Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 151, 152, 153 ... 171, 172, 173  Volgende  
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Jul 2016 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

persona 5 naar europa dankzij Deep silver

http://www.ricedigital.co.uk/deep-silver-publish-persona-5-europe-version-along-segaatlus-titles/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sayonara BerichtGeplaatst: 06 Jul 2016 15:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

dantekloon schreef:
persona 5 naar europa dankzij Deep silver

http://www.ricedigital.co.uk/deep-silver-publish-persona-5-europe-version-along-segaatlus-titles/


Ik dacht dat hij sowieso naar EU kwam. Gelukkig maar dan in dat geval. Wordt sowieso dag 1 kopuhhh
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Jul 2016 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Wist het ook de ene kant wel, maar was toch wel een twijfel geval en vooral wie het uit zou brengen.

https://www.youtube.com/watch?v=N53NuSzeTSI

een leuk Jakarta filmpje van een aantal images van het verleden en nu blijft leuk om af en toe te kijken, des te leuker het is als je er daadwerkelijk geweest ben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 13 Jul 2016 09:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

+mijn vriendin die verslaafd is aan Pokenon Go
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Jul 2016 13:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:
+mijn vriendin die verslaafd is aan Pokenon Go

Heb je haar al midden op de weg of bij het spoor gevonden??? Is ze al beroofd? Weet Google inmiddels dat zij iets heeft met jou???

Deels /s, deels serieus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 15 Jul 2016 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

+-
Hmm turkije
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 24 Jul 2016 10:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

the_dan schreef:
+-
Hmm turkije


Plus? Erdogan is een bad guy.

- Terug van vakantie
- Amerikaanse vriend op Schiphol afgezet, terug gegaan naar huis, en nu is zijn ticket ongeldig...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 24 Jul 2016 12:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Robert schreef:

- Terug van vakantie
- Amerikaanse vriend op Schiphol afgezet, terug gegaan naar huis, en nu is zijn ticket ongeldig...

''We've got a 10-4 illegal trespasser. Show your ID sir, lay on the ground with your hands up. DO IT!!!''
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Jul 2016 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

-Laatste 5 weken duren fucking lang, nog maar 2 te gaan.

+op 11 augustus met mijn vriendin mee voor de 2de examen van de Nederlandse taal.

-Mijn ouders die me weinig steunen, die interesseren niet in wat ik doe. Volgend jaar waarschijnlijk al trouwen in Jakarta maar mijn ouders die het niets uit maken of ze er bij zijn of niet, fijn is dat.

+Singapore (15 augustus) lijkt me awesome.

-Te veel twijfelen over of 6 dagen Singapore wel genoeg is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Jul 2016 13:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:

-Mijn ouders die me weinig steunen, die interesseren niet in wat ik doe. Volgend jaar waarschijnlijk al trouwen in Jakarta maar mijn ouders die het niets uit maken of ze er bij zijn of niet, fijn is dat.

Misschien vinden ze het niet verstandig op dit moment.

Ik zou dat geen rare observatie van je ouders vinden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 31 Jul 2016 16:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

- Gistermiddag kapte onze Ziggo TV box ermee. Ding lijkt een eigen leven te lijden en televisie kijken is vrijwel onmogelijk.
+ Ziggo gebeld en ze sturen een nieuwe box op
- Kan vijf werkdagen duren

[Drie uur later]

- Terwijl we zitten te eten horen we ineens een soort klap. Bleek de modem eruit geklapt te zijn. Weer Ziggo gebeld, iemand aan de lijn die ons vertelde dat het abonnement (van UPC destijds) niet meer bestaat. Nu een 300mbps verbinding met nieuwe mode. Helaas ook vijf werkdagen wachten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 06 Aug 2016 12:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

+ Eindelijk weer internet. Wat is Ziggo toch een schijtbedrijf. Meer dan een week bezig geweest om een modem opgestuurd te krijgen en ze wijzen allemaal met een beschuldigende vinger naar elkaar. Later vandaag maar eens achter een compensatie aan gaan.
+ Nieuwe modem en sneller internet. Speedtest op Ziggo:

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 06 Aug 2016 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Rene Groen schreef:
+ Eindelijk weer internet. Wat is Ziggo toch een schijtbedrijf.

We zullen het er toch mee moeten doen als het alternatief veel trager is. Het probleem zit hem vooral in die nieuwe boxen en aanbiedingen die ze doen.

Zal mij niets verbazen als over een paar jaar uitkomt dat Ziggo ondeugdelijk bezig is geweest.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 07 Aug 2016 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

+Lekker vakantie(vanaf vrijdag middag)
+Dinsdag naar mijn vriendin
+Volgende week Singapore
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Aug 2016 17:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

- Erg veel gezeik gehad met een zogenaamde 'vriend.' Iemand die ik al meer dan tien jaar ken en dan nog op een ongezonde manier veel te veel bezig is met het veroordelen van mijn relatie.

