Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 146, 147, 148 ... 171, 172, 173  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Mei 2016 12:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Wow, als ik zoveel voor die game kan krijgen, moet ik hem snel verkopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 28 Mei 2016 13:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Negasonic Warhead schreef:
+ Over 2 weken de E3.

Als je alle hype, commercie en marketing wegdenkt hou je nog een uurtje over aan fatsoenlijke content. In de meeste gevallen zijn de uitgevers ook de dooddoeners en niet de ontwikkelaar zelf. Want anders had ik allang mijn consoles bij het vuil gezet.

Ik kijk gewoon door de hype heen anders Kan je des te meer verrast zijn als er zoiets onverwachts als Shenmue 3 wordt aangekondigd

Gezien de grote geruchtenstroom over nieuwe hardware is het wel aannemelijk dat er iets hierover zal worden getoond.

In ieder geval houden we flink wat uren over, en gezien de E3 van vorig jaar liggen de standaarden nu wel een stuk hoger.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 28 Mei 2016 23:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Hallo vriendjes en vriendinnetjes

+ Nog maar 2 meandjes te gaan
+ Weer richting Montreal. Fijne koude temperaturen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 30 Mei 2016 16:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

+ Ik ben mijn bindingsangst kwijtgeraakt en mijn jeugdtrauma's ook.
+ Donderdag naar Alice 2 met mijn moeder.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 31 Mei 2016 11:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

- Samenwonen gaat niet door, en geen idee hoe ik dat gat moet opvullen
+ Weer begonnen aan WoW
+ Het woont wel fijn bij mijn nieuwe huis. Alleen wat duurder dan de vorige, dus ik moet wat opletten met geld
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 31 Mei 2016 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Citaat:
en gezien de E3 van vorig jaar liggen de standaarden nu wel een stuk hoger.


Is dat wel verstandig?

Waar blijft gamed maandkalender trouwens voor deze maand?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 01 Jun 2016 13:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Negasonic Warhead schreef:

Is dat wel verstandig?

Waarom niet? De vorige E3 was geweldig, het publiek verwacht dan ook op z'n minst eenzelfde hoge niveau.

Wat betreft de kalender: Joni maakt deze volgens mij, misschien hem een berichtje sturen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 01 Jun 2016 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Omdat je dan verwachtingen creëert die niet waargemaakt worden. Het zal dit jaar net zoals vorig jaar om marketing gaan en niet voor de gamer. Dat er toen toevallig games waren die het publiek aantrekkelijk vind dat is een mazzel maar het gaat eerst om zoveel mogelijk winst maken. En dat verwacht ik ook, dat ze gewoon veel games en zo gaan verkondigen die in de uitgevers ogen misschien wel kunnen aanslaan bij het grote publiek maar het gaat niet om de gamers zelf.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 01 Jun 2016 15:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Negasonic Warhead schreef:
Omdat je dan verwachtingen creëert die niet waargemaakt worden.

Weet je niet. Ik hou mijn hype levels gewoon laag en hoop dat het weer net zo vet wordt als volgend jaar. De voortekenen zijn in ieder geval gunstig

Negasonic Warhead schreef:

Het zal dit jaar net zoals vorig jaar om marketing gaan en niet voor de gamer. Dat er toen toevallig games waren die het publiek aantrekkelijk vind dat is een mazzel maar het gaat eerst om zoveel mogelijk winst maken.

Vind ik een nogal zure voorstelling van zaken. Shenmue 3 werd aangekondigd. Ik bedoel, dat verwacht je niet. The Last Guardian werd getoond. Ook zoiets. Microsoft ging los. Sony ging los. Het ging weldegelijk om de gamer. Uiteindelijk moeten die je game kopen, niet waar?

De enige die echt teleurstelde, was Nintendo imo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 01 Jun 2016 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Shenmue 3 werd aangekondigd in een kickstarter project, ik vind het een twijfelgeval. Aan de ene kant wil je als ontwikkelaar wel weten of je game nog aanspraak heeft maar aan de andere kant zit Sony toch ook achter de game, dus of ze nou echt het geld nodig hebben van de fans is een vraag.

Veel van de games die werden aangekondigd vorig jaar zijn nu nog niet uitgekomen. We hebben er zelfs amper meer wat over gehoord. Maar omdat uitgevers het hele jaar door nu hun games aankondigen blijft er niet zoveel meer over voor de E3 en dan gaan ze maar games aankondigen die nog jaren niet in de schappen komen te liggen. Niet klantvriendelijk dus.

