Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UNintendo SwitchPlayStation 3PlayStation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 51, 52, 53  
dantekloon BerichtGeplaatst: 21 Aug 2017 08:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Gravity Rush 2
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Sep 2017 23:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
@No'tje
Helaas uitgesteld op PC (had het al gekocht op Steam) tot 29 augustus dus ik moet helaas wachten en zoveel mogelijk spoilers vermijden. Ben zeer blij over de zeer positieve reacties en reviews over de game!

Ik vond Sonic Mania werkelijk een geweldige game, ben er nog niet aan toe gekomen om een tweede playtrough te doen maar dat ga ik zeker een keer doen. En een derde.. en een vierde..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 28 Sep 2017 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat

No'tje schreef:
Lawliet schreef:
@No'tje
Helaas uitgesteld op PC (had het al gekocht op Steam) tot 29 augustus dus ik moet helaas wachten en zoveel mogelijk spoilers vermijden. Ben zeer blij over de zeer positieve reacties en reviews over de game!

Ik vond Sonic Mania werkelijk een geweldige game, ben er nog niet aan toe gekomen om een tweede playtrough te doen maar dat ga ik zeker een keer doen. En een derde.. en een vierde..

Sonic Mania is geweldig! Beste Sonic games sinds Sonic & Knuckles. Enigste kritiek is ik wou nog meer originele levels

Verder ben ik bezig met:
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Eindelijk speel ik de game! Die open wereld is geweldig en er is zoveel te doen. Hier ga ik honderden uren in besteden. Switch in handheld mode speelt ook zo lekker weg.

Metroid: Samus Returns
Heerlijk oldskool Metroid met verfijnde gameplay. Het is niet baanbrekend, maar na zoveel jaar zonder een 2D Metroid is het echt leuk om het weer te spelen.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 28 Sep 2017 11:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Momenteel:

Crysis 3 (Xbox 360):
Tot nu toe een leuke titel, al is het verhaal complete nonsens en de Stalkers zijn gewoon ruk. Sowieso vermijd ik de meeste Ceph encounters, vind ze eerder irritant dan dat ik ze graag wil afmaken.

Modern Combat Versus (Android):
Een soort Arena shooter meets Overwatch. Vooralsnog erg leuk en heel makkelijk pick up and play. En die visuals!!!
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 08 Okt 2017 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat

FFXIV, net resubbed voor 2 maanden.

echt een verslavende time sink
Terug naar boven
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 15 Okt 2017 16:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben momenteel bezig met Fallout 3 Game of The Year Edition en Eiyuu no Densetsu Sen no Kiseki III
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Okt 2017 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij mij zijn er een aantal dingen gebeurd die nadelig zijn en ik nu dien op te lossen. Vandaar dat ik ook even bij mijn vader verblijf en de oude PS2 weer eens uit de kast heb gehaald. Blijft me toch een geweldige machine! En met de onderste games vermaak ik me momenteel wel weer even:

- AirBlade
- Evil Twin: Cyprien's Chronicles
- Klonoa 2: Lunatea's Veil
- Orphen: Scion of Sorcery
- Yakuza

Laatst aangepast door Asianator op 27 Okt 2017 12:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Stefan van B BerichtGeplaatst: 26 Okt 2017 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

In afwachting van Super Mario Odyssey nog maar eens The Legend of Zelda: Breath of the Wild opgepakt. Vandaag de tijd genomen om nog eens wat rond te dwalen op plaatsen waar ik niet vaak ben geweest. Ondanks de 150 uur die ik er sinds de release heb ingestopt blijf ik mezelf verbazen over het feit dat er nog zoveel verstopt zit in Hyrule. Tempels, uitdagingen en vooral die honderden Koroks die overal zitten. Blijft een betoverende game.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 27 Okt 2017 12:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Super Mario Odyssey
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 51, 52, 53
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 53 van 53

Ga naar: