Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 52, 53, 54  Volgende  
dantekloon BerichtGeplaatst: 08 Apr 2016 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Bezig met Tales of Symphonia PS3, druk met het verzamelen van items voor in de item book en de titles verkrijgen. Moet nu eerst grade zien te verzamelen voor een nieuwe playtrough. Geweldige game. Alleen balen van de niet-te-skippen scenes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Apr 2016 00:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
Zag het zo liggen bij de Gamemania dus die moest ik halen. Heerlijke JRPG heb in tijden niet meer zo genoten van een game als deze. Heerlijke muziek en de mooie wereld en personages. De gameplay is ook zeer leuk gedaan een combo tussen een tales of en een Pokemon game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 13 Apr 2016 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Pokemon Zeta.

Een erg leuke fan game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 15 Apr 2016 16:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

DOOM open beta.

Groot fan van arena shooters dus ik kan het wel waarderen alleen een paar aanpassingen zouden fijn zijn zoals: verander loadouts naar weapon pickups, versnel de game een klein beetje of doe 8 vs 8 oid. want de maps voelen een beetje dood so far. Ook voelen de hitcount nummer out of place. Hopelijk krijgt deze game mod support op de PS4.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Apr 2016 13:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Serious Sam HD: The First Encounter (X360)
Duke Nukem Forever even maar aan de kant geschoven, spel is weinig vergevingsgezind en die laadtijden zijn vreselijk. Nu al veel meer lol met good old Sam.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 17 Apr 2016 16:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Nog steeds druk met Tales of Symphonia op de PS3.
Nu ik de 2de playthrough achter de rug heb nu dus ff grade sparen zodat ik van de grade shop nog "30 item" kan kopen. Ook heb ik al de titles van Kratos en alle minigames en sidguests voltooid, nu is het echter alleen nog maar 3x uitspelen voor een aantal titles en een enkel item voor in mijn collector's book.
Zo blij ik nog wel ff 100 uur zoet(90 uur op de teller)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 21 Apr 2016 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Mass effect 2 en Tales of Zestiria.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 11 Mei 2016 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

^ Zowel Mass Effect 2 als Tales of Zestiria aan de kant gelegt nadat ik Star Ocean 5 binnen heb gekregen.
Nu iets van 8 uur binnen de game, heb nog geen enkele dungeon gehad met puzzels.
Alles was tot nu toe erg straight forward.
Zit nu al rond de level 40 wat volgends mij aangeeft is dat de game erg kort is.
Volgends internet zitten er maar 4 steden/dorpjes in en een aantal niet bijzondere dungeons.
Ik ben niet erg positief tot nu toe.

Alleen de muziek is wel heerlijk, maar als een Motoi Sakuraba fan verwacht ik ook niets anders.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 11 Mei 2016 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

scorpio23-b schreef:
^ Zowel Mass Effect 2 als Tales of Zestiria aan de kant gelegt nadat ik Star Ocean 5 binnen heb gekregen.
Nu iets van 8 uur binnen de game, heb nog geen enkele dungeon gehad met puzzels.
Alles was tot nu toe erg straight forward.
Zit nu al rond de level 40 wat volgends mij aangeeft is dat de game erg kort is.
Volgends internet zitten er maar 4 steden/dorpjes in en een aantal niet bijzondere dungeons.
Ik ben niet erg positief tot nu toe.

Alleen de muziek is wel heerlijk, maar als een Motoi Sakuraba fan verwacht ik ook niets anders.


Dat is wel erg jammer, koop de game sowieso op de PS4.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 13 Mei 2016 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

DOOM en Battleborn als ik kan.

DOOM kan tenminste op pauze, Battleborn natuurlijk niet in coop/pvp.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Mei 2016 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nog steeds bezig met Serious Sam HD: The First Encounter op X360, maar ik ga die aan de kant zetten waarschijnlijk. Op Normal is het spel bijkans een first person Dark Souls met Kleers die per aanval 20 schade doen van je 100 health. Doe dat maal 8 en je begrijpt waarom dat ongehoord kut is.

(Tevens bedenk ik mij dat de ''Normal'' moeilijkheidsgraad van SS nooit te vergelijken viel met de Normal van andere games. ''Tourist'' was eigenlijk het ''Normal'' van de andere games)

Zal dus daar de saves van verwijderen en begin dan met Serious Sam 3: BFE. Aangezien ik First en Second Encounter in het verleden al eens had gespeeld, kan ik met frisse moed der (wanhoop) aan het geheel nieuwe deel 3 beginnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 15 Mei 2016 14:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

The Witcher 3:
Kon er eerst enorm moeilijk inkomen kwa combat gezien ik net van Bloodborne NG+3 afkwam. Maar na de movement controls te hebben aangepast speelt het een stuk fijner. Snap nog steeds niet veel van de main quest buiten dat ik zijn ''dochter'' moet zoeken (eerste 2 niet gespeeld). Maar de side questen zijn erg goed. Prachtige graphics en wsl de beste die ik tot nu toe op de PS4 heb gezien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 21 Mei 2016 16:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Devil May Cry 4 Special Edition PC

