Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 164, 165, 166 ... 171, 172, 173  Volgende  
laraishond BerichtGeplaatst: 13 Jul 2017 23:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

- het vreselijke nieuws over Nouri van ajax... dat doe je je ergste vijanden niet aan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 21 Jul 2017 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

- R.I.P. Chester Bennington

Ik ben er echt kapot van, mijn favoriete band man.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Jul 2017 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

- Toen de Xbox One X in de pre-order ging bij bol.com meteen een pre-order geplaatst met CreditCard betaling. Zie ik nu ineens, zonder een e-mail gehad te hebben, dat mijn order is geannuleerd. Na contact leggen ze de 'schuld' bij mijn bank want deze zou de order niet hebben goedgekeurd. Raar verhaal en ook maar even contact gezocht met m'n bank, dus wacht hun reactie af. In de tussentijd kun je geen pre-order meer plaatsten bij bol.com en hun 'oplossing' is om me te laten informeren als deze weer beschikbaar komt. Raar verhaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 02 Aug 2017 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

+Persona 3 Dancing Moon Night en Persona 5 Dancing Star Night aangekondigt voor de Ps4 en Vita.

-Persona Q 2 komt alleen naar de 3DS.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 07 Aug 2017 02:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

+ Begonnen aan Naruto, vette Anime.
- Beetje lang wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 07 Aug 2017 11:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

+ Rick & Morty, Dafne, EK voetbal, Dunkirk, Vetter. Toppers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 09 Aug 2017 15:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

- Recall op de Nvidia Shield adapter. Meteen een nieuwe aangevraagd, maar in de tussentijd even ontkoppelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 13 Aug 2017 12:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

- Avatar RIP, bedankt Photobucket -_-
+ Toch een mooie 10 jaar overleefd, nu nog een alternatief vinden xD
+/- Werk is vermoeiend maar hey, het is werk.
+ TitanFall 2 blijft zalig ^_^
+ Financiele klote-situatie is (voorlopig) voorbij
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 15 Aug 2017 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

MaartenL schreef:
- Avatar RIP, bedankt Photobucket -_-
+ Toch een mooie 10 jaar overleefd, nu nog een alternatief vinden xD
+/- Werk is vermoeiend maar hey, het is werk.
+ TitanFall 2 blijft zalig ^_^
+ Financiele klote-situatie is (voorlopig) voorbij


Sasuke...

- Ik ben net gepakt met mobiel gebruiken tijdens het rijden, de agent zei als je hem in dat houdertje had gedaan dat het goed was, maar die is stuk. Even een muziekje opzetten kost zo een hoop geld en ik had al besloten om het niet meer te doen.
+/- Ik heb de laatste tijd wat minder met het geloof, want je eigen ontwikkeling word er door tegengehouden was mijn ervaring.
+ Sonic Mania is cool. Ik denk dat ik hem van de week wel even haal voor de Switch.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Aug 2017 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

@MaartenL

Als je een beetje creatief bent met gifjes maken kan je je oude avatar weer terugbrengen. Ik ben Naruto aan het kijken en toevallig net bij het stukje waar jou oude avatar van was.

http://kissanime.ru/Anime/Naruto/Episode-134-The-End-Of-Tears?id=104433&s=default

Beste gevecht tot nu toe, ik kan zo goed inleven in je 'alles' geven om je beste vriend te redden van de weg die hij is ingeslagen. En het voelt fucked up dat het niet lukte, want ik was niet sterk genoeg. En nu is hij dood.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 17 Aug 2017 00:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Ik heb de avatar nog, moet alleen een site vinden waarbij ik het hier kan tonen...

Blijkbaar lukt Dropbox niet... Maar goed, momenteel toch een beetje druk in het leven dus het is niet meteen een prioriteit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 18 Aug 2017 09:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

-Het garantstellings document(wat mijn vriendin nodig heeft voor de schengen visum dat door de gemeente ondertekent moet zijn) loopt vast bij het "klaar vpor vervoer naar buitenland" afdeling vanaf 7 augustus terwijl het op 14 augustus geleverd moet zijn.

Nu heb ik er geen haast bij ivm dat mijn vriendin pas in November een afspraak heeft bij de ambassade maar het koste me wel 30 euro (16 euro gemeentehuis+aangetekend verzenden)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 18 Aug 2017 11:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:
-Het garantstellings document(wat mijn vriendin nodig heeft voor de schengen visum dat door de gemeente ondertekent moet zijn) loopt vast bij het "klaar vpor vervoer naar buitenland" afdeling vanaf 7 augustus terwijl het op 14 augustus geleverd moet zijn.

Nu heb ik er geen haast bij ivm dat mijn vriendin pas in November een afspraak heeft bij de ambassade maar het koste me wel 30 euro (16 euro gemeentehuis+aangetekend verzenden)

Welkom in de bureaucratie zou ik zeggen.

- Aanslagen.
+ Giel Beelen weg.
- Gijzelingen.
- Het steeds harder wordende reaguren op nieuwssites. Zijn mensen nu echt zo murw geslagen over dingen als Islam dat nuances compleet het raam uit mogen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 06 Sep 2017 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

- Het lijkt wel alsof Gamed is uitgestorven, dan heb ik het vooral over het +/- topic.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 06 Sep 2017 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Laat ik daarom maar weer eens een duit in het zakje doen.

- Het Nederlandse elftal. Van vrijwel altijd constant naar een ongeorganiseerde bende. In deze vorm hebben we niets te zoeken op het WK. Ik zou bijna zeggen dat het dan ook maar gelukkig is dat we er hoogstwaarschijnlijk ook niet naartoe gaan.
+ Zin in het najaar. Eind oktober drie weken vakantie en dan precies in een periode van onder andere de Xbox One X, Super Mario Odyssey en Assassin's Creed: Origins.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Sep 2017 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ik wil toch dat jullie weten dat ik mij eens in de drie jaar meer dan nostalgisch genoeg voel om hier even te kijken.

+ Na 5 pogingen kon ik mijn wachtwoord raden
++ Mijn leven is super nu. Ik maak nog steeds games, ditmaal onder andere voor een bedrijf in Qatar dat pretparken bouwt! Verder date ik een beetje en ga ik binnenkort op vakantie.

Ik ben verrast door alle bekende gezichten die ik hier zie. Toch leuk! Ik heb Nino laatst nog gesproken op Steam en ik heb een paar van jullie daar ook als vriendjes, maar dat is het dan ook wel!

EDIT: Jeetje, ik heb mijn titel nog!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 08 Sep 2017 00:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Welkom terug, EI!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 08 Sep 2017 10:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Haha, niet te enthousiast hoor! Ik kom even hoi zeggen. Alles goed, Redneckerz?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 08 Sep 2017 12:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

GekooktEi schreef:
Haha, niet te enthousiast hoor! Ik kom even hoi zeggen. Alles goed, Redneckerz?

Zeker, leuke vakantie in een gehucht in Engeland gemaakt. En jij?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Sep 2017 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

+ Ik ben ook weer eens van de partij. Ik doe niet zo heel veel meer met gamenieuws sites, ik kijk af en toe in het blad 'gameplay' maar verder houd ik me meer bezig met mijn games dan met games die ik nog niet heb. Dus dan is de behoefte om naar Gamed te gaan ook niet zo groot.

Ik zou hier een stuk vaker komen als er mensen waren in het forum, maar het is hier net een woestijn man. Mijn laatste post's staan nog bovenaan. En om eerlijk te zijn ging het daar toch ook om? De sociale contacten maken een forum leuk, gamenieuws is een tweede zaak.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 14 Sep 2017 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

No'tje schreef:
+ Ik ben ook weer eens van de partij. Ik doe niet zo heel veel meer met gamenieuws sites, ik kijk af en toe in het blad 'gameplay' maar verder houd ik me meer bezig met mijn games dan met games die ik nog niet heb. Dus dan is de behoefte om naar Gamed te gaan ook niet zo groot.

Ik zou hier een stuk vaker komen als er mensen waren in het forum, maar het is hier net een woestijn man. Mijn laatste post's staan nog bovenaan. En om eerlijk te zijn ging het daar toch ook om? De sociale contacten maken een forum leuk, gamenieuws is een tweede zaak.

Gekooktei leest de site niet vaak genoeg om eeen reactie te geven.
Vandaag de dag is het veelal via de frontpage.

Cynisch denk ik wel eens dat ik mede debet ben aan die leegloop.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 17 Sep 2017 00:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

+ Gestopt met roken, begonnen met vapen...
- Heb een heerlijke e-liquid gevonden maar dat was in Vape Masters in Bree... Diezelfde smaak hebben ze niet echt in de vaporshops in m'n buurt...
+ Werk bevalt me prima, al vielen mijn resultaten serieus tegen vorige week.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 17 Sep 2017 11:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

+++Kom ook even kijken
+++plezant om te zien dat de core members hier nog zijn!
-mis de oude dagen hier
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 17 Sep 2017 12:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

+ Vanmiddag F1 én Feyenoord, lekkere sportmiddag
+ Veel kunnen gamen al dit weekend, dus kan weer lekker reviews gaan typen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 17 Sep 2017 12:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

MaartenL schreef:
+ Gestopt met roken, begonnen met vapen...
- Heb een heerlijke e-liquid gevonden maar dat was in Vape Masters in Bree... Diezelfde smaak hebben ze niet echt in de vaporshops in m'n buurt...
+ Werk bevalt me prima, al vielen mijn resultaten serieus tegen vorige week.

Cause and effect in 1 post.

Codewarrior schreef:
+++Kom ook even kijken
+++plezant om te zien dat de core members hier nog zijn!
-mis de oude dagen hier

Wij gaan nooit weg. Ook nooit op vakantie, trouwens. We leven in een caravan.

Rene Groen schreef:
+ Vanmiddag F1 én Feyenoord, lekkere sportmiddag
+ Veel kunnen gamen al dit weekend, dus kan weer lekker reviews gaan typen

Mijn weekend kan voor voetbal niet meer stuk nu AZ 4x achter elkaar heeft gewonnen. Altijd lekker zon streak maar bij AZ weet je dat dit ook zo weer kan veranderen.
+ Kingsman: The Secret Service gezien. Een hilarisch leuke film.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 164, 165, 166 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 165 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group