Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24  
Redneckerz BerichtGeplaatst: 17 Mei 2017 22:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

^^ Blijkbaar had dit probleem geen grote haast gezien je er nog niet op hebt gereageerd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 18 Mei 2017 07:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Nope, tot nu toe gaat het alleen om Uncharted 4, games die ik echt zo graag wilt spelen werkt gewoon normaal zoals Final Fantasy XV, Persona 5 enz enz.
Anders moet ik ff checken of Uncharted 4 het wel doet op mijn broertje zijn console.

De mogelijkheden die jij opnoemde ligt het helaas niet aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 18 Mei 2017 13:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:
Nope, tot nu toe gaat het alleen om Uncharted 4, games die ik echt zo graag wilt spelen werkt gewoon normaal zoals Final Fantasy XV, Persona 5 enz enz.
Anders moet ik ff checken of Uncharted 4 het wel doet op mijn broertje zijn console.

De mogelijkheden die jij opnoemde ligt het helaas niet aan.

Ik ga er maar vanuit dat je al die genoemde mogelijkheden ook daadwerkelijk zelf heb nageplozen (Je reactie geeft mij die indruk namelijk niet).

Je zou dat van je broertje nog kunnen checken, en anders gaat het op garantie aankomen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 03 Jun 2018 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Een vraagje!

Ik heb de Persona Dancing All Night Triple Pack gekocht en daarbij zit de
exclusieve download code van de game Persona 4:Dancing All Night voor de PS4.

Als ik die code gebruik en ik weet het wachtwoord niet meer van de Japanse account, kan ik de game dan nog spelen of is de game geheel verdwenen?
Of dat ik een nieuwe ps4 koop in de toekomst en ik de japanse acount niet meer heb de game onspeelbaar is.

Thanks
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 04 Jun 2018 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:
Een vraagje!

Ik heb de Persona Dancing All Night Triple Pack gekocht en daarbij zit de
exclusieve download code van de game Persona 4:Dancing All Night voor de PS4.

Als ik die code gebruik en ik weet het wachtwoord niet meer van de Japanse account, kan ik de game dan nog spelen of is de game geheel verdwenen?
Of dat ik een nieuwe ps4 koop in de toekomst en ik de japanse acount niet meer heb de game onspeelbaar is.

Thanks

Je hebt het dus over een Japans useraccount waarvan je WW niet meer weet? Je kan deze niet meer resetten?
Lijkt mij duidelijk dat als je het via dat account tracht te activeren, dat geen zin gaat hebben, want je komt dat account al niet in?

Ik mis volgens mij nog een aantal details.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Jun 2018 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Als je het wachtwoord vergeten bent, kun je de game nog blijven spelen. Als je hem opnieuw moet downloaden, dan ben je gekloot als je het wachtwoord vergeten bent. Maar dat geldt voor elke digitale game. Als je je wachtwoord kwijt bent, en je geen password recovery meer kunt doen via het desbetreffende mailadres, dan ben je de toegang kwijt.

Download gewoon een Keepass en zet dat op een Dropbox.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Jun 2018 07:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Dacht dat het een hele gedoe was om de wachtwoord te resetten vanuit een japanse acount maar het is erg makkelijk en heb een nieuwe wachtwoord aangemaakt.

In het verleden heb ik fake emails gebruikt voor een japans acount. Dit keer van mijn zusje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 24 van 24

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group