Natuurlijk hebben we als gamer nog redelijk de macht over games en we moeten ook vooral blijven doorgaan. Zo hoort het ook, maar dat betekend niet dat de E3 voor gamers is. Dat is niet geheel correct, over het algemeen laat het toch een zuur smaakje achter. En daarom ga ik van de E3 niet meer maken dan dat het is; een mooie mogelijkheid voor de grote uitgevers om extra in de schijnwerpers te komen.

Ik denk dat de E3 ook vanzelf gaat verdwijnen en dat we meerdere algemene conferenties krijgen door het jaar heen. Dat is voor de gamer en de ontwikkelaar veel gunstiger. En ook wel voor de uitgevers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Jun 2016 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Sony is niet de grootste geldschieter van Shenmue III, ze zorgen vooral voor marketing en publishing.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 02 Jun 2016 12:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

dantekloon schreef:
-Ben veel verschillende bedragen tegen gekomen voor een bepaalde Tales of game zoals 70 euro voor Vesperia of 40 euro voor Destiny 2(USA) maar 200 euro voor Tales of Symphonia gamecube versie is echt ziek.

http://www.gameshop.nl/webshop/?portlet=webshop&page=producten/product&id=18197

gaat nog om een gamewinkel ook nog, in Den Haag
Andere iets oudere games kosten daar ook tussen de 60 euro en 100 euro.


Haha, ik kom best vaak bij die gameshop in Den Haag (ik woon naast Den Haag). Ze hebben echt heel veel. Je moer er alleen niet heen gaan om een goedkope game te scoren. Bijna alles wat ze er hebben is achterlijk duur. Ik heb er pas wel een nieuwe boxed n64 spel gekocht voor relatief goedkoop, maar heb het vermoeden dat het gewoon een reprint is

Heb ook een keer een action figure gekocht met een raar kleurtje. Ik dacht destijds dat het hoorde, maar bleek dat ze waterschade hebben gehad en hebben ze toch gewoon verkocht voor 10 of 15 euro ofzo

Kortom leuk om even te kijken, maar niks kopen dus
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 02 Jun 2016 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

+ Awesome, gender neutrale kleding voor the sims in een gratis update
+/- Total war warhammer / Hearts of iron 4 (hoewel die laatste pas over een paar dagen uitkomt) echt geen idee welke ik moet kopen
+ Mijn oude mixes weer terug gevonden qua muziek
- Nog steeds niet weten wat ik in de toekomst moet qua opleiding.. wonen, etc

- Wachtlijsten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 04 Jun 2016 11:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Negasonic Warhead schreef:
Shenmue 3 werd aangekondigd in een kickstarter project, ik vind het een twijfelgeval. Aan de ene kant wil je als ontwikkelaar wel weten of je game nog aanspraak heeft maar aan de andere kant zit Sony toch ook achter de game, dus of ze nou echt het geld nodig hebben van de fans is een vraag.

Sony zit niet heel erg achter de game, ze publishen het vooral volgens mij.

Dan nog, de reacties op de aankondiging waren legendarisch.

Negasonic Warhead schreef:

Veel van de games die werden aangekondigd vorig jaar zijn nu nog niet uitgekomen. We hebben er zelfs amper meer wat over gehoord. Maar omdat uitgevers het hele jaar door nu hun games aankondigen blijft er niet zoveel meer over voor de E3 en dan gaan ze maar games aankondigen die nog jaren niet in de schappen komen te liggen. Niet klantvriendelijk dus.

Games doen er altijd jaren over voor ze in de schappen liggen. Dat is niets nieuws. Dit jaar krijgen we geheid Recore en alle andere games te zien. Je doet nu net alsof dit iets nieuws is.

Negasonic Warhead schreef:

Ik denk dat de E3 ook vanzelf gaat verdwijnen en dat we meerdere algemene conferenties krijgen door het jaar heen. Dat is voor de gamer en de ontwikkelaar veel gunstiger. En ook wel voor de uitgevers.

Ik zou zeggen lees de geschiedenis over de E3 even - https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_Electronic_Entertainment_Expo

PS: Vorig jaar was de eerste E3 die meer dan 50.000 bezoekers trok. Dit staat dus haaks op wat jij denkt, namelijk dat de E3 op den duur zal verdwijnen. Waarom zouden ze als het steeds meer aantrekkingskracht heeft? Je hebt ook nog Gamescom en TGS, moeten die ook maar kappen? 3 grote game events in het jaar is ruim voldoende om je nieuwe titels onder de loep te brengen.

