Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Lawliet BerichtGeplaatst: 02 Feb 2012 14:58    Onderwerp: Bleach - Manga & Anime Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Citaat:
Kubo Tite schreef in 1996 zijn eerste manga, maar het ging hier om een kort verhaal. Drie jaar later bracht hij Zombie Powder, zijn eerste volwaardige serie, maar deze werd na vier volumes geannuleerd. In 2001 bereikte hij echt succes met de release van Bleach dat in 2004 werd omgevormd tot een anime. In de manga en anime volgen we de normale jongen Ichigo die de Shinigami krachten van de Shinigami Rukia overneemt. In dit topic kun je zowel anime als manga bespreken, maar gelieve manga spoilers te verbergen.


Citaat:
Bleach will be back next week, but it's entering its final arc. There, that's worded better without personal opinions affixed


Ik hoop van wel. Ik zie Bleach niet echt 10 jaar verder gaan. De laatste arc en de voorgaande waren een puinhoop vond ik. De war tussen Espade duurde te lang. De vorige vond ik wat minder. De verhaal en nieuwe personages waren goed maar de introductie tussen de nieuwe powers waren totale onzin imo. Ook werd later de verhaal wat afgezaagd. Bleach heeft uiteindelijke een goede run gehad, maar als ze verder gaan wordt het maar uitmelken zoals Dragon Ball GT.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Feb 2012 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Je moet weten dat Bleach in de ogen van Tite momenteel uit drie Arcs bestaat. De start van de Soul Society tot het verslaan van Aizen is één Arc in zijn planning. Bleach kan dus nog met gemak 10 jaar duren als deze Arc even lang wordt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2012 13:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Sup pistols, dus Bleach is finito?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2012 19:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Wel, dat was een leuke finale. Ik ben benieuwd wanneer de serie terugkeert. Dit is wel raar, ik ben de serie meteen beginnen volgen in 2004 dus ik kijk al acht jaar en nu is het voorbij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 30 Okt 2012 11:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Even now Aizan's still trolling!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Jul 2016 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Bleach eindigt volgende week. Amper vier jaar na de start van het einde. En het einde is heel gerushed, alsof hij nog zes jaar materiaal heeft moeten cutten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 29 Jul 2016 17:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Joni Philips schreef:
Bleach eindigt volgende week. Amper vier jaar na de start van het einde. En het einde is heel gerushed, alsof hij nog zes jaar materiaal heeft moeten cutten

De manga? Want de anime is toch al een tijdje gestopt? Of is het op een geven moment weer verder gegaan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Jul 2016 17:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

elemeNt schreef:
Joni Philips schreef:
Bleach eindigt volgende week. Amper vier jaar na de start van het einde. En het einde is heel gerushed, alsof hij nog zes jaar materiaal heeft moeten cutten

De manga? Want de anime is toch al een tijdje gestopt? Of is het op een geven moment weer verder gegaan?
Manga.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group