Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2013 23:08    Onderwerp: Amerikaanse PSN PS1 Games ? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Hallo mede gamers,

Vraagje.
Als ik een PS1 game uit de Amerikaanse PSN store koop kan ik die dan gewoon spelen op mijn europese Playstation 3?
Ik weet dat het werkt met Playstation 3 games, en PSN aankopen maar ik weet het niet zeker met PS1 games.

Dank je wel alvast.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2013 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Dat werkt absoluut, ik heb op deze manier Chrono Cross kunnen spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2013 00:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Dat kan ja... alleen ben ik er te lui voor. Anders had ik Legend of Dragoon gekocht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2013 03:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

elemeNt schreef:
Dat kan ja... alleen ben ik er te lui voor. Anders had ik Legend of Dragoon gekocht


Amerikaanse versie van me overnemen? heb hem origineel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Mei 2013 23:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Rage. Waarom is Sony zo langzaam om bepaalde psone games uit te brengen in de EU store. Zelfs met de import sectie wordt helemaal niks meer gedaan terwijl ik een paar rpg's op mijn vita wil spelen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 17:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Mafusto schreef:
Rage. Waarom is Sony zo langzaam om bepaalde psone games uit te brengen in de EU store. Zelfs met de import sectie wordt helemaal niks meer gedaan terwijl ik een paar rpg's op mijn vita wil spelen...
Uitgevers blijven verantwoordelijk, en die zitten met problemen als licenties en PEGI ratings.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 17:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Sure ze krijgen nog te maken met bepaalde kosten, maar wat weerhoudt Sony ervan om uitgevers te pushen om games die op de US store staan uit te brengen. Dit zijn niet de minste games die nog ontbreken. Al is Square wel een lastige partner om mee te werken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Chrono cross wil ik wel spelen , ik had trigger op de SNES net als FF6(3US) trouwens
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Mafusto schreef:
Sure ze krijgen nog te maken met bepaalde kosten, maar wat weerhoudt Sony ervan om uitgevers te pushen om games die op de US store staan uit te brengen.
Als je de mensen op de PlayStation Blog moet geloven, doen ze dat ook. Dat betekent niet dat uitgevers het de moeite vinden om tienduizenden euro's uit te geven aan licenties en PEGI kosten om de game te brengen. Een PEGI rating kan tot €3000 kosten, dan moet je Duitsland en Australië nog doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Er is geen enkele optie om via m'n EU account aan Crono Cross te komen?
Je moet echt een US account aanmaken?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@Joni

Dan pushen ze niet goed genoeg. Zo kan SCEE bijvoorbeeld een deal sluiten om de lokalisatiekosten op zich te nemen tegen een klein percentage van de sales opbrengst oid.

Verder weet ik niet hoeveel SCEE per aankoop op het PSN verdiend, maar ik kan me niet voorstellen dat ze geen kleine winst kunnen boeken op het lokaliseren van een Legend of Mana en The legend of dragoon. Waar die laatste nota bene een SCE titel is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 19:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Zolang je de licenties en de potentiele opbrengst echter niet kent, kunnen we moeilijk zeggen dat SCEE meer moet pushen daarvoor. Dan heb ik liever dat ze pushen voor wat meer Vita en PS4 titels.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Maar nieuwe titels zijn niet tussen nu en een paar maanden te spelen op een Vita en ook vele malen duurder dan een paar licenties en een Pegi rating. Daarbij is de E3 over enkele weken en daar hoop ik dat Sony eindelijk eens aantoont wat ze nu allemaal hebben gedaam qua third-party support voor zowel de Vita als PS4.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group