Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69  Volgende  
Snakesonic BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2017 11:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Psychonauts

Nu wachten op deel 2
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2017 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

NieR:Automata

Goede game, met 3 playthroughs bij elkaar zo'n 30 uur over gedaan, helaas heeft deze game weinig te maken met zijn voorganger.
Gameplay is erg sterk, het is alleen jammer dat de gebieden die je bezoekt in elke playthrough het zelfde zijn waardoor het soms een beetje begint te vervelen.

Ook zijn er 21 eindes in de game zo'n simpel tekst, ze hadden er best een scene ervan kunnen maken. Heel overbodig om er een tekstje aan te plakken.

Zit in level 52 met 68% van de trophies.

Grootste minpunten zijn de soundtrack, voelt soms erg eentonig aan.
En de chapter select, ze hadden het net zo goed kunnen doen dat je voor het eind dungeon alles nog kunt voltooien, je zit opgescheept met chapter select en het is goed zoeken naar sidequests als je niet weet welke chapter je moet hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2017 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Tales of Innocence R:

Blijft een redelijk goede game, erg kort maar leuk.
Had geen complete savegame meer waardoor ik weer opnieuw moest beginnen.

16 uurtjes overgedaan zonder filmpjes te skippen:

Party:

QQ lvl 62.
Spada lvl 62.
Anju lvl. 60.
Iria lvl. 62.

Tales of Hearts R:

1 van mijn favoriete Tales of titels.
Ook met deze game geen complete save meer van, nu weer wel gelukkig.

10 uurtjes met alle filmpjes geskipped.

Party:

Shing Lvl 65.
Kohak Lvl 65.
Hisui Lvl 64.
Chalcedony Lvl 63.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 16 Apr 2017 17:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Persona 5

Een waardige opvolger van deel 4 wat voor mij nog steeds de beste is.
Al met al een fantastische game.

In me eerste playthrough gelijk de "True ending" gehaald.

Party:

Ik lvl 81.
Makoto lvl 80.
Morgana lvl 81.
Yusuke lvl 81.

Trophies: 55%
Timer: 65 uur.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 17 Apr 2017 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

scorpio23-b schreef:
Persona 5

Een waardige opvolger van deel 4 wat voor mij nog steeds de beste is.
Al met al een fantastische game.

In me eerste playthrough gelijk de "True ending" gehaald.

Party:

Ik lvl 81.
Makoto lvl 80.
Morgana lvl 81.
Yusuke lvl 81.

Trophies: 55%
Timer: 65 uur.


Ik zit zelf op 68 uur met 52% van de trophies. Ben nu op die boot. Maar ben ff in de mementos voor bepaalde items en Personas.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 17 Apr 2017 14:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

dantekloon schreef:
scorpio23-b schreef:
Persona 5

Een waardige opvolger van deel 4 wat voor mij nog steeds de beste is.
Al met al een fantastische game.

In me eerste playthrough gelijk de "True ending" gehaald.

Party:

Ik lvl 81.
Makoto lvl 80.
Morgana lvl 81.
Yusuke lvl 81.

Trophies: 55%
Timer: 65 uur.


Ik zit zelf op 68 uur met 52% van de trophies. Ben nu op die boot. Maar ben ff in de mementos voor bepaalde items en Personas.


Ben nu bezig met de 2e playthrough voor een hoop trophies.
Gelukkig had ik nog een save voor de bad ending waardoor ik the Reaper op de makkelijke manier kon verslaan.
Nu ik alle Social stats maxed heb is het makkelijker om s.links te voltooien ondanks dat ik 14 al gemaxed had xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 17 Apr 2017 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Mass Effect: Andromeda voor de tweede keer.

In totaal al 201 uurtjes in de game gestoken en ga waarschijnlijk nog een aantal keertjes erdoor lopen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 19 Apr 2017 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Persona 5, wat een geweldige game. heb er precies 80 uur over gedaan en geen enkel seconde verveelt.
Nu blijkt dat er een true ending in de game zat waar ik pas achter kwam vlak voor de eind dungeon, blijkbaar had ik tijdens de verhoring van Sae de vragen goed beantwoord waardoor ik toch de true ending behaald heb.

