Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
elemeNt BerichtGeplaatst: 24 Jan 2013 14:28    Onderwerp: [PC] FireFall Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495



De meeste mensen hier zullen waarschijnlijk de game nog nooit gespeeld hebben of er alleen vaag iets over gehoord. Firefall is op het moment ook alleen in een closed beta fase, maar daar gaat snel verandering in komen! Dit is dan ook de reden dat ik hier een nieuw topic open. Komend weekend gaan de deuren namelijk open voor iedereen! Er is dan een beta weekend event waarover je hier meer kan vinden: http://www.firefallthegame.com/betaweekends/

Maar wat is Firefall dan precies? Je neemt een beetje Borderlands 2, een beetje Unreal Tournament en een beetje Tribes en gooit het in een blender. Firefall is een free 2 play MMO RPG/FPS en wordt gemaakt door Red 5 Studio's (voormalig medewerkers van o.a. Blizzard Entertainment). Je kan op elk moment in de game met 1 druk op de knop wisselen van 3rd naar 1st person en andersom. Als speler krijg je verschillende 'battleframes' ter beschikking. Dit is een soort class systeem, waardoor je de rol van tank, medic, engineer, assault en sniper op je kan nemen. Elke battleframes heeft ook weer zijn eigen skilltree. Op deze battleframes zit ook een jetpack, waarmee je de grote open wereld kan verkennen. De gebieden zijn best gevarieerd en er zijn veel verschillende vijanden en dynamic events om je guns en skills op te testen. Zo komt er op bepaalde momenten een enorme tornado met 'aliens' je beeld in waaien en kan je deze met een grote groep medespelers vernietigen voor een grote hoeveelheid XP of grondstoffen. Op het moment van schrijven zijn er PvP en PvE mogelijkheden. Al zijn de PvE missies nog wel erg buggy (het blijft dan ook een beta).

Ik heb zelf nog een aantal beta invites over die je ook na het weekend volledige toegang geven. Mochten er mensen zijn die de game leuk vinden en vaker willen spelen. Of misschien zijn er al Gamed leden die deze game spelen?

Platform: PC
Ontwikkelaar: Red 5 Studios
Uitgever: Red 5 Studios
Genre: MMO, First-person shooter, Third-person shooter
Releasedatum: n.n.b. ergens in 2013
Officiële website: http://www.firefallthegame.com/









Laatst aangepast door elemeNt op 29 Jan 2013 20:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 25 Jan 2013 02:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Ziet er wel chill uit man, maar ik heb geen pc die geschikt is om te gamen, en ik weet niet of ik er veel tijd in ga steken als ik dat ak had, maar het concept is ook wel weer vet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Jan 2013 11:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Lame ass trivia weetje:
De game draait op de Offset Engine, dezelfde engine die Intel in 2005/2006 voor zijn Larrabee project wilde gebruiken en ook in de game Project Offset gebruikt zou worden. Het zou de kwaliteit van Blizzards CGI filmpjes hebben, maar dan in real time. Een indrukwekkend stuk techniek.

Leuk dus dat de engine toch nog een plek heeft gekregen, jammer dat ze van het realistische uiterlijk zijn afgestapt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 25 Jan 2013 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Speel de game ondertussen al een paar maanden in beta (Commander founder package gekregen).

Als er mensen geintresseerd zijn om alvast aan de slag te gaan dan kan ik jullie in de closed beta brengen. Ik heb namelijk nog 5 invitations open staan.

Het enige wat ik moet hebben is je e-mail adres.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Jan 2013 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Lucky you... dan heb je die toffe motor ^^ Ik vond het zelf een beetje te gek om er $100 voor te betalen haha. Hoe vind je de game eigenlijk aangezien je het proces al langer meemaakt? Ik speel het zelf net een klein weekje.

