Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  
Redneckerz BerichtGeplaatst: 17 Jun 2017 13:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Bij de Action gespot:
- Batman: Arkham Asylum GOTY
- Batman: Arkham Origins

PC versies.

2.00 euro per stuk.

Mocht je die titels een kans willen geven dan zijn het deze grijpstuivers wel waard
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 04 Aug 2017 18:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Bij de CEX vandaag:

- Get Even (PS4) versie. Een titel die geroemd wordt om zijn geluid en een echte cult hit lijkt te worden.

30.00 euro.

- 2x NES Classic Mini. Jawel, zij hebben zowaar twee van deze dingen beschikbaar. De prijs is echter alleen voor de totale liefhebber aangezien je voor 30-50 euro eenzelfde ervaring kan neer zetten met een Android TV Box.

Niet schrikken van de prijs:
185.00 euro.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Sep 2017 23:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

185 Euro en nu komen ze volgend jaar met een nieuwe oplage! XD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 14 Sep 2017 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Wie toevallig zin heeft in een PS4 Pro, bij Mediamarkt Duitsland is hij nu te koop voor 300 euro, 1 TB versie, gratis verzending tot 15 September:

https://www.mediamarkt.de/de/product/_playstation-4-pro-1tb-playstation-4-konsolen-2174053.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 17 Sep 2017 11:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Redneckerz schreef:
Wie toevallig zin heeft in een PS4 Pro, bij Mediamarkt Duitsland is hij nu te koop voor 300 euro, 1 TB versie, gratis verzending tot 15 September:

https://www.mediamarkt.de/de/product/_playstation-4-pro-1tb-playstation-4-konsolen-2174053.html


Ik hoop leukere deals te krijgen rond black friday.

300 euro met een game of 2 gebundeld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 17 Sep 2017 12:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Codewarrior schreef:
Redneckerz schreef:
Wie toevallig zin heeft in een PS4 Pro, bij Mediamarkt Duitsland is hij nu te koop voor 300 euro, 1 TB versie, gratis verzending tot 15 September:

https://www.mediamarkt.de/de/product/_playstation-4-pro-1tb-playstation-4-konsolen-2174053.html


Ik hoop leukere deals te krijgen rond black friday.

300 euro met een game of 2 gebundeld.

De hollander in je spreekt.
Welcome terug Codewarrior!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 21 Feb 2018 23:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ik revamp dit topic even met 2 titels waar Asianator specifiek wel voor kan vallen

Vandaag bij Game Mania Amsterdam:

Enclave: Shadows of Twilight (Wii)

Zon titel waarvan je denkt ''Waarom nu dit naar Wii?'' Maar Enclave was de eerste titel van Starbreeze en verscheen reeds op PC en OG Xbox. Dit is een zeer late port onder een nieuwe naam, gereleased in 2012 voor PAL-only. Enclave is een derde persoons, maar ook eerste persoons RPG die wat raakvlakken vertoont met The Elder Scrolls en snelle shooters zoals Quake. Het is sowieso al bijzonder dat op de Wii te vinden is, dus voor een collectible een goede keuze. Als game zelf is Enclave een kleine RPG cult klassieker, dus als je iets nieuws wilt spelen, Enclave staat voor je klaar

14.99.

Fast Racing Neo (Wii U)

Er is een Switch versie van deze supersnelle en bloedmooie racer, maar deze is wat specialer, daar het een fysieke versie betreft onder het eShop Selects label. Te vinden voor 24.99 nieuw, en 19.99 gebruikt. Als je deze game fysiek zou willen hebben. Mooie cover art ook!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Feb 2018 12:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Redneckerz schreef:
Ik revamp dit topic even met 2 titels waar Asianator specifiek wel voor kan vallen

Vandaag bij Game Mania Amsterdam:

Enclave: Shadows of Twilight (Wii)

Zon titel waarvan je denkt ''Waarom nu dit naar Wii?'' Maar Enclave was de eerste titel van Starbreeze en verscheen reeds op PC en OG Xbox. Dit is een zeer late port onder een nieuwe naam, gereleased in 2012 voor PAL-only. Enclave is een derde persoons, maar ook eerste persoons RPG die wat raakvlakken vertoont met The Elder Scrolls en snelle shooters zoals Quake. Het is sowieso al bijzonder dat op de Wii te vinden is, dus voor een collectible een goede keuze. Als game zelf is Enclave een kleine RPG cult klassieker, dus als je iets nieuws wilt spelen, Enclave staat voor je klaar

14.99.

Fast Racing Neo (Wii U)

Er is een Switch versie van deze supersnelle en bloedmooie racer, maar deze is wat specialer, daar het een fysieke versie betreft onder het eShop Selects label. Te vinden voor 24.99 nieuw, en 19.99 gebruikt. Als je deze game fysiek zou willen hebben. Mooie cover art ook!

Enclave heb ik op de originele Xbox al, en ik heb destijds ook de Wii-versie gekocht. Helaas vond ik die laatste op alle fronten inferieur aan de Xbox-versie, waardoor ik 'm heb verkocht. Wel een unieke re-release, als je het mij vraagt.

Fast Racing Neo, daarentegen, heb ik nog niet in mijn collectie. Leuk om te zien dat Nintendo populaire eShop-releases op een disc uitbracht en dat kan ik alleen maar toejuichen. Misschien is dat een titel die ik in de toekomst nog aan de collectie zou willen toevoegen. Ik heb deze namelijk al meermaals in mijn handen gehad, maar nog nooit gekocht...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 26 Feb 2018 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:

Enclave heb ik op de originele Xbox al, en ik heb destijds ook de Wii-versie gekocht. Helaas vond ik die laatste op alle fronten inferieur aan de Xbox-versie, waardoor ik 'm heb verkocht. Wel een unieke re-release, als je het mij vraagt.

Fast Racing Neo, daarentegen, heb ik nog niet in mijn collectie. Leuk om te zien dat Nintendo populaire eShop-releases op een disc uitbracht en dat kan ik alleen maar toejuichen. Misschien is dat een titel die ik in de toekomst nog aan de collectie zou willen toevoegen. Ik heb deze namelijk al meermaals in mijn handen gehad, maar nog nooit gekocht...

Dat deze visueel inferieur zal zijn zal mij weinig verbazen wanneer Enclave duidelijk voor shader gebaseerde apparaten is ontworpen. Toch, zo laat in Wii's leven nog een RPG uitbrengen, laat staan een first person RPG, verdiend toch lof. En alleen te vinden in het PAL territorium, dus best nog wel een zeldzame release ook.

FRN zou ik je van harte aanraden om fysiek te hebben. Shinen verdient het absoluut
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group