Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
elemeNt BerichtGeplaatst: 16 Jul 2013 15:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Firefall is sinds 9 july open beta en voor iedereen gratis te spelen! De eerste week was wel ontzettend buggy door de server overload. Mocht iemand de game nog willen proberen, houd dan rekening met de bugs en dat je regelmatig opnieuw moet inloggen. Er is inmiddels een patch onderweg die deze dingen oplost! Ook was er een aankondiging dat Firefall mee gaat doen op ESL met het PVP gedeelte.

@mods, kan iemand E-man zijn avatar fixen? Deze is echt huge en verpest pagina 1 behoorlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 16 Jul 2013 17:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Holy crap, die avatar is inderdaad huge xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Jul 2013 17:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

2940 × 2293, nieuw record?

Maar sorry, ik kan dat niet doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Jul 2013 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

GekooktEi schreef:
2940 × 2293, nieuw record?

Maar sorry, ik kan dat niet doen.

Mijn god, dat avatar. Waar dacht hij aan toen hij die foto wilde gebruiken?

Joni/Rene/Nick zouden dit probleem wel kunnen verhelpen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Jul 2013 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

GekooktEi schreef:
2940 × 2293, nieuw record?

Maar sorry, ik kan dat niet doen.


4K avatars ftw. xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 31 Jan 2014 01:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Op het moment zijn de servers down voor een enorme Milestone patch die grote veranderingen met zich mee zal brengen. Vooral op UI gebied zullen de interface/HUD, het craften en progression aangepast zijn. Een andere grote vernieuwing is de eerste episode van story content.

http://youtu.be/p-ubR2hngxs (video over de nieuwe patch)

Voor mensen die de game nog niet kennen is hier wel een mooi bericht geplaatst met alle vernieuwingen van deze patch inbegrepen: http://www.mmo-champion.com/threads/1351299-Megathread-Firefall-(Stage-2)

Voor meer details over de nieuwste patch: http://forums.firefallthegame.com/community/threads/patch-notes-for-v0-8-1736.3136621/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 02 Feb 2014 14:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Leuke nieuwe patch maar beetje stom dat al je gear nu waardeloos is geworden...

Ook van dat hele repair pool gedoe ben ik niet zo'n fan van. Craft je een super wapen om het eindelijk niet meer te kunnen gebruiken o_O

Verder is het nog veel uitpluizen aangezien ik al een hele poos niet meer gespeeld heb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 03 Feb 2014 01:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

MaartenL schreef:
Leuke nieuwe patch maar beetje stom dat al je gear nu waardeloos is geworden...


Ik heb er toch mooi zo'n 700k cy me verdiend ^^ Maar ja het is even klote en vooral omdat het best lang duurt om nieuwe gear te craften. Maja het was helaas gewoon nodig door de nieuwe achterliggende systemen; Prestigen, en repairen van gear, maar ook het nieuwe systeem dat de kwaliteit en kracht (+daarbij behorende constrains qua mass/power) van gear aangeeft. Anders hadden ze alle items van alle spelers handmatig moeten aanpassen en dat had gewoon teveel downtown gekost voor de servers. Daarnaast zijn ze nu ook meteen van alle over powered bugged gear uit het verleden af.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 08 Jul 2014 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Citaat:

"We're excited to officially announce that ‪#‎Firefall‬ is launching on July 29th!"

By now, most of you have read the first four entries in our Path to Launch blog series and are familiar with some of the changes and additions we are making to Firefall. One question that has popped up after every one is “when can we expect to see these changes in game?” That is a question that we haven’t been able to give you an answer for, until now. On July 14th, we will be bringing our game servers down for a full-day maintenance session. When the servers come back up on July 15th, they will be running the launch patch of Firefall complete with all of the new things we’ve talked about so far, and more.

However, July 15th will not be the launch date for Firefall. As of the time of this post, we have disabled the ability for newly created accounts to log in and play Firefall (as in any account that was created after the time of this post will not be able to create a character, but any account created before will remain able to play as normal). When the patch goes live on the 15th, it will only be accessible to existing players, or new players who have early access – more info on that below. That will continue until, at long last, Firefall officially releases on Steam on July 29th. That’s right, as of July 29th, 2014, Firefall will be officially launched and available to everyone for free on the Steam platform.

http://www.firefallthegame.com/news/announcing-the-launch-of-firefall-and-the-new-firefall-launch-packs

Launch trailer: https://www.youtube.com/watch?v=Rw29meB8G50


Een van de langste beta's waaraan ik heb meegedaan en een van de games die ik de afgelopen jaren het meest heb gespeeld krijgt nu eindelijk zijn officiële release! Als je de game nog niet kent en van shooter actie houdt zoals Tribes en UT, dan raad ik je aan de game toch eens te bekijken. Het is free 2 play (zeker niet pay to win), heeft grote open PVE wereld met dynamische missies die over het gebied spawnen, episoded storyline campaign, jetpack actie, crafting en loot systeem en in de toekomst komt het PVP ook vernieuwd terug met onder andere een open world pvp gebied.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group