Characters:MC, Ann, Morgana, Ryuji
Level:98
Trophies:70%
Speelduur:80uur

Alleen de min punt is dat de MC nog steeds geen voice acting heeft waardoor hij geen gevoelens uit naar andere personages of geen uitleg geeft wat hem mankeert enz enz.

min punten
-MC geen voice acting
-De Amerikanen die de voice acting doen weten mijn god niet hoe je de Japanse woorden/namen uitspreekt.
-Arsene Persona totaal nutteloos in de game, tot level 7 krijgt hij skills.
-Catherine costume DLC komt veeeeeel te laat(begin Mei), de BGM is erg vet tijdens de battles.

plus punten
+Rivers in the Desert track
+De Phantom Thieves personages zijn geweldig(MC, Ryuji, Ann, Morgana, Makoto, Haru, Yusuke, Futaba)
+Dungeons duren echt stukken langer en niet te eentonig als in Persona 3 en 4.

In mijn eerste playthrough de meeste trophies behaald waardoor ik op mijn volgende play meer dagen over hou om de boeken te lezen of confidants te voltooien.

Begin zo snel mogelijk aan mijn 2de Play met de Japanse stemmen.

Hoop dat Persona 6 ook binnen nu en een paar jaar word aangekondigd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 30 Apr 2017 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Yakuza 0, PS4

28 uur over gedaan, best een leuke game. Het is alleen jammer dat de hoofdrol speler (Goro Majima en Kiryu) pas na de credits elkaar voor het eerst tegen komen.

Soms een beetje te langdradige scenes.

Nu maar wachten op Yakuza Kiwami en Yakuza 6.
Het blijft wel erg fucked up dat Yakuza 5 nooit is uitgekomen behalve de lelijke digital only.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 01 Mei 2017 16:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

dantekloon schreef:
Hoop dat Persona 6 ook binnen nu en een paar jaar word aangekondigd.


Had ergens gelezen dat ze snel aan deel 6 willen beginnen.
Ik had ook gelezen dat er spinoffs komen van deel 5.
Wat ouder artikel die hint naar een Persona 5 spin off

En wat betreft deel 6: Klikkerdeklik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 01 Mei 2017 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

scorpio23-b schreef:
dantekloon schreef:
Hoop dat Persona 6 ook binnen nu en een paar jaar word aangekondigd.


Had ergens gelezen dat ze snel aan deel 6 willen beginnen.
Ik had ook gelezen dat er spinoffs komen van deel 5.
Wat ouder artikel die hint naar een Persona 5 spin off

En wat betreft deel 6: Klikkerdeklik


Persona 4 Dancing All Night was erg fun met de ost van verschillende Persona games voornamelijk P4, maar Arena had voor mij niet gehoeven, ze hoeven de serie niet te verneuken met een paar anime beat em ups.

We will see, P5 was ook al jaren in de maak en zijn er gelijk aan begonnen na de release van P4 op de PS2.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 22 Mei 2017 11:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Yooka Laylee

Dit is de Banjo 3 waar w al zolang op hebben gewacht! Laten we hopen dat ze een Yooka Laylee 2 gaan maken en doorgaan op deze formule en luisteren naar de feedback die fans geven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 24 Mei 2017 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Tales of the Borderlands

Onverwachts enorm van genoten. Nu ook erg benieuwd naar andere Telltale series, waarbij The Wolf Among Us de eerste op die lijst is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thibby95 BerichtGeplaatst: 25 Mei 2017 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Apr 2011
Berichten: 469

MGS: Peace Walker Sure, een "shooter" op de PSP heeft nogal zijn nadelen maar toch is het een geweldige game. Leuk verhaal, prachtige cutscenes en altijd veel variatie om levels aan te pakken...

Robotech (GBA) De eeuwige backlog wat proberen verminderen. Geen makkelijke game vond ik.

