Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  
Mafusto BerichtGeplaatst: 26 Okt 2012 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

In trophytopic heeft hij zijn platinum pic geplaatst.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Nov 2012 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Oké, dus ik heb de game nu ook. Na er zo'n tien minuten mee bezig te zijn geweest, snap ik er nog helemaal niks van. Ik ben zover dat ik in een liedje terecht kom, maar daadwerkelijk het spel spelen door tonen aan te slaan is nog teveel gevraagd...

Ach ja... ik heb tijd genoeg om het uit te vogelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 17 Nov 2012 01:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Jep, met de tijd weet je ongeveer hoe het werkt.


Heb de platinum trophy trouwens! Excellento ^_^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 17 Nov 2012 12:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Als Remy hem platinum haalt dan moet het wel een hele makkelijke game zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 17 Nov 2012 17:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

dantekloon schreef:
Als Remy hem platinum haalt dan moet het wel een hele makkelijke game zijn

Ik heb geen Platinum bij die game. Ik heb niet eens één Trophy. Maar die komen nog wel...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 17 Nov 2012 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Asianator schreef:
dantekloon schreef:
Als Remy hem platinum haalt dan moet het wel een hele makkelijke game zijn

Ik heb geen Platinum bij die game. Ik heb niet eens één Trophy. Maar die komen nog wel...


Weet ik, maar ik zei ''als'' je hem haalt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 17 Nov 2012 23:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Het is zeker geen makkelijke platinum wees gerust.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 18 Nov 2012 01:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ohh maakt niks uit, heb nog geen enkele platinum. Ga er nooit mee bezig om een game platinum te halen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 21 Feb 2013 05:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Wat is dit een KUT game, heb hem gekocht in Chengdu voor 15 euro(de chinese HK versie volledig Japans), godzijdank dat ik er niet(zoals meesten hiero) er 50-60 euro voor hebt betaald.

Kies je een song, een geweldige beat, is de stem totaal verneukt.
Ik Wil 90% wedden dat zelfs de Japanners niet eens horen wat er gezongen wordt(vandaar de subtitles), de stem is zo vervalst, zou verboden moeten worden.

Ik heb er niet van genoten, dat had ik wel met de demo voor de PSP, stukken beter dan deze.

Ik kan ook geen plus punt noemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 21 Feb 2013 08:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

dantekloon schreef:
Wat is dit een KUT game, heb hem gekocht in Chengdu voor 15 euro(de chinese HK versie volledig Japans), godzijdank dat ik er niet(zoals meesten hiero) er 50-60 euro voor hebt betaald.

Kies je een song, een geweldige beat, is de stem totaal verneukt.
Ik Wil 90% wedden dat zelfs de Japanners niet eens horen wat er gezongen wordt(vandaar de subtitles), de stem is zo vervalst, zou verboden moeten worden.

Ik heb er niet van genoten, dat had ik wel met de demo voor de PSP, stukken beter dan deze.

Ik kan ook geen plus punt noemen.



http://www.youtube.com/watch?v=YhkNLHictW8
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 22 Feb 2013 00:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

lol

Laatst aangepast door Codewarrior op 28 Aug 2013 14:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 22 Feb 2013 05:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Gezer schreef:
dantekloon schreef:
Wat is dit een KUT game, heb hem gekocht in Chengdu voor 15 euro(de chinese HK versie volledig Japans), godzijdank dat ik er niet(zoals meesten hiero) er 50-60 euro voor hebt betaald.

Kies je een song, een geweldige beat, is de stem totaal verneukt.
Ik Wil 90% wedden dat zelfs de Japanners niet eens horen wat er gezongen wordt(vandaar de subtitles), de stem is zo vervalst, zou verboden moeten worden.

Ik heb er niet van genoten, dat had ik wel met de demo voor de PSP, stukken beter dan deze.

Ik kan ook geen plus punt noemen.


You got tha be fucking kiddin me LOL! De game is VOCALOID, natuurlijk klinken de stemmen anders, waarom koop je de game als je er nog nooit van gehoord hebt? Daarna zeg je dat je genoten hebt van de PSP versie, die overigens ook vocaloid was. Wtf, geen logica


De PSP is niet zo erg gefaald in de vocaloid voices dan de Vita versie, je kon beter de stem horen, en had betere songs(zelfs in de demo).

Nog nooit van gehoord heb, man die serie is populair in Japan, natuurlijk heb ik wel van gehoord. Japan stikt ervan als je er eens bent geweest.

De game is gewoon bagger, klaar einde discussie...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 22 Feb 2013 08:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

dantekloon schreef:
Gezer schreef:
dantekloon schreef:
Wat is dit een KUT game, heb hem gekocht in Chengdu voor 15 euro(de chinese HK versie volledig Japans), godzijdank dat ik er niet(zoals meesten hiero) er 50-60 euro voor hebt betaald.

Kies je een song, een geweldige beat, is de stem totaal verneukt.
Ik Wil 90% wedden dat zelfs de Japanners niet eens horen wat er gezongen wordt(vandaar de subtitles), de stem is zo vervalst, zou verboden moeten worden.

Ik heb er niet van genoten, dat had ik wel met de demo voor de PSP, stukken beter dan deze.

Ik kan ook geen plus punt noemen.


You got tha be fucking kiddin me LOL! De game is VOCALOID, natuurlijk klinken de stemmen anders, waarom koop je de game als je er nog nooit van gehoord hebt? Daarna zeg je dat je genoten hebt van de PSP versie, die overigens ook vocaloid was. Wtf, geen logica


De PSP is niet zo erg gefaald in de vocaloid voices dan de Vita versie, je kon beter de stem horen, en had betere songs(zelfs in de demo).

Nog nooit van gehoord heb, man die serie is populair in Japan, natuurlijk heb ik wel van gehoord. Japan stikt ervan als je er eens bent geweest.

De game is gewoon bagger, klaar einde discussie...



Ja tuurlijk , de game is zo bagger dat ie van de reviewers en gamers 8.0 en 9.0's krijgt. Ga toch weg dantekloon. Je bent volgens mij gewoon superslecht in de game(of je begrijpt de game niet) dus ga je em maar bashen. Now , gtfo please.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 22 Feb 2013 11:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Hij heeft gewoon een of andere fake Chinese ripoff versie gekocht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 22 Feb 2013 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

elemeNt schreef:
Hij heeft gewoon een of andere fake Chinese ripoff versie gekocht


ja klopt, met originele playstation seal, en exact zelfde code aan de zijkant van de boxart. en totaal te vergelijken met de image in één van deze pagina's.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 06 Jun 2013 18:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Hatsune Miku: Project DIVA F (de PlayStation 3-versie) is dus zojuist bevestigd voor release in Europa, waarmee eigenlijk ook direct bekend wordt dat YAKUZA 5 ook zal komen.

Eén ding vind ik echter vreemd. In Amerika zal de game zowel op Blu-ray Disc als digitaal verschijnen. In Europa echter enkel als download via PSN. Geen disc-versie, wat ik zeer jammer vindt...

Dat wordt dus een importje. Normaliter is het andersom. Maar ach, gelukkig kan ik het spel tenminste nog op disc kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 06 Jun 2013 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

lol

Laatst aangepast door Codewarrior op 28 Aug 2013 14:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 08 Jun 2013 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

schijt game, snap niet dat deze überhaupt nog naar Europa komt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 08 Jun 2013 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Gezer schreef:
importeren uit USA

Zonder meer! Dat ga ik ook doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 08 Jun 2013 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

lol

Laatst aangepast door Codewarrior op 28 Aug 2013 14:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SilenZ BerichtGeplaatst: 18 Jun 2013 11:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Jun 2013
Berichten: 3

ah crap ik ga hem dan ook maar importeren

waar gaan jullie hem halen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Aug 2013 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

De Europese releasedatum van Hatsune Miku: Project DIVA F is 4 september 2013. En de prijs? Onmenselijk hoog voor een download... €44,99.

Gelukkig heb ik de Amerikaanse versie... die zal hopelijk spoedig arriveren. Op disc!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group