Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 160, 161, 162 ... 171, 172, 173  Volgende  
laraishond BerichtGeplaatst: 24 Jan 2017 12:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

++++ nintendo Switch + Zelda in de pre-order!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Jan 2017 15:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Robert schreef:
Negasonic Warhead schreef:

+/- 21:9 scherm ga ik weg doen, 95% van de games ondersteunen de resolutie niet goed. Het is echt een drama. Verder is het wel een mooi scherm maar je hebt er niks aan tenzij je je pc voor werk gebruikt of iets dergelijks.


Uh wat? (bijna) elke game support 3440*1440. Voor de rest moet je kijken of je monitor pixel mapping support. Daardoor zit je altijd op native mode met juiste aspect ratio.


Sommige spellen vinden het dus echt niet leuk om in 21x9 gespeeld te worden, gelukkig is daar een hele simpele oplossing voor; het beeldscherm gewoon in 16x9 instellen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 28 Jan 2017 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

+ Nog minder dan 5 weken wachten!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 28 Jan 2017 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Mooie compilatie video van reacties op de laatste Zelda trailer:

https://www.youtube.com/watch?v=VH_Re_4uEKc

Volgens mij was mijn reactie een combinatie van deze allemaal. Krijg nog steeds kippenvel van de trailer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 31 Jan 2017 01:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

-De oprichter van Namco is overleden, Masaya Nakamura is 91 jaar oud geworden. RIP. Al op 22 januari gebeurt. Dat het zo lang duurt voor het bekent werd, gisteren door Bandai Namco bekend gemaakt.

http://www.japantimes.co.jp/news/2017/01/30/national/father-pac-man-masaya-nakamura-dies-age-91/#.WI_gJ5DOdnF
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
laraishond BerichtGeplaatst: 01 Feb 2017 16:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

+++ Nintendo heeft marketing les gehad!
Echt al een miljoen keer beter gedaan al dan voor de Wii U.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 01 Feb 2017 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

laraishond schreef:
+++ Nintendo heeft marketing les gehad!
Echt al een miljoen keer beter gedaan al dan voor de Wii U.


Ja dat wel, als ik toch iets moet opmerken dan zijn het de games zelf. Maar er is hoop!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 06 Feb 2017 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

+/- Gemengde gevoelens over de aankomende softlaunch van de Nintendo Switch. Neemt niet weg dat ik heel erg uit kijken naar Zelda, maar het is en blijft een titel die ook 'gewoon' op de Wii U verschijnt.
+ Naast Zelda heel veel zin in Horizon: Zero Dawn ...
- ... Maar wie plant die titels nu zo kort achter elkaar?
+ Eindelijk Dragon Ball Super weer helemaal bij gekeken. Liep een aflevering of vijf achter en ondanks de enorme hoeveelheid filler geeft aflevering 77 weer hoop op goede dingen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Feb 2017 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

- Gisteren domweg met mijn hand gevallen tegen een stomme wasmand, en dat doet verdorrie pijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 07 Feb 2017 15:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Rene Groen schreef:
+/- Gemengde gevoelens over de aankomende softlaunch van de Nintendo Switch. Neemt niet weg dat ik heel erg uit kijken naar Zelda, maar het is en blijft een titel die ook 'gewoon' op de Wii U verschijnt.


I Am Setsuna?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 07 Feb 2017 21:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Negasonic Warhead schreef:
Rene Groen schreef:
+/- Gemengde gevoelens over de aankomende softlaunch van de Nintendo Switch. Neemt niet weg dat ik heel erg uit kijken naar Zelda, maar het is en blijft een titel die ook 'gewoon' op de Wii U verschijnt.


I Am Setsuna?


Niet echt mijn soort game. En daarnaast; is natuurlijk ook gewoon een titel die al verkrijgbaar was.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 07 Feb 2017 23:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ok, wist niet dat die al uit was. Maar ja, ik dacht misschien eens wat anders dan de games die je gewoonlijk speelt, dat kan soms wel heel goed uitpakken!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 12 Feb 2017 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Rene Groen schreef:
Negasonic Warhead schreef:
Rene Groen schreef:
+/- Gemengde gevoelens over de aankomende softlaunch van de Nintendo Switch. Neemt niet weg dat ik heel erg uit kijken naar Zelda, maar het is en blijft een titel die ook 'gewoon' op de Wii U verschijnt.


I Am Setsuna?


Niet echt mijn soort game. En daarnaast; is natuurlijk ook gewoon een titel die al verkrijgbaar was.


Is koe melken in 1-2 Switch niks voor jou dan?
Zag dat je ook je Switch-baby in slaap moet wiegen... best. game. ever.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 16 Feb 2017 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

laraishond schreef:
Rene Groen schreef:
Negasonic Warhead schreef:
Rene Groen schreef:
+/- Gemengde gevoelens over de aankomende softlaunch van de Nintendo Switch. Neemt niet weg dat ik heel erg uit kijken naar Zelda, maar het is en blijft een titel die ook 'gewoon' op de Wii U verschijnt.


