Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Nov 2014 23:46    Onderwerp: [3DS] The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331



The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D is een remake van de in 2000 verschenen klassieker voor de Nintendo 64; "The Legend of Zelda: Majora's Mask." De game werd na veel speculatie op 5 november 2014 dan toch eindelijk officieel aangekondigd in een Nintendo Direct. De game staat gepland voor een release in de lente van 2015.

Special Edition:
Naast de reguliere uitgave van het spel welke zowel fysiek als digitaal verkrijgbaar zal zijn, verschijnt er ook een Special Edition met daarin uiteraard het spel, een Majora's Mask-speld, een dubbelzijdige poster en een steelbook. Er is nog geen prijs bekend voor deze uitgave. Wel weten we dat deze exclusief zal zijn voor Europa. Klik hier voor een foto van deze speciale uitgave!

Ontwikkelaar: Nintendo
Uitgever: Nintendo
Platform(en): Nintendo 3DS
Genre: Action-RPG
Releasedatum: Lente 2015
Formaat: Cartridge, download
Trailer: Klik!


Laatst aangepast door Asianator op 06 Nov 2014 13:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 06 Nov 2014 01:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Plaatje is net iets te groot lol.

Wel een bijzondere aankondiging, maar nog steeds geen Metroid Prime 3DS of Wii U.

En tja, Majora's Mask.. weer dus een remake die naar een nieuwer Nintendo systeem wordt overgezet. What else is new.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 06 Nov 2014 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Wel tof, maar hoop dat er gewoon wat extra content in zit. Maybe een master quest mode ofzo.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 06 Nov 2014 23:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Redneckerz schreef:
Plaatje is net iets te groot lol.

Wel een bijzondere aankondiging, maar nog steeds geen Metroid Prime 3DS of Wii U.

En tja, Majora's Mask.. weer dus een remake die naar een nieuwer Nintendo systeem wordt overgezet. What else is new.

Je moet nu niet net doen alsof Nintendo alléén maar remakes uitbrengt. The Legend of Zelda: A Link Between Worlds was weliswaar gebaseerd op een oudere titel, maar is in principe gewoon een volledig nieuw deel in de populaire franchise. Het feit dat "The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D" is aangekondigd is iets wat iedereen allang kon zien toen "The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D" drie jaar geleden verscheen. Het is een logische stap on de twee games bij elkaar te houden. Daarnaast is Nintendo goed op weg. Ze hebben veel mooie titels in de pijpleiding voor zowel 3DS als Wii U. Veel daarvan zijn totaal nieuwe delen in reeds bestaande series, alsook nieuwe IP's zoals "Code Name S.T.E.A.M.," en "Splatoon."
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 07 Nov 2014 01:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:

Je moet nu niet net doen alsof Nintendo alléén maar remakes uitbrengt.

Uiteraard hebben ze andere titels, maar ik krijg het idee dat deze titels er vooral zijn omdat Nintendo uiteindelijk ook heeft beseft dat het constant rehashen van hun bestaande karakters ze geen nieuwe gebruikers opleveren.

Asianator schreef:

Het feit dat "The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D" is aangekondigd is iets wat iedereen allang kon zien toen "The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D" drie jaar geleden verscheen. Het is een logische stap on de twee games bij elkaar te houden.

Maar wel ontzettend Nintendo om te doen. Ik vond de aankondiging van OOT 3D ook al niet geweldig.

Ik heb op dit moment 2 tot 3 titels die mij leuk lijken op de Nintendo systemen. En dat is niet veel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 07 Nov 2014 11:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Trek je maar niks aan van hem, 't gaat niet zoals hij dat wilt dus gaat ie maar een beetje lopen zeuren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 07 Nov 2014 11:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Trek je maar niks aan van hem, 't gaat niet zoals hij dat wilt dus gaat ie maar een beetje lopen zeuren.

Tegen wie heb je het nu
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 08 Nov 2014 01:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Hoezo is dat ontzettend Nintendo om te doen? Naar mijn mening behoudt Nintendo zich van de 3 consoleboeren juist het meeste van het uitbrengen van remakes. Zo een twee drie vallen me alleen zelda titels binnen die in menig lijstje van beste spellen aller tijden voor komen. Daarbij worden remakes van Nintendo altijd flink opgepoetst, of hebben zelfs een andere stijl (denk aan wind waker HD).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 08 Nov 2014 01:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

laraishond schreef:
Hoezo is dat ontzettend Nintendo om te doen? Naar mijn mening behoudt Nintendo zich van de 3 consoleboeren juist het meeste van het uitbrengen van remakes. Zo een twee drie vallen me alleen zelda titels binnen die in menig lijstje van beste spellen aller tijden voor komen. Daarbij worden remakes van Nintendo altijd flink opgepoetst, of hebben zelfs een andere stijl (denk aan wind waker HD).

Laten we nu niet doen alsof Nintendo nu zoveel risico's neemt. Dat is pas een zeer recentelijk geven met titels als Devil's Third en Xenoblade X.

Al heb ik persoonlijk ook nog zeer voor het feit dat het briljante Retro Studios aan het werk werd gezet voor een Donkey Kong titel. Schandelijk imo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 08 Nov 2014 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Redneckerz schreef:
Nin007 schreef:
Trek je maar niks aan van hem, 't gaat niet zoals hij dat wilt dus gaat ie maar een beetje lopen zeuren.

Tegen wie heb je het nu


Je wrijft je mening er weer lekker in, je vind het jammer dat Nintendo weinig aandacht geeft aan Metroid en je zou ze meer risico zien willen nemen. Dat kan, maar je gaat nog een stap verder met bashen op Nintendo omdat ze Majora's Mask opnieuw uitbrengen.

