Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 158, 159, 160 ... 171, 172, 173  Volgende  
MaartenL BerichtGeplaatst: 29 Dec 2016 23:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Nu ben ik even verward... Je bent nu... toch Christelijk? Right?

Dus... Waarom haal je er dan Hades bij? De God van de Onderwereld uit de Griekse mythologie?

En ja, die vertaling van het Nederlands, komt net van dat gedeelte wat de grootste gedeelten van onze talen komen immers van Grieks/Latijns.

Dus... Whut?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 29 Dec 2016 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Het kan wat verwarrend klinken maar hades is een Bijbels begrip. Het is ook de naam van een god uit de Griekse mythologie maar ik weet niet precies hoe dat zit. Ik weet dat hades in de Bijbel slaat op het graf.

Ik heb wekelijks een studie waar ik veel leer over de betekenis van de woorden die in de Bijbel staan en natuurlijk van alles wat met de Bijbel te maken heeft. En naar mijn weten kent de Bijbel de vraag niet waar we heen gaan als we sterven. Ik ken alleen de vraag die Job stelde of de doden weer zouden leven. En het nieuwe testament beantwoord die vraag. Jezus was de eersteling die onsterfelijk werd en zo zal het hele mensdom volgen, ieder in zijn eigen rangorde dat wel, maar Bijbels gezien is dat een feit.

Ik vind het geweldig om langs het kerkhof te lopen en dan daar aan te denken. Eens zal iedereen die daar ligt weer tot leven komen. GOD heeft een plan met al Zijn schepselen, dat is liefde van God dat gaat dwars door ongeloof, dood, vijandschap en alle ellende heen en dat zal naar mijn weten ook ieder schepsel bereiken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 30 Dec 2016 10:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

- Zoon enorm ziek: de hele tijd alles overgeven en zo slap als een vod.

Daar gaan dus alle plannen, Antwerpse kerstmarkt met de tante en oom en natuurlijk de plannen voor nieuwjaar

Een goede start voor het aankomende 2017 >_<
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Dec 2016 11:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Hades de Griekse God is gebaseerd op het concept hades, een beetje zoals God God is maar het woord god ook bestaat.

Negasonic Warhead schreef:
Joni Philips schreef:
Er is wel sprake van foltering in het eeuwige vuur van Hades. Naast ettelijke andere verwijzingen naar een 'hel' hoewel het concept zoals we het nu kennen, inderdaad niet direct voorkomt in de testamenten.


Het woord eeuwig is ten onrechte in de Bijbelvertaling gekomen. In het Grieks/Hebreeuws staan er de woorden aion/olam.. dat zijn wereldtijdperken voor hoever ik het begrijp..

http://www.iswasandwillbe.com/Aonian_versus_eternal.php

Natuurlijk is er een oordeel over goddelozen maar het hele idee dat daar nooit geen einde aan komt is absurd. Dat maakt het evangelie ook tot een diep dramatisch verhaal. Het komt er ook moeilijk uit om aan mensen te vertellen, bijv de buurman, wat hun toekomst is in wat ik geloof als dat eindeloze shit zou zijn, dat kan geen mens met een glimlach op zijn gezicht verkondigen. Nee, de toekomst van de buurman ligt in God's handen en Hij zal hem brengen waar Hij hem wilt hebben. Het evangelie is dat de dood is overwonnen en die zal vernietigd worden, ook voor de buurman. Of hij het dan gelooft dat is een tweede.

Het soort sites dat die dingen vermeldt doet nooit denken dat ze effectief de Griekse tekst hebben gelezen. Hun verwijzing naar babelfish helpt daarbij niet. De verschillende vertalingen hebben allemaal ongeveer dezelfde vertaling. De grote lijnen van christendom, katholiek, protestants en orthodox volgen ook die lijn. In Amerika heb je wel vaker stromingen die alles een eigen draai geven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 30 Dec 2016 12:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Negasonic Warhead schreef:

Dus? Hij is toch een mens? Allen zullen weer levend worden, zo geloof ik dat. Dat is juist het goede nieuws. Ik heb al eerder gezegd dat ik de traditionele leer niet aanhang en ik de Bijbel zo letterlijk mogelijk lees, dat valt ook niet 123 te begrijpen.. fair enough, want dat word ook niet geleerd, want zo is het niet 'afgesproken'. Het is juist iets waar ik naar uitkijk.

Je brengt het echter over George toe alsof het een verwijt betreft. Dat vind ik curieus gezien de man bekend homo was en dat over het algemeen nog niet zo lekker valt binnen het Christendom.

De dood is echter een vraagstuk waar velen hebben getracht een antwoord te geven. Zo heb ik net Vertoog over de Ongelijkheid uitgelezen van de Franse filosoof Jean Jacques Rousseau, die over dit vraagstuk deels op in gaat en daarbij melding maakt van de ''natuurstaat'', de mens zoals hij werkelijk is. Naderhand is door de maatschappij de mens steeds verder af gaan staan van dit ideaalbeeld, en ontstonden er splitsingen: De wilde mens, die zich niet laat temmen, en de mens zoals wij.

Over de dood spreekt Rousseau ervan dat het niet in de mens zoals in de natuurstaat gegoten zit om zichzelf om te brengen. Dit is volgens hem een principe wat later zijn doorgang invoerde. Volgens mij stelde hij ook dat de dood volgens Rousseau juist een terugkeer betekent naar die ''natuurstaat'', de mens zoals hij ooit was.

Verwarrend in deze is echter dat Rousseau soms deze machten attributeert aan God, en soms deze juist weer bij de mens zelf neerlegt. Ach, Rousseau was een veelzijdig man die het altijd lastig had in zijn leven. Maar zijn werk was wel de aanzet tot de Franse Revolutie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 30 Dec 2016 12:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

+ Half 12 weekend, lekker hoor!

[Edit]

UFC Spoiler:

Spoiler: toon
- Rousey is werkelijk geslacht bij UFC 207. Die zie ik niet meer terugkeren in de Octagon en tijdens Wrestlemania wel verschijnen bij de WWE.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 31 Dec 2016 12:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Citaat:
Je brengt het echter over George toe alsof het een verwijt betreft. Dat vind ik curieus gezien de man bekend homo was en dat over het algemeen nog niet zo lekker valt binnen het Christendom.


Wat zou het verwijt dan moeten zijn? Ik ben daar wel benieuwd naar want dan weet je meer dan ik. De beste man had homoseksuele gevoelens, daar kan hij overigens niets aan doen. Ik heb geen idee hoe het is om met zulke gevoelens door het leven te gaan dus wie ben ik om daarover te oordelen.. ondanks dat is Jezus alsnog zijn redder, de liefde van God kan niet teniet worden gedaan.

"waar zonde toeneemt wordt de genade des te overvloediger"

Dat zou een mens moeten horen, maar in plaats daarvan krijgen ze dit:



Ik vind dat belachelijk en het staat zo haaks op de onvoorwaardelijke liefde van God. Men heeft er een religie van gemaakt en als je niet luistert naar hun dan.. het is niet voor niets dat ik niet in kerken kom. Ik wil het er verder ook niet over hebben want dit heeft echt niks te maken met waar ik in geloof.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 31 Dec 2016 14:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Negasonic Warhead schreef:

Wat zou het verwijt dan moeten zijn? Ik ben daar wel benieuwd naar want dan weet je meer dan ik. De beste man had homoseksuele gevoelens, daar kan hij overigens niets aan doen. Ik heb geen idee hoe het is om met zulke gevoelens door het leven te gaan dus wie ben ik om daarover te oordelen.. ondanks dat is Jezus alsnog zijn redder, de liefde van God kan niet teniet worden gedaan.

''Maar de dood is overwonnen 2000 jaar geleden. En eens zal George Michael dat ook gaan beseffen.''

De beste man is net dood. Er valt voor hem niks te beseffen daar hij dood is. En ja, dat bekijk ik dan vanuit het standpunt der levenden.

Negasonic Warhead schreef:

Ik wil het er verder ook niet over hebben want dit heeft echt niks te maken met waar ik in geloof.

Ik kan je verhaal sowieso maar moeilijk volgen, maar wat jij wil. Ik zou niet mijn hele hebben en houden enkel alleen op een religie willen verhalen, maar mijn eigen ontwikkeling, mijn filosofie, ook daarin willen betrekken. God is niet alles, maar kan wel essentieel wezen, is wat ik eigenlijk probeer te zeggen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 01 Jan 2017 12:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

+ Even snel een blik geworpen op de titels die in 2017 verschijnen en ik denk niet dat ik dit jaar veel meer zal gaan slapen dan in 2016. Een snel overzicht in willekeurige volgorde.

