Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 02 Sep 2012 19:16    Onderwerp: [360] Under Defeat HD Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Met het bekend maken van de packshot in Packshot Sunday deel 56 vond ik het maar eens tijd om hier een topic over aan te maken. Dankzij Rising Star Games kunnen we dus wederom binnenkort aan de slag met een nieuwe shmup: Under Defeat. Een uniek aspect van de game is dat je dit keer eens niet aan de kant van de geallieerden speelt maar die van de Asmogendheden (Duitsland enzo), in een alternatieve wereld tijdens de 2de wereldoorlog.

Na Sine Mora komt ook deze game naar de Ps3. Zij kunnen zich dus ook klaar maken voor het betere shmup geweld. Al is deze game minder hectisch als de bekende bullet hell shooters van Cave, het is meer een traditionele shoot 'em up waar je geen schermvullende kogelregens hoeft te ontwijken.

Een releasedatum ontbreekt nog, maar de game zou in de herfst moeten uitkomen.
Gameplay video: http://www.youtube.com/watch?v=l9TQfraqrwo



Under Defeat HD Deluxe Edition

Classic shoot ‘em up title Under Defeat lifts off in high definition and with a host of upgrades. Take to the skies to avert the oncoming war and protect the possibility of peace in the empire.

Destructive Realism

Rumbling tank suspensions, massive explosions and dark clouds of smoke, the new HD version presents a further refined iteration of the original with improved artwork, textures and shadowing.

16:9 New Order Mode

Making full use of HD TV screens, the New Order mode presents a field approximately twice the size of traditional vertical arcade shooters, effectively adding a new dynamic to the battle with increased range.

Dual-stick Compatibility

In addition to the two original control options, gamers can also elect to control the direction of their shot with the right control stick.
Exclusive Deluxe Edition includes

Full game disc
All current DLC and patches
Digital art book
Soundtrack CD featuring tracks from the New Order Mode
New chopper to control, exclusive to this edition
Letter from G.rev CEO and UD executive producer, Hiroyuki Maruyama
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 02 Sep 2012 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Dus dit komt gewoon op disc uit voor zowel Xbox 360 als PlayStation 3? Mooi, zeg! Dan neem ik voor deze allereerst de Xbox 360-versie. De PlayStation 3-versie komt later in mijn bezit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 02 Sep 2012 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Wacht je koopt de game twee keer?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 10 Sep 2012 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

De release datum is bekend: Op 26 Oktober zou de game moeten verschijnen

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 10 Sep 2012 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

the_dan schreef:
Wacht je koopt de game twee keer?

De SCHMUP-console van deze generatie is de Xbox 360, dat is duidelijk. Echter wil ik zo'n unieke titel ook gewoon op de PlayStation 3 hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 29 Okt 2012 21:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

En zoals gebruikelijk bij Cave shooters een weekje uitstel. De game moet nu op 9 November verschijnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 29 Okt 2012 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

cool, ik wist niet eens dat er een 3de schmup komt die Rising Star uitbrengt..
Mis echter wel nog Dodonpachi maar die komt nog wel..

Heb er nog maar 3, Deathsmiles, Deathsmiles IIx, en nog een japanse game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 09 Nov 2012 20:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Wat is die Japanse dan? Ben wel benieuwd. En Deathsmiles IIx is niet regiovrij toch?

Heb UD zelf nog niet binnen helaas, mss volgende week.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Nov 2012 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

ikzoekruzie schreef:
Wat is die Japanse dan? Ben wel benieuwd. En Deathsmiles IIx is niet regiovrij toch?

Heb UD zelf nog niet binnen helaas, mss volgende week.

Ik ken enkel nog Akai Katana...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 13 Nov 2012 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Kan, dacht dat ie het over een import game had. Nou ik heb em liggen inmiddels, en het is weer knallen geblazen. Goeie game, ben er weer blij mee.

Wel moeilijk... Ok ik zet de game op easy en max aantal levens.
*weinig tot geen verschil*


Ach we komen er wel, blijft een must-have. Aparte besturing ook, best wel uniek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 10 Feb 2013 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Ik was zojuist ff op Siliconera en zag deze mini interview staan, vreemd dat 'ie op de hoofdpagina stond aangezien het van November vorig jaar is ten tijde van de release, maar ach mij hoor je niet klagen.

http://www.siliconera.com/2012/11/30/g-rev-talks-under-defeat-hd-and-rising-star-on-about-bringing-shooters-to-the-west/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Solid_snake BerichtGeplaatst: 12 Feb 2013 01:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Jan 2005
Berichten: 6

Asianator schreef:
ikzoekruzie schreef:
Wat is die Japanse dan? Ben wel benieuwd. En Deathsmiles IIx is niet regiovrij toch?

Heb UD zelf nog niet binnen helaas, mss volgende week.

Ik ken enkel nog Akai Katana...

DoDonPachi Resurection ;-)



En Under Defeat is van G.Rev niet van Cave trouwens
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group