Verder heb ik zoals ik al zei in de openingspost ook nog een aantal invites over mochten er mensen interesse hebben.

ps. Volgens mij vandaag al de eerste server overload omdat iedereen het kon spelen. Maar goed dat ze dat nu in de beta testen haha.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 26 Jan 2013 00:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Ik had dan ook helemaal niet hoeven te betalen

Via via een key gekregen en nadat een stuk of 10 mensen me vroegen hoe ze zo'n moto konden krijgen zei ik doodleuk "staat toch gewoon onder vehicles?". Pas na een poosje spelen kwam ik erachter dat ik de Commander founder package had

De Locust Bike is inderdaad wel super en zeer handig. Kan de hele map snel overbruggen. Alhoewel het met mijn mooi uitgebouwde T2 Battleframe sowieso al niet lang duurt... Nja, beter in stijl crossen denk ik dan ^_^

In ieder geval, ik vind de game wel lekker. Jammer dat er nog wat veel bugs inzitten en op zich weinig content maar desondanks is het vreselijk verslavend. Vroeger veel Tribes (1 & 2) gespeeld en ik kon me dan ook meteen vinden in de Assault Battleframe.

Nu is het rustig afwachten op meer content en hopen dat deze wat sneller op elkaar zullen volgen want de tijd tussen de updates ligt wat ver uit elkaar (kan natuurlijk ook liggen aan de kerst/nieuwjaar periode).

Verder vond ik het een beetje vervelend dat ze bijna niets vermelden over het craften van je eigen non-Accord onderdelen van het moment dat je T2 frames unlockt. Zelf gecrafte items met goede grondstoffen (lekker veel paars Bismuth 768 gehad deze week) geeft ze ook veeeeel betere eigenschappen.

Als je ooit eens wat improved of advanced thumping wil doen, voeg je me maar toe bij friends. M'n naam: Daeion
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 26 Jan 2013 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Sure, ik heb je toegevoegd! Ik moet zelf nog wat 'Silicate' of zo en dan kan ik ook eindelijk een advanced thumper maken. Het craften is in het begin niet echt duidelijk inderdaad. Ook zoveel opties die niet echt nuttig zijn. Nu ik de Firecat frame voor mijn assault heb ben ik ook wat wapens en ammo aan het craften. Ik wil eigenlijk de Bio class ook nog wel eens proberen. Die heeft ook wel een toffe suit en healing wave ziet er tof uit.

Ik heb zelf overigens de 'Ensign' pack aangeschaft. Toch niet zo heel duur en heb er al zoveel uren in zitten, dat ik het dat wel waard vond.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 26 Jan 2013 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Silicate is deze week niet echt populair. De kwaliteit van materialen wisselt zowat om de week en Silicate is best zeldzaam en van slechte kwaliteit.

Had me ook een tijdje geduurd voordat ik eindelijk mijn adv thumper kon maken. Gelukkig is het wel de moeite waard.

Gisteren nog een slechte tijd beleefd: iemand joined m'n adv thumper groep voor Bismuth 716 (zeer nice) en vertrekt nadat hij m'n thumper op 2% terugstuurd om vervolgens mijn plekje in te pikken met zijn groep... Echt fucked up is dat...

Dat terwijl ik een dik half uur nodig had om zoveel Bismuth te vinden...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 26 Jan 2013 23:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Dat is idd een behoorlijke naaistreek! Heb ik ook 1 keer gehad, maar dan gewoon bij de standaard en dan is het niet zo heel erg. Ze moeten het eigenlijk zo instellen dat alleen jij of je squad het weg kan sturen. Vanavond wel echt te moe om nog te gamen. Morgen zal ik nog wel ingame zijn!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 26 Jan 2013 23:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Dat was net het probleem: hij joinde mijn squad en hij kon het daarom wegsturen.

Toen wij de monsters nog aan het wegwerken waren, verliet hij de groep en dropte hij zijn eigen thumper daar terwijl zijn groep aankwam.

Hij is dus gewoonweg in de groep gekomen om te weten waar die Bismuth te vinden was. Dubbele naaistreek vind ik zo!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Brianx BerichtGeplaatst: 27 Jan 2013 00:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2012
Berichten: 31

Ik speel hem zelf ook maar vind het heel jammer dat ze niet zoveel content is daarom vind het snel gaan vervelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 29 Jan 2013 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Ja, klopt wel. Maja dat gaat hopelijk wel goed komen als de game straks officieel uitkomt. Ik vind het zelf gewoon erg leuk om door die wereld te vliegen en te springen. Ik ben nu ook begonnen aan een Bio frame en dat speelt toch weer heel anders als Assault. Hier en daar ook een beetje gear craften (dit kan alleen bij level II battleframes).

@MaartenL, gelukkig ben ik nog niet zoveel rare vogels tegengekomen. Dit weekend was het wel iets meer omdat iedereen de game kon spelen. Over het algemeen heb ik het idee dat de meeste beta spelers andere spelers wel willen helpen. Ik krijg ook regelmatig wel squad invites etc.

En je hebt zeker niet nog zo'n Commander founder kaartje ergens liggen? xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 30 Jan 2013 00:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

elemeNt schreef:
En je hebt zeker niet nog zo'n Commander founder kaartje ergens liggen? xD


Ik kan altijd eens vragen maar ik zou er niet teveel op hopen ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2013 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

22 maart komt de nieuwe 'milestone' patch. Hierin zit onder andere:
- een nieuw battleframe/skilltree systeem
- nieuw resources systeem (oude worden allemaal beta crystite)
- nieuw crafting systeem (alle oude crafted wapens en gear worden gedelete)
- een hoop optimizers waardoor de beta beter zou moeten runnen op mindere pc's

Bedenk dus goed wat je met je 'oude' stuff wil doen. Calldowns behoud je, dus je kan veel resources nog in calldowns omzetten de laatste paar dagen. Ook kan je het beste veel xp verdienen en zoveel mogelijk frames unlucken zodat je ze na de patch ook al vrij hebt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2013 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Damn, zoveel tijd ingestoken om goede resources te krijgen om goede wapens te craften en dan worden ze verwijderd

Nja, jammer langs de ene kant maar wel benieuwd hoe ze het nu gaan aanpakken met wapens want de standaard rotzooi was lang niet voldoende qua upgrade van T1-T2.

Overigens best zoveel Crystite behouden dan? Als die beta Crystite enkele interessante items kan voortbrengen dan vind ik het wel OK.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Brianx BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2013 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2012
Berichten: 31

Daar is het beta voor he haha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2013 12:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

WTH is dat crafting systeem nu geworden?

Snap er even geen hol van op deze manier en de Firefall site werkt niet dus ik kan niets opzoeken voor het moment -.-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2013 13:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

MaartenL schreef:
WTH is dat crafting systeem nu geworden?

Snap er even geen hol van op deze manier en de Firefall site werkt niet dus ik kan niets opzoeken voor het moment -.-


Ja, ze verpesten het behoorlijk voor de EU users... Als je ingame komt werkt een hoop ook niet. Veel Sin errors. Er zijn wat problemen met de client. De forums zijn wel bereikbaar! http://www.firefallthegame.com/community/ en hier kan je best wel wat uitleg vinden in een video over de vernieuwingen: http://da.twitch.tv/r5studios/b/380875397

en nog een crafting document:
http://www.firefallthegame.com/community/threads/crafting-and-you.86499/
https://docs.google.com/file/d/0B9yZHpKwhV79RENKMVVUdWJBZXM/edit?pli=1 (zelfde document, maar dan hier direct te lezen)

Het crafting systeem is inderdaad erg onduidelijk, maar dat is vooral omdat dit nog een placeholder UI is. Het idee er achter snap ik op zich wel en klonk beter dan het vorige. Je moet echt de juiste materialen vinden voor bijvoorbeeld een gun barrel om zo een gun te craften. Voordat je kan craften moet je ook je gevonden materialen refinen.

De 'crater' ability hebben ze ook heel erg aangepast. Ontzettend lastig om te aimen nu.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2013 14:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Ja, vond Crater ook niet meer zo leuk.

Speel nu op mijn Tigerclaw Assault frame, best wel leuke abilities maar minder AOE damage dan mijn Firecat frame.

Begin het craften wel wat te snappen maar omdat alle recipes beschikbaar zijn is het veel zoeken naar wat je nodig hebt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2013 15:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

De Tigerclaw is altijd wel meer een mobiele frame geweest dan Firecat. Daarom werd de tigerclaw ook het vaakst gebruikt in PvP. Ik speelde zelf vaak wel Firecat. De burn jets waren heel nice om thumper te verdedigen. Maja deze ability zag ik niet terug... misschien door craften.

De meeste tijd speelde ik eigenlijk als Recluse omdat je dan ook wat healing powers had en toch veel damage kon doen. Die zijn nu ook weer weg. Nog even uitvogelen hoe ik Healing wave terug ga krijgen op die frame -_-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 18 Apr 2013 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Citaat:
We are very excited to announce that Firefall is nearing what we consider to be the most important stage of development – Open Beta!! Bring the fight to the Chosen July 9th!!

http://www.firefallthegame.com/news/firefall-opens-up-on-july-9th
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 19 Apr 2013 16:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

elemeNt schreef:
Citaat:
We are very excited to announce that Firefall is nearing what we consider to be the most important stage of development – Open Beta!! Bring the fight to the Chosen July 9th!!

http://www.firefallthegame.com/news/firefall-opens-up-on-july-9th


Tof voor mensen die de game eens willen testen maar op dit moment is het spel zo ongeloofelijk grindy en saai geworden. Nog meer dan voordien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 20 Apr 2013 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Ja, ben ik met je eens. Zeker nu ze die norm van je battleframe upgraden zo enorm hoog hebben liggen. Ik heb niet eens zin om daarvoor te grinden Er is ook nog leuk nieuws voor de 'oude beta testers':

Citaat:
Beta Crystite is going to be used to unlock a number of exclusive rewards. Things like:

- 1 hour +50% resource collection boosts
Exclusive warpaints
- PERMANENT 5% resource collection boost
- PERMANENT 10% resource collection boost (significantly more expensive and does not stack)
- T.E.X. Pet
- The “Angel Wing” glider pad, with new glider wing visuals.
- An exclusive LGV (yes, that's right!)
- More stuff (we have other ideas that we want to add, but we'd rather over than under deliver)


Screenshots en meer uitleg: http://www.firefallthegame.com/news/beta-crystite-and-you

Citaat:
How do I get the rewards/Beta Crystite?
There will be a vendor that sells the Beta Crystite items (we'll announce who and where when we release the patch notes). We're hoping to get this vendor into the game ASAP, so it may not have all of the rewards when it first gets added to the Beta. We'd rather get the rewards rolling out than wait for the complete list to be ready to go.

Collecting Beta Crystite is a matter of processing your old resources at the manufacturing station. However, we also realize that someone might end up short for one the item they really want, so we'll also be adding a recipe that allows you convert current crystite into Beta Crystite.

Is there a time limit?
The vendor will sell the items until the beginning of Open Beta, so you'll have until then to buy any or all of these items.

I hope this blog answers the more pressing questions that you guys have had. Of course if there’s something that we missed, you can always drop by our forums and ask us – we check them almost daily, and answer what we can. Thanks for reading, and see you in-game!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 20 Apr 2013 16:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Ja leuke extra's maar de kans dat ik er veel van kan unlocken is waarschijnlijk erg klein xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 17 Jun 2013 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Omdat de open beta op 9 juli van start gaat heb ik nog een aantal beta keys over! Mocht iemand de game nu al willen proberen en nog een aantal beta items willen verkrijgen die exclusief voor beta spelers zijn!

Beta Key:
DP1C1-U189H-6EGNP-NVF2Z (inmiddels al gebruikt)
XILTT-1QKLW-FAGRY-FVXSL (inmiddels al gebruikt)
82RK1-POD5V-RL3SB-CNM5X (inmiddels al gebruikt)
0E1OH-CS96M-41T7G-RFWYG

Ensign Tiki Mask:
KQ679-WX59R-CP9TQ-CMPPQ-FULV3
GXJCS-GCQEJ-SL9V6-DCE2K-DJ4YP

edit - alle codes zijn inmiddels gebruikt. Ik heb er nog een aantal achter de hand als iemand heel graag de game eens wil proberen! Laat maar weten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group