Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Codewarrior BerichtGeplaatst: 21 Feb 2013 01:01    Onderwerp: [PS4] Driveclub Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Net aangeondigd! Geupdate
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deem BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2013 15:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Jan 2009
Berichten: 9

Heeeeerlijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2013 17:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Lekker zon half leeg topic zonder info.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2013 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Misschien omdat hier alles wat er bekend is al staat?
http://www.gamed.nl/view/103081
En jouw post voegt lekker veel toe....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2013 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

sotarK schreef:
Misschien omdat hier alles wat er bekend is al staat?
http://www.gamed.nl/view/103081
En jouw post voegt lekker veel toe....

Dat is FP nieuws welke niet direct vindbaar is. Tevens verwacht ik gewoon een nette OP, zeker als er wordt verteld dat de post nog wordt geupdated.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 06 Okt 2014 13:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

nou, als de game goeie recensies krijgt haal ik mij een PS4, dat weet ik wel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 07 Okt 2014 01:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

http://www.dualshockers.com/2014/10/06/wait-for-ps4-exclusive-driveclubs-floodgates-to-open-by-watching-one-hour-of-awesome-gameplay/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 07 Okt 2014 14:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

whut whut! I can't tell you for another 17 hours en zie erboven posted 16 hours ago, omg!!! nog even geduld, ben echt ah wachten op die reviews
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 07 Okt 2014 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

http://www.metacritic.com/game/playstation-4/driveclub/critic-reviews

7.3 gemiddeld
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Okt 2014 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Toch ben ik bang dat dit spel vrij vlot in de vergetelheid zal belanden...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 08 Okt 2014 09:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

ja, ik denk het ook. Then again, de algemene consensus is dat de game de bal volledig misslaat in wat het eigenlijk wil zijn (groot online sociaal gebeuren), maar is de gameplay geweldig, PGR stijl. Ik ga 'm daarom alsnog halen denk ik, samen met de PS4. ben sowieso meer een offline speler
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 08 Okt 2014 10:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Valentino Aledda schreef:
ja, ik denk het ook. Then again, de algemene consensus is dat de game de bal volledig misslaat in wat het eigenlijk wil zijn (groot online sociaal gebeuren), maar is de gameplay geweldig, PGR stijl. Ik ga 'm daarom alsnog halen denk ik, samen met de PS4. ben sowieso meer een offline speler

Als je voornamelijk offline speelt, zoals ik, dan lijkt het me toch niet echt een slimme keuze om DriveClub te kopen. Deze game is toch gebouwd rondom het sociale aspect? Als je dat wegneemt, wat blijft er dan over?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 08 Okt 2014 14:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

een goed spelende, maar middelmatige racegame van een dikke acht uur die ik samen met mijn vriendin kan spelen in afwachting van Project CARS

(maar vooral een dikke smoes om de PS4 te kopen)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 08 Okt 2014 23:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Wanneer reviews punten aftrekken omdat het geen open wereld game is, kan ik dat review niet meer serieus nemen. Reviews tegenwoordig=
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 09 Okt 2014 00:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Pas vanavond laat de ps4 kunnen installeren. Drie races gespeeld en snap de haat niet. Belangrijkste in een racegame is nog altijd de besturing en die is imo top.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Okt 2014 00:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Codewarrior schreef:
Wanneer reviews punten aftrekken omdat het geen open wereld game is, kan ik dat review niet meer serieus nemen. Reviews tegenwoordig=

Ik kan je OP ook nauwelijks serieus meer nemen Ga je die nog updaten of blijft het hierbij?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 09 Okt 2014 15:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

wie gaat 'm hier reviewen trouwens?

Wel lekker hoor, ze slaan de bal VOLLEDIG mis met de opzet van het spel, terwijl het an sich zo lekker speelt. Ongelooflijk..... kan de zessen en zevens wel begrijpen. Denk wat dat het product na een paar aanpassingen, updates, etc. geweldig kan worden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 09 Okt 2014 17:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Valentino Aledda schreef:
wie gaat 'm hier reviewen trouwens?

Wel lekker hoor, ze slaan de bal VOLLEDIG mis met de opzet van het spel, terwijl het an sich zo lekker speelt. Ongelooflijk..... kan de zessen en zevens wel begrijpen. Denk wat dat het product na een paar aanpassingen, updates, etc. geweldig kan worden


Joni zal de game reviewen. Heb de game echter pas vandaag binnen gekregen en moet nog doorgestuurd worden naar België, dus kan nog heel even duren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Okt 2014 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Spoiler: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 09 Okt 2014 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

ok thanks René!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 13 Okt 2014 11:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Ik kan nog steeds niet verbinden met servers
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Okt 2014 21:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik heb zo de indruk dat ik nog niet de helft van de game kan spelen zonder online.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 16 Okt 2014 11:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

klopt. Zit met hetzelfde euvel. Ben nu Level 24 door verschillende races opnieuw te doen waar dat ik 1 achievement niet gehaald had... maar zit nu aan voorlaatste luik zeg maar (na semi-pro trophy), en de keuze van auto's is ERG beperkt. Gisteren zelfs een race waarbij ik als een gek moet rijden in het bochtig gedeelte om eerste te worden, op de rechte stukken rijden ze zo van me weg en sta ik weer laatste of voorlaatste om dan weer van voor af aan te beginnen. En dan ontdekte ik dat het parcours eindigt met een recht stuk!! Heb drie keer geprobeerd, 2x tweede na de laatste bocht 1x eerste, en iedere keer als achtste over de finish. Made me rage, en volgende auto (met vééél snellere acceleratie) is op lvl 28 of lvl10 van je club. zever man!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 17 Okt 2014 00:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Lvl 26 en ga beginnen aan legend trophy....benieuwd naar de hyper cars!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Okt 2014 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik heb de club GamedNL aangemaakt. Online racen lukt nog niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group