Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 159, 160, 161 ... 171, 172, 173  Volgende  
No'tje BerichtGeplaatst: 10 Jan 2017 12:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Nintendo Switch!!!

Laat maar komen die handel. Ik heb geen verwachtingen tot nu toe. Maar het kan niet slechter dan de laatste jaren van de Wii U zijn denk ik..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 11 Jan 2017 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Ben de uren al aardig aan het aftellen naar het switch event (31)! Ik heb er eigenlijk juist wel vertrouwen in. Zoals ze bij GameXplain zeiden, het lijkt alsof Nintendo nu ook echt wat heeft waar ze zelf in geloven in plaats van iets geforceerd zoals de Wii U.
Daarnaast is het al insta buy voor mij als Zelda een launch titel is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 12 Jan 2017 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

+ Weekend
+ Morgen Nintendo Switch onthulling. Geef me een prijs, geef me games, geef me een release!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Jan 2017 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Rene Groen schreef:
+ Weekend
+ Morgen Nintendo Switch onthulling. Geef me een prijs, geef me games, geef me een release!

Ik hoop het bij het wakker worden nog wat mee te pikken, anders cover ik in de middag wel wat je hebt gemist, kan jij tenminste uitrusten

Ik verwacht geen uitgebreide specs, vooral een line up van titels die al bekend zijn. Hopen op Skyrim Switch, een paar onaangekondigde third party ports (Call of Duty door Treyarch misschien? Die zouden kunnen werken aan een port) en als klappert Metroid Prime Switch. <3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Jan 2017 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

+/- Ik ben opgehouden met piraten..

Ik had een collectie gedownload welke ik ook in huis had liggen, vervolgens al de originele verkocht. Technisch gesproken is dit illegaal omdat er geen thuiskopie meer is. Maar ik was eigenlijk al zo lang aan het piraten dat ik niet bewust was dat het nog 'stelen' was. Nu heb ik de keuze om de collectie weer terug te kopen of gewoon het maar te laten en vanaf nu wel originele halen.

Wat vind men hiervan? Zal ik de hele meute maar weer terugkopen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Jan 2017 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Negasonic Warhead schreef:
+/- Ik ben opgehouden met piraten..

Ik had een collectie gedownload welke ik ook in huis had liggen, vervolgens al de originele verkocht. Technisch gesproken is dit illegaal omdat er geen thuiskopie meer is.

Een collectie verkopen die je al in bezit hebt is niet illegaal.
En je mag een thuiskopie maken. Ook al verkoop je de originele collectie, dat maakt dan de kopie niet illegaal.

Bovendien zijn instanties zoals Stichting Brein een stelletje pannekoeken die zelf het probleem in stand houden. Ze pakken de kleine vissen aan, omdat ze geen houvast hebben voor de grote vissen.

Daarnaast blijft de oplossing een hele simpele in theorie: Een universele videodienst die ALLES heeft. Ook van Amerika, etc. De enige reden dat dit niet wordt gedaan, is licentiekosten, en omdat men zelf niet innovatief genoeg is om de mogelijke issues te overbruggen. Waarom zouden ze ook, het systeem zoals het nu werkt levert ook lekker veel op.

Meer leesvoer:
https://tweakers.net/reviews/4767/brein-een-noodzakelijk-kwaad.html
https://tweakers.net/reviews/4929/brein-beantwoordt-tweakersvragen.html

Tevens mijn omvangrijke reacties erover:
https://tweakers.net/reviews/4929/last/brein-beantwoordt-tweakersvragen.html?showReaction=9145423#r_9145423
https://tweakers.net/reviews/4929/last/brein-beantwoordt-tweakersvragen.html?showReaction=9146643#r_9146643
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 12 Jan 2017 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Redneckerz schreef:
Rene Groen schreef:
+ Weekend
+ Morgen Nintendo Switch onthulling. Geef me een prijs, geef me games, geef me een release!

