Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
No'tje BerichtGeplaatst: 11 Apr 2017 12:17    Onderwerp: Café topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

In plaats van een status update topic een topic waar we wat interactiever met elkaar praten. In plaats van een plus of een min is het wat algemener.

Ik zit eraan te denken om iets te gaan verzamelen. Ik ben nu bezig met 3DS games aan het inkopen. Veel games zijn nu voor spotprijzen te koop en misschien is dat wel een goed idee om de hele 3DS collectie te completeren. Over een paar jaar dan komen er geen 3DS games meer uit en ik denk dat het een goed moment is om nu te beginnen. Helaas heb ik vorig jaar een hele hoop games verkocht omdat ik ze had uitgespeeld maar dat komt met de jaren denk ik wel weer goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Apr 2017 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Compleet als echt alle 3DS kopen die in de PAL gebieden uit is gekomen? Dat is een hele klus, tijdsinker en duur. Ik verzamel liever games van mijn favoriete franchise, maar had helaas al me games verkocht (behalve alles voor de N64 tijdperk en een paar andere games) paar jaar terug vanwege gebrek aan ruimte en geld. Nu veel digitaal met uitzonderingen van mijn favoriete games.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Apr 2017 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Er zijn op dit moment zo'n 945 Nintendo 3DS games uit in Europa.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Apr 2017 01:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Joni Philips schreef:
Er zijn op dit moment zo'n 945 Nintendo 3DS games uit in Europa.


Dat is dan met de digital only games inclusief? We zitten nu op zo'n 400+ retail pal games dacht ik. Dat is in een periode van 5 jaar makkelijk te doen, nu zorgen dat je de goeie en zeldzame games te pakken weet te krijgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 14 Apr 2017 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Was altijd van plan om een 3DS aan te schaffen voor de Pokémon games, omdat ik in m'n jeugd zoveel plezier had met Pokémon Blue & Red maar ben er nooit aan toegekomen helaas. Deels omdat ik dacht een WiiU aan te kopen en nu weer denk ik eraan om een Switch in huis te halen.

Het probleem is ook de zorg dat Rohan (1 jaar 4 maanden) alles gewoon pakt en vernielt... zelfs mijn headset begint al in slechte staat te verkeren omdat ie aan de kabels trekt... Stel je voor wat hij dan met een console kan uithalen o.O
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 14 Apr 2017 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

MaartenL schreef:
Was altijd van plan om een 3DS aan te schaffen voor de Pokémon games, omdat ik in m'n jeugd zoveel plezier had met Pokémon Blue & Red maar ben er nooit aan toegekomen helaas. Deels omdat ik dacht een WiiU aan te kopen en nu weer denk ik eraan om een Switch in huis te halen.

Het probleem is ook de zorg dat Rohan (1 jaar 4 maanden) alles gewoon pakt en vernielt... zelfs mijn headset begint al in slechte staat te verkeren omdat ie aan de kabels trekt... Stel je voor wat hij dan met een console kan uithalen o.O

Kind het huis uit doen of als Switch Dock gebruiken. Probleem opgelost.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 15 Apr 2017 01:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Redneckerz schreef:

Kind het huis uit doen of als Switch Dock gebruiken. Probleem opgelost.


Nja, er is wel een positieve kant...

Kinderen > stuff :p

Teh cuteness ftw!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 15 Apr 2017 02:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Mooie naam voor je kind. Volgens mij heb je wel veel DBZ gekeken :p

Ik vind de Switch nog niet zo goed want er zijn nog niet zoveel games. Dat is ook logisch want de Switch is nog maar een maand uit. De 3DS daarintegen heeft tientallen topgames, van Pokémon tot Fire Emblem en van Kirby tot Xenoblade. Naar mijn mening mist de 3DS niks, ik zou de volgende series op de Switch willen zien:

F-zero
Metroid
Warioland
Advance Wars

Voor de 3DS verwacht ik nog een jaartje goeie games maar voor de E3 gaan we niet heel veel meer zien. Misschien nog een paar nieuwe games maar ik denk dat het wel klaar is en dat Nintendo langzaam afstand gaat nemen en dat de 3DS ergens volgend jaar dood zal gaan.

