Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Aug 2011
Berichten: 60

dantekloon schreef:
Laten we toch lief zijn voor elkaar
als er een aardbeving komt in Nederland met 1000000000.00000 op de schaal van richter zou je elkaar toch moeten helpen dan ruzie schoppen

Laten we er een aardbeving en tsunami van maken.


Deze twee zouden eerder elkaar proberen af te maken voor het vlees dan dat ze elkaar helpen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 23:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Die emulators zijn maar 10 MB ofzo, heb wel eens de PS2 emulator gedownload om te testen, deed toen eens GTA SA PS2 versie in om te checken, en hij speelt gewoon discs af. Maar gaat wel traag vanaf disc, maar als je de disc zou rippen naar de PC zou de performance veel beter moeten zijn, maar weet niet of dat ook illegaal is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 05 Okt 2012 23:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Leuk dat je dit probleemgedrag aanpakt Nick, maar hoezo krijg ik weer een waarschuwing? Ik heb zijn comment in de klachten forum gemeld. Is het gewoon omdat ik een tegenreactie gaf nadat hij me zwart maakt? Hij komt nogal heel agressief over, het is duidelijk door wie deze heisa altijd veroorzaakt word.

Maar ja, nu weet iedereen dat er geen 360 emulator is en niet snel zal komen. Vergeet 360, het zal nog een tijdje duren voor er zelfs een werkende xbox emulator is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 06 Okt 2012 00:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Annoying Orange schreef:

Deze twee zouden eerder elkaar proberen af te maken voor het vlees dan dat ze elkaar helpen...

Mwoh, ik heb hem laatst nog geholpen met zijn msn probleem (hoop ik dan). Zijn persoonlijke problemen staan los van de posts die hij hier plaatst op Gamed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group