Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UNintendo SwitchPlayStation 3PlayStation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 65, 66, 67  
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2018 15:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Mass Effect 2
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2018 17:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Far Cry Blood Dragon

Gaaf, nu bezig met deel 3. Dat is al helemaal gaaf.
Terug naar boven
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2018 00:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Super Mario Odyssey en Super Mario 3d Land
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2018 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Danganronpa Trigger Happy Havoc

Jaren geleden zag ik Lawliet hierover fanboyyen en toen zag ik dat deel 1 en deel 2 op Steam te koop waren en had ik ze gekocht met de summersale vorig jaar. Gisteren uitgespeeld en holy shit, wat een aanrader! Ik heb net een knuffel besteld van Monokuma.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2018 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat

No'tje schreef:

Jaren geleden zag ik Lawliet hierover fanboyyen en toen zag ik dat deel 1 en deel 2 op Steam te koop waren en had ik ze gekocht met de summersale vorig jaar. Gisteren uitgespeeld en holy shit, wat een aanrader! Ik heb net een knuffel besteld van Monokuma.

Ik heb Danganronpa 1*2 Reload op de ps4 maar nog nooit gespeeld, wat is het eigenlijk voor soort games?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2018 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat

No'tje schreef:

Weer een Danganronpa fan erbij :p Eenmaal als je deel 2 heb uitgespeeld kan je ook Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls spelen en daarna de anime kijken die als een complete aflsuiter van de serie moet dienen. Danganronpa 3: The End of Hope's Peak High School. Bestaat uit twee arcs waarin je de episodes om en om moet kijken En de derde/laatste game V3: Killing Harmony.. Gaat je hart breken

dantekloon schreef:
Ik heb Danganronpa 1*2 Reload op de ps4 maar nog nooit gespeeld, wat is het eigenlijk voor soort games?

Het is een visual novel game. Art heeft veel weg van Persona en het is te vergelijken met de Ace Attorney games en van de film Battle Royal En een sublime japanse voice cast

https://kotaku.com/danganronpa-2-s-japanese-cast-is-an-anime-fans-dream-1632321475
Terug naar boven
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 09 Apr 2018 21:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Uncharted 4: A Thiefs End en Titanfall 2
Terug naar boven
Stefan van B BerichtGeplaatst: 14 Apr 2018 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Mad Max
Na een GamesCom demo te hebben gezien enkele jaren terug was ik ontzettend enthousiast over deze titel. De grote zanderige open wereld, met daarin de meest fantastische virtuele explosies die ik tot dan toe had gezien. Duurde uiteindelijk tot vorige zomer voordat ik de game aanschafte, waarna ik gek genoeg snel mijn interesse verloor. Deze maand weer opgepikt, en daar zeker geen spijt van.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Apr 2018 00:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Limbo

Voor de 2de keer uitgespeeld, blijft een leuk spelletje. Is wel een beetje kort.
Terug naar boven
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 25 Apr 2018 00:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Rise of The Tomb Raider

Prachtige game!

Edit:

God of War PS4

Hele toffe game.
Nu opzoek naar alle valkyrie's

NieR

Leuk maar erg buggy.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 65, 66, 67
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 67 van 67

Ga naar: