Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 162, 163, 164 ... 171, 172, 173  Volgende  
Rene Groen BerichtGeplaatst: 23 Apr 2017 15:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

+ Voetbalspoiler:

Spoiler: toon
Lekker lekker, Feyenoord op 0-2. Leg de druk maar bij Ajax, kan ik het straks lekker achterover leunend kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 25 Apr 2017 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

-eindelijk naar jaren een vast contract gekregen, nu opeens volgens de berekeningen van UWV klopt het dat ik maar 1050 netto verdien per maand(zit in wajong). Dat is 400 euro fucking minder dan vorig jaar en dat als ik thuis zit 900 euro krijg van uwv.

Uwv dat er niks mee doet, waarschijnlijk neem ik dan over een paar maand ontslag als er geen vordering in mijn loon komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Apr 2017 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

+ Leuke dag dat je loon en je participatiebonus worden uitbetaald.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 29 Apr 2017 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

+++ Alweer een week gestopt met roken, yeey meer geld voor games
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 30 Apr 2017 15:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

+ Gamed dat videos van me shared :p
http://www.gamed.nl/view/127069#1853692
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 30 Apr 2017 16:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

the_dan schreef:
+ Gamed dat videos van me shared :p
http://www.gamed.nl/view/127069#1853692


Meen me al te herinneren dat jij dat was! Super tof, kwam je video in eerste instantie op Kotaku tegen, dus je hebt wereldwijd je bekendheid vergroot
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 30 Apr 2017 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Stefan van B schreef:
the_dan schreef:
+ Gamed dat videos van me shared :p
http://www.gamed.nl/view/127069#1853692


Meen me al te herinneren dat jij dat was! Super tof, kwam je video in eerste instantie op Kotaku tegen, dus je hebt wereldwijd je bekendheid vergroot

Danny is sowieso redelijk bekend in alles omtrent DICE, zeker in de community.

@ Danny - Je kijkt zeker ook uit naar Battlefront 2?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 30 Apr 2017 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Lekker bezig man, zoveel views. O.o
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 01 Mei 2017 01:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

the_dan schreef:
+ Gamed dat videos van me shared :p
http://www.gamed.nl/view/127069#1853692


Ik zag je laats ook op een artikel van Kotaku! Gebruik je een capture card?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 02 Mei 2017 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

-Vluchten rond de kerstdagen zijn fucking duur, mijn vriendin naar NL halen eind dit jaar voor de kerstdagen.
+Vlucht is al geboekt, nu haar in laten schrijven bij de gemeentehuis en een aantal documenten regelen voor haar visum.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 03 Mei 2017 16:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

- Switch heeft al sinds het begin verbinding met het internet, maar online gamen lukte niet.
+/- Blijkt niet aan de Switch te liggen maar aan de dichtgetimmerde routers die Tele2 bij hun abonnementen verstrekt.
- Geen goede Nintendo en Tele2 uitleg om de problemen te verhelpen.
+ Een extra router die ik nog had liggen aangesloten, hier verbinding mee maken in plaats van met de Tele2-router heeft het probleem nu opgelost.
++ Mario Kart 8 nu online kunnen spelen zonder dat mijn mobiele data rap opgaat
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 07 Mei 2017 09:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

+ Dagpas gekocht voor de Eredivisie. Mijn Fox Sports GO abonnement was net afgelopen, dus dan maar op deze manier oplossen.
- Acht Euro voor één dag, ze lopen er wel lekker op binnen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Mei 2017 15:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Joni, kijk je toevallig het Songfestival? - http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=236522715&postcount=1667
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Mei 2017 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Redneckerz schreef:
Joni, kijk je toevallig het Songfestival? - http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=236522715&postcount=1667
Oh ja, gigantische fan. Dit jaar is wel nogal slecht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Mei 2017 23:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Joni Philips schreef:
Redneckerz schreef:
Joni, kijk je toevallig het Songfestival? - http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=236522715&postcount=1667
Oh ja, gigantische fan. Dit jaar is wel nogal slecht.

Doelde er meer op dat ik je plots op GAF zag. Toen je ook nog support verleende voor ons Hollanders, moest ik dit even vragen

Dit jaar is niet best nee. Ik ben zelf voor Noorwegen, puur om het nummer. Jammer dat Letland (Lekker danstrackje) en Finland (Prachtig nummer) eruit zijn gestemd maar die jodelonzin er in is blijven steken.

Ach ja, waarom ook voor kwaliteit gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 14 Mei 2017 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

+ Feyenoord! Volop spanning als de bal nog maar bij de middenlijn is, maar heerlijk dat uitgerekend Kuyt twee keer scoort. Nog één helft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
laraishond BerichtGeplaatst: 14 Mei 2017 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Rene Groen schreef:
+ Feyenoord! Volop spanning als de bal nog maar bij de middenlijn is, maar heerlijk dat uitgerekend Kuyt twee keer scoort. Nog één helft.


Gefeliciteerd met het kampioenschap! Hopelijk kunnen wij (PSV) komend jaar een beter seizoen draaien dan dit jaar, want het leek helemaal nergens op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 14 Mei 2017 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

laraishond schreef:
Rene Groen schreef:
+ Feyenoord! Volop spanning als de bal nog maar bij de middenlijn is, maar heerlijk dat uitgerekend Kuyt twee keer scoort. Nog één helft.


Gefeliciteerd met het kampioenschap! Hopelijk kunnen wij (PSV) komend jaar een beter seizoen draaien dan dit jaar, want het leek helemaal nergens op.


Bedankt!
PSV was te wisselvallig dit seizoen. Heb goede wedstrijden van ze gezien, maar een week later was het dan weer compleet ruk. (Evenals Feyenoord en Ajax overigens, maar PSV was minder constant)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 14 Mei 2017 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Beetje jammer dat je vorige week geen opmerking maakte Rene over Feyenoord.

Vind het vooral mooi dat Kuyt het met 3 goals de schaal bezorgt. Als in een sprookje. Daar kan een boek over geschreven worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 15 Mei 2017 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Redneckerz schreef:
Beetje jammer dat je vorige week geen opmerking maakte Rene over Feyenoord.

Vind het vooral mooi dat Kuyt het met 3 goals de schaal bezorgt. Als in een sprookje. Daar kan een boek over geschreven worden.


Wat had ik moeten zeggen? Dat ze kut speelden en totaal terecht verloren? Bij deze
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 15 Mei 2017 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Rene Groen schreef:

Wat had ik moeten zeggen? Dat ze kut speelden en totaal terecht verloren? Bij deze

Even in het algemeen sprekend (Heb een roedel familieleden die zwaar pro-AZ zijn) vind ik het altijd bijzonder opvallend hoe bij tegenvallende resultaten men muis, maar dan ook muisstil is op social media en fora, en bij winst iedereen het moet weten.

Van dat laatste is dat zeker te begrijpen, maar van het eerste denk ik altijd ''Wees zo sportief om de tegenpartij te feliciteren of in ieder geval je cluppie te steunen met een wat steunbetuigingen ipv doodstil doen alsof je neus bloedt''


(De verteller) Eigenlijk verschillen voetbalfans niet veel van game platform fans.

--- Formatie mislukt, stuk gelopen op migratie. De rechtse furie heeft zijn haatspeeches alweer klaar. Jammer, maar demissionair is zo gek ook nog niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 15 Mei 2017 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Redneckerz schreef:
Rene Groen schreef:

Wat had ik moeten zeggen? Dat ze kut speelden en totaal terecht verloren? Bij deze

Even in het algemeen sprekend (Heb een roedel familieleden die zwaar pro-AZ zijn) vind ik het altijd bijzonder opvallend hoe bij tegenvallende resultaten men muis, maar dan ook muisstil is op social media en fora, en bij winst iedereen het moet weten.

Van dat laatste is dat zeker te begrijpen, maar van het eerste denk ik altijd ''Wees zo sportief om de tegenpartij te feliciteren of in ieder geval je cluppie te steunen met een wat steunbetuigingen ipv doodstil doen alsof je neus bloedt''


Is het niet altijd zo dat mensen liever praten over de positieve kanten van het leven in plaats van de negatieve? Voetbalfans, het zijn net mensen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 15 Mei 2017 23:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Rene Groen schreef:

Is het niet altijd zo dat mensen liever praten over de positieve kanten van het leven in plaats van de negatieve?

Als dat zou kloppen dan zouden ze bij verlies alsnog de club steunen op social media en de schouders eronder te zetten. Maar bij verlies hoor je juist niets. Alleen de ''leuke'' dingen mogen online. Teleurstelling of zoiets als medeleven voor je club, dat is natuurlijk raar.

Waarmee ik eigenlijk wil zeggen dat social media eigenlijk niet zo ''social'' is.

Niks dan lof voor Feyenoord overigens. Dirkie Dirkie vind ik een mooi mens als voetballer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 16 Mei 2017 15:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Redneckerz schreef:
Rene Groen schreef:

Is het niet altijd zo dat mensen liever praten over de positieve kanten van het leven in plaats van de negatieve?

Als dat zou kloppen dan zouden ze bij verlies alsnog de club steunen op social media en de schouders eronder te zetten. Maar bij verlies hoor je juist niets. Alleen de ''leuke'' dingen mogen online. Teleurstelling of zoiets als medeleven voor je club, dat is natuurlijk raar.


Maar betrek je dit nu op een forumpost van mijn kant of social media in zijn algemeenheid? In beide gevallen praat je naar mijn bescheiden mening namelijk onzin. De liefde of steun voor een club wordt namelijk niet enkel geuit via social media, maar aangezien je daar zo gefixeerd op bent raad ik je aan om Gamed niet als gemeengoed ervoor te nemen. Als Feyenoorder ben ik ook op andere manieren betrokken bij de club, dus enkel omdat ik niet hier iedere wedstrijd analyseer wil niet zeggen dat ik niet kritisch, dan wel lovend ben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Mei 2017 16:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Rene Groen schreef:

Maar betrek je dit nu op een forumpost van mijn kant of social media in zijn algemeenheid? In beide gevallen praat je naar mijn bescheiden mening namelijk onzin. De liefde of steun voor een club wordt namelijk niet enkel geuit via social media, maar aangezien je daar zo gefixeerd op bent raad ik je aan om Gamed niet als gemeengoed ervoor te nemen. Als Feyenoorder ben ik ook op andere manieren betrokken bij de club, dus enkel omdat ik niet hier iedere wedstrijd analyseer wil niet zeggen dat ik niet kritisch, dan wel lovend ben.

Social Media in het algemeen. En nee, de liefde en steun wordt niet alleen geuit via social media (Ik heb om die reden ook niet opgenoemd dat fans ook op andere manieren hun club ondersteunen), maar ik verkoos er wel voor om alleen social media als uitgangspunt te nemen in dit specifieke geval.

En nee, ik nam Gamed niet als gemeengoed hiervoor
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 162, 163, 164 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 163 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group