Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Asianator BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 17:27    Onderwerp: [3DS] The Legend of Zelda: A Link Between Worlds Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331



The Legend of Zelda: A Link Between Worlds is een nieuw deel in de immens populaire en legendarische "The Legend of Zelda"-serie, en zal verschijnen voor Nintendo 3DS. Het is een vervolg op de Super Nintendo-klassieker "The Legend of Zelda: A Link to the Past, welke in 1992 verscheen.

Ontwikkelaar: Nintendo
Uitgever: Nintendo
Platform(en): Nintendo 3DS
Genre: Action-RPG
Releasedatum: TBA
Formaat: Cartridge
Trailer: Klik!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 18:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Ik hoop dat Nintendo eens een goede zet gaat maken en de WiiU een Zelda zal geven met geweldige graphics en controls net zoals het destijds Ocarina of Time maakte voor de N64.

Wat krijgen we nu te zien? Een 3DS Zelda en een HD remake van Windwaker...

Zoals het nu gaat, zal ik zeker geen WiiU aanschaffen en dat terwijl Skyward Sword op Wii me toch heeft doen twijfelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group