Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Tom_V BerichtGeplaatst: 03 Mei 2007 08:53    Onderwerp: De Voetbalvragende 11... Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

"Iedereen is er gek van en wie dat niet is, gaat naar het ballet"
(een nuchtere West-Vlaming over voetbal)

Daarom op gamed.nl: de 11 vragen die ieder zichzelf serieus nemende voetballiefhebber in een handomdraai moet kunnen beantwoorden.

01. Van welke club ben je supporter?

02. Wie is de beste trainer van dit moment?
03. Wie is de beste trainer aller tijden?
04. Wie is de beste voetballer van dit moment?
05. Wie is de beste voetballer aller tijden?

06. Wat was de eerste wedstrijd die je ooit zag (tv/live)?
07. Aan welke wedstrijd(en) die je live meemaakte bewaar je de beste herinneringen?
08. Aan welk doelpunt bewaar je de beste herinneringen?
09. Aan welke voetballer die je ooit live zag spelen bewaar je de beste herinneringen?

10. Het mooiste shirt aller tijden?
11. Het lelijkste shirt aller tijden?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 03 Mei 2007 08:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

01. Club Brugge (en Newcastle United)
02. José Mourinho. Ach, misschien niet de absolute nummer 1, maar heeft een (ongewilde) aanleg om me te doen lachen.
03. Sir Bobby Robson.
04. Messi of Kaka. Kaka of Messi. Dan toch maar Kaka.
05. Alan Shearer. Omwille van zijn pure klasse en karakter. Pelé voetbalde nooit in Europa, Maradona vind ik overschat en Cruijff zetten jullie wel in de lijst

06. Op TV zal dat wel Nederland-USSR zijn in 1988. Daarvoor vanop de bank mijn 'debuut' in het jeugdvoetbal.
07. Newcastle-Man Utd (4-3) ergens in september 2001. Maar ook België-San Marino 10-1 in datzelfde jaar.
08. Andres Mendoza's buitenkant-rechts-vanop-links-doelpunt in San Siro vond ik wel iets hebben.
09. Del Piero. Klasse druipt er vanaf. Cocu in Barcelona vond ik ook schitterend.

10. Club Brugge 1988
11. Het grijze Man Utd shirt ergens midden de jaren '90. Door Alex Ferguson ooit aan de rust vervangen omdat het ongeluk bracht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ms90isr BerichtGeplaatst: 03 Mei 2007 10:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Okt 2006
Berichten: 506

01. Real Madrid, Maccabi Tel Aviv
02. José Mourinho.
03. José Mourinho.
04. Cristiano Ronaldo.
05. Diego Maradona.
06. Maccabi Tel Aviv - Bnei Yehuda in het Bloomfield-Stadium.
07. Die van Ibrahimovic namens Ajax tegen NAC in ze laatse wedstrijd voordat ie naar Juve ging.
08. AZ - Sporting Lissabon laatste minuut verlenging Lissabon scoort. AZ niet naar de finale.
09. David Beckham. Practige trap heeft de man.
10. Die van Real Madrid in 2000.
11. Die van Barcelona.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 03 Mei 2007 11:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

01. Ajax Amsterdam

02. Rafa Benitez
03. Guus Hiddink
04. Waarschijnlijk Kaka, stuk sympathieker ook dan Messi, Ronaldinho of C. Ronaldo.
05. Diego Maradona

06. Op TV de glorietijd van Ajax en Litmanen, de eerste wedstrijd in het stadion was meen ik Ajax - Willem II
07. Ajax - Internazionale 1-2, maar iedereen was door het dolle heen omdat we toch de volgende ronde van de CL behaalden.Bovendien mijn eerste CL wedstrijd.
08. Bergkamp tegen Argentinië, WK 98
09. Jari Litmanen natuurlijk, van de tegenstander vond ik Crespo zwaar indrukwekkend, in de eerder genoemde wedstrijd Ajax - Inter had hij welgeteld twee kansen, twee goals.

10. Ajax met het oude logo
11. Real Madrid, PSV komt ook in de buurt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 03 Mei 2007 12:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

01. Van welke club ben je supporter? Ben eerder neutraal dan echt een supporter.. Zijn verschillende clubs waar 'k veel sympathie voor heb, Ajax voornamelijk omdat 'k ermee ben opgegroeit, maar 'k juich ook voor bv Sparta, mooie ploeg.

