Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
EnnoWigger BerichtGeplaatst: 19 Feb 2014 10:16    Onderwerp: Enquete Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2014
Berichten: 2

Beste gamers!

Zouden jullie voor mij via onderstaande link willen invullen voor een onderzoekje voor mijn studentenbedrijf? Het zijn 7 korte vraagjes. Het duurt ongeveer 3 minuten.

Ik hoop op jullie medewerkering!

https://www.surveymonkey.com/s/HMTVH9Z

Hou je haaks!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 19 Feb 2014 10:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Natuurlijk, altijd fijn als ik kan helpen.

Ben erg benieuwd naar de keuze van de spellen die je op een rijtje hebt gezet waar voorkeuren uit gekozen konden worden.

Zeeslag, minigolf? Niet echt iets voor een gamend publiek lijkt mij. Pool stond er ook niet bij, biljart wel. Mwa.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EnnoWigger BerichtGeplaatst: 19 Feb 2014 10:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2014
Berichten: 2

Nee klopt. Het is ook met name om eens te kijken of simpele spelletjes ook voor Hard-core gamers geschikt kunnen zijn. Dank voor je reactie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 19 Feb 2014 11:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Je hebt vandaag geregistreerd en vraagt ons nu gelijk om een enquete in te vullen.

Heb je nu alleen maar geregistreerd puur om de enquete of?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 19 Feb 2014 12:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Redneckerz schreef:
Je hebt vandaag geregistreerd en vraagt ons nu gelijk om een enquete in te vullen.

Heb je nu alleen maar geregistreerd puur om de enquete of?


Wat maakt dat nou uit. T is een kleine enquete. Als je m niet wilt invullen doe je het niet
Ik heb hem in ieder geval ingevuld
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 19 Feb 2014 13:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Sayonara schreef:
Redneckerz schreef:
Je hebt vandaag geregistreerd en vraagt ons nu gelijk om een enquete in te vullen.

Heb je nu alleen maar geregistreerd puur om de enquete of?


Wat maakt dat nou uit. T is een kleine enquete. Als je m niet wilt invullen doe je het niet
Ik heb hem in ieder geval ingevuld

Nee, daar gaat het mij niet om lol. We hebben wel eens vaker enquetes, maar dat zijn dan van gebruikers die er al heel lang zijn maar erg weinig posts hebben, wat de schijn wekt dat ze alleen maar hier komen voor enquetes en hulp.

Die schijn is hier nu ook. Vandaag geregistreerd en gelijk een enquete? Niks tegen de geregistreerde hoor, ben alleen benieuwd of hij daarna ook actief zal blijven

Edit: Wel de enquete ingevuld. Leuke vraag met Bomberman erin kan ik niet weigeren

Laatste vraag is lastig te beantwoorden sinds ik vrijwel nooit online games speel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group