- De geschiedenis die ik met deze persoon, ook op gamevlak heb heeft ervoor gezorgd dat ik totaal geen zin meer heb in de PlayStation 4.

- Om deze reden heb ik ook gesloten om mezelf deze generatie primair te gaan richten op de Xbox One. Mijn PS4 gaat misschien zelfs de deur uit. Waarschijnlijk zal ik op een later tijdstip wel weer een PS4 aanschaffen, maar ik heb er op dit moment totaal geen zin meer in.

+ Iemand een PS4 kopen? Zitten zo'n 15/20 titels bij... als je interesse hebt, stuur maar een PB. Overigens ook twee controllers, waarvan één beschadigd maar nog wel werkend. De ander is vrijwel nooit gebruikt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 07 Aug 2016 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Asianator schreef:
- Erg veel gezeik gehad met een zogenaamde 'vriend.' Iemand die ik al meer dan tien jaar ken en dan nog op een ongezonde manier veel te veel bezig is met het veroordelen van mijn relatie.

- De geschiedenis die ik met deze persoon, ook op gamevlak heb heeft ervoor gezorgd dat ik totaal geen zin meer heb in de PlayStation 4.

- Om deze reden heb ik ook gesloten om mezelf deze generatie primair te gaan richten op de Xbox One. Mijn PS4 gaat misschien zelfs de deur uit. Waarschijnlijk zal ik op een later tijdstip wel weer een PS4 aanschaffen, maar ik heb er op dit moment totaal geen zin meer in.

+ Iemand een PS4 kopen? Zitten zo'n 15/20 titels bij... als je interesse hebt, stuur maar een PB. Overigens ook twee controllers, waarvan één beschadigd maar nog wel werkend. De ander is vrijwel nooit gebruikt.



Ga je nu echt over naar 1 van de slechtste console ooit?
Dat is jammer, de Playstation kent veel mooiere games, jouw keuze.

Hoeveel vraag je er voor zonder games?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Zokun90 BerichtGeplaatst: 09 Aug 2016 00:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jan 2008
Berichten: 393

Waarom gooi je een onschuldige PS4 de deur uit omwille van een ruzie met een vriend?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 09 Aug 2016 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Xbox One is een prima console, maar ditzelfde is te zeggen voor de PlayStation 4. Door ze naast elkaar te gebruiken geniet je van alle mooie games, ik zie dan ook niet in waarom je - zeker gezien de situatie - een keuze zou moeten maken.

+ Zojuist gebeld door Ziggo. Hun oplossing (een financiële compensatie én drie maanden Eredivisievoetbal kijken) vond ik zeer netjes, dat mag ook gezegd worden!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 09 Aug 2016 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

-mijn vlucht vertraagt met 105 minuten.
+nu op schiphol
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 11 Aug 2016 00:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

+ Heb eindelijk vakantie
+ Gamescom komt er aan
+ No Man's Sky, daar gaan de nodige uren wel inzitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 12 Aug 2016 14:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

+ Nieuwe baan als Business Intelligence consultant
+ Nieuwe auto
+ Nog even vakantie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Aug 2016 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Robert schreef:
+ Nieuwe baan als Business Intelligence consultant
+ Nieuwe auto
+ Nog even vakantie

Gefeliciteerd, gefeliciteerd en gefeliciteerd Robert
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 13 Aug 2016 13:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Redneckerz schreef:
Robert schreef:
+ Nieuwe baan als Business Intelligence consultant
+ Nieuwe auto
+ Nog even vakantie

Gefeliciteerd, gefeliciteerd en gefeliciteerd Robert


Bedankt x3!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 17 Aug 2016 07:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

+ na twee jaar weer aanwezig op gamescom
+ hoop mooie dingen te kunnen zien
+ eindelijk ook een beetje mooi weer
+ zit in een mooie villa in het Duitse Kerpen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 17 Aug 2016 13:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

+singapore is een mooi land
-maar soms wel een beetje zo gemaakt allemaal en gigantisch fucking duur. Dacht dat Londen duur was maar dit slaat echt alles. 7 euro voor lokaal Tiger bier(kan oplopen tot 15 euro in restos), een retourtje kabelbaan 45 euro voor 2 personen, simpele street food kan al voor 2 personen 30 euro zijn.

Vooral Sentosa Island is erg fakey gemaakt, zo'n leuk eilandje dat ervan gemaakt kan worden, is het niet meer dan een compleet groot toeristen val met vele overpriced restos en museums. Waarom zou je voor een paar achtbanen 60 euro voor willen betalen of simpel klein museum zoals de Trick Eye van 23 euro per persoon.

Niet echt wat ik er van had verwacht qua prijzen.

+Final Fantasy XV Kingsglaive speelt hier in de bios.
Nu alleen mijn vriendin overhalen er naar toe te gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 151, 152, 153 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 152 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group