Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 52, 53, 54  Volgende  
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Dec 2015 23:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ben nu momente bezig met Ni no Kuni:Wrath of the White Witch, vandeweek uitgspeeld en nu bezig met de laatste 3 trophies.
Alleen echt fucked up dat mijn tv het niet meer doet naar behoren, kan in ieder geval wel games. Gelukkig heb ik de storyline nog netjes kunnen volgen voordat de tv kuren kreeg.



Dit is de beeld van mijn tv, irritant of nie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 01 Jan 2016 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Assassin's Creed: Syndicate.

Hoewel weinig verrassend toch weer een leuke game. Ben vooral bezig om alle side-quests te doen, Skills te upgraden en Gang Upgrades aan te schaffen. Pas daarna vooral de Main Quests volgen. Moet wel zeggen dat het volgen van deze Main Quest niet echt duidelijk is aangegeven op de map, beetje een overdaad aan icoontjes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Jan 2016 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Sly 3 op de Vita. De main mode is klaar, nu de challenges nog.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 03 Jan 2016 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

The legend of heroes trails of cold steel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 03 Jan 2016 18:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Bulletstorm.

Tot nu een zeer vermakelijke shooter en het meppen van tegenstanders is erg geslaagd. Alleen wel heel veel cutscenes.

De quick time events snap ik ook niet zo. Dan moet je LT indrukken en ingedrukt houden, wat ik vervolgens doe, maar ik krijg er geen score of punten voor Misschien iemand met deze game die dit kan toelichten?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Siepje BerichtGeplaatst: 28 Jan 2016 17:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2016
Berichten: 5

Net begonnen met Borderlands: The Pre-Sequel en een positieve eerste indruk! Ik kan de humor in het spel wel waarderen

Verder ben ik me een beetje aan het verdiepen in online poker games. Ik weet niet of hier meer mensen zitten die dat soort games spelen? Ik kan namelijk wel wat advies gebruiken (speelde het tot nu toe alleen ´off line´ met vrienden aan de keukentafel ) Kent iemand bijv Betsson? Lijkt in deze review wel goed, maar liever hoor ik wat meer ervaringen van anderen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 29 Jan 2016 11:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Volgens mij hebben wij hier niemand die wel eens online poker speelt. Ik doe het nog wel eens met vrienden, dat wel \

Nu bezig met:
Unreal Tournament 3 (X360)

Voelt heerlijk vertrouwd aan en gaat geheid mijn meest gespeelde spel worden. Ter afwisseling van Bulletstorm. Enig nadeel: De AI heeft soms belachelijk goede accuratie en de controls van sommige voertuigen zijn niet helemaal lekker geïmplementeerd. Voor de rest, topgame!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 31 Jan 2016 18:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Naruto Shippuuden Ultimate Ninja Storm Revolution.
Legend of Heroes Sen no Kiseki II (Trails of Cold Steel 2)

Kan niet wachten op de engelse release de 1e eindigde met een flinke cliffhanger.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 07 Feb 2016 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Ben bezig om LEGO Marvel's Avengers op honderd procent te krijgen. Heb nog wel een lange weg te gaan, zit momenteel rond de zestig procent, en het is natuurlijk altijd te hopen dat je geen glitches tegen komt die de honderd procent in de weg staan. Heb al van mensen gehoord dat ze problemen ondervonden, dus hopelijk blijft het me nu eens bespaard.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 07 Feb 2016 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

XCOM 2

Tenminste een game die me toelaat om om de 5 seconden m'n dochter en zoon te verzorgen haha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 18 Feb 2016 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Street Fighter V (van me huisgenoot)

Bah, wat is dit slecht gehandeld. Ik weet dat er updates komen met de nodige content, maar dit voelt meer aan als een early access game dan een game waar je de volle mep voor betaald (wat ik gelukkig niet heb gedaan :p ). En er staat al een season pass klaar van 30 euro Het ontbreken van een story mode op launch is gewoon zo raar, maar de trend van online only wat boeit het vind ik erg jammer. Ik zou gewoon lekker een paar jaar wachten want de game is simpel weg te vroeg uit gekomen.

Maar goed er zijn ook wat goede dingen te melden. Game ziet er mooi uit en alles werkt razend snel. Hoewel het een kleine rooster nu is vergeleken met de vorige games is het wel mooi gevarieerd in V. Nieuwe vechters zijn echt tof en zal de nodige nieuwe meta game brengen voor de hardcore publiek. Vind de gameplay veel fijner dan in IV dat het meer toegankelijker is.

Enigste reden dat ik het niet zelf zou kopen is dat Capcom zo money hungry DLC is en de hardcore SF publiek gaat het toch kopen en de cyclus gaat weer door. Erg jammer verpest gewoon om er lekker te van genieten. Misschien was een F2P model beter geweest zoals Killer Instinct.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Feb 2016 10:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Early Acces games kosten volgens mij altijd de volle mep, sommige zelfs meer dan wanneer ze echt verschijnen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 19 Feb 2016 11:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Het verschilt van de ontwikkelaar/publisher. Soms goedkoper (20%-30%) dan de volle prijs en soms het zelfde. Als het goed is mogen ontwikkelaars zelf de prijs bepalen op steam.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Feb 2016 11:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Lawliet schreef:
Het verschilt van de ontwikkelaar/publisher. Soms goedkoper (20%-30%) dan de volle prijs en soms het zelfde. Als het goed is mogen ontwikkelaars zelf de prijs bepalen op steam.
Natuurlijk, ze mogen ook zelf de prijs van hun definitieve release bepalen. Zo is Kerbal Space Program goedkoper in zijn definitieve release.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lennie1973 BerichtGeplaatst: 22 Feb 2016 15:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Sep 2005
Berichten: 123

Ik ben bezig met Pokemon Super Mystery Dungeon en in de eerste 10 hoofdstukken ben je alleen maar met het verhaal bezig en kun je maar 1 kant op en je kunt niet skippen. Dat heb ik nooit eerder meegemaakt in de Pokemon en Mystery Dungeon games. Gelukkig kan je via de optie: Pelipper Island nog grinden zonder dat je, je hoofdrolspelers gebruikt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2016 18:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Heb mijn mooie PlayStation 3 weer een beetje herontdekt. De afgelopen tijd heb ik PS3-exclusives die ik niet (meer) had weer aan de collectie toegevoegd. Dit heeft er ook direct voor gezorgd dat ik titels die ik nooit de aandacht heb gegeven die ze verdienen, maar eens flink onder de loep neem. Op dit moment ben ik bezig met de originele inFamous. Een erg mooie game die ik met veel plezier speel. Grafisch is het niet op en top meer, maar desondanks is de gameplay sterk. En ja, ik speel het spel met Nederlandse stemmen. Wie herinnert zich nog de woede bij fans destijds voor het feit dat Engelse taalondersteuning niet op de Nederlandse druk van de disc stond? Dee moest gedownload worden via een update. Erg lachwekkend tegenwoordig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2016 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Batman Arkham Knight op de pc.

Qua performance niet heel erg veel problemen, merk alleen dat tijdens het rijden in de Batmobile