Er zijn vast mensen die er niet op zitten te wachten, maar dan kopen die het toch niet. Ik zie niet wat er nou zo erg aan is om een klassieker te introduceren aan de jeugd van nu, 't gebeurd trouwens overal. Bij Sony, bij Microsoft, bij de film industrie en de muziek industrie etc.. maar als Nintendo het doet kan het niet door de vingers....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 08 Nov 2014 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:

Je wrijft je mening er weer lekker in, je vind het jammer dat Nintendo weinig aandacht geeft aan Metroid en je zou ze meer risico zien willen nemen. Dat kan, maar je gaat nog een stap verder met bashen op Nintendo omdat ze Majora's Mask opnieuw uitbrengen.

Dat noem je bashen? Het is op dit moment wel logisch om Majoras Mask opnieuw uit te brengen maar dat is puur omdat OOT ook al is heruitgebracht. Ik snap die ophef dus niet zo. Nintendo heeft erg het kiddy imago aan zich hangen, dan zou je dus juist daar iets mee moeten doen. Dan doen ze nu gelukkig ook met wat meer serieuzere titels, maar toch houden ze ook vast aan bepaalde dingen, zoals deze re-release.

Nin007 schreef:

Er zijn vast mensen die er niet op zitten te wachten, maar dan kopen die het toch niet. Ik zie niet wat er nou zo erg aan is om een klassieker te introduceren aan de jeugd van nu, 't gebeurd trouwens overal. Bij Sony, bij Microsoft, bij de film industrie en de muziek industrie etc.. maar als Nintendo het doet kan het niet door de vingers....

Noem maar wat voorbeelden. Sony en MS hebben ieder geval niet het kiddy imago wat Nintendo wel heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Nov 2014 00:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Dat noem je bashen? Het is op dit moment wel logisch om Majoras Mask opnieuw uit te brengen maar dat is puur omdat OOT ook al is heruitgebracht. Ik snap die ophef dus niet zo. Nintendo heeft erg het kiddy imago aan zich hangen, dan zou je dus juist daar iets mee moeten doen. Dan doen ze nu gelukkig ook met wat meer serieuzere titels, maar toch houden ze ook vast aan bepaalde dingen, zoals deze re-release.

Bashen is misschien wat overdreven gezegd. Natuurlijk houden ze zich aan bepaalde dingen vast, dat is ook een groot gedeelte wat hun trouwe fanbase wilt.

Noem maar wat voorbeelden. Sony en MS hebben ieder geval niet het kiddy imago wat Nintendo wel heeft.

Zowel Sony en Microsoft stoppen hun klassiekers in een nieuw jasje; Halo: The Master Chief Collection en The Last of Us Remasered. In principe is Majora's Mask ook zo'n gevalletje.

Een typisch gevalletje Nintendo zijn bijvoorbeeld de New Super Mario Bros games, New Yoshi's Island. En gedeeltelijk A Link Between Worlds. Dat zijn games die teveel leunen op nostalgie en waar Nintendo totaal geen risico mee neemt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 09 Nov 2014 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Of je het nu kiddy noemt, een goedkope manier van cashen of een gesprek aan inspiratie, ik ben één van de mensen die niet kan wachten op deze titel. Natuurlijk, ook ik had liever een volwaardig nieuwe game gezien, maar tegelijkertijd geven dit soort titels me een nostalgie die vrijwel geen andere titel boven kan brengen. Hiernaast heeft Nintendo al aangegeven geen directe kopie uit te zullen brengen, hetgeen me alleen nog maar nieuwsgieriger maakt naar het eindresultaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Nov 2014 13:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

The Legend of Zelda: Majora's Mask is gewoon een game die naast The Legend of Zelda: Ocarina of Time hoort; op hetzelfde systeem. De ene complimenteert de andere... ze vullen elkaar aan. Ik denk dat hoewel er een kleine groep is die liever had gezien dat Nintendo deze titel niet had aangekondigd voor de 3DS, de groep mensen die wél met smacht uitkijken naar deze game vele malen groter is. Ikzelf had het Nintendo zeer kwalijk genomen als ze besloten om dit niet te doen. Waarom? Omdat het in mijn optiek dan maar een halve remake is.

Natuurlijk mag Nintendo na deze game weer gewoon werken aan een compleet nieuwe Zelda-game voor de 3DS. En ik hoop dat ze dat ook zeer zeker gaan doen. Maar voor nu, zet ik mijn zinnen op The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Nov 2014 19:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:

Bashen is misschien wat overdreven gezegd. Natuurlijk houden ze zich aan bepaalde dingen vast, dat is ook een groot gedeelte wat hun trouwe fanbase wilt.

Maar als bedrijf zijnde wil je ook nieuwe gebruikers aantrekken.

Nin007 schreef:

Zowel Sony en Microsoft stoppen hun klassiekers in een nieuw jasje; Halo: The Master Chief Collection en The Last of Us Remasered. In principe is Majora's Mask ook zo'n gevalletje.

Maar dat zijn geen 15 jaar oude games (Oke, Halo 1 komt in de buurt haha) Maar het zal wel aan mij liggen.

Asianator schreef:
The Legend of Zelda: Majora's Mask is gewoon een game die naast The Legend of Zelda: Ocarina of Time hoort; op hetzelfde systeem. De ene complimenteert de andere... ze vullen elkaar aan.

Ja, hehe, dat is nu wel logisch aangezien OOT op de 3DS is verschenen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group