02. Wie is de beste trainer van dit moment? Al sla je me dood.
03. Wie is de beste trainer aller tijden? Guus Hiddink
04. Wie is de beste voetballer van dit moment? Dan ga 'k ook voor Kaka.
05. Wie is de beste voetballer aller tijden? Cruijff, uiteraard.

06. Wat was de eerste wedstrijd die je ooit zag (tv/live)? Haha zou het niet kunnen vertellen.
07. Aan welke wedstrijd(en) die je live meemaakte bewaar je de beste herinneringen? Ajax - Roda JC, voor de beker... wedstrijd opzich was weinig aan, maar laatste minuut maakte Huntelaar gelijk en liepen daarna uit tot 4-1, prachtig
08. Aan welk doelpunt bewaar je de beste herinneringen? Bergkamp, WK '98
09. Aan welke voetballer die je ooit live zag spelen bewaar je de beste herinneringen? Zit niet zovaak in het stadion.

10. Het mooiste shirt aller tijden? Ajax, dan maar?
11. Het lelijkste shirt aller tijden? NEC, verschrikkelijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 03 Mei 2007 12:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

01. Van welke club ben je supporter? Feyenoord

02. Wie is de beste trainer van dit moment? Jose Morinho
03. Wie is de beste trainer aller tijden? Ernst Happel
04. Wie is de beste voetballer van dit moment? euhh er zijn er aardig wat die ervoor in aanmerking komen.. Ik denk dan toch maar Kaka
05. Wie is de beste voetballer aller tijden? Johan Cruijff was voor zn tijd toch echt de beste.

06. Wat was de eerste wedstrijd die je ooit zag (tv/live)? Ik zou het niet meer weten, maar de 1ste wedstrijd in het stadion Feyenoord - Roda 3-1 winst geloof ik..
07. Aan welke wedstrijd(en) die je live meemaakte bewaar je de beste herinneringen? De gewonnen klassiekers van Feyenoord Europa heb ik (nog) niet meegemaakt
08. Aan welk doelpunt bewaar je de beste herinneringen? De kopgoal van Pierre van Hooijdonk tegen PSV in de UEFA cup
09. Aan welke voetballer die je ooit live zag spelen bewaar je de beste herinneringen? Robin van Persie.

10. Het mooiste shirt aller tijden? pff.. ik kan niet kiezen
11. Het lelijkste shirt aller tijden? Niet moeilijk, NEC met dat blauwe jiba. Of dat groenachtig van Barca
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Svensation BerichtGeplaatst: 04 Mei 2007 17:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 646

01. Van welke club ben je supporter? De Graafschap

02. Wie is de beste trainer van dit moment? Benitez
03. Wie is de beste trainer aller tijden? Geen flauw idee, valt niet te vergelijken
04. Wie is de beste voetballer van dit moment? Kaka
05. Wie is de beste voetballer aller tijden? Pelé

06. Wat was de eerste wedstrijd die je ooit zag (tv/live)? tv weet ik niet, in het ecchie: De Graafschap - FC Den Haag voor de beker.
07. Aan welke wedstrijd(en) die je live meemaakte bewaar je de beste herinneringen? De Graafschap - NAC, 2000/01 en 01/02.
08. Aan welk doelpunt bewaar je de beste herinneringen? Mijn winnende in de A1 tegen SML uit Arnhem. Ik speelde nog in de B1 en mocht invallen. Kopte uit een corner snoeihard de 3-2 binnen.
09. Aan welke voetballer die je ooit live zag spelen bewaar je de beste herinneringen? Ali Ibrahim

10. Het mooiste shirt aller tijden? Valencia en Arsenal
11. Het lelijkste shirt aller tijden? Die oude Duitse shirts, met dat verschrikkelijke lettertype.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 20 Mei 2007 20:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

01. PSV

02. Ronald Koeman
03. Guus Hiddink
04. Arjen Robben (naamgenoot he )
05. Dennis Bergkamp

06. wat ik me kan herrineren: Nederland - Zuid korea op het WK 98 (doelpuntenfestival )
07. nooit live meegemaakt
08. Dennis Bergkamp op het WK 98 tegen servie ofso... toen het 2-1 voor NL werd
09. nvt

10. Barcelona
11. Heracles Almelo (stelletje criminelen door dat shirt..)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
StijnNL BerichtGeplaatst: 29 Mei 2007 18:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mei 2007
Berichten: 361

