Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Mei 2014 16:12    Onderwerp: Pokémon Alpha Sapphire & Pokémon Omega Ruby Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331



Pokémon Alpha Sapphire & Pokémon Omega Ruby zijn in aantocht voor Nintendo 3DS en Nintendo 2DS en zullen vanaf november 2014 wereldwijd te verkrijgen zijn! Het gaat hier waarschijnlijk om aangepaste remakes van de populaire Game Boy Advance-spellen "Pokémon Sapphire" en "Pokémon Ruby," maar dit is nog niet door Nintendo of Game Freak bevestigd.

Genre: RPG
Ontwikkelaar: Game Freak
Uitgever: Nintendo
Platform(en): Nintendo 3DS & Nintendo 2DS
Trailer: Klik!
Box-art: (US) Alpha Sapphire
Box-art: (US) Omega Ruby
Box-art: (EU) Alpha Sapphire
Box-art: (EU) Omega Ruby

Citaat:
7 mei 2014 — The Pokémon Company International en Nintendo hebben vandaag bekendgemaakt dat Pokémon Omega Ruby en Pokémon Alpha Sapphire in november 2014 wereldwijd zullen uitkomen, exclusief voor de Nintendo 3DS en Nintendo 2DS. Pokémon-fans zullen Pokémon kunnen verzamelen, bevechten en ruilen in een nieuw avontuur.

Pokémon Omega Ruby en Pokémon Alpha Sapphire zijn een nieuwe bewerking van Pokémon Ruby en Pokémon Sapphire. Die games kwamen in 2003 uit voor de Game Boy Advance en waren ongekend populair bij de fans. De nieuwe titels nemen de spelers mee op een dramatisch avontuur in een spectaculaire nieuwe wereld.

Kijk regelmatig op Pokemon.com voor meer nieuws over Pokémon Omega Ruby en Pokémon Alpha Sapphire. Er zal meer informatie worden gegeven over deze game vóór de release in november.


Laatst aangepast door Asianator op 07 Mei 2014 16:59; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 07 Mei 2014 16:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ziet er naar uit dat het geen remake wordt, maar meer als Black/White 2? Benieuwd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Mei 2014 16:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Lawliet schreef:
Ziet er naar uit dat het geen remake wordt, maar meer als Black/White 2? Benieuwd.

Bedankt. Ik heb de tekst wat aangepast. Toch ineens een hele plotselinge aankondiging, zo vlak voor E3...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 07 Mei 2014 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Er ging eerder wat geruchten over omdat de game al meer dan 10 jaar bestaat, maar had geen idee dat het echt zou komen. Ik hoop echt dat het meer dan een remake wordt met een paar extra's. Zullen uiteraad wel de X en Y engine gebruiken. Een echte 3D remake :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 07 Mei 2014 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Lawliet schreef:
Ziet er naar uit dat het geen remake wordt, maar meer als Black/White 2? Benieuwd.
Ik ga uit van ongelukkige woordkeuze en denk dat het gewoon een remake wordt op de engine van X en Y. Desondanks denk ik niet dat Nintendo het verlies beter kan maskeren dan met deze aankondiging.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 07 Mei 2014 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Ruby!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 07 Mei 2014 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Hoe toevallig dat dit net komt met de cijfers over hoeveel verlies Nintendo lijdt.

Is dit niet gewoon weer zoiets als Heart Gold?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 08 Mei 2014 16:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Denk dat het toch wat meer gaat worden dan een remake.



En de game werd al gehint in X/Y. Zelfs hints dat er nieuwe dingen zijn.
http://kotaku.com/the-latest-clues-we-might-get-a-pokemon-ruby-and-sapp-1446021579

Ik denk toch dat ze de Black/White 2 richting in gaan. Zelfde setting met nieuwe locaties en een nieuwe verhaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Mei 2014 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Mega Evolutions?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 08 Mei 2014 18:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ik denk dat het gewoon een extra side quest bevat waar je een powered-up versie van Kyogre of Groudon kunt krijgen. Zoals eigenlijk al sinds Deoxys in FireRed/LeafGreen gebeurt. Ze zijn te 'normaal' voor een Mega Evolution.

Edit: zaterdagnacht/zondagmorgen zullen de eerste beelden van de game verschijnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 11 Mei 2014 15:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik vond de sneakpeak er best goed uitzien, graphics zijn beter dan ik had verwacht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 11 Mei 2014 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Nin007 schreef:
Ik vond de sneakpeak er best goed uitzien, graphics zijn beter dan ik had verwacht.

De graphics van Pokémon X en Pokémon Y zijn ook al erg goed, hoor! Overigens zou het me niks verbazen als de twee Pokémon-titels die hierna verschijnen "Pokémon +" en "Pokémon -" gaan heten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 11 Mei 2014 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

YouTube: toon


Ofwel de Sneak Peek
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Potato BerichtGeplaatst: 07 Jan 2015 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jan 2015
Berichten: 10

Haha, nostalgie naar de Gameboy! Krijg zin om mn gameboy weer boven water te halen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group