Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 137, 138, 139 ... 171, 172, 173  Volgende  
Rene Groen BerichtGeplaatst: 10 Feb 2016 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Redneckerz schreef:
Rene Groen schreef:
Redneckerz schreef:
Rene Groen schreef:
- Daniel Bryan kondigt zijn pensioen aan. Had lange tijd de hoop dat hij weer terug zou keren of dat zijn 'aankondiging' een work zou zijn.

Wel jammer. Maar The Rock kwam wel terug toch?


Ja, is meestal wel aanwezig bij Wrestlemania voor zover zijn filmschema het toelaat. Denk alleen niet dat hij zal worstelen, worden filmproducten meestal niet blij van.

Dat was het em juist. Ik had gelezen dat hij voor 2016 zijn filmcarriere even op een laag pitje zet om terug te keren naar de ring


Nee, dat helaas niet. Hij was enkele weken geleden even bij Raw en zal ook bij Wrestlemania aanwezig zijn, maar meer dan af en toe een verschijning hoef je niet te verwachten. Momenteel is hij betrokken bij vijf films voor 2016 en 2017, naast de serie Ballers die volgens mij nog altijd loopt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 10 Feb 2016 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Rene Groen schreef:
Redneckerz schreef:
Rene Groen schreef:
Redneckerz schreef:
Rene Groen schreef:
- Daniel Bryan kondigt zijn pensioen aan. Had lange tijd de hoop dat hij weer terug zou keren of dat zijn 'aankondiging' een work zou zijn.

Wel jammer. Maar The Rock kwam wel terug toch?


Ja, is meestal wel aanwezig bij Wrestlemania voor zover zijn filmschema het toelaat. Denk alleen niet dat hij zal worstelen, worden filmproducten meestal niet blij van.

Dat was het em juist. Ik had gelezen dat hij voor 2016 zijn filmcarriere even op een laag pitje zet om terug te keren naar de ring


Nee, dat helaas niet. Hij was enkele weken geleden even bij Raw en zal ook bij Wrestlemania aanwezig zijn, maar meer dan af en toe een verschijning hoef je niet te verwachten. Momenteel is hij betrokken bij vijf films voor 2016 en 2017, naast de serie Ballers die volgens mij nog altijd loopt.

Ik had het toch echt ergens gelezen, kan het nu niet meer vinden ><.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 11 Feb 2016 04:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Robert schreef:
Cool-Nino schreef:
Robert schreef:
Cool-Nino schreef:
R.I.P. Gametrailers.

Zit daar nog langer dan dat ik hier lid ben. Vooral de laatste tijd weer erg veel van hun video's bekeken en daarom ook extra jammer.




Inderdaad, dat was echt een toffe site. Jammer dat er geen ruimte is voor game media waarbij er niet gegild of geschreeuwd wordt. Het zat er wel aan te komen, ik ga er vanuit dat ze veel meer geld kosten dan dat er binnen kwam.


Ze hadden gewoon een topteam met journalisten die hun werk deden met passie. Ik zal hun site voor altijd gaan missen. Hoop dat het team goed terecht komt..

De stem van de reviews was trouwens perfect.


Brandon Jones, leuke kerel. Team was zeker uitzonderlijk. Zie hier voor reactie van editor: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=194778459&postcount=3290

Ze zullen vast niet in volledigheid terugkeren om verder te gaan, hoe jammer dat ook is. Maar misschien kan het wel weer deels voortgezet worden.


https://mobile.twitter.com/Totalbiscuit/status/697415018061697024
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 11 Feb 2016 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

- Nog steeds bezig met het kopen van een Xbox One, bij mij in de buurt vind ik ze allemaal behoorlijk overpriced, vond ik eindelijk een mooie op marktplaats, was ie al verkocht.
+ Weer goed begonnen met sporten en gezond eten, hoop tegen de zomer toch wel weer resultaten te kunnen zien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 13 Feb 2016 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

- Veel te vroeg wakker vandaag
+ Daardoor al heel vroeg begonnen met gamen. LEGO Marvel's Avengers op honderd procent gehaald, Firewatch uitgespeeld en de Hitman beta onder handen genomen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 14 Feb 2016 12:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

