Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 161, 162, 163 ... 171, 172, 173  Volgende  
Redneckerz BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2017 00:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Negasonic Warhead schreef:
+ Ik zat net oude posts aan het lezen van 7 jaar geleden hier op Gamed, nice.
- Toen was Gamed forum nog in leven, dit is de eerste post hier in een week.

Vaak zeg ik iig niets meer vanwege gebrek aan tijd ivm een interview dat ik voor Gamed aan het maken ben en ook omdat zodra je ook maar enigzins afwijkt in je kritische analyse, je gelijk de wind van voren krijgt en je wordt gewezen op de speciale status die dit topic heeft.

Dat het de wind uit dit topic zou halen zag ik al van verre aankomen daardoor. Neemt niet weg natuurlijk dat we de reacties waarderen

dantekloon schreef:
Negasonic Warhead schreef:
+ Ik zat net oude posts aan het lezen van 7 jaar geleden hier op Gamed, nice.
- Toen was Gamed forum nog in leven, dit is de eerste post hier in een week.


Dat vind ik helaas ook, er werd dagelijks echt enorm veel geplaatst op forums, ik hoop echter niet dat de heren achter gamed besluiten ermee te stoppen. Ik lees het sowieso dagelijks ookal postvik zelf niet elke dag.

Dat sowieso niet. Ook veel gebruikers van het eerste *uur zijn weggegaan.

*Hoogstwaarschijnlijk door mij om een veelvuldigheid aan redenen denk ik zo.

Negasonic Warhead schreef:
Ik vond het altijd wel gezellig op forum, maar de jongens van Gamed doen niet echt hun best meer om er iets van te maken, het gaat allemaal op een laag pitje verder en dit is al jaren zo.

Vind ik niet terecht. We gaan naar pressevents, schrijven reviews.. doen interviews.

Het vervelende is echter wel dat vaak dergelijke stukken geen reacties krijgen. Nu is dat bij de Switch even anders, en dan blijkt ook wel hoezeer we een compliment of een goede discussie waarderen.

Ik vind het dus te makkelijk om het dan allemaal op Gamed af te schuiven. Wij leveren nog steeds content die er toe doet. De enige significante reacties die we krijgen, zijn van het System Wars pak. Daar kunnen wij als crew niets aan doen. Tenzij ik weg moet natuurlijk

Negasonic Warhead schreef:

Men zegt dat het dan een hobbysite is en zo, ja.. maar vroeger was gamed wel een van de best bezochte gamesites van de Benelux...

Maar onze site is niet vernieuwd. Dat geeft ons een bepaald imago en zijn we standvast, maar mensen prefereren de flashy sites zoals XGN die hebben. Dat is hun goed recht natuurlijk.

Negasonic Warhead schreef:

Naar mijn mening heeft gamed wat nieuwe energie nodig, wat jonge mensen die er echt zin in hebben en vooral de tijd ervoor hebben.

Het interview waar ik op dit moment aan werk heeft mij letterlijk maanden gekost om voor elkaar te krijgen en het vertalen van 5 pagina's naar Nederlands en weer terug naar Engels is geen kattepis. Tel dan ook IRL verplichtingen erbij op en dan gaat het hard.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2017 08:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Er zijn heel veel sites ook gesloten over de jaren heen, er zijn steeds minder traditionele sites. Ik denk dat gamesites in het algemeen sterk aan populariteit hebben ingeboet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2017 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Negasonic Warhead schreef:
Ik vond het altijd wel gezellig op forum, maar de jongens van Gamed doen niet echt hun best meer om er iets van te maken, het gaat allemaal op een laag pitje verder en dit is al jaren zo. Men zegt dat het dan een hobbysite is en zo, ja.. maar vroeger was gamed wel een van de best bezochte gamesites van de Benelux...

Naar mijn mening heeft gamed wat nieuwe energie nodig, wat jonge mensen die er echt zin in hebben en vooral de tijd ervoor hebben. Nu hebben veel mensen van Gamed al kinderen en zijn huisje/boompje/beestje gegaan.