PlayStation 4: Kingdom Hearts HD titels, Yakuza titels, Ni-Oh, Horizon: Zero Dawn, NieR: Automata, Persona 5, Detroit: Become Human, Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, Rime, Vane, Full Throttle Remaster, PaRappa Remaster, Uncharted: The Lost Legacy, Days Gone, God of War, Spider-Man

Xbox One: Xbox Scorpio, Halo Wars 2, Cuphead, Scalebound, Sea of Thieves, Crackdown 3, Below, State of Decay 2

Nintendo: Nintendo Switch, The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Seasons of Heaven

Multiplatform: Resident Evil 7, For Honor, Sniper Elite 4, LEGO Worlds, Ghost Recon: Wildlands, Dreamfall Chapters, South Park: The Fractured But Whole, Syberia 3, Styx: Shards of Darkness, Shadow Warrior 2, Mass Effect: Andromeda, Sniper: Ghost Warrior 3, Bulletstorm: Full Clip Edition, Yooka-Laylee, LEGO City Underover, Little Nightmares, Get Even, Sonic Mania, What Remains of Edith Finch, Marvel vs. Capcom: Infinite, Overkill's The Walking Dead, Guardians of the Galaxy: The Telltale Series, Red Dead Redemption 2, Fe, Injustice 2, Vampyr, Prey

(Uiteraard zullen sommige titels pas later verschijnen en vergeet ik nog de nodige games)


Laatst aangepast door Rene Groen op 01 Jan 2017 13:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 01 Jan 2017 13:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

+++ Een gezegend 2017 aan alle bezoekers van Gamed!!!

- Geband worden op Tweakers op 31-12-2016. Hoe verzinnen ze het.
--- Dan de mail: ''Stuur maar een bericht naar de FP mail om een ontban aan te vragen''. Doe ik dat, en wie neemt dit in behandeling? Precies, degene die mij net voorstelde een mailtje te sturen naar de FP. En die stelt: ''Wanneer ik deze reactie combineer met de reactie die je richting mij persoonlijk hebt gestuurd, dan kan ik niet anders dan constateren dat de reden van de ban misschien is overgekomen, maar dat jij je gedrag niet zult aanpassen. Dit voldoet dus niet.'' Volgens mij behoor je de twee reacties toch echt apart van elkaar te zien, maar goed.

Krijg het idee dat ik echt de hielen moet likken daar om mijn account weer unlocked te krijgen. En dan is die ban er alleen puur en alleen omdat zij een valide punt niet begrijpen, iets wat door vele andere users wel wordt erkend.

Je moet het maar durven, iemand te bannen rond deze dagen en dan zo reageren.
-- Feestje waar de helft niet kwam opdagen. Lekker dan. Veel te veel foods gekocht daardoor.
+... maar nu wel lekker veel over!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 01 Jan 2017 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

+op 31 december toch nog boven de 50 platinum trophies(54)

+Deze maand voor 40 dagen lekker naar Indonesië, maar hoop dit keer wel voor het laatste keer voorlopig(tenzij we dit jaar gaan trouwen eind dit jaar), ze moet ook een keer naar Nederland.
Dat hele romslomp wat je moet regelen en eisen waar je aan moet voldoen slaat nergens op maar wel lekker terroristen NL binnehalen maar een onschuldig meisje dat een visum moet hebben.

+de komende 4 maand tal van geweldige games waar ik met smart op wacht
(Tales Berseria, Gravity Rush 2, Kingdom Hearts II.8, NieR Automata, Persona 5, Yakuza 0)

-Wegens drukte bij de Indonesische ambassade word mijn paspoort later in behandeling genomen(afgesproken 14 december terug, word 6 januari.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 02 Jan 2017 11:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:

Dat hele romslomp wat je moet regelen en eisen waar je aan moet voldoen slaat nergens op maar wel lekker terroristen NL binnehalen maar een onschuldig meisje dat een visum moet hebben.

De twee zijn ook zo lekker vergelijkbaar Schengen en integratie enzo. Alsof Nederland met grote borden klaarstaat met ''kom er maar in!''

+ Star Trek: Voyager op Netflix. 168 afleveringen. De komende 3 maanden ben ik er dus niet voor Gamed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 02 Jan 2017 12:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Redneckerz schreef:


+ Star Trek: Voyager op Netflix. 168 afleveringen. De komende 3 maanden ben ik er dus niet voor Gamed.


Ik zag het ook staan! Erg tof dat ze alle Star Trek series op Netflix doen. Vond Voyager het leukst en wil graag Enterprise weer kijken, vond ik vroeger ook wel een leuke serie ondanks de gemixte fans reacties erop.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 02 Jan 2017 13:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Lawliet schreef:
Redneckerz schreef:


+ Star Trek: Voyager op Netflix. 168 afleveringen. De komende 3 maanden ben ik er dus niet voor Gamed.


