Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 150, 151, 152 ... 171, 172, 173  Volgende  
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Jun 2016 23:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

^^ Vermintide en Space Hulk: Deathwing niet iets boeiends voor jullie?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 23 Jun 2016 00:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Redneckerz schreef:
^^ Vermintide en Space Hulk: Deathwing niet iets boeiends voor jullie?


Vermintide is de klassieke warhammer, meer een sci-fi fan hier. Heb het even geprobeerd tijdens het free weekend maar was niet helemaal overtuigd.

Space Hulk: Deathwing ga ik zeker aankopen. Ziet er erg goed uit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 23 Jun 2016 08:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

+ Relatie dingen
+/- opruim dagje thuis
+/- dit weer
+ Krijg vandaag een nieuw bed
+ Koffie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 23 Jun 2016 12:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

+/- Morgen het ziekenhuis in voor een dagje voor mijn lies te laten opereren.

Ben al blij dat het algemene verdoving is, niet lokale zoals de eerste keer in het UZA want dat was ongelooflijk pijnlijk lol.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dracquiteur BerichtGeplaatst: 23 Jun 2016 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Jan 2015
Berichten: 11

+ Examens zijn gedaan...
- ...maar hoe zullen de resultaten zijn? Ik heb echt een slecht gevoel.

+Nu is de VAKANTIE nagenoeg begonnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 24 Jun 2016 00:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

- Mijn belangrijkste vrienden laten me in de steek en I just can't, ik heb hier zoveel tijd in gestoken, zoveel liefde.. Fuck. Ik kan dit niet meer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 24 Jun 2016 00:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Velqor schreef:
- Mijn belangrijkste vrienden laten me in de steek en I just can't, ik heb hier zoveel tijd in gestoken, zoveel liefde.. Fuck. Ik kan dit niet meer

Als je wilt, stuur mij even een PM en doe je verhaal. Dat is in ieder geval een stuk nuttiger dan deze posts waar ik in ieder geval niet zoveel mee kan als ik een luisterend oor wil bieden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 24 Jun 2016 09:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Redneckerz schreef:
Velqor schreef:
- Mijn belangrijkste vrienden laten me in de steek en I just can't, ik heb hier zoveel tijd in gestoken, zoveel liefde.. Fuck. Ik kan dit niet meer

Als je wilt, stuur mij even een PM en doe je verhaal. Dat is in ieder geval een stuk nuttiger dan deze posts waar ik in ieder geval niet zoveel mee kan als ik een luisterend oor wil bieden


Right dat snap ik wel, zal ik later vandaag wel doen oké

- Wow, brexit?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 24 Jun 2016 11:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

-Brexit
-Kut want heb familie in Londen wonen. Zal wel wat gevolgen hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 24 Jun 2016 12:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Velqor schreef:

- Wow, brexit?


Lawliet schreef:
-Brexit
-Kut want heb familie in Londen wonen. Zal wel wat gevolgen hebben.


Same here. Mijn familie komt in Augustus langs voor het eerst in 5 jaar. Zullen leuke gesprekken worden.

Het is wel mooi dat stemmers tegen het establishment (Cameron/Brussel) stemmen, dat is al meer dan Nederland zomaar zal doen. Ik ben alleen bang dat er niet is nagedacht over de consequenties. Bij de Leave's was het populairste onderwerp Immigratie, bij de Stayers was dit Economie. Ook kreeg Google een flinke spike in de zoekopdracht ''Wat gaat er gebeuren als UK uit de EU stapt''.

Ik ken echter een paar Britten die helemaal blij zijn met deze uitslag. Als je ze vertelt dat de UK al speciale uitzonderingen heeft op bepaalde gebieden is het van ''Ja, maar we willen meer''. en als je stelt dat de angst voor xenofobie en immigratie Leavers heeft doen stemmen, dan zeggen ze: ''Ja, dat was een key factor. Maar we zijn voor immigratie, maar houden niet van het gebrek aan controle bij de regering''

Alsof een Brexit dat gebrek aan controle ineens gaat herstellen.. het is wel duidelijk dat er vanuit een bepaalde angst is gestemd. En angst is nooit goed voor beslissingen.

Blijkbaar leren wij niets van de geschiedenis.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 24 Jun 2016 12:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

- UK, you fucked up

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 24 Jun 2016 13:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

the_dan schreef:
- UK, you fucked up



Het zijn de 60 plussers geweest die allemaal tegen hebben gestemd, hoe vind je die Als afscheidscadeautje gooien ze hun kroost allemaal in de verdoemenis, want de ouderen zullen de zware gevolgen toch niet gaan merken in de toekomst.

Het ultieme ego-vonnis: Een compleet land de afgrond in helpen vanwege je leeftijd en om je eigen kroost te verneuken.

En tja, twitter: https://twitter.com/JayneHowarth/status/746214548990885889

Farage draait ook weer lekker mee.

History in the making mensen.

Conclusie in Pokemon:

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 24 Jun 2016 15:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

+ Operatie goed verlopen
- De pijn achteraf is natuurlijk minder, kan niet eens goed zitten/liggen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 24 Jun 2016 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

MaartenL schreef:
+ Operatie goed verlopen
- De pijn achteraf is natuurlijk minder, kan niet eens goed zitten/liggen


Sterkte!

Lol Schotland wil nu waarschijnlijk weer een nieuw referendum over onafhankelijkheid omdat het grootste gedeelte van de bevolking voor de EU stemde
Nooit gedacht dat het verenigd koninkrijk zich door zo een onbenullig iets kapot zou laten maken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Jun 2016 16:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Velqor schreef:
MaartenL schreef:
+ Operatie goed verlopen
- De pijn achteraf is natuurlijk minder, kan niet eens goed zitten/liggen


Sterkte!

Lol Schotland wil nu waarschijnlijk weer een nieuw referendum over onafhankelijkheid omdat het grootste gedeelte van de bevolking voor de EU stemde
Nooit gedacht dat het verenigd koninkrijk zich door zo een onbenullig iets kapot zou laten maken
En Spanje wil Gibraltar terug, en Noord-Ierland wil fusie met Ierland, en Engeland krijgt nu niemand meer in steun als het aankomt op Falklands.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 24 Jun 2016 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Velqor schreef:

Lol Schotland wil nu waarschijnlijk weer een nieuw referendum over onafhankelijkheid omdat het grootste gedeelte van de bevolking voor de EU stemde
Nooit gedacht dat het verenigd koninkrijk zich door zo een onbenullig iets kapot zou laten maken

Sterkte Maarten, maar je bent een grote sterke jongen

Het resultaat van een Brexit is so fascinerend en levert zoveel meta-verhalen/scenario's op:
- Gibraltar terug naar Spanje
- Ierland onafhankelijk/mergen met Noord Ierland
- Schotland onafhankelijk
- Schotland/Gibraltar/Ierland/Noord-Ierland/Misschien zelfs Wales ondanks hun Brexit steun in een nieuw op te richten unie.
- Deze ''New England'' unie verzoek tot toetreden EU.

En dan de mogelijke consequenties voor UK:
- Nieuwe verkiezingen uitschrijven (Kost veel geld ivm campagnes)
- 50+ nieuwe verdragen sluiten
- Visum plicht
- Prijzen eten/drinken zullen stijgen
- Prijzen algemeen gaan stijgen
- Bedrijven kunnen omvallen
- Bezuinigen, waarschijnlijk op zorg, onderwijs, sociale vangnetten. Al die wipkippen die voor een Brexit hebben gestemd maar een uitkering hebben raken die dan kwijt
- Het gewone leven wordt significant duurder.
- Immigratie/vluchtelingencrisis blijft gewoon bestaan en wordt waarschijnlijk erger als UK niet bij de EU kan aankloppen voor hulp.
- Financiële hulp zal niet tot nauwelijks meer bestaan.
- De kans op een nieuwe Timesplitters blijft klein.

Dan zouden ze het als Noorwegen kunnen doen, maar dat is in essentie gewoon ook de EU, alleen dan gericht op UK alleen, maar wel met alle rompslomp die erbij hoort. Het oprichten ervan kost ook miljoenen ponden.

Maar heck, je bent ''onafhankelijk'' XD. Allemaal mede mogelijk gemaakt door de 60 plussers die in de huidige maatschappij parallelen zien met het 1940/1960 waar ze zon hekel aan hebben. Alsof een Brexit dat allemaal gaat oplossen

Maar wie weet, misschien lukt het UK wel. Qua centen zouden ze een Brexit wel kunnen overleven, al zal de economie qua grootte drastisch worden gereduceerd.

Joni Philips schreef:

En Spanje wil Gibraltar terug, en Noord-Ierland wil fusie met Ierland, en Engeland krijgt nu niemand meer in steun als het aankomt op Falklands.

1 ding is wel duidelijk - Cameron en Farage en de hele meute daar hoef je niet meer serieus te nemen als leiders. Pannenkoeken zijn het. Al vind ik het wel typisch Britse humor dat ze hun land op deze manier om zeep helpen. Zelfs Monty Python had dit niet kunnen verzinnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 25 Jun 2016 15:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

+ Heerlijke midweek weg gehad
- Laatste dag van de midweek (donderdag op vrijdagnacht) enorme hagelbuien en onweer. Ging zo ver dat het dak van ons huisje in Center Parks begon te lekken en de woonkamer al snel onder liep. Blijkt dat ze de goten te weinig ontstoppen. Midden in de nacht verhuizen naar een ander huisje. Nu klacht gestuurd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Jun 2016 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Velqor schreef:

Right dat snap ik wel, zal ik later vandaag wel doen oké

It was all lies!

Geen PM meer nodig dus?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 28 Jun 2016 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

- Operatiewonden van m'n lies zijn wel nasty, open wonde ter grootte van een 50 cent muntstuk...
+ ... maar dat is blijkbaar normaal en het geneest zoals het zou moeten
- Maar dan ben ik deze morgen te hard neergekomen op mijn hiel en HOPLA nu zit ik verdamme ook nog eens op krukken...
+ Gelukkig een goeie vriendin die voor mij en de kinderen zorgt :p

What a week!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 29 Jun 2016 14:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Redneckerz schreef:
Velqor schreef:

Right dat snap ik wel, zal ik later vandaag wel doen oké

It was all lies!