01. Ajax Amsterdam (check avatar)

02. Henk ten Cate
03. Guus Hiddink
04. Klaas-Jan Huntelaar
05. Ronaldinhio

06. Uuhm....long time ago....een competitie wedstrijd ussen Ajax en NAC ofsoow
07. nvt
08. Omhaal van Klaas-Jan Huntelaar tegen Roda JC in de 93 minuut in halve finale Gatorade Cup 2006, kep gejankt.
09. nvt

10. Toch het Ajax thuis shirt, al jaren hetzelfde, en het is gewoon mooi.
11. kan ff niet op de naam komen, maar het is een franse club en ze spelen in het roze
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 29 Mei 2007 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

In het roze kan ik me alleen Palermo(Italië) bedenken, vind het zelf wel een stijlvol shirt eerlijk gezegd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 29 Mei 2007 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Jesse schreef:
In het roze kan ik me alleen Palermo(Italië) bedenken, vind het zelf wel een stijlvol shirt eerlijk gezegd.


Nancy en Rennes dacht ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 29 Mei 2007 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

-1 PSV altijd al geweest en ook altijd blijven elke wedstrijd die ik kan zien kijk ik ook op TV seizoenskaart komt ook nog een keer en liverpool ook een beetje
-2 Guus Hiddink lijkt me logisch
-3 zou ik echt niet weten
-4 KAKA (gerrard)
-5 PELE
-6 weet ik ook niet meer
-7 CL PSV ACmilan 3-1 wel een teleurstelling PSV was toen echt heer en meester
-8 PSV lyon strafschop van Robert waarna PSV de halve finale berijkte
-9 te moeilijk veel spelers
-10 nog moeilijker
-11 dat ik weet galatasaray thuis
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jrav BerichtGeplaatst: 13 Aug 2007 01:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2006
Berichten: 168

01. Van welke club ben je supporter? Ajax

02. Wie is de beste trainer van dit moment? Arsene Wenger. Heeft een neusje voor goede spelers. Koopt niet zoals Chelsea bombastisch alle gearriveerde top spelers op maar haalt ook veel talenten naar de club en speelt altijd mooi voetbal met zn team.

03. Wie is de beste trainer aller tijden? Guus Hiddink

04. Wie is de beste voetballer van dit moment? Ronaldinho

05. Wie is de beste voetballer aller tijden? Zidane. Zou misschien pele of cruijf nu moeten zeggen maar dan moet ik afgaan op korte beelden. heb hun nooit volle wedstrijden zien spelen.

06. Wat was de eerste wedstrijd die je ooit zag (tv/live)? weet niet meer, maar ben wel vanaf '95, toen ajax de CL won echt van voetbal gaan houden en sindsdien liefhebber van Ajax.

07. Aan welke wedstrijd(en) die je live meemaakte bewaar je de beste herinneringen? Nederland-Argentinie WK 98 (telt met een bakkie chips voor de tv trouwens wel mee? )

08. Aan welk doelpunt bewaar je de beste herinneringen? Bergkamp WK 98 Nederland-Argentinie. Toen niemand het meer verwachte, zo'n doelpunt. Wat een juich moment was dat!

09. Aan welke voetballer die je ooit live zag spelen bewaar je de beste herinneringen? Zidane. Oogstrelende acties. perfecte balbehandeling.

10. Het mooiste shirt aller tijden? Ajax thuis shirt

11. Het lelijkste shirt aller tijden? Ado Den haag, vitesse, RKC, NEC. Welke moet ik kiezen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
tinyriconen BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2008 14:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Okt 2006
Berichten: 59

01. Ajax en Roda JC.

02. By far, Guus Hiddink.
03. Daar kan ik geen uitspraken over doen. Te weinig kennis over het verleden.
04. Niet mijn favoriet, maar ik zeg toch Káká.
05. Johan Cruijff.

06. TV, geen idee. Live, ik meen Ajax - UDI'19 voor de Amstel Cup.
07. Ajax - Willem II (vorig seizoen) en Ajax - VVV Venlo (dit seizoen). In al die jaren 2 keer naar de ArenA geweest. 2 grote overwinningen.
08. Dennis Bergkamp WK '98 tegen Argentinië.
09. Weinig spelers gezien, geen een die er bovenuit steekt.

10. Geen specifieke voorkeur.
11. Diverse shirts van Manchester in de mid 90s. Allemaal zogenaamde hippe kleuren. Leek een grote trip op het veld. En ik vind het heel lelijk dat die Fransen 20 sponsoren hebben. Het lijken net Formule 1 auto's.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Neerhof BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2008 15:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

01. Van welke club ben je supporter? De Graafschap

02. Wie is de beste trainer van dit moment? Geen idee
03. Wie is de beste trainer aller tijden? Guus
04. Wie is de beste voetballer van dit moment? René Bot
05. Wie is de beste voetballer aller tijden? René Bot

06. Wat was de eerste wedstrijd die je ooit zag (tv/live)? Op tv weet ik niet maar in het echt was dat De Graafschap - NEC in de KPN Eredivisie
07. Aan welke wedstrijd(en) die je live meemaakte bewaar je de beste herinneringen? De thuiswedstrijd tegen NAC een aantal jaren geleden. Eerst 2 - 0 achter en daarna met 4 - 2 gewonnen. Ook de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht die we in de laatste minuut wonnen was mooi. Natuurlijk is het kampioenschap van vorig jaar ook een geweldig hoogtepunt.
08. Aan welk doelpunt bewaar je de beste herinneringen? Heb niet echt een doelpunt waar ik goede herinneringen aan heb.
09. Aan welke voetballer die je ooit live zag spelen bewaar je de beste herinneringen? René Bot

10. Het mooiste shirt aller tijden? Blauw Wit van De Graafschap
11. Het lelijkste shirt aller tijden? Paars van FC Omniworld
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2008 00:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

01. Van welke club ben je supporter? Anderlecht, Standard, Cagliari, Milan

02. Wie is de beste trainer van dit moment? Johan Boskamp of Eric Gerets (twijfel nog)
03. Wie is de beste trainer aller tijden? Marcello Lippi
04. Wie is de beste voetballer van dit moment? Cristiano Ronaldo
05. Wie is de beste voetballer aller tijden? Roberto Baggio

06. Wat was de eerste wedstrijd die je ooit zag (tv/live)? Live: vriendschappelijke wedstrijd van Cagliari, op TV: geen idee
07. Aan welke wedstrijd(en) die je live meemaakte bewaar je de beste herinneringen? CL-wedstrijden van Anderlecht tegen Bayern, Celtic en Lyon + mijn eerste twee wedstrijden van Cagliari (tevens mijn eerste ooit in een stadion)
08. Aan welk doelpunt bewaar je de beste herinneringen? te veel om op te sommen
09. Aan welke voetballer die je ooit live zag spelen bewaar je de beste herinneringen? Walter Baseggio en Alin Stoica in het geolied elftal van Aimé

10. Het mooiste shirt aller tijden? Die van Juventus, jaartal weet ik niet meer
11. Het lelijkste shirt aller tijden? Zulte Waregem vorig jaar
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2008 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Mei 2006
Berichten: 556

01. Van welke club ben je supporter?
Neutrale voetballiefhebber hou van clubs die verzorgd voetbal spelen maar ik ben wel aardig Ajax supporter te noemen.

02. Wie is de beste trainer van dit moment?
Arsene Wenger

03. Wie is de beste trainer aller tijden?
Louis van Gaal (al gaat het nu iets minder met zijn club)

04. Wie is de beste voetballer van dit moment?
Christiano Ronaldo/ Cesc Fabregas

05. Wie is de beste voetballer aller tijden?
Claerence Seedorf (aan beste voetballer kleeft ook aan de beste erelijst)
Om ook maar met de oudjes mee te gaan Johan Cruiff en Pellé


06. Wat was de eerste wedstrijd die je ooit zag (tv/live)?
Ajax-Milan '95

07. Aan welke wedstrijd(en) die je live meemaakte bewaar je de beste herinneringen?
Milaan, San Siro, 23 april 2003 - return kwartfinale Champions League
AC Milan - Ajax 3-2. Mooiste wedstrijd die ik in mijn leven heb meegemaakt. Jammer dat Ajax op die kern van die spelersgroep niet verder op had gebouwd.. dan waren ze allang CL winnaar.


08. Aan welk doelpunt bewaar je de beste herinneringen?
Nederland-Argentinie strakke pass van F.de Boer en geweldige actie Bergkamp

09. Aan welke voetballer die je ooit live zag spelen bewaar je de beste herinneringen?
Zlatan Ibrahimovich

10. Het mooiste shirt aller tijden?
FC Barcelona, daar achter volgen Ajax, Arsenal, Feyenoord

11. Het lelijkste shirt aller tijden?
NEC Nijmegen + aantal clubs uit de Jupiler League(NL)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group