Ik zag het ook staan! Erg tof dat ze alle Star Trek series op Netflix doen. Vond Voyager het leukst en wil graag Enterprise weer kijken, vond ik vroeger ook wel een leuke serie ondanks de gemixte fans reacties erop.

Original Series heb ik in December afgerond. Deep Space Nine kon mij nooit echt bekoren, The Next Generation heb ik wel betere herinneringen aan.

Voyager is echter mijn favoriet. Nu net begonnen en het is wel duidelijk dat de eerste afleveringen geheel onbekend overkomen. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat!

+ DARTS finale vanavond. Ik kan niet wachten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 02 Jan 2017 21:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Redneckerz schreef:
dantekloon schreef:

Dat hele romslomp wat je moet regelen en eisen waar je aan moet voldoen slaat nergens op maar wel lekker terroristen NL binnehalen maar een onschuldig meisje dat een visum moet hebben.

De twee zijn ook zo lekker vergelijkbaar Schengen en integratie enzo. Alsof Nederland met grote borden klaarstaat met ''kom er maar in!''

+ Star Trek: Voyager op Netflix. 168 afleveringen. De komende 3 maanden ben ik er dus niet voor Gamed.


In NL zit ook geen enkel vluchteling toch? En die er wel zitten hebben allemaal een schengen visa.

Jij fit de laatste tijd wel veel op anderen of niet! Is dat sinds de breuk met die rus?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Jan 2017 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

dantekloon schreef:
Redneckerz schreef:
dantekloon schreef:

Dat hele romslomp wat je moet regelen en eisen waar je aan moet voldoen slaat nergens op maar wel lekker terroristen NL binnehalen maar een onschuldig meisje dat een visum moet hebben.

De twee zijn ook zo lekker vergelijkbaar Schengen en integratie enzo. Alsof Nederland met grote borden klaarstaat met ''kom er maar in!''

+ Star Trek: Voyager op Netflix. 168 afleveringen. De komende 3 maanden ben ik er dus niet voor Gamed.


In NL zit ook geen enkel vluchteling toch? En die er wel zitten hebben allemaal een schengen visa.

Jij fit de laatste tijd wel veel op anderen of niet! Is dat sinds de breuk met die rus?


Vluchtelingne komen zeer zelden met een visum. Schengenvisa zijn voor gewone bezoekers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 02 Jan 2017 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Joni Philips schreef:
dantekloon schreef:
Redneckerz schreef:
dantekloon schreef:

Dat hele romslomp wat je moet regelen en eisen waar je aan moet voldoen slaat nergens op maar wel lekker terroristen NL binnehalen maar een onschuldig meisje dat een visum moet hebben.

De twee zijn ook zo lekker vergelijkbaar Schengen en integratie enzo. Alsof Nederland met grote borden klaarstaat met ''kom er maar in!''

+ Star Trek: Voyager op Netflix. 168 afleveringen. De komende 3 maanden ben ik er dus niet voor Gamed.


In NL zit ook geen enkel vluchteling toch? En die er wel zitten hebben allemaal een schengen visa.

Jij fit de laatste tijd wel veel op anderen of niet! Is dat sinds de breuk met die rus?


Vluchtelingne komen zeer zelden met een visum. Schengenvisa zijn voor gewone bezoekers.


Weet ik, doelde eigenlijk op de reactie van redneck.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 02 Jan 2017 23:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:

In NL zit ook geen enkel vluchteling toch? En die er wel zitten hebben allemaal een schengen visa.

Ik zeg alleen maar dat de situaties tussen vluchtelingen, ''terroristen binnenhalen'' en mensen die hier op een visum cq permanente integratie komen navenant anders zijn en het daarom nogal voorbarig vind om een dergelijke vergelijking te maken.

dantekloon schreef:

Jij fit de laatste tijd wel veel op anderen of niet!

Niet echt, tenzij je mijn vraagstelling naar Negasonic's geloof als een fit wilt zien. Als dat al oproept tot eenzelfde soort emoties zoals jij die nu uit, dan kan je je afvragen of die agitatie wel terecht is.

dantekloon schreef:

Is dat sinds de breuk met die rus?

Smakeloze opmerking. En ook niet eens relevant in het huidige tijdsframe daar dit al 2 jaar terug was. Maar bedankt voor het oprakelen ervan Dante. Zoals ik al zei, smakeloos.

+ MIGHTY MIKE VAN GERWEN HOLY SHIT IS DIT REAL LIFE WAT EEN BAAS
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 03 Jan 2017 01:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Citaat:
De beste man is net dood. Er valt voor hem niks te beseffen daar hij dood is. En ja, dat bekijk ik dan vanuit het standpunt der levenden.


Op dit moment valt er niks te beseffen, maar ik doelde op mijn geloof en het einddoel van God. Dan zal hij ook weer leven en dan zal hij van harte God erkennen.

Citaat:
Ik kan je verhaal sowieso maar moeilijk volgen, maar wat jij wil. Ik zou niet mijn hele hebben en houden enkel alleen op een religie willen verhalen, maar mijn eigen ontwikkeling, mijn filosofie, ook daarin willen betrekken. God is niet alles, maar kan wel essentieel wezen, is wat ik eigenlijk probeer te zeggen


Ik begrijp wat je bedoeld. Ik denk dat ik ook wel even wat kan minderen zo af en toe wat anders doen daar is niets mis mee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 04 Jan 2017 13:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

+ Volgende week Vrijdag Nintendo Switch Direct.

@Rene Groen,

Het verbaasd me echt naar hoeveel games je uitkijkt. Ik heb ook mijn lijstje daar niet van. Maar voor mij is de game industrie wel een beetje veranderd in de filmindustrie met al die vervolgen. Een paar jaar geleden had ik nog wel het gevoel dat ik sommige spellen 'moest' hebben maar dat heb ik totaal niet meer. Hoe ervaar jij al die stapels sequels die nog elk jaar uitkomen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 04 Jan 2017 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Negasonic Warhead schreef:
+ Volgende week Vrijdag Nintendo Switch Direct.

@Rene Groen,

Het verbaasd me echt naar hoeveel games je uitkijkt. Ik heb ook mijn lijstje daar niet van. Maar voor mij is de game industrie wel een beetje veranderd in de filmindustrie met al die vervolgen. Een paar jaar geleden had ik nog wel het gevoel dat ik sommige spellen 'moest' hebben maar dat heb ik totaal niet meer. Hoe ervaar jij al die stapels sequels die nog elk jaar uitkomen?


Ik ben het helemaal met je eens dat er in de game-industrie teveel nadruk ligt op sequels en dat er best wat meer originele ideeën uitgewerkt mogen worden. Tegelijkertijd begrijp ik dat een (financieel) succes veelal eerder geboekt is met de zoveelste sequel dan met de uitwerking van een nieuw idee. Echter bewezen games als Call of Duty recentelijk toch dat ook sequels niet alles zijn, deze game wist zijn verkoopverwachting bijvoorbeeld niet waar te maken.

Betreffende de genoemde lijst; het zijn allemaal games die ik graag wil spelen. Tegelijkertijd is het niet zo dat het allemaal games zijn waar ik mijn nachtrust voor zou laten. Kijkend naar de lijst gaat het dan enkel om de topnamen als bijvoorbeeld Rime, een nieuwe God of War en Spider-Man of een nieuwe Zelda. Hoewel dit sequels zijn binnen bepaalde franchises zijn het tegelijkertijd ook titels die (hopelijk) iets nieuws gaan doen. Wat dat betreft ben ik nog even enthousiast over gaming als vroeger.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 04 Jan 2017 18:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

+ Helldivers, wat een zalige game xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Jan 2017 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

-Nog steeds geen nieuwe PS1 en PS2 Japanse RPGs aangekondigt voor de PS4. Wil wel meer games daarvan willen zien. Ook wel leuk ivm trophy support. Heb nu alleen nog Final Fantasy VII, Arc the Lad en Wild Arms 3.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 10 Jan 2017 11:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

- Scalebound geannuleerd. Leek me toch een interessante game te gaan worden.
+ Erg benieuwd naar Nintendo's presentatie van de Switch. Vrijdag lekker vroeg eruit om alles mee te maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 10 Jan 2017 11:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Rene Groen schreef:
- Scalebound geannuleerd. Leek me toch een interessante game te gaan worden.
+ Erg benieuwd naar Nintendo's presentatie van de Switch. Vrijdag lekker vroeg eruit om alles mee te maken.

Ik zou em graag mee willen kijken. Misschien doe ik dat ook wel Maar ik moet de verwachtingen laag houden, Nintendo is doorgaans nooit zo open over specs of over games. Maar wie weet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 158, 159, 160 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 159 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group