+ Leuk feestje gehad gister avond. Housewarming met collega's
- Was om 6.50u al klaar wakker, damn
- Koppijn
+ wel zin om zo te werken, actie opbouw doen voor Route99. De winkel creatief volstouwen dus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Feb 2016 13:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Weet iemand een goeie plaats om Steam keys te verkopen of zo? Ik heb er namelijk nog veel van liggen en ik heb al teveel games om te spelen. Maar als ik mijn games weggeef aan vrienden dan is de kans nog groter dat ik ze zelf ooit zal spelen dus dat vind ik ook weer zonde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 15 Feb 2016 05:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

+ Oude Gamed posts doorlezen. Wat waren dat mooie tijden toen het hier nog druk was. Ik hoop dat Gamed nog lang zal bestaan want ik zal hier elke dag komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 15 Feb 2016 15:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Cool-Nino schreef:
Weet iemand een goeie plaats om Steam keys te verkopen of zo? Ik heb er namelijk nog veel van liggen en ik heb al teveel games om te spelen. Maar als ik mijn games weggeef aan vrienden dan is de kans nog groter dat ik ze zelf ooit zal spelen dus dat vind ik ook weer zonde.


Budgetgaming (forum) wellicht? Die hebben een redelijk actief verkoopdeel. Anders misschien Marktplaats?

Cool-Nino schreef:
+ Oude Gamed posts doorlezen. Wat waren dat mooie tijden toen het hier nog druk was. Ik hoop dat Gamed nog lang zal bestaan want ik zal hier elke dag komen.


Altijd leuk om te horen! Vroeger was het inderdaad een stuk drukker, maar dit betekent zeker niet dat we het bijltje erbij neer gooien. Gamed blijft voor ons een hobby die we uitvoeren naast onze andere werkzaamheden als banen en studies, waardoor we soms wat minder tijd hebben, maar we blijven zeker bestaan!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Feb 2016 03:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Budgetgaming kan ik vergeten, zodra die mod die me een perma-ban heeft gegeven erachter komt dat ik achter het account zit krijg ik direct een ban. :/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 16 Feb 2016 15:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

+ Hoera ik heb een Xbox One
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Feb 2016 15:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ellentjeeah schreef:
+ Hoera ik heb een Xbox One

Hoera ik wil een IBM PC110 Palmtop. Een 1995 handheld PC met kleurenscherm die alles kon wat je big tower PC uit die tijd ook kon.

Ongeveer even groot als een 3DS XL:

Spoiler: toon


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 16 Feb 2016 15:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Redneckerz schreef:
Ellentjeeah schreef:
+ Hoera ik heb een Xbox One

Hoera ik wil een IBM PC110 Palmtop. Een 1995 handheld PC met kleurenscherm die alles kon wat je big tower PC uit die tijd ook kon.

Ongeveer even groot als een 3DS XL:

Spoiler: toon




1995 is dan ook een fantastisch productiejaar, daar komen alleen maar kunstwerken vandaan!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Feb 2016 11:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

- Capcom.

Een arcade-fighter releasen zonder arcade-mode. Dat is niet meer nodig tegenwoordig? En dan hebben we het ook niet over een ordinaire fighter, nee.. het gaat maar over de grootste fighter ooit.

Lupe vs 'The Beast' was wel episch as shit.

+/- Nog een week hier. Ik heb zin om weer te kunnen gamen thuis maar het betekend ook gelijk dat ik mijn vriendin maandenlang niet zal zien.

+ Skate 4?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 17 Feb 2016 14:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

+- Een koper van Firewatch vind 18 dollar wel veel voor de game. De ontwikkelaar reageert met een hartverwarmend antwoord:
http://steamcommunity.com/app/383870/discussions/0/412446890557047927/#c412446890557147384
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 17 Feb 2016 15:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

+ Wat is de Wii U toch een zegen voor couch multiplayer
+ Wss deze zomer naar Socal voor vakantie
+ Geen hotelkosten want couchsurfing
+ Gratis Jet Set Radio op Steam
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 17 Feb 2016 16:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

+ Vrijdag dan eindelijk naar Star Wars!
- Mijn werkdag begint om 05:30 en de film draait pas om 22:10.
+ Volgende week eindelijk eens een week vakantie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Feb 2016 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Redneckerz schreef:
+- Een koper van Firewatch vind 18 dollar wel veel voor de game. De ontwikkelaar reageert met een hartverwarmend antwoord:
http://steamcommunity.com/app/383870/discussions/0/412446890557047927/#c412446890557147384


Wow, classy response. Ik moet de game nu ook maar eens gaan checken. Dit zie je niet vaak meer en zeker niet op de bagger steam forums.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 19 Feb 2016 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

streetfighter schreef:

+ Gratis Jet Set Radio op Steam


wat...?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 19 Feb 2016 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Robert schreef:
streetfighter schreef:

+ Gratis Jet Set Radio op Steam


wat...?


Is al gedaan. Nu zijn er 3 andere games gratis.
http://www.makewarnotlove.com/results.php
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 19 Feb 2016 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

streetfighter schreef:
Robert schreef:
streetfighter schreef:

+ Gratis Jet Set Radio op Steam


wat...?


Is al gedaan. Nu zijn er 3 andere games gratis.
http://www.makewarnotlove.com/results.php


&#Y*Y R#H*H#Uh#*u

dammit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 20 Feb 2016 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

+ Eindelijk Star Wars gezien, en het was tof!
+ Weekje vakantie, helemaal niet vervelend
- SVHW rekeningen, daar ging weer ~1100 Euro
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 21 Feb 2016 03:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

- Retrogaming. Ik hou ervan heb niet voor niks een Retron 5 in huis gehaald maar die klassiekers zijn me allemaal veel te duur. Je gaat toch geen 25 Euro betalen voor een Chrono Trigger of A Link to the Past op de Snes? :/

Gelukkig is de Retron 5 te hacken en kan ik van ieder systeem ieder spel spelen. Helaas werkt de Mega Drive niet zo goed maar dat moet verbeterd worden met de update die nu in bèta is.

Ik zit met smart te wachten op een N64 console. Het is supergaaf om klassiekers te kunnen spelen met fatsoenlijk beeld en de originele controller. GBA games met mijn SNES controller. (A)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 21 Feb 2016 12:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Negasonic Warhead schreef:
- Retrogaming. Ik hou ervan heb niet voor niks een Retron 5 in huis gehaald maar die klassiekers zijn me allemaal veel te duur. Je gaat toch geen 25 Euro betalen voor een Chrono Trigger of A Link to the Past op de Snes? :/


Vertel mij wat, ik had vroeger al mijn SNES games weg gedaan, daarvan wil ik een enkel game weer terug zoals Secret of Mana en Terranigma, Terranigma staat wel op marktplaats en Nedgame heeft hem ook op voorraad maar ik ga geen 150 euro betalen voor een game. Heb destijds alleen Lufia en Illusion of Time voor een leuk bedrag terug kunnen kopen.
Retro blijft duur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 21 Feb 2016 15:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

dantekloon schreef:
Negasonic Warhead schreef:
- Retrogaming. Ik hou ervan heb niet voor niks een Retron 5 in huis gehaald maar die klassiekers zijn me allemaal veel te duur. Je gaat toch geen 25 Euro betalen voor een Chrono Trigger of A Link to the Past op de Snes? :/


Vertel mij wat, ik had vroeger al mijn SNES games weg gedaan, daarvan wil ik een enkel game weer terug zoals Secret of Mana en Terranigma, Terranigma staat wel op marktplaats en Nedgame heeft hem ook op voorraad maar ik ga geen 150 euro betalen voor een game. Heb destijds alleen Lufia en Illusion of Time voor een leuk bedrag terug kunnen kopen.
Retro blijft duur


Het zijn vooral de resellers die alles opkopen en dan voor veel duurder weer verkopen. Ik heb hier in Bangkok op de markt Pokemon Goud en Zilver in het Japans gekocht voor 7.50 totaal. Dat heb ik er wel voor over. Ben een retroshop tegengekomen in een winkelcentrum maar daar zijn de prijzen veel te duur. Zag een Dragon Quest V liggen voor de Super Famicom voor 15 euro maar ik vind dat al teveel. Max tien euro.

Grappig dat hij 'zeldzame' PAL games had liggen voor de Ds. Dit soort mannetjes zorgen ervoor dat retro gaming echt geen fun meer is.

Nintendo vind ik ook vrij duur met de Virtual console maar wel wat redelijker dan die resellers naar mijn idee. Sega doet het goed door een grote collectie Mega Drive games uit te brengen op disc en steam.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 137, 138, 139 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 138 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group