Hier wil ik toch even op reageren. Dat Gamed vroeger één van de best bezochte sites was in de Benelux is een mooi compliment (doch niet waar, alleen wel beter bezocht), maar is totaal niet te vergelijken met nu. Destijds waren we veelal thuiswonende scholieren met zeeën van tijd, nu zien onze levens er compleet anders uit. Ondanks dat spenderen we uren per dag aan Gamed, proberen we zoveel mogelijk events bij te wonen en artikelen te schrijven. Zonder betaling of andere vorm van compensatie, enkel de games die we veelal mogen houden. Dit is absoluut geen klacht, maar wel enig tegenwicht in het verhaal wat je hierboven vertelt. Jij doet het namelijk af alsof we er geen moeite meer in willen steken (getuige de uitspraak m.b.t. het 'lage pitje'), terwijl ik denk dat er meer hartstocht en passie in Gamed zit dan veel van de andere websites die wel een full-time redactie hebben om al het nieuws te kunnen coveren, al het nieuws te kunnen spelen en automatisch aangewezen worden om de nieuwste hardware en games te verkrijgen. Liever draai ik deze website met passievolle redacteuren voor minder man dan dat we overschakelen op enig automatisme om het dubbele aantal te bereiken.

Wat betreft nieuw energie; dit hebben we in het verleden geprobeerd. Het resultaat was dat we redacteuren kregen die zich aanmelden voor de gratis games en het zelfs normaal vonden om dan maar teksten van andere websites te kopiëren in de hoop dat het niet op zou vallen. We hebben altijd open vacatures voor mensen met een passie voor gaming, tegelijkertijd zijn we niet wanhopig om een ieder maar binnen te halen die Gamed als een springplank ziet voor eigen succes.

Als laatste wil ik nog opmerken dat een beter milieu ook bij jezelf begint, maar die open deur had je natuurlijk zelf ook in kunnen trappen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2017 01:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Gamed doet het geweldig hoor qua nieuws, reviews, previews en artikelen, van mensen die het in hun vrije tijd doen voor de passie. Lees het altijd met plezier ondanks ik vele andere sites bezoek! Ja vind het ook jammer dat het forum veel stiller is, maar veel mensen blijven nog lurken en reageren op de frontpage. Ik zou zeggen probeer weer eens wat interessante topics te maken om het weer wat actiever te maken. Soms lijkt het meer op een personal blog

Idee redactie: misschien een zelfgemaakte forum topic linken bij bepaalde reviews, artikelen en nieuws om daar een uitgebreider discussie aan te gaan. Trekken we hopelijk wat meer mensen bij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2017 03:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik doelde niet op de artikelen en de nieuwsitems waar jullie nog elke dag mee komen, ik ben blij toe dat daar nog hard aan word gewerkt, zag zelfs laatst wat van jullie op Facebook verschijnen en dat vind ik tof. Maar ik doelde meer op de innovatie en zo, het staat met de site en het forum een beetje stil. Maar Red geeft ook al aan dat jullie standvastig blijven met dit design. Dus dan houd het ook een beetje op. Mij boeit het ook niet veel of Gamed er nu heel goed uit ziet of deze oude look heeft, maar het is gewoon gezellig als er wat mensen komen op het forum.

Over de mensen die gebruik hebben gemaakt van de gratis games, tja.. rotte appels zul je altijd houden. Ik denk echter dat er ook zat mensen zijn die wel een passie hebben voor gamen en oprecht Gamed willen steunen.

Ik ben nu zelf begonnen met een YouTube kanaal en een Twitch kanaal, ik wil daar wat meer mee gaan doen, heb geen kijkers en abonnees maar het is gewoon leuk om te doen. Ik zou wel video content willen gaan maken maar ik ben daar op dit moment nog niet geschikt genoeg voor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2017 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Om nog even in te gaan op de look; het heeft niet zoveel te maken met standvastigheid van onze kant, maar vooral met het kostenplaatje en het werk dat er verricht zal moeten worden. Gamed is qua techniek niet het meest gebruiksvriendelijk en het is lastig om hier veranderingen in door te voeren. Daarnaast verdienen we enkel geld met de advertenties en hiermee betalen we de kosten om Gamed draaiend te kunnen houden. Er is dan ook weinig ruimte om nog iemand in te huren. Hopelijk brengt dit iets meer duidelijkheid.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2017 16:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Got it. Wel jammer dat het vooral om de kosten gaat. Maar het is natuurlijk nog wel leuk om gewoon lekker bezig te zijn met Gamed denk ik.