The Last of Us Tweede keer dat ik deze uitspeel. De eerste keer was enkele jaren geleden al. Nu ik hem opnieuw speelde na zoveel jaar besefte ik nogmaals wat voor meesterwerk het wel niet is.


Laatst aangepast door Thibby95 op 25 Mei 2017 23:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 25 Mei 2017 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Akiba's Beat, ps4

Speelduur:49 uur
Trophies:66%
Party:Asahi Tachibana, Saki Hoshino, Reiji Shinomiya, Mizuki Aihara
Level:78, 71, 73, 74

Best een leuke game voor 1 playthrough, de dialogen zijn slaapverwekkend.
De gameplay is zoals de Tales of games erg leuk als je later in de game goede skills krijgt.
Normaal zijn er maar 2 personages dat goed bestuurbaar zijn in JRPGs maar in dit geval spelen ze allemaal heel erg fijn.

Min punt is dan echter dat Akihabara gigantisch kaal is, winkeltjes dat dicht zitten, geen details, helemaal niks en had ik toch liever de look van Akiba's Trip 2.

Dat zo'n low budget game qua speelduur langer duurt dan het verhaal van een game dat 10 jaar in de maak is zoals Final Fantasy XV.

Gelukkig heb ik de true ending behaald, had geen zin meer om de game opnieuw te beginnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Guussie BerichtGeplaatst: 13 Jun 2017 12:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Jun 2017
Berichten: 4

Net uitgespeeld: Fallout 3 - Broken Steel. Een goede uitbreiding die zeker wat extra uurtjes gameplezier heeft toegevoegd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 17 Jun 2017 09:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Life is Strange

In de woorden van René:
Rene Groen schreef:
en dan dat einde. Zoals Rob Geus zou zeggen (in positieve zin): Man, man, man...


Hele toffe titel, zeker een aanrader!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 25 Jun 2017 00:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas

Op de Nintendo Switch, zal binnenkort uitgebreid laten weten wat ik van deze overzetting vind
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 02 Jul 2017 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Uncharted 4. Leuk einde en in totaal veertien uur over gedaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 04 Jul 2017 19:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Bezig geweest met de backlog afgelopen tijd.

Infamous Second Son - Niet een hele bijzondere game en het verhaal is niet erg interessant maar de gameplay daarintegen was wel vermakelijk met een stad die gelukkig een normale grote heeft en niet overdreven groot, gevuld met leegte zoals je tegenwoordig tevaak ziet.

The Walking Dead Season 1 - Jammer van de seizoenen die hierna kwamen want dit blijft 1 van Telltale's beste games.

Little Big Planet 3 - Een beetje mixed feelings. Het behoudt de charme, leuke al iets te zwevende gameplay van de vorige titles maar geeft kwa singleplayer content niet veel. Ik heb hem van begin tot eind co-op uitgespeeld maar voor mijn idee waren we er al met een paar kleine uurtjes doorheen. Oh en meest buggy PS4 game die ik tot nu toe gespeeld heb. Vallen door de map heen, crashes, freezes, connectie issues etc.

Dark Souls 3 - Teleurstellend. Valt niet veel anders over te zeggen, als een slot voor de serie is de game teleurstellend. Teveel throwbacks en te weinig nieuwe of uitdagende content. Ben groot fan van de serie maar denk dat het wel een goed idee is geweest het af te sluiten bij deel 3.

Horizon Zero Dawn - Voor mij persoonlijk was deze game ook iets teleurstellend. Ik had er geen verwachtingen van maar na het zien van alle reviews verwachte ik wel iets speciaals. Nou was de main story erg interessant en ook goed vertelt (Al vond ik de after credits scene compleet overbodig), de side questen heb ik overgeslagen door hoe enorm eentonig ze zijn. Grafisch prachtig trouwens maar heb het idee dat de game ook daarom grotendeels de hoge cijfers heeft behaald. Zo heel anders dan de "Ubisoft open world" games is het namelijk niet.