+ Serious Sam 4 naar de E3. Dat betekent maar 1 ding:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 05 Jun 2016 01:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

+ Ik heb PC splitscreen een realiteit gemaakt:

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Jun 2016 11:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Sayonara schreef:
dantekloon schreef:
-Ben veel verschillende bedragen tegen gekomen voor een bepaalde Tales of game zoals 70 euro voor Vesperia of 40 euro voor Destiny 2(USA) maar 200 euro voor Tales of Symphonia gamecube versie is echt ziek.

http://www.gameshop.nl/webshop/?portlet=webshop&page=producten/product&id=18197

gaat nog om een gamewinkel ook nog, in Den Haag
Andere iets oudere games kosten daar ook tussen de 60 euro en 100 euro.


Haha, ik kom best vaak bij die gameshop in Den Haag (ik woon naast Den Haag). Ze hebben echt heel veel. Je moer er alleen niet heen gaan om een goedkope game te scoren. Bijna alles wat ze er hebben is achterlijk duur. Ik heb er pas wel een nieuwe boxed n64 spel gekocht voor relatief goedkoop, maar heb het vermoeden dat het gewoon een reprint is

Heb ook een keer een action figure gekocht met een raar kleurtje. Ik dacht destijds dat het hoorde, maar bleek dat ze waterschade hebben gehad en hebben ze toch gewoon verkocht voor 10 of 15 euro ofzo

Kortom leuk om even te kijken, maar niks kopen dus


Klopt, ik ben er mijn leven maar 2x geweest. Omdat ik niet naast Den Haag woon, zeker een leuke gameshop maar wat je net zegt, niet voor het kopen van games


-Tijd gaat veel te langzaam als je ergens naar uit kijkt(vakantie)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Jun 2016 14:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

@Robert wow erg tof welke scherm heb je?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 05 Jun 2016 15:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

- Vriendin trekt vaatwasser open terwijl deze aan staat. Het deurslot werkt nu niet meer.
- Het plan om vandaag twee recensies te schrijven gaat niet gehaald worden. Te lekker weer. Wat dan eigenlijk weer een plus is.
+ Straks uit eten met collega's, gezellig!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 05 Jun 2016 23:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Lawliet schreef:
@Robert wow erg tof welke scherm heb je?


Dell U3415W monitor (34", 21:9, 3440*1440, Curved).

In praktijk bij Picture by Picture mode dus 2x 1720*1440 vertical split. Ik heb twee systemen verbonden via HDMI en Display port.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 06 Jun 2016 00:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Rene Groen schreef:
- Vriendin trekt vaatwasser open terwijl deze aan staat. Het deurslot werkt nu niet meer.

Waarom deed je vriendin dat eigenlijk?

Vette setup Robert! Had je mijn PM nog gezien?

+ Naar Zandvoort geweest.
+ MAXX!!!
+ The Flying Bulls. Ontzagwekkend mooi.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 06 Jun 2016 09:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Redneckerz schreef:

Vette setup Robert! Had je mijn PM nog gezien?


Dankje, nu inmiddels wel.

+ Bij kijkduin geweest
- DOOM bugged bij me Ik kan niet verder.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Jun 2016 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

++Final Fantasy XII The Zodiac Age komt naar de PS4
Kan ik de game eindelijk echt een keer uitspelen en meer tijd in gooien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 06 Jun 2016 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Redneckerz schreef:
Rene Groen schreef:
- Vriendin trekt vaatwasser open terwijl deze aan staat. Het deurslot werkt nu niet meer.

Waarom deed je vriendin dat eigenlijk?


Vriendin was de hond uitlaten toen ik de vaatwasser aan had gezet. Bij thuiskomst gezegd dat de vaatwasser aan stond, maar blijkbaar niet geheel meegekregen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 06 Jun 2016 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Rene Groen schreef:
Redneckerz schreef:
Rene Groen schreef:
- Vriendin trekt vaatwasser open terwijl deze aan staat. Het deurslot werkt nu niet meer.

Waarom deed je vriendin dat eigenlijk?


Vriendin was de hond uitlaten toen ik de vaatwasser aan had gezet. Bij thuiskomst gezegd dat de vaatwasser aan stond, maar blijkbaar niet geheel meegekregen.

Hond dus de deur uit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Jun 2016 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Redneckerz schreef:
Rene Groen schreef:
Redneckerz schreef:
Rene Groen schreef:
- Vriendin trekt vaatwasser open terwijl deze aan staat. Het deurslot werkt nu niet meer.

Waarom deed je vriendin dat eigenlijk?


Vriendin was de hond uitlaten toen ik de vaatwasser aan had gezet. Bij thuiskomst gezegd dat de vaatwasser aan stond, maar blijkbaar niet geheel meegekregen.

Hond dus de deur uit
Je moet nog sluwer worden. Duidelijk excuus om nooit meer de afwasmachine te laden!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 146, 147, 148 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 147 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group