Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54  Volgende  
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 09 Jul 2016 23:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Ben nu bezig met Muramasa The Demon Blade.

Geweldige game tot nu toe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 10 Jul 2016 01:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

scorpio23-b schreef:
Ben nu bezig met Muramasa The Demon Blade.

Geweldige game tot nu toe.


Was een zeer toffe game op de Wii. Neem aan dat je het op de Vita speelt?

Zelf nu eindelijk begonnen met MGS V. Wat een topper heb al 8 uur op de teller en heb pas maar 7 missies gedaan. Je kan er zo heerlijk in verdiepen.

Heb voortaan besloten om de meeste games meestal een jaar of twee later te kopen. Met all die DLC, patches en weet ik veel vind ik het zo wel goed. En krijg ik daardoor meestal de beste versie van (GOTY/remaster,enchanted editie). Heb geen haast meer om elke AAA game te kopen. Heb nog een stevige backlog en zo kan ik games met een beteren open mind spelen. Natuurlijk maak ik wel uitzonderingen, maar zo bespaar ik wel veel geld. Heb nog steeds geen PS4/Xbone
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 10 Jul 2016 13:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Lawliet schreef:

Heb voortaan besloten om de meeste games meestal een jaar of twee later te kopen. Met all die DLC, patches en weet ik veel vind ik het zo wel goed. En krijg ik daardoor meestal de beste versie van (GOTY/remaster,enchanted editie). Heb geen haast meer om elke AAA game te kopen. Heb nog een stevige backlog en zo kan ik games met een beteren open mind spelen. Natuurlijk maak ik wel uitzonderingen, maar zo bespaar ik wel veel geld. Heb nog steeds geen PS4/Xbone

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 10 Jul 2016 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Lawliet schreef:
scorpio23-b schreef:
Ben nu bezig met Muramasa The Demon Blade.

Geweldige game tot nu toe.


Was een zeer toffe game op de Wii. Neem aan dat je het op de Vita speelt?


Nee ik heb de game ooit eens gekocht voor de Wii en nooit aangeraakt, na het kijken van een filmpje op Youtube Wii hidden gems ben ik er maar eens aan begonnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 10 Jul 2016 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Op de Vita heet de game ook Muramasa Rebirth! Geweldige game overigens! Een van de Vita (en waarschijnlijk ook Wii) toppertjes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Jul 2016 09:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

De Wii U is bij mij weer vol in gebruik. Af en toe wat Mario Kart 8 afgewisseld met het voltooien van Sonic Boom: Rise of Lyric en wat missies van Bayonetta!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zokun90 BerichtGeplaatst: 18 Jul 2016 14:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jan 2008
Berichten: 393

The Witcher 3. Ik speel zelden RPG's totdat iemand me deze leende en me ertoe dwong om het uit te proberen. Nu begrijp ik waarom dat moest.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kenobixios BerichtGeplaatst: 02 Aug 2016 15:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Apr 2008
Berichten: 405

Rise of the Tomb Raider.

Qua gameplay beter dan de vorige, alleen het verhaal is (voorlopig) nog niet zo goed als deel 1.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lennie1973 BerichtGeplaatst: 10 Aug 2016 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Sep 2005
Berichten: 123

Ik ben met Atelier Sophie - The Alchemist of the Mysterious Book, bezig.
Leuke game en doordat het tijdslimiet er uit is gehaald, kan ik de vele content wat er in die game zit, allemaal spelen.
In die vorige Ateliergames die op de ps3 verschenen waren kwam je door die ene tijdlimiet niet aan alles toe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snakesonic BerichtGeplaatst: 14 Aug 2016 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Lost Odyssey Xbox 360

Zo, deze game is goed zeg!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 15 Aug 2016 06:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Lennie1973 schreef:
Ik ben met Atelier Sophie - The Alchemist of the Mysterious Book, bezig.
Leuke game en doordat het tijdslimiet er uit is gehaald, kan ik de vele content wat er in die game zit, allemaal spelen.
In die vorige Ateliergames die op de ps3 verschenen waren kwam je door die ene tijdlimiet niet aan alles toe


Dat werd eindelijk tijd dat er geen deadline in de game zit, dit is mijn eerste Tales of game sinds Iris 2 op de ps2 die ik heb uitgespeeld. Enige wat je nog wel mis kan lopen zijn de 2 missable trophies. Ik zelf moet er nog eentje voor de platinum maar kwam ik niet meer aan toe. Fijne game geworden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 26 Aug 2016 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Rise of The Tomb Raider.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 17 Sep 2016 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

NBA 2K17, The BioShock Collection en The Bunker voor reviews, verder aan The Uncharted Collection begonnen omdat ik nooit verder ben gekomen dan het eerste deel van Uncharted 1.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 24 Sep 2016 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Begonnen met Overwatch en wat een fun.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Sep 2016 12:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

^^ Lijkt mij ook een leuke titel Lawliet!

Nu bezig met:

Wolfenstein 2009:

Een stuk minder serieus dan Crysis 2 die daarvoor is gespeeld. Speelt heerlijk weg en het kloten met de vaten blijft leuk. Moeilijkheidsgraad is wel nogal varierend - Bij terugkomst van de tweede missie stond ik oog in oog met bijna 2 dozijn Nazi's.

Ook granaten terugwerpen is vooralsnog een probleem. Ipv dat ik ze terugwerp, ga ik naar het wapenselecteerscherm Toch merk ik wel dat Raven hiermee bezig is geweest, het ademt ondanks de visuals (Die echt een slag minder zijn dan Crysis 2) bijzonder veel sfeer en nostalgie uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 25 Sep 2016 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Tales of Berseria, nadat ik hem nu voor de 3de keer heb uitgespeeld en ook de ex dungeon heb gehaald ben ik nu bezig met het grinden naar level 200, het verzamelen van items en het verzamelen van tales coins.
Trophies staat nu op 75%
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 27 Sep 2016 18:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

^^ Net zoals Dantekloon ook bezig met Tales of Berseria en verder tussendoor Persona 5
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 26 Okt 2016 13:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Eindelijk de tijd gevonden (en genomen) om aan Ori and the Blind Forest te beginnen. Wat een heerlijke game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 02 Nov 2016 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

World of Final Fantasy, een erg toffe game. Had er geen hoge verwachtingen van maar het overtreft wel erg. Heb nu denk ik rond 30-35 uur op de teller staan en heb inmiddels de normale einde behaald.
Ook zijn er een aantal komische scenes vooral dat met de Cactaur Conductor.

Nu de true ending behalen en de rest van de trophies.
"Your tickets please"

Het is alleen erg jammer dat
Spoiler: toon
er geen Final Fantasy XII personages in te vinden zijn terwijl er wel personages zijn van andere FF games onder andere Crystal Chronicles en VII Dirge of Cerberus.


Kom maar op met deeltje 2
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 22 Nov 2016 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Star Ocean Integrity and Faithlessness.

Bezig voor de Platinum Trophy.
Wat een tijd rovende klus zeg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 25 Nov 2016 00:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Pokémon Sun

Ben al een aantal uur in de game en het is geweldig. De game ziet er prachtig uit, het is zeer indrukwekkend wat de 3DS nog allemaal kan. Ik mis de gyms niet en de Pokémon die je tegenkomt is zeer gevarieerd dat ik niet kan beslissen wie ik in mijn team wil hebben.

Gameplay is nog lekker vertrouwt, maar al die nieuwe toevoegingen zoals betere wereld om te verkennen, trainers die ook echt achter hun Pokemon staan tijdens het gevecht. Je hoeft je Pokémon niet meer HM's leren om door een obstakel te gaan en nog veel meer tweaks dat het weer een verfrissende ervaring brengt. Oja het verhaal is nu ook eindelijk veel leuker.

Denk dat ik wel kan zeggen dat dit de beste game is in een lange tijd.


Laatst aangepast door Lawliet op 25 Nov 2016 22:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 25 Nov 2016 00:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Ik zit te wachten op PKMN Stars voor de Switch, ik hoop echt dat die komt! Dat wou ik als klein kind al hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 30 Nov 2016 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Bezig met Final Fantasy XV sinds afgelopen zaterdag. Een erg vette game. Soms kwalitatief minder vergeleken met FFXIII als het gaat om de graphics.

Ik heb nu 25-30 uur op de teller en moet zeggen dat dit get korttste Final Fantasy ooit is die je makkelijk in 10 uur al het eind kunt bereiken. Heb sinds het begin veel sidequests voltooid.

En de game is veeeeel te makkelijk(normal), het is alleen pittig als je een dungeon sidequest doet dat de level tip hoger is dan je eigen level.

En de summons oproepen is erg vrot, elke summon heeft zijn eigen methode om die bepaalde summon op te roepen (lrijg het maar niet voor elkaar.

Maar al en al is jet een erg vette game van begin tot eind. Zit nu in chapter 12

Ter vergelijking met de Episode Duscea demo eerder dit jaar is het battle system wel veel veranderd wat erg positief is, zoals ik al eerder aangaf mocht de gameplay wat sneller zijn en dat is ze uiteraard gelukt en mep er mooi op los.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Snakesonic BerichtGeplaatst: 30 Nov 2016 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Shin Megami Tensei IV: Apocalypse

Beetje een information overload in het intro, maar het voelt weer zeer vertrouwd.

Die muziek, heerlijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 01 Dec 2016 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

The Division sinds de season pass 50% korting had.

Underground is OK, maar niet meer dan dat. Survival daarentegen is awesome. Neemt wel wat tijd in beslag maar is erg leuk en spannend.

Ook zijn de optionele missies iets leuker en ook set items droppen als loot van gewone mobs dus zeker interessant
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 50 van 54

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group