Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UNintendo SwitchPlayStation 3PlayStation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Apr 2017 16:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Toen het evenement begon, had ik 82.222 ervaringspunten. Ik zit ondertussen aan 398.372 punten. Ik hoop te kunnen doorstoten naar level 33.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan van B BerichtGeplaatst: 14 Apr 2017 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Wowzers, hoeveel heb je gelopen/gevangen vandaag joh? Ben zelf nog niet naar buiten geweest voor het event. Heb vanuit huis het een en het ander kunnen vangen, maar nog niets speciaals.

Ben wel erg benieuwd welke Pokémon er nu voornamelijk uit de 2KM eieren komen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Apr 2017 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Stefan van B schreef:
Wowzers, hoeveel heb je gelopen/gevangen vandaag joh? Ben zelf nog niet naar buiten geweest voor het event. Heb vanuit huis het een en het ander kunnen vangen, maar nog niets speciaals.

Ben wel erg benieuwd welke Pokémon er nu voornamelijk uit de 2KM eieren komen.

Ik heb nog niet zoveel gevangen, ik had gewoon op voorhand Lucky Egg sessies voorbereid. Vandaag wat meer gevangen, een Pokémon of 100. Ik sta nu klaar voor Lucky Egg #3 eens de telefoon is opgeladen. Hatches zijn tot nu toe teleurstellend geweest. Abra, Cleffa, Onix.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Apr 2017 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Goed, ondertussen mijn vijfde Lucky Egg gedaan. In totaal een miljoen ervaringspunten erbij deze week. Zit nu op level 33 met 370k. Dat Is mijn level voor de komende maanden. Qua Pokemon nog een Ampharos gevangen zodat ik er maar 9 meer zoek.
Terug naar boven
Stefan van B BerichtGeplaatst: 22 Apr 2017 14:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Dan ga je toch best lekker! Deze site gevonden voor betere indicatie van levels: https://trainerlevelspeed.de/

Zou over 13 dagen dan eindelijk Level 30 moeten zijn, maar voordat ik level 40 ben zou ik nog zo'n vijf jaar ofwel 1896 op mijn huidige tempo moeten spelen
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Apr 2017 09:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik heb nog zo'n drie jaar nodig.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3

Ga naar: