Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Jul 2016 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Vandaag 79 Pokémon gevangen. Totaal geen Pokéballs meer nu.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 01 Aug 2016 00:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Wat vinden jullie van de update? Ik ben er wel blij mee eigenlijk. Jammer is wel dat ze de stapjes niet fixen maar volledig weglaten voortaan. Maar goed: of je nu altijd drie stapjes ziet of helemaal geen maakt niet uit, dunkt me. Waarom zo veel mensen hierover klagen begrijp ik dan ook niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Aug 2016 06:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Goof schreef:
Wat vinden jullie van de update? Ik ben er wel blij mee eigenlijk. Jammer is wel dat ze de stapjes niet fixen maar volledig weglaten voortaan. Maar goed: of je nu altijd drie stapjes ziet of helemaal geen maakt niet uit, dunkt me. Waarom zo veel mensen hierover klagen begrijp ik dan ook niet.

Ze hebben het 'probleem' verborgen, waarna ze tegelijkertijd de enige workaround - Pokévision - hebben gedood. Ze hebben dus meer tijd besteed daaraan dan aan het oplossen van het probleem. Het ergste is dat er eigenlijk geen probleem bestaat. De afstandsinformatie wordt correct doorgezonden, de game toont ze simpelweg niet zoals bewezen door analyse van de gamedata.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 01 Aug 2016 11:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Joni Philips schreef:
Goof schreef:
Wat vinden jullie van de update? Ik ben er wel blij mee eigenlijk. Jammer is wel dat ze de stapjes niet fixen maar volledig weglaten voortaan. Maar goed: of je nu altijd drie stapjes ziet of helemaal geen maakt niet uit, dunkt me. Waarom zo veel mensen hierover klagen begrijp ik dan ook niet.

Ze hebben het 'probleem' verborgen, waarna ze tegelijkertijd de enige workaround - Pokévision - hebben gedood. Ze hebben dus meer tijd besteed daaraan dan aan het oplossen van het probleem. Het ergste is dat er eigenlijk geen probleem bestaat. De afstandsinformatie wordt correct doorgezonden, de game toont ze simpelweg niet zoals bewezen door analyse van de gamedata.

Dat ze Pokevision de nek hebben omgedraaid, vind ik wel echt een lullige actie. Maar het lijkt erop dat ze de voetstappen helemaal weghalen, omdat het te belastend is voor de servers. Dat we nu geen pokemons kunnen tracken is wel belachelijk eigenlijk. Daar ben ik het wel mee eens. Maar met deze beslissingen haken er misschien zo veel mensen af dat de druk op de servers wat afneemt en het later alsnog succesvol kan worden geimplementeerd.

Verder wel nasty dat ze ongemerkt het vangen van Pokemon moeilijk hebben gemaakt. Het sparen van Poke balls was al verdraaid lastig als je niet midden in de stad woont, maar zal nu voor veel mensen alleen maar lastiger worden. Het was al erg genoeg dat een Pokemon kon wegpoeffen of spontaan ballen kon ontwijken. De beloning voor het vangen van een Pidgey bijv. wordt voor velen wel te klein nu om het uberhaupt de moeite waard te maken (zeker als je een hoog level hebt).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 01 Aug 2016 12:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Goof schreef:


Verder wel nasty dat ze ongemerkt het vangen van Pokemon moeilijk hebben gemaakt. Het sparen van Poke balls was al verdraaid lastig als je niet midden in de stad woont, maar zal nu voor veel mensen alleen maar lastiger worden. Het was al erg genoeg dat een Pokemon kon wegpoeffen of spontaan ballen kon ontwijken. De beloning voor het vangen van een Pidgey bijv. wordt voor velen wel te klein nu om het uberhaupt de moeite waard te maken (zeker als je een hoog level hebt).


Het hele pokemon vinden en vangen was toch ook belachelijk makkelijk? Dat is de hele reden dat mensen er na een week al op uitgekeken zijn. Er zat totaal geen uitdaging in.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 01 Aug 2016 12:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

elemeNt schreef:
Goof schreef:


Verder wel nasty dat ze ongemerkt het vangen van Pokemon moeilijk hebben gemaakt. Het sparen van Poke balls was al verdraaid lastig als je niet midden in de stad woont, maar zal nu voor veel mensen alleen maar lastiger worden. Het was al erg genoeg dat een Pokemon kon wegpoeffen of spontaan ballen kon ontwijken. De beloning voor het vangen van een Pidgey bijv. wordt voor velen wel te klein nu om het uberhaupt de moeite waard te maken (zeker als je een hoog level hebt).


Het hele pokemon vinden en vangen was toch ook belachelijk makkelijk? Dat is de hele reden dat mensen er na een week al op uitgekeken zijn. Er zat totaal geen uitdaging in.

