Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 24 Sep 2014 18:31    Onderwerp: PS3 Probleempje. Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Hoi hoi,

Iemand die me kan helpen met dit vervelende probleem.
Elke keer wanneer ik Diablo III ultimate Evil Edition opstart krijg ik deze meldig.(Foto)
Doe ik er een andere game in dan heb ik nergens last van.
En eerlijk gezegd werkt dit aardig op mijn zenuwen.



Alvast bedankt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 24 Sep 2014 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

heb je al geprobeerd de game data (niet save data) te verwijderen? Misschien is er iets fout in de installatie files of zo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 24 Sep 2014 20:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Heb het even geprobeerd.
Het leek te werken totdat ik de game stopte en opnieuw op te starten zodat ik wist dat het niet eenmalig zou zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Sep 2014 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Heb even op de foutcode gezocht, en kwam onder andere dit tegen:

Citaat:
i rang sony, and they confirmed that this error code (80010514) is indeed a hardware failure, to be more specific, the Blueray drive has failed and the system will not run like this.

so anyone with this error code, it is NOT a firmware issue, it is for sure hardware failure, the blueray disc is gone and will need replacing


Kwam overigens meermaals tegen dat het aan de blu-ray lezer zou liggen. Je zou altijd Sony even kunnen bellen om te kijken of het een bekend probleem is en of er een oplossing voor is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 24 Sep 2014 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

wel apart dat andere games dan wel prima werken

Lijkt me toch iets software matig wanneer de game wel werkt als je de game data delete, maar daarna niet meer opstart als er bestaande data aanwezig is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 24 Sep 2014 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Ik heb even alle games die ik heb gecheckt.
Alle games starten prima op behalve Diablo III UEE.
En als het een laser probleem zou zijn dan zou ik toch ook problemen moeten hebben met games die toch opstarten maar tijdens het gamen problemen geven ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Sep 2014 01:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

scorpio23-b schreef:
Ik heb even alle games die ik heb gecheckt.
Alle games starten prima op behalve Diablo III UEE.
En als het een laser probleem zou zijn dan zou ik toch ook problemen moeten hebben met games die toch opstarten maar tijdens het gamen problemen geven ?

Hang mij er niet aan op, maar ik heb ergens gelezen dat Diablo 3 notoir is met bluray foutmeldingen. Zal dus eerder de game zelf dan wezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group