Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Asianator BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 17:25    Onderwerp: [NWU] Donkey Kong Country: Tropical Freeze Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331



Na het succes van Donkey Kong Country Returns, welke in 2010 verscheen voor Wii en recentelijk voor 3DS, komt Nintendo nu met Donkey Kong Country: Tropical Freeze; een nieuwe game in de serie speciaal voor Wii U.

Donkey Kong Country: Tropical Freeze laat je wederom spelen als de helden Donkey en Diddy Kong, maar voegt daar Dixie Kong toe; een dame die ook op de Super Nintendo al erg nuttig bleek in Donkey Kong Country 2: Diddy's Kong Quest en Donkey Kong Country 3: Dixie Kong's Double Trouble.

Ontwikkelaar: Retro Studios
Uitgever: Nintendo
Platform(en): Nintendo Wii U
Genre: 2D Platformer
Releasedatum: 2014
Formaat: Optical disc


Laatst aangepast door Asianator op 14 Jun 2013 23:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Vreselijk dat uitgerekend Retro dit moet doen... Maar goed, de vorige DK had veel sales, dus dat zal het wel zijn.

Dit draadje zal nog wel een tijdje bestaan, maar laten we niet vergeten:

Retro Studios, van Metroid, maakt Donkey Kong.

Dat moet genoeg zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 18:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Retro maakte het vorige deel ook. Ik snap het probleem niet echt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Mafusto schreef:
Retro maakte het vorige deel ook. Ik snap het probleem niet echt.


Waarschijnlijk was het logischer dat Retro een geweldige Metroid U had kunnen klaarstomen i.p.v. een Donkey Kong.

Als een nieuwe Zelda & Metroid getoond werden, die echt Wii U waardig zijn, dan had ik enkel nog het probleem om mijn vriendin te overtuigen om de console in huis te halen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 18:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Mafusto schreef:
Retro maakte het vorige deel ook. Ik snap het probleem niet echt.

Hoe leuk Donkey Kong is, het is weer een 2D platformer. Iets waar de Wii U al zat van heeft. Het is niet echt een AAA blockbuster game.

Toch maar hopen dat Ninty nog iets achterhoudt met Retro, want dat ''Meer van hetzelfde'' filosofie.. nee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Metroid: Other M was nu ook niet zo geweldig dat ik Retro vertrouw met een Shooter
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Dammit ik zou nu toch wel eens een 3D donkey kong willen. Zeer jammer.


Ja DK:CR was awesome, maar dat was DK64 ook.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Waar zijn de nieuwe IP's?
De Gamecube had vrijwel meteen al Luigi's Mansion, Monkey ball, Eternal Darkness, Pikmin, Doshin the Giant +alle IP's die normaal gesproken verzekerd waren van een nieuw deel zoals F-zero en Starfox. Met de Wii hadden we ook nog een paar interresante IP's ( Disaster: Day of Crisis), echter leek het al meer om de belangrijkste series te gaan (metroid, zelda en vooral Mario). Met de wii U hebben we eigenlijk alleen ZombiU wat echt nieuw is.

Verder ook een nogal teleurgesteld met de 3D Mario... had echt een game verwacht die inhet rijtje galaxy, sunshine, en 64 zou passen. in plaats daarvan krijgen we meer een game wat is als NSMB voor Wii was, maar dan 3D. Kortom, zonder enige diepgang.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Jun 2013 10:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=204727
Donkey Kong Country!

@Robert, DK64 was een collectaton. Copypaste werk van Banjo Kazooie, die game is zwaar overrated.

@Mafusto, Other M is door Team Ninja.

Edit: Nog een megaton hier. Pfff.. ik had het er serieus nog over een paar dagen geleden.

http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=204709



Release is trouwens niet 2014 maar later dit jaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Feb 2014 00:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Lang leve David Wise:

YouTube: toon


YouTube: toon


YouTube: toon




Echt een briljante zet van Nintendo om deze man terug te halen! Deze man weet precies hoe je een goede atmosfeer maakt voor een sidescroller. Hij is mijn #1 VGM componist. Moest net even een traantje wegvegen, haha.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 14 Feb 2014 00:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ik ben nog steeds Cranky om deze game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 18 Feb 2014 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

YouTube: toon


- 'Deze game is te vergelijken met DKC2, het neemt alles wat zijn voorganger doet over en verbeterd op de formule op alle aspecten.' 5/5

Had ik al verwacht, Retro en David Wise combi is perfect. Goeie reviewer ook, toffe gasten bij Gamexplain en gewoon eerlijk, ze hebben passie voor hun werk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Feb 2014 23:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Alleen is die gozer van GameSpot het daar niet mee eens. Hij 'beloonde' de game met een mager zesje. Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat de game niet meer verdiend. Volgens mij vond hij het spel te moeilijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group