Er zat weinig uitdaging in, maar bij elke Pokestop krijg ik maar 1 of 2 nieuwe poke balls. Dus ja: op den duur levert dat wel problemen op als er niet veel stops in de buurt van je huis zijn. En kopen doe ik niet graag. Dat is immers wat Niantic nu probeert te bereiken met deze verandering. Meer kopers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Aug 2016 13:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Goof schreef:
Dat ze Pokevision de nek hebben omgedraaid, vind ik wel echt een lullige actie. Maar het lijkt erop dat ze de voetstappen helemaal weghalen, omdat het te belastend is voor de servers. Dat we nu geen pokemons kunnen tracken is wel belachelijk eigenlijk. Daar ben ik het wel mee eens. Maar met deze beslissingen haken er misschien zo veel mensen af dat de druk op de servers wat afneemt en het later alsnog succesvol kan worden geimplementeerd.
Nee, ze sturen de informatie nog steeds door naar de game want de informatie kan nog steeds worden opgevangen. De game misinterpreteert de informatie gewoon met opzet verkeerd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 01 Aug 2016 14:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Joni Philips schreef:
Goof schreef:
Dat ze Pokevision de nek hebben omgedraaid, vind ik wel echt een lullige actie. Maar het lijkt erop dat ze de voetstappen helemaal weghalen, omdat het te belastend is voor de servers. Dat we nu geen pokemons kunnen tracken is wel belachelijk eigenlijk. Daar ben ik het wel mee eens. Maar met deze beslissingen haken er misschien zo veel mensen af dat de druk op de servers wat afneemt en het later alsnog succesvol kan worden geimplementeerd.
Nee, ze sturen de informatie nog steeds door naar de game want de informatie kan nog steeds worden opgevangen. De game misinterpreteert de informatie gewoon met opzet verkeerd.
Da's merkwaardig. Ik vind het maar rare snuiters bij Niantic. Communiceren is ook duidelijk niet hun sterkste kant.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Aug 2016 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Porygon! Geen slechte, met een CP van 795.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 02 Aug 2016 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Joni Philips schreef:
Porygon! Geen slechte, met een CP van 795.

Dat is niet mals. Ik hoop ook ooit een Porygon tegen te komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 03 Aug 2016 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Vanochtend een Snorlax (CP 1474) uit een 10km ei en een Slowbro (1062) kunnen vangen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Aug 2016 16:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Ik heb eindelijk een Charmander, uit een eitje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Aug 2016 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Alakazam erbij, maar Dragonite net gemist na een sessie Pokémon vangen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 14 Aug 2016 08:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Gisteren een Doduo en een Growlithe uit een 5km ei die ik beiden nog niet had. Verder kom ik hier in de buurt toch vooral hetzelfde tegen.

Momenteel level 22 met 79 Pokémon gevangen en 80 gezien. Helaas wist een Kingler te ontsnappen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Aug 2016 12:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Venosaur gevonden, Venosaur ontsnapt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Aug 2016 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Leuk dagje gehad:

Abra - 2
Bellsprout - 2
Caterpie - 2
Cubone - 1
Digglet - 2
Doduo - 2
Dratini - 2
Dugtrio - 1
Ekans - 3
Exeggcute - 1
Gastly - 1
Geodude - 3
Gloom - 1
Goldeen - 2
Growlithe - 1
Jigglypuff - 2
Krabby - 4
Machop - 3
Magikarp - 11
Magmar - 1
Magnemite - 7
Mankey - 1
Meowth - 3
Nidoran F - 3
Nidoran M - 3
Oddish - 3
Paras - 1
Pidgey - 5
Pikachu - 1
Poliwag - 8
Poliwhirl - 1
Ponyta - 4
Psyduck - 9
Raticate - 1
Rattata - 4
Rhyhorn - 1
Sandshrew - 3
Seel - 2
Slowpoke - 3
Spearow - 5
Squirtle - 2
Staryu - 2
Tentacool - 2
Venonat - 3
Victreebel - 1
Voltorb - 5
Vulpix - 2
Weedle - 1
Zubat - 5

138 Pokémon in totaal
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 18 Aug 2016 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Zojuist maar wat Pokécoins gekocht. Heb m'n bag uitgebreid tot 500 en wat Egg Incubators gekocht. Heb eerst afgewacht of ik de game niet na enkele weken zou laten vallen, maar blijf het toch nog altijd erg leuk te vinden, dus dan is het niet erg om er wat geld in te steken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 18 Aug 2016 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Je bent niet de enige, heb alleen wat geld gebruikt voor incubators. Gaat lekker snel als je er 9 te gelijk gebruikt

Hier in Duitsland geen enkele Pokéstop in mn buurt (hotel), maar er spawnen regelmatig 7 a 8 Pokémon te gelijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 25 Aug 2016 10:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Appraisal mechanic is een leuke en waardevolle toevoeging. Nu nog een tracking-optie toevoegen en ik ben weer enthousiast over Pokemon Go.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 18 Sep 2016 14:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Soms toch grappig dat je als noob van level 4 na een festival terug loopt naar je auto en dan ineens tegen een Magmar aan loopt die je 9 pokeballs kost om te vangen xD

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Jan 2017 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Elekid, Togepi, Cleffa, Igglybuff en Smoochum al gevonden tijdens de huidige actie. Nog vijf eitjes die bijna uitgebroed zijn. Ik heb nu ook een 2000 CP Venosaur, een 1700 CP Blastoise en een 1500 CP Charizard.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 01 Jan 2017 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Voor mij doet de 'actie' helaas niet veel. Eitje of vijftien uitgebroed en wel één nieuwe Pokémon gekregen in de vorm van een Cleffa. Ook amper starter Pokémon te bekennen hier
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 01 Jan 2017 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Bij mij in de wijk zit het vol met starters, behalve toen ik vanmiddag een rondje ging lopen, toen was het echt erbarmelijk weinig. Als ik nu echter kijk naar wat er dichtbij is zit het weer vol. Qua baby-Pokémon alleen een Magby gehad uit een 10KM ei. Verder uit al m'n 5 en 2 KM's niet veel bijzonders. Woensdag weer naar Kijkduin, kijken of het daar weer zo'n feest is als de vorige keer ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Jan 2017 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Ik zit nu op 137 Pokémon dankzij Kabutops. Ik nader ook al lekker op level 30, nog een 35K te gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Apr 2017 19:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Ondertussen heel traag Level 32 bereikt. Die volgende 750.000 XP worden onmogelijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group