| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Volgende
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 13 Mei 2008 01:45 Onderwerp:
| |

|
| Kurosaki01 schreef: | Je kan beter je tijd in One Piece steken over die fillers zal iedereen het toch wel eens zijn. Sommigen waren wel tof daar niet van maar het was gewoon voor de rest pure crap. |
Of beter gezegd je tijd steken in een goede anime  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 13 Mei 2008 07:53 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik ga niet eerst alle stukken ophemelen om dan het leuke - het afbreken over te slaan. Alleen voor het kijken is dat minder, het schrijven is leuker. Voor review 75 doe ik misschien wel iets beter dan Naruto filler. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 13 Mei 2008 23:13 Onderwerp:
| |

|
pff die kut naruto idd ik kijk ze allemala in het engels maar het wordt steeds slechter beter slaan ze de rommel over en gaan ze drek naar shippuden..dat is wel weer goed toch? ik vond tot en met het einde van het chunin exam echt veeeeeeeel leuker dan nu nu is het over een of andere gast met electrische aanvallen en een of anders verlamd kind in een zak op zijn rug ^^
joni wat vind jij eigenlijk de beste anime? gewoon even benieuwd aangezien jij hier de echte expere bent! ik vind tot nu toe fma maar ik twijfwel of ik death note de eer ga geven om op de 1e plaats te komen, heb de serie nog neit helemaal af gekeken omdat de dubs er nog niet allemaal zijn hoewel ik wel vind dat de serie na afl 22-24 ofzo minder wordt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 13 Mei 2008 23:24 Onderwerp:
| |

|
| Ik kijk anime nooit in Engelse dub. Vind de Japanse stemmen veel beter. Alleen DBZ heb ik in het Engels gezien. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 14 Mei 2008 06:03 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Het eerste deel van Death Note, Elfen Lied, Evangelion, Hikaru no Go. Dat zijn mijn persoonlijk beste anime. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 14 Mei 2008 12:35 Onderwerp:
| |

|
| Ik lees nu de manga van Elfen Lied en vind het beter dan de anime op bepaalde punten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 14 Mei 2008 15:14 Onderwerp:
| |

|
Hikaru no go is best wel goed ja .
En het spelletje go is super;  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Devilly |
Geplaatst: 15 Mei 2008 20:42 Onderwerp:
| |
![]()
|
Er is te veel Naruto...van ondermaatse kwaliteit. Heel erg jammer, want Naruto was echt heel erg leuk in het begin. Ik moet wel zeggen dat ik de humor in de Raiga Arc soms wel kon waarderen (Lee en de curry ). Verder is Hinata in de Bikochu Arc ook wel erg tof, al kan het niet tippen aan haar gevecht met Neji.
---------------
Ikzelf ben opgehouden met het bekijken van Naruto. Sinds mensen hebben gezegd dat er fillers in Shippuuden kwamen, heb ik niet meer gekeken. De laatste aflevering die ik heb gezien, was de laatste niet-filler aflevering. Enigszins jammer, want ik wilde wel meer van het verhaal weten, maar mijn tijd nog meer verdoen met fillers..nee bedankt! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 15 Mei 2008 21:23 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Ik moet wel zeggen, deze Shippuuden filler kan wel interessant worden. Het blikt namelijk enigzins vooruit naar de manga. Maar ja, sowieso, ik volg Naruto ook niet echt meer. Ik kijk enkel uit gewoonte. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 15 Mei 2008 21:29 Onderwerp:
| |

|
Tot nu vind ik deze filler best oke. Meschien dat Studio Pierrot eindelijk naar Joni heeft geluisterd Ik volg braaf elke week Naruto: Shippūden maar ben nu ook begonnen met Bleach, ben bij episode 27. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Devilly |
Geplaatst: 15 Mei 2008 21:40 Onderwerp:
| |
![]()
|
Misschien dat ik Naruto weer oppak zodra ik weer veel positieve dingen erover ga horen, maar daarvoor zeker niet. Ik heb de vorige fillers enkel uit principe gekeken, omdat ik gewoonweg alles van Naruto wilde zien, maar nu ze weer met zulke ongein komen, zie ik het eigenlijk niet meer zitten.
Voor de rest ga ik enkel nog een paar kortere anime's kijken. Hellsing is de eerste die aan de beurt is, daarna Death Note nog een keertje en daarna moet ik nog maar even kijken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 15 Mei 2008 21:47 Onderwerp:
| |

|
Elfen Lied maar 13 episodes lang Aanrader als er een saai weekend tegemoet komt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Devilly |
Geplaatst: 15 Mei 2008 21:57 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Lawliet schreef: | Elfen Lied maar 13 episodes lang Aanrader als er een saai weekend tegemoet komt. |
Na even wat research te hebben gedaan (google ), denk ik niet dat die serie iets voor mij is. Aan de andere kant zal ik hem toch wel kijken als ik een paar dagen niets te doen heb. Je hoort het nog wel. In ieder geval bedankt voor de tip.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| shikamaru |
Geplaatst: 15 Mei 2008 22:06 Onderwerp:
| |

|
ik vol de naruto anime ook niet heel erg meer vooral alleen de manga. de manga is gwn hard nooit last van fillers en dinge waardoor elke manga wel leuk ik om te lezen. wel jmmr van de anime als er nu weer fillers komen. nu komen ze eindelijk in een hard gevecht met akatsuki en dan gaan ze weer met fillers komen. heel jmmr.....
daarom ben ik nu oook bleach, one piece en wolf rain ben gaan kijken heb ik tenminste nog wat te doen xD bleach ben ik bijna helemaal bij en one piece nog lang niet xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 15 Mei 2008 22:07 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 15 Mei 2008 22:15 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| FullMetal Panic is trouwens ook een aanrader qua korte series. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 15 Mei 2008 23:52 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 18 Mei 2008 22:20 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Het is trouwens erg, ik heb ruim 20 reviews gezet op de Naruto serie. Het veel langere DBZ kan ik in 4. Mensen die Naruto beu zijn, ik wil nu de films doen. Maar ik ga wel beetje wisselen met andere korte dingen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 18 Mei 2008 22:23 Onderwerp:
| |

|
Leuk dat je alle fillers ook doet. Zoals je miss al weet ben ik ze aan het her-downloaden en op aan het slaan. Ik doe zoiezo de eerste 135(normale Episodes) en de leukste fillers niet die overdreven die plak ik er dan nog achteraan. Dus kan ik een beetje precies bekijken welke dat worden maar ik had wel zo'n idee
- Eerste filler arc na de 135.
- Die met Hinata waar ze dat insect moeten vinden
- Paar losse aflevering waar wel leuke humor in zit.
- En de laatste arc natuurlijk.
En dat noem ik dan de Anime Naruto.
Omdat ook al is het maar weinig info in die fillers je krijgt er wel een completer verhaal door Sakura die naar Tsunade bijv gaat voor training. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dek |
Geplaatst: 19 Mei 2008 00:02 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Ik vind het leuk gedaan, alleen kan je niet beter een subsite van gamed 'animed' maken, om de boel overzichtelijk te houden? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Devilly |
Geplaatst: 24 Mei 2008 22:33 Onderwerp:
| |
![]()
|
@ Joni: ik zal eens even kijken of dat wat voor mij is. In ieder geval bedankt voor de tip.
@ Lawliet: je hoort wel wat ik ervan vind, want de kans dat ik hem ga kijken, is zo'n 95% (ook al is het waarschijnlijk niets voor mij).
En bedankt voor de link. Het is een lange tijd geleden dat ik in dat topic ben geweest.
----------
Je hardheid t.o.v. de Saiyan Saga is ongekend, Joni! Het wordt eigenlijk ook wel weer eens tijd dat ik het ga kijken, dus als het zover is, zal je zeker te horen krijgen wat ik ervan vind. Ik ben toch eigenlijk best wel benieuwd wat ik er nu nog van vind.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 24 Mei 2008 22:48 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Ga de manga lezen. Mijn haat is grotendeels jegens de anime. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Devilly |
Geplaatst: 24 Mei 2008 23:06 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Joni Philips schreef: | | Ga de manga lezen. Mijn haat is grotendeels jegens de anime. |
Aangezien ik ervan uitga dat jij weet hoe duur die dingen zijn, heb ik maar één ding te zeggen: €€€! (lees: veel geld) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 24 Mei 2008 23:27 Onderwerp:
| |

|
sorry hoor joni maar die review van de saiyen saga vind ik echt nergens op slaan, de saiyen zaga is juist een van de vetste van dbz. Zeker weten, vooral dat moment waar piccolo voor gohan springt, dat heb ik nog vaak terug gezien, niet uit nostalgie maar omdat het zo vet was. En op het moment dat iedereen bijna dood is..ja daar isty dan goku eindelijk, wat was dat vet. Oké bij sommige dingen heb ik ook mijn bedenkikngen net zoals princess snake ^^ maar ach die heb je in elke serie, en geef ze eens ongelijk. Het is gelukkig nooit zo erg geworden als bij naruto.
DISTRUCTOO DISC !  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 25 Mei 2008 01:02 Onderwerp:
| |

|
| dark lars schreef: | sorry hoor joni maar die review van de saiyen saga vind ik echt nergens op slaan, de saiyen zaga is juist een van de vetste van dbz. Zeker weten, vooral dat moment waar piccolo voor gohan springt, dat heb ik nog vaak terug gezien, niet uit nostalgie maar omdat het zo vet was. En op het moment dat iedereen bijna dood is..ja daar isty dan goku eindelijk, wat was dat vet. Oké bij sommige dingen heb ik ook mijn bedenkikngen net zoals princess snake ^^ maar ach die heb je in elke serie, en geef ze eens ongelijk. Het is gelukkig nooit zo erg geworden als bij naruto.
DISTRUCTOO DISC !  |
Ik sta achter je.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Volgende |