Ik vind het altijd moeilijk als een systeem waar je zoveel waarde aan hebt gehecht ineens niet meer relevant is. De Wii U was voor mij niet moeilijk want het is een hopeloos stuk plastic maar de 3DS hoort bij mijn top 5 systemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 15 Apr 2017 13:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

De naam komt eigenlijk van Lord of the Rings (Riders of Rohan) maar een Gohan referentie neem ik er met veel plezier bij xD

Kga nog wel een poosje de kat uit de boom kijken ivm een Switch aankoop. Het enige wat me momenteel kan boeien is Zelda en voor één game een console aankopen gaat me een beetje te ver
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 15 Apr 2017 13:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

No'tje schreef:
Mooie naam voor je kind. Volgens mij heb je wel veel DBZ gekeken :p

Die heette toch Gohan?


No'tje schreef:
ik zou de volgende series op de Switch willen zien:

F-zero
Metroid
Warioland
Advance Wars

F-Zero is enigzins gecovered door FAST RMX en Advance Wars heeft een goede kloon in Wargroove (Deelt ook Fire Emblem). Dus er zijn wel een paar games die je ''fix'' regelen

Overigens lijkt de Switch goed te verkopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Apr 2017 00:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Morgen met koningsdag zal het weer struinen worden langs de marktkraampjes. Ik ben benieuwd of ik wat 3DS crap op de kop kan tikken. Alle 3DS games verzamelen is leuk, vooral de goeie games dan. Ik vind die kindergames verzamelen toch wat minder leuk omdat ik zeker weet het toch niet te gaan spelen, maar soms heb je een geinig spel ertussen zitten welke geen topper is maar wel persoonlijk vermaak kan opleveren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 27 Apr 2017 11:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

No'tje schreef:
Morgen met koningsdag zal het weer struinen worden langs de marktkraampjes. Ik ben benieuwd of ik wat 3DS crap op de kop kan tikken. Alle 3DS games verzamelen is leuk, vooral de goeie games dan. Ik vind die kindergames verzamelen toch wat minder leuk omdat ik zeker weet het toch niet te gaan spelen, maar soms heb je een geinig spel ertussen zitten welke geen topper is maar wel persoonlijk vermaak kan opleveren.

Ik zal vooral op de feesten staan. Maar alleen voor een middagje. Beetje praten, feesten, lekker drankje erbij...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 29 Apr 2017 14:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Leuk nieuw project in de tuin; een vissenbak omtoveren naar een plantenbak. De bak is met hout opgebouwd en zo'n meter hoog (boven de grond, dus niet in de grond gemaakt), alleen door de schaduwkant zit er teveel draadalg in om het bij te kunnen houden. Vandaag water eruit gehaald, bodembedekking losgesneden (anders kan het water geen kant op) en tot nu toe 240 liter aarde erin gestort. Altijd leuk om dan te zien dat je daarmee nog geen kwart van de bak bedekt. Dus zo maar weer de nodige zakken aarde halen ... en dan nog een keer ... en dan mogelijk nog een keer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Mei 2017 23:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Onderhand gestopt met 3DS games sparen, ik vind het gekkenwerk om 70 meisjes games te gaan kopen. Ik haal alleen de spellen die ik wil dan heb ik wel een mooie collectie al zeg ik het zelf.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 17 Mei 2017 13:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

No'tje schreef:
Onderhand gestopt met 3DS games sparen, ik vind het gekkenwerk om 70 meisjes games te gaan kopen. Ik haal alleen de spellen die ik wil dan heb ik wel een mooie collectie al zeg ik het zelf.

Als het van die anime minderjarige chicks zijn krijg je de rare blikken er gratis bij als je het wel had gekocht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group