Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 21 Dec 2012 11:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

the_dan schreef:
Stammetje91 schreef:
Mag ik vragen wat het nut is van een hardcore mode, als je een account-based inventory hebt? Of kan je daar niets in zetten als je hardcore speelt?

Zomaar even nieuwsgierig.


Niet over nadenken, gewoon de game skippen


Doe ik ook. Het is gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid, kijken of het weer zo'n functie is die nergens op slaat. Wacht zelf al een tijdje tot ARMA II afgeprijsd word tot een euro of vijf, zodat ik gewoon Day-Z kan gaan spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 21 Dec 2012 12:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Redneckerz schreef:
Sowieso: Ontwetenden (Ik kijk naar Lawliet): Lees je eerst in. En weet waar je aan begint. Hammerpoint en Titov zijn dickheads, ook al doen ze nog zo lief.

DayZ loopt er imagoschade door op.


DayZ en WarZ zijn twee verschillende games dus ik zie niet hoe het DayZ schade aan loopt.

Met War Z weet ik precies wat er gebeurd en weet ook donders goed dat de game nog in beta is en al die beloofde functies op Steam komt pas later in de final version. Het is jammer dat ze deze hele stomme fout hebben gemaakt voor hun naam. Ik heb gelukkig geen last van bans en ook niet die 4 uur respawn tijd (moet 1 uur zijn). Als dit echt werkelijk zo is snap ik niet waar ze mee bezig zijn.

Stammetje91 schreef:
the_dan schreef:
Stammetje91 schreef:
Mag ik vragen wat het nut is van een hardcore mode, als je een account-based inventory hebt? Of kan je daar niets in zetten als je hardcore speelt?

Zomaar even nieuwsgierig.


Niet over nadenken, gewoon de game skippen


Doe ik ook. Het is gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid, kijken of het weer zo'n functie is die nergens op slaat. Wacht zelf al een tijdje tot ARMA II afgeprijsd word tot een euro of vijf, zodat ik gewoon Day-Z kan gaan spelen.


Hardcore mode is als je mannetje dood is dat je nooit meer met hem kan spelen, maar je verdien wel dubbel XP enzo dan in Normal mode. DayZ is ook erg dope. War Z is zeker geen slechte game en word maar beter en beter als we eenmaal bij de final version zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 24 Dec 2012 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Na al het nieuws heb ik me respect wel verloren. Erg jammer voor een game met potentie. Als ze gewoon 2 jaar rustig de tijd namen was het misschien wel anders geweest.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 24 Dec 2012 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Lawliet schreef:
Na al het nieuws heb ik me respect wel verloren. Erg jammer voor een game met potentie. Als ze gewoon 2 jaar rustig de tijd namen was het misschien wel anders geweest.


Gelukkig heb je DayZ nog
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 24 Dec 2012 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Lawliet schreef:

DayZ en WarZ zijn twee verschillende games dus ik zie niet hoe het DayZ schade aan loopt.

Zelfde concept, plus eerder op de markt komen dan Dayz kan veel mensen misleiden door te denken dat dit DayZ standalone is.

Wat het dus niet is.

Lawliet schreef:

Met War Z weet ik precies wat er gebeurd en weet ook donders goed dat de game nog in beta is en al die beloofde functies op Steam komt pas later in de final version.

Dan hadden ze het niet als compleet gefinishede game uit moeten brengen.

Lawliet schreef:

Het is jammer dat ze deze hele stomme fout hebben gemaakt voor hun naam.

Het is eerder jammer dat shovelware devs zoals Titov zulke praktijken kunnen uitvoeren.

Lawliet schreef:

Ik heb gelukkig geen last van bans en ook niet die 4 uur respawn tijd (moet 1 uur zijn). Als dit echt werkelijk zo is snap ik niet waar ze mee bezig zijn.

Nee, moet 4 uur zijn. Al weet ik niet of ze dat nu nog doen. Oorspronkelijke doel was 24-48 uur. Juist ja. Sowieso betalen voor een respawn op de manier die WarZ doet is kansloos.

Lawliet schreef:
Na al het nieuws heb ik me respect wel verloren. Erg jammer voor een game met potentie. Als ze gewoon 2 jaar rustig de tijd namen was het misschien wel anders geweest.

Het ergste is dan nog als mensen het blijven verdedigen. WarZ is een kansloze moneygrab en een troll der games.

Aangezien Titov en co nog steeds de shit verkoopt op hun eigen site zullen er nog wel meer dingen geopenbaard worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group