+ Ik ga een PU abbo nemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2017 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

- Afgelopen nacht amper geslapen door een infectie op m'n ooglid. Leek wel alsof ik een paar goede tikken op m'n oog had gehad ...
+ Maar je had die ander moeten zien!
+ Nu gelukkig grotendeels weggetrokken.
- Het totaal oneens zijn met de Wrestlemania booking. Er zijn echt bijzonder weinig matches waar ik echt naar uit kijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2017 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

+Gestemd
-Zeer benieuwd waar het allemaal naar toe gaat waaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2017 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Lawliet schreef:
+Gestemd
-Zeer benieuwd waar het allemaal naar toe gaat waaien.

Volgens FOK!:

Citaat:

De VVD wordt de grootste partij met 31 zetels en scoort daarmee ruim hoger dan de peilingen. De partijen daarachter krijgen allemaal 19 zetels: PVV, CDA en D66. GroenLinks blijft iets achter met 16, de SP komt tot 14 en de PvdA wordt weggevaagd met slechts 9 zetels.

De ChristenUnie zou op 6 zetels komen, de SGP op 3 en 50Plus op 4. De Partij voor de Dieren doet het ook goed: 5 zetels. Ipsos voorspelt ook twee nieuwe partijen in de Kamer: Denk (3 zetels) en Forum voor Democratie (2 zetels).

Opinie per partij:
VVD: Ze verliezen, maar veel mensen zijn blijkbaar content met de VVD ondanks alle schandalen. Ik vind het echt een gotspe en het herbevestigt 1 ding: Nederland is steeds meer de Dikke IK maatschappij geworden. Onbegrijpelijk dat een partij die publiekelijk zoveel schandalen heeft gezien, 2 ministers heeft zien vertrekken en telkens mooi weer heeft gespeeld (En zeer slim de PVDA tot een pion heeft gemaakt deze 4 jaar, zij worden er nu op aangekeken, dankzij de VVD, en die zet ze nu bij het vuilnis. Bedankt PvdA voor het faciliteren zegt de VVD) nog zoveel zetels pakt.
PVV: Al het populisme van Wilders ten spijt worden zij niet de grootste. Toch pakken ze zetels en staan ze gedeeld 2de. Een hopeloze positie voor de PVV, aangezien niemand met ze wil samenwerken. Wilders wint dus aan zetels, maar kan nog steeds niets met zijn boodschap. Behalve dan nog eens 4 jaar lang in het Twitterhoekje zitten.
CDA: CDA komt weer terug en komt op een gedeelde 2de stek. Niet zo vreemd, Buma is aan een inhaalslag bezig en heeft imo een goed programma voor elkaar. Dat zie je terug in de exitpoll. Mensen willen weer degelijkheid.
D66: Verrassend sterk de D66. Kan mooi met het CDA werken.
Groenlinks: Klaver doet het verrassend goed en pakt een hoop zetels op links met een goed verhaal. Alleen, tja, wel mee gefaciliteerd aan het leenstelsel voor studenten. Voor een partij die graag hip wilt zijn is dat een regelrechte schande.
SP: Slaat in als een bom. Zoveel zetelverlies bij andere linkse partijen en dan er geen 1 verzilveren. Roemer is het gewoon niet, en dat laat zich zien in de exitpoll. De VVD uitsluiten heeft ze de nek gekost. Dom dom dom, maar wel weer een stevig opposite bankje.
PvdA: De schlemiel van de exitpoll. Asscher wordt vrijwel geheel weggeblazen en de PVDA is nu vrijwel net zo groot als een CU. Wie had dat gedacht. Ergens te verwachten, VVD beleid verdedigen is een doodzonde, tegelijkertijd is het bijna oneerlijk dat PvdA de rekening krijgt van het Kabinet Rutte-II, terwijl de VVD zelf ondanks verlies de grootste blijft. PvdA is echt als een sokkenpop gebruikt en te goed gelovig geweest en wordt nu keihard afgeserveerd. Ze hebben 4 jaar om te herbouwen.
CU: Degelijk dat het CU zetels bij krijgt. Als CDA-Light bevestigt het maar weer eens dat mensen degelijkheid willen en rust.
SGP: Wint niets, verliest ook niets. Conservatief, maar van der Staaij is imo de beste politicus van allemaal. Een voorbeeld voor de rest.
50Plus: Verdubbelt zijn zetel positie. Ouderen willen gehoord worden, dat zie je wel. Toch is het niet helemaal zonder smerige bijsmaak, Krol is niet de meest heldere politicus en gesjoemel ligt op de loer. Maar ja, als je 50 plus bent en je als oudere weg wordt gezet als vuilnis, dan moet je toch iets..
PvvD: Groen denken krijgt een nieuwe impuls voor de partij van Thieme. Vind ik niet verkeerd, maar PvvD blijft grotendeels toch een one topic partij. In alles komt het belang voor dieren weer terug en dat vind ik overkill (No pun intended). Wellicht door veganisten en fitgirls geholpen. PvvD is nodig, maar ook weer niet teveel.
Denk: Net zo controversieel als PVV en ook hier geldt weer dat controverse werkt. Qua programma zijn ze totaal niet zoals ze presenteren, maar de hypocrisie ligt wel gigantisch voor de deur. Denk vertegenwoordigt een groep mensen die zich niet gehoord voelt door de rest. Het is aan de VVD/PvdA en onze eigen democratie te danken dat Denk uberhaupt kan bestaan. Desondanks sterk dat Denk zo op kan komen. Hopelijk dat ze nu minder op de controverse gaan spelen en iets van intellect gaan vertonen.
FVD: Een grote verrassing. FVD is imo innovatief, maar op een rechtse manier, maar wel onderbouwd. Het is mooi dat innovatie een kans krijgt in de vorm van de FVD. Nu mogen zij 4 jaar gaan proberen iets te veranderen aan de democratie vandaag.

