen slimme move, aangezien Ferrari toen een slecht team was. Het is dankzij Schumi, Ross Brown en Jean Todt dat ferrari een wereldteam is. Benneton zouden we ook niet onthouden hebben zonder Schumi.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cain BerichtGeplaatst: 30 Sep 2006 16:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 264

Precies, ben het helemaal eens met Joni.
Vele mensen erkennen Schumacher niet als de beste coureur allertijden omdat ie regelmatig een streek uithaalt. Hij is niet altijd even netjes maar zeker wel de snelste op de baan. Senna heeft in zijn tijd ook behoorlijk wat vuile streken uitgehaald maar daar heeft niemand het over omdat ie dodelijk verongelukt is en je weet het niks dan positieve praat over de doden (kijk maar voor een leuk voorbeeldje naar Andre Hazes). Senna IS een legende. Dat staat buiten kijf maar Schumacher is net zo'n legende. Hij is niet zevenvoudig wereldkampioen geworden op goed geluk en banden lekprikken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ApoC BerichtGeplaatst: 30 Sep 2006 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Mei 2006
Berichten: 34

Maar albers hheeft zijn zitje voor volgend jaar alweer bij spijker mf1, en nu verstappen ook klaar is met a1, mss een team albers + verstappen en dan nog doornbos, zou betekenen 3 nlers in f1, is toch vrij uniek
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group