Geen PM meer nodig dus?


Nah het was meer dat ik de.. na effecten nog even had afgewacht.
En it's more clear now..

- Mijn vriend heeft het uitgemaakt, in my defence, uitmaken is moeilijker dan gedumpt worden als je het verwacht. Tenminste in mijn ervaring. So that's something.. I guess?
+ Ruzie met mijn vrienden is goedgemaakt-ish
- most likely alleen dit weekend though, want de mensen waarmee ik normaal op vriendschappelijke manier kan slapen zijn er niet. En als je gewend bent niet alleen te slapen is het toch stom
- Met al dat gedoe ging gister ook nog mijn beeldscherm van, toentertijd, 500 euro kapot. Ugh
+ Vanmiddag een nieuwe kopen though
+ Nieuwe games voor de ps4 gekocht
+ Lol, beter laat dan nooit maar.. ijsland heeft engeland uitgeschakeld op het EK? Baas
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 30 Jun 2016 02:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Velqor schreef:


Nah het was meer dat ik de.. na effecten nog even had afgewacht.
En it's more clear now..

De na-effecten van wat exactly?

Velqor schreef:

- Mijn vriend heeft het uitgemaakt, in my defence, uitmaken is moeilijker dan gedumpt worden als je het verwacht. Tenminste in mijn ervaring. So that's something.. I guess?

Dat is altijd kut... maar hold up, je valt op mannen?

+- Zo lam afgelopen vrijdag dat ik nog zat was de volgende morgen. Dat had ik nog nooit meegemaakt. Heel bizar.
+ Aankomende vrijdag is er weer een leuk avondje gepland. Wil ik eigenlijk niet missen, wat socializen kan nooit kwaad. Nu maar hopen dat het drankspelletje niet uit de hand loopt
+ Brexiters zijn te grappig. Hebben totaal geen inhoudelijke argumenten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 30 Jun 2016 02:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Ik stuur je later nog wel even een bericht oké, dat is handiger.

Citaat:
Dat is altijd kut... maar hold up, je valt op mannen?


Ja, ik ben bi

also, ik ben het eens met ''+ Brexiters zijn te grappig. Hebben totaal geen inhoudelijke argumenten.
''
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 30 Jun 2016 12:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Velqor schreef:
Ik stuur je later nog wel even een bericht oké, dat is handiger.

Citaat:
Dat is altijd kut... maar hold up, je valt op mannen?


Ja, ik ben bi

also, ik ben het eens met ''+ Brexiters zijn te grappig. Hebben totaal geen inhoudelijke argumenten.
''

Stuur maar, en oke, dat wist ik niet Nog steeds balen dat je vriend het uitmaakte though.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Jul 2016 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

-Wat een klote planning op mijn werk, zo'n klein bedrijfje met een paar man in dienst loopt bijna voor geen meter.
Gister werk bus kapot vlakbij Arnhem en vandaag is mijn collega gestopt met dit werk ivm lichamelijk te zwaar werk.

Nu mijn baas alleen maar bezig is met zijn huis die neer gezet word weet ik niet eens wat nu de bedoeling is van deze week.
Lekkere bedoeling ook

Kap er in December ook mee, ga niet voor de 3de keer de WW in. Vast contract voor mij of ik ben ook weg en moet hij maar een ander zoeken die wel gek is.
Één ding weet ik wel, ik ga niet meer voor een buitenlander werken, dat slavernij gedoe ben ik meer dan zat. gisteren 40 meter schutting in Den Haag, dik 3 uur onder weg en zouden we vandaag ook nog eens 30 meter doen.

Voor een nieuwe baan ben ik niet bang voor, zit in de wajong en ben dus goedkoper voor de werkgever en aangezien ik al vele bedrijfjes heb gehad(die voorheen failliet gingen ) komt het wel goed.

+9 augustus komt steeds dichterbij, lekker weer naar mijn vriendin toe voor 29 dagen super veel zin in, lekker Jakarta, Singapore en Bali

Dacht dat schengen landen zelfde regels hadden als het gaat om een visum aanvraag, blijkt het voor Oostenrijk makkelijker te zijn dan NL. Oostenrijk hoef je geen inburgeringscursus te behalen in eigen land zoals dat wel het geval is in NL.

+Mijn vriendin leert snel Nederlands, vaak moeite met de volgorde van bepaalde zinnen voorbeeld "ik ga nu de winkel naar''
Komt wel goed, heb vertrouwen in haar

En ik denk dat ze nu in slaap is gedonderd met haar gsm nachtbraker
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 05 Jul 2016 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

+ Red Dead Redemption vanaf vrijdag op de Xbox One te spelen. Mijn vriendin helemaal blij. Heeft de game al twee keer uitgespeeld, maar vind het de beste titel ooit gemaakt, dus dan kan ze aan haar derde run beginnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 150, 151, 152 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 151 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group