Ik had liever ook gezien dat de Piratenpartij ook een zetel kreeg. Mensen moeten echt veel meer ingelicht worden over ICT en de voordelen en nadelen ervan, maar men verkiest voor partijen die dit niet hoog op de prioriteitenlijst hebben staan. Nu is PP net zon one topic partij als de PvvD, maar een zetel was ze gegund.

VNL gelukkig helemaal niets. Dat was een holle boom die in Jan Roos een even holle persoonlijkheid vond. Tja, niet iedereen kan het spel van Geert Wilders spelen.

Over de eindstreep getrokken wordt het eigenlijk alleen maar lastiger om een coalitie te vormen, dus ik zie deze uitslag als minder stabiel dan de vorige uit 2012. En VVD.. tja. De Dikke IK is anno 2017 significanter dan ooit..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2017 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Bah VVD. Soms is het Nederlandse volk te goedgelovig.. Maar met PVV gaat het nog wat worden in het Kabinet, dat wordt de komende weken weer storm.

Laatst aangepast door Lawliet op 16 Mrt 2017 18:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2017 00:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Lawliet schreef:
Bah VVD. Soms is het Nederlandse volg te goedgelovig.. Maar met PVV gaat het nog wat worden in het Kabinet, dat wordt de komende weken weer storm.

Eigenlijk is het een Captain Obvious moment - Mensen zonder inhoudelijke kennis en denken dat hun gemiddeld inkomen Jan Modaal is stemmen voor zon partij. Verrassend.

Mijn neefje van 18 mag voor het eerst stemmen en stemt niet verrassend op Rutte. Maar vraag ik naar zijn stellingen over ICT, zorg, en studie, of milieu, dan is het ''boeit niet''. Nee, mijn neefje is een realist naar eigen zeggen.

En de rommel bij Veiligheid en jusitie? Ach, ''uitzonderingen''. Het is ikke ikke ikke en de rest kan stikken.