Ik hoop het bij het wakker worden nog wat mee te pikken, anders cover ik in de middag wel wat je hebt gemist, kan jij tenminste uitrusten

Ik verwacht geen uitgebreide specs, vooral een line up van titels die al bekend zijn. Hopen op Skyrim Switch, een paar onaangekondigde third party ports (Call of Duty door Treyarch misschien? Die zouden kunnen werken aan een port) en als klappert Metroid Prime Switch. <3


Begon wat later (ik heb zeven uur na het switch event in mijn hoofd) een Nintendo treehouse live event? Dan zullen er denk ik nog heel wat details bijkomen (met name indie support denk ik) die niet in het event van 5 uur zaten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 13 Jan 2017 04:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Treehouse start om 15:30.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
laraishond BerichtGeplaatst: 13 Jan 2017 06:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

+ heel enthousiast over de Switch. Veel aankondigingen , en vooral Zelda op dag 1! Wat zE die trailer er geweldig uit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 13 Jan 2017 06:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Wel had ik gehoopt dat we een duidelijke launch line-up zouden krijgen. We hebben nu Zelda en 1-2 Switch, maar verder benoemen ze toch voornamelijk games die pas later uit gaan komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Jan 2017 11:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

+Nintendo Switch
Specs etc boeit me niet zo lang er maar geweldige games er voor komen. En dat zit wel snor!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Jan 2017 12:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Rene Groen schreef:
Treehouse start om 15:30.

Hopelijk dat daar wat meer third party aankondigingen komen. Treyarch moet toch met iets komen gezien hun jarenlange presentie bij de Wii en Wii U.

Rene Groen schreef:
Wel had ik gehoopt dat we een duidelijke launch line-up zouden krijgen. We hebben nu Zelda en 1-2 Switch, maar verder benoemen ze toch voornamelijk games die pas later uit gaan komen.

Idem dito. Maar er staat veel in het verschiet: Xenoblade 2, Fast RMX, Super Mario Odyssey (Mario in een realistische setting? Why not?). Dit zijn gewoon goede en sterke titels en ook wat in het verlengde ligt van Nintendo zelf.

Toch hoop ik ook op wat meer Westers geweld. Skyrim Switch is heel leuk, maar is bijkans de enige echt grote IP die redelijk europeese georiënteerd is. Ik snap dat third party de boot af houdt, maar aangezien ze zo gek zijn op relatief goedkope remaster ports naar PS4/XBO, waarom niet naar Switch? Ik zie een Bioshock, Borderlands prima werken op Switch, en met het voordeel dat het dan ook portable gelijk is, wat ik nog steeds 1 van de meest positieve aspecten vind aan Switch.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 13 Jan 2017 16:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Voor mij is de Switch nog altijd een first-party systeem die ik enkel aanschaf voor de exclusives. Voor de third-party titels heb ik al een Xbox One en PlayStation 4, dus daar weten ze me niet mee over de streep te trekken. Het idee dat ik Zelda nog even rustig op de 'tablet' kan spelen als mijn vriendin TV kijkt spreekt me wel heel erg aan, maar aan de andere kant; dat kan ik op m'n Wii U ook. Neemt overigens niet weg dat ik de Switch meteen gereserveerd heb staan want #yolo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Jan 2017 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik vind het jammer dat we Iwata niet meer hebben, dat was toch wel Nintendo's 'gezicht'. Tatsumi Kimishima komt vrij zakelijk over maar dat zal voor Nintendo wel in hun voordeel gaan werken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 13 Jan 2017 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Negasonic Warhead schreef:
Ik vind het jammer dat we Iwata niet meer hebben, dat was toch wel Nintendo's 'gezicht'. Tatsumi Kimishima komt vrij zakelijk over maar dat zal voor Nintendo wel in hun voordeel gaan werken.


Ach, de aandelen zakten meteen met vijf procent, denk niet dat het gezicht het wint van de boodschap
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 13 Jan 2017 18:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

- Nintendo Switch
- Online paywall, fuck no
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Jan 2017 18:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

+ Nintendo Switch gereserveerd.
+ Mario Kart 8 Deluxe in April.

Wie gaat hier trouwens met de Switch op weg?

Dit is echt geweldig:

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 14 Jan 2017 18:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

De Switch komt hier het huis niet uit. Ben al geen echte handheld gamer (zelfs m'n 3DS titels speelde ik thuis), maar vind het ook iets te gevaarlijk om ermee op pad te gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Jan 2017 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik vind de batterijduur vrij matig maar met een externe oplader is het wel een optie. Handig voor wanneer ik naar mijn vriendin ga in Thailand. Ik weet wel zeker dat ik zo af en toe met de Swtich op weg ga.

+/- 21:9 scherm ga ik weg doen, 95% van de games ondersteunen de resolutie niet goed. Het is echt een drama. Verder is het wel een mooi scherm maar je hebt er niks aan tenzij je je pc voor werk gebruikt of iets dergelijks.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 15 Jan 2017 11:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Negasonic Warhead schreef:
Ik vind de batterijduur vrij matig maar met een externe oplader is het wel een optie. Handig voor wanneer ik naar mijn vriendin ga in Thailand. Ik weet wel zeker dat ik zo af en toe met de Swtich op weg ga.


Is je vriendin dan erg saai als je dat ding mee neemt op pad? Ik neem de Vita niet eens mee naar buiten als ik met mijn vriendin weg ga, gamen doe ik wel weer als ik terug kom.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 15 Jan 2017 12:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

dantekloon schreef:
Negasonic Warhead schreef:
Ik vind de batterijduur vrij matig maar met een externe oplader is het wel een optie. Handig voor wanneer ik naar mijn vriendin ga in Thailand. Ik weet wel zeker dat ik zo af en toe met de Swtich op weg ga.


Is je vriendin dan erg saai als je dat ding mee neemt op pad? Ik neem de Vita niet eens mee naar buiten als ik met mijn vriendin weg ga, gamen doe ik wel weer als ik terug kom.


Als ik in het vliegtuig zou kunnen zitten met een Switch scherm zou ik het ook wel weten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 15 Jan 2017 13:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

dantekloon schreef:
Negasonic Warhead schreef:
Ik vind de batterijduur vrij matig maar met een externe oplader is het wel een optie. Handig voor wanneer ik naar mijn vriendin ga in Thailand. Ik weet wel zeker dat ik zo af en toe met de Swtich op weg ga.


Is je vriendin dan erg saai als je dat ding mee neemt op pad? Ik neem de Vita niet eens mee naar buiten als ik met mijn vriendin weg ga, gamen doe ik wel weer als ik terug kom.


Als mijn vriendin moet werken moet ik wel wat te doen hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 15 Jan 2017 13:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

True.

+Dinsdag vertrekken naar Jakarta voor 6 weken.

-Mijn baas die nog geen contract voor me geregeld heeft wel verwacht dat ik vanaf 15 februari gewoon aan het werk ga terwijl ik niet eens terug ben terwijl we beide hebben afgesproken dat de nieuwe contract 1 maart in gaat.

Nu had hij het over een vast contract, hoop dat hij niet van gedachten veranderd aangezien hij me nog maar 1 tijdelijke contract mag geven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 16 Jan 2017 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Negasonic Warhead schreef:

+/- 21:9 scherm ga ik weg doen, 95% van de games ondersteunen de resolutie niet goed. Het is echt een drama. Verder is het wel een mooi scherm maar je hebt er niks aan tenzij je je pc voor werk gebruikt of iets dergelijks.


Uh wat? (bijna) elke game support 3440*1440. Voor de rest moet je kijken of je monitor pixel mapping support. Daardoor zit je altijd op native mode met juiste aspect ratio.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 17 Jan 2017 08:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

-fuckkk. Ik vertrouw de trein richting Schiphol al niet. Rijdt het niet verder dan Hilversum ivm stroomstoring in Amsterdam en omgeving. Whyyy exactly on this fucking day.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 159, 160, 161 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 160 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group