I Am Setsuna?


Niet echt mijn soort game. En daarnaast; is natuurlijk ook gewoon een titel die al verkrijgbaar was.


Is koe melken in 1-2 Switch niks voor jou dan?
Zag dat je ook je Switch-baby in slaap moet wiegen... best. game. ever.


Ik kom uit de Hoekse Waard, ik hoef alleen maar naar buiten te stappen om koeien te kunnen melken. En een baby in slaap wiegen ... ik ben blij dat mijn kind die periode gehad heeft
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Feb 2017 13:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Het helpt niet echt als jullie de 3DS en de Switch nieuwskoppen dezelfde kleuren geven, ik vind het vrij verwarrend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 17 Feb 2017 13:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Daarom staat er ook een andere tekst voor, respectievelijk 3DS en NSW.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 19 Feb 2017 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

+ Feyenoord weer gewonnen! Zenuwslopende wedstrijd met matig spel, maar de drie punten zijn weer binnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 22 Feb 2017 13:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

+Star Ocean 3:Director's Cut naar de PS4 dit jaar.
http://dengekionline.com/elem/000/001/473/1473312/

Enkel nog voor Japan, hoop dat we die ook krijgen. Echter wel alleen via de psn. Dat staat er met de tekst ダウンロード ( download)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 23 Feb 2017 14:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

+ Volgende week vrijdag tot 09:00 werken. Hele dag de tijd vrij voor de Switch
- Zal je zien dat de postbode laat in de middag komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 23 Feb 2017 17:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

- Permban krijgen a.d.h.v een gesloten topic en een moderator die door je historie gaat neuzen om dan te permbannen. Dat gesloten topic bevatte niets kwalijks en had allang al vrede met zijn keuze om dat topic te sluiten. Het is puur door het neuzen in de historie (Waar ze, toegegeven, alle recht toe hebben, zo eerlijk moet ik dan ook wel zijn) dat dit zo abrupt komt.

Hoe dit is afgehandeld doet mij eraan denken dat dit eerder uit rancune is gedaan omdat ik de mening van deze moderator eens onderuit heb gehaald dan dat het een objectieve, redelijke beslissing is. Maar hard maken kan ik dat uiteraard niet. De aanleiding is in ieder geval hondsberoerd maar wellicht was dat ook wel alles wat nodig was voor deze moderator. Hij zocht simpelweg naar iets om mij erop te pakken en dat vond hij, hoe kleinzielig dan ook.

Ja, dat steekt mij wel een beetje. Toch een 6.5 jaar oud account. En ik had al eens een tijdelijke ban voor hetzelfde ''vergrijp'' maar de aanleiding voor deze permban is tegen het oneerlijke af en staat niet in verhouding tot wat er is gezegd. Jammer dat mensen zo moeten wezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 25 Feb 2017 10:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

- Urenlang klooien omdat een spel niet op m'n Xbox One wil installeren. Wat blijkt; niet genoeg ruimte op de interne harde schijf. Daar waar hij dan normaliter vraagt of ik de externe harde schijf wil gebruiken deed hij dit nu niet, waardoor ik met een onnodige zoektocht naar het probleem bezig was. Maar goed, game on
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2017 15:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Tegenwoordig zijn de mensen echt zielig, kopen ze bijv. en console of een collector's edition en verkopen ze het door alleen om geld te verdienen. 400 euro voor een Switch of 150 euro voor de CE van Tales of Berseria.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2017 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

+ Ik zat net oude posts aan het lezen van 7 jaar geleden hier op Gamed, nice.
- Toen was Gamed forum nog in leven, dit is de eerste post hier in een week.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2017 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Negasonic Warhead schreef:
+ Ik zat net oude posts aan het lezen van 7 jaar geleden hier op Gamed, nice.
- Toen was Gamed forum nog in leven, dit is de eerste post hier in een week.


Dat vind ik helaas ook, er werd dagelijks echt enorm veel geplaatst op forums, ik hoop echter niet dat de heren achter gamed besluiten ermee te stoppen. Ik lees het sowieso dagelijks ookal postvik zelf niet elke dag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2017 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik vond het altijd wel gezellig op forum, maar de jongens van Gamed doen niet echt hun best meer om er iets van te maken, het gaat allemaal op een laag pitje verder en dit is al jaren zo. Men zegt dat het dan een hobbysite is en zo, ja.. maar vroeger was gamed wel een van de best bezochte gamesites van de Benelux...

Naar mijn mening heeft gamed wat nieuwe energie nodig, wat jonge mensen die er echt zin in hebben en vooral de tijd ervoor hebben. Nu hebben veel mensen van Gamed al kinderen en zijn huisje/boompje/beestje gegaan.

+ Nieuwe Backloggery want die ouwe was echt niet up to date meer, add me:

http://www.backloggery.com/notjesroom
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 160, 161, 162 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 161 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group