Totdat je er zelf mee te maken krijgt, dan krijg je spijt als haren dat het je allemaal niet ''boeit''.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2017 00:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Had op GroenLinks gestemd, dus ben niet geheel ontevreden.
Maar ja, ik zie de VVD en GroenLinks niet in dezelfde coalitie komen. Wel is duidelijk dat veel mensen dat Nederland een voortrekkersrol inneemt in de transitie weg van fossiele brandstoffen. Ik hoop dat D66 dan in het kabinet komt en ze hier werk van maken, want van de VVD zal het niet komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2017 00:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

+ VVD en CDA winst
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2017 13:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Robert schreef:
+ VVD en CDA winst

Ik vraag me echt oprecht af waarom je nu blij kan wezen met de VVD na de afgelopen 4 jaar.

Tuurlijk hebben ze hun goede punten en verdienen ze zetels, maar geen 33. Daarvoor is er teveel geknoeid. Met Veiligheid en Justitie, hun parade paardjes, met onderwijs. En met het leger en de zorg.

Maar 1 weekend waarin de premier eindelijk eens premier is en dat wordt schijnbaar vergeten.

Dus vertel mij maar, waarom al het bovenste de VVD maar 9 zetels heeft mogen kosten, terwijl de PVDA tot vrijwel nul is gereduceerd om dezelfde redenen.

En dat zeg ik als iemand die vrijwel alle programma's (24 van de 28, 4 kleine partijen kon ik geen prog van vinden) heeft gelezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2017 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

+ 10101!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2017 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

-Tand jaar geleden afgeknapt tijdens het eten, nu is het een paar keer ontstoken (gezwollen tandvlees) geweest (December voor een oaar dagen en tijdens mijn vakantie voor een paar dagen in Februari.
Heb er zoooo spijt van dat ik die tand er niet liet uit trekken in Indonesie. Nu heb ik er weer last van. Moet ik opnieuw aan de antibiotica zoals ik dat ook had in Indonesie.

+bijna Persona 5
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
laraishond BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2017 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Redneckerz schreef:
Robert schreef:
+ VVD en CDA winst

Ik vraag me echt oprecht af waarom je nu blij kan wezen met de VVD na de afgelopen 4 jaar.

Tuurlijk hebben ze hun goede punten en verdienen ze zetels, maar geen 33. Daarvoor is er teveel geknoeid. Met Veiligheid en Justitie, hun parade paardjes, met onderwijs. En met het leger en de zorg.

Maar 1 weekend waarin de premier eindelijk eens premier is en dat wordt schijnbaar vergeten.

Dus vertel mij maar, waarom al het bovenste de VVD maar 9 zetels heeft mogen kosten, terwijl de PVDA tot vrijwel nul is gereduceerd om dezelfde redenen.

En dat zeg ik als iemand die vrijwel alle programma's (24 van de 28, 4 kleine partijen kon ik geen prog van vinden) heeft gelezen.


CDA schijnt anders ook wel zetels weggehaald te hebben bij de PVV door de popiejopie uitspraken van Buma de laatste tijd (ik vind het echte een enge, onsympathieke acteur).

- spijt van dat ik mijn Switch bij mijn ouders had gelaten. Ik dacht dat Zelda me teveel af zou leiden van het studeren voor het tentamen van vandaag. Heeft als gevolg dat ik me nu kapot verveel tijdens een ruim drie uur durende treinrit . -_-'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2017 01:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

+ ik ben druk bezig met verhuizen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2017 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

+Bijna Persona 5, hoop alleen niet dat Catherine DLC als ik het goed las pas in Mei uitkomt. Gebeurt vaak met JRPGs dat ik de game al volledig uitgespeeld heb voordat alle DLC is verschenen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2017 15:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

+ Wrestlemania weekend
+ Nog één dag werken en dan een week vrij
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Apr 2017 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

No'tje schreef:
+ ik ben druk bezig met verhuizen


+ Het gaat goed, volgende week denk ik over..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 09 Apr 2017 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

- Ajax weer ingelopen. Spannende slotfase van de competitie, maar ik blijf vertrouwen houden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 22 Apr 2017 12:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

+ Na zestig uur Zelda uitgespeeld. De game nu even laten rusten en mogelijk later weer oppikken voor meer opdrachten en Shrines.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 22 Apr 2017 13:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

+ Dawn of War 3 beta: het is spel is wel leuk
- Maar als de game crashed kan je niet meer rejoinen en het wil wel vaak crashen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 161, 162, 163 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 162 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group