Hitman 2016 - Loved it. Nog genoeg challenges te doen en wapens te unlocken. Was in het begin skeptisch over de episode manier van releasen maar na het spelen van de complete edition snap ik deze keuze wel. Nu alleen nog hopen op een seizoen 2 want de game mist wel wat content als in nieuwe maps en variatie wapens. And I want my damn briefcase.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 09 Jul 2017 16:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Horizon Zero Dawn: Ben echt onder de indruk van hoe fris deze game voelde, ondanks het lenen van veel gebruikte gameplayelementen uit andere series. Zowel de dystopische verhaallijn als gameplay hebben mijn aandacht goed vast gehouden. Benieuwd of Guerrilla Games na de DLC nog verder gaat met deze franchise. Kijk er in ieder geval alvast naar uit meer van Aloy en robotische dinosauriërs te zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thibby95 BerichtGeplaatst: 18 Jul 2017 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Apr 2011
Berichten: 469

Game of Thrones: A Telltale Games Series
Als fan van de serie vond ik het wel leuk om deze game te spelen maar al bij al heb je niet echt de indruk dat de keuzes die je maakt de loop van het verhaal sterk beïnvloeden... Ook is deze game volgens mij praktisch onspeelbaar als je nooit de boeken of serie hebt gelezen/gekeken.

Battlefield 1
De singleplayer is eigenlijk gewoon 1 langgerekte tutorial voor de multiplayer. Maar er zijn wel een aantal indrukwekkende scènes in opgenomen, vooral de laatste missie van het piloten-verhaal en de allereerste missie dan. Grafisch ook echt wel prachtig. De multiplayer is best aangenaam, die behemoths zijn heel indrukwekkend en leuk om mee te spelen eens je ze onder de knie hebt. Het blijft echter raar om een game in WO I-setting te spelen die zo fast-paced is maar eens je dat vergeet best aangenaam. Enige minpunt aan de MP is dat er eigenlijk niet zo gek veel "primaire wapens" zijn om uit te kiezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 19 Jul 2017 00:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Dark Souls 2: Scolar Of The First Sin - Enkel de base game. DLC moet ik nog aan beginnen. Het blijft de makkelijkste game in de serie maar tegelijk ook de leukste om te blijven herspelen (4e keer inmiddels). Deel 1 blijft by far het beste deel alleen vind ik persoonlijk de gameplay wat traag en verouderd aanvoelen tegenwoordig.

Middle Earth: Shadow Of Mordor - Beste Assassins Creed game sinds Black Flag.

Ico - Al jaren deze game willen spelen maar helaas nooit van gekomen. Nu met PS Now toch de kans ervoor gehad. Ik kan me voorstellen dat de game voor zijn tijd indrukwekkend was maar ik ben me toch op momenten gaan irriteren aan controls en camera. Voeg daarbij eraan toe dat de game erg kort is en dus helaas voor mij niet de classic die ik hoopte dat het zou zijn. Ik wacht met Shadow Of The Colossus toch even op de remake.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 22 Jul 2017 10:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Batman: Arkham Knight: Fantastische afsluiter van de trilogie. Sommige gameplayonderdelen waren misschien wat te geforceerd (ja, jij Batmobiel, jij ja), maar het sterke verhaal en kippenvel-opwekkende conclusie maakte dit zeker goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 31 Jul 2017 12:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

inFamous: Second Son: Redelijk kort ten opzichte van de eerste twee delen, maar daarom niet minder vermakelijk. De klimmechanieken waren beduidend minder, maar in ruil daarvoor meer mobiliteit met de verschillende krachten. Enigszins teleurgesteld dat de verschillende krachten niet te combineren waren (zoals je bijvoorbeeld in Remember Me eigen combo's kon maken). Had per kracht namelijk wel wat favoriete eigenschappen. Ook het ontbreken van Challenge Rooms is wat jammer, maar dat is misschien een wat subjectief omdat ik eerst First Light heb gespeeld en deze daar wel in zaten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 65 van 69

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group