Vierde deel nooit gespeeld dus heerlijk genieten nu

FF X HD Remaster PC
Wow wat ziet de game er nog steeds mooi uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 28 Mei 2016 10:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Kingdom Hearts Final Mix

Dit is de eerste keer dat ik het spel serieus speel. Ik zit nu in Wonderland maar ik vraag me af hoe het verhaal zich gaat mengen met Disney en Final Fantasy.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 28 Mei 2016 11:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Negasonic Warhead schreef:
Kingdom Hearts Final Mix

Dit is de eerste keer dat ik het spel serieus speel. Ik zit nu in Wonderland maar ik vraag me af hoe het verhaal zich gaat mengen met Disney en Final Fantasy.


Dat valt wel mee. Het is een Disney verhaal waarin FF personages hier en daar verschijnen. Zitten ook een paar leuke FF gevechten die je later tegenkomt. Vooral in deel 2 is het veel leuker gedaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 28 Mei 2016 11:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Negasonic Warhead schreef:
Kingdom Hearts Final Mix

Dit is de eerste keer dat ik het spel serieus speel. Ik zit nu in Wonderland maar ik vraag me af hoe het verhaal zich gaat mengen met Disney en Final Fantasy.


Jammer dat je de PS2 versie nooit serieus hebt genomen de Heartsless in de FM versie hebben niet meer de mooie duistere kleuren zoals in de original versie, Soldier heartless bijv. is blauw en zwart, in de FM versie is die geel.
Maar niet minder mooi en makkelijk platinum te halen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lennie1973 BerichtGeplaatst: 29 Mei 2016 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Sep 2005
Berichten: 123

Ik ben met de Birthright-verhaallijn bezig van Fire Emblem Fates Limited Edition
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Jun 2016 00:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Strider (2014)
Deze game speelt zo geweldig! De actie is zo lekker snel, maar de baas gevechten zijn soms een lachertje. Ik wil dat Capcom meer van deze platformers terug brengt zoals Ghosts 'n Goblins.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Jun 2016 02:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

GTA V PC
Eindelijk aan begonnen! Prachtig spel en wat een wereld die ze hebben gemaakt. Ja ik weet dat ik er laat mee kom, maar man wat een details dit spel heeft gaat wel erg ver. Alleen erg jammer is na mijn eerste heist crasht het tijdens het laden dus ik kom niet meer verder Had al op Google gekeken hoe ik dit kon oplossen, maar om nu door de hele directory te gaan en dingen aan te passen shit pff geen zin nu. Zo verheugd balen als een stekker.

Dan maar eens beginnen aan Undetale waar IEDEREEN het over heeft. Het maakt me gek

Verder nog FF X HD en Stider om de tijd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 21 Jun 2016 10:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Fable III

Het 1e gedeelte van de game was nog erg leuk, maar het 2e gedeelte is mèh.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 21 Jun 2016 11:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Warhammer Total War, awesome
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 21 Jun 2016 11:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Warhammer 40K: Eternal Crusade (alpha)

Best wel een vette game. Beetje Battlefield in een WH40K jasje. Toch moet er nog veel werk verzet worden om er een echt goede game van te maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 26 Jun 2016 23:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Dishonored
Heerlijke stealth game. Heeft goed gekeken wat Thief en MGS geweldig maken en verfijnt het met hun eigen ideeën. Story is leuk, maar zit zoveel journals enzo je moet wel je tijd nemen om volop te van genieten.

Azure Striker Gunvolt
Van de makers van Mega Man Zero games en die weten wel hoe ze een spiritueel vervolg moeten maken. Van gameplay tot design helemaal geweldig, maar net anders genoeg om het zijn eigen identiteit te geven.

Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition
Als comic fan vind ik deze game echt geweldig. NetherRealm Studios weet hoe ze een story mode moeten doen in een fighting game en met DC is dat nog veel leuker. Niet het origineelste verhaal, maar perfect voor een game als deze. Ook leuk al die extra content zoals nieuwe kostuums.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 27 Jun 2016 15:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Crysis 2:

Gisteren begonnen na Serious Sam 3: BFE te hebben uitgespeeld en het is echt even wennen wanneer je snelle reactie gameplay gewend bent. Gunplay is een stuk trager en met de iron sight focussen heeft nogal veel lag. Daarnaast zijn de controls mij nog niet helemaal duidelijk. Ik merkte wel dat ik gelijk veel meer in stealth ging spelen, dus ik ben benieuwd hoe dit gaat verlopen.

Ziet er wel fantastisch uit tho
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 29 Jun 2016 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

E3 demo van Blood Stained gespeeld. Wauw voor game die ongeveer een jaar in ontwikkeling is ziet het er goed uit. En het speelt zo lekker! Gameplay is van oud en vertrouwd, maar in de final game zullen er nieuwe toevoegingen zijn zoals craften en verschillende wapens. Castlevania fans nog even wachten deze game wordt het meer dan waard!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 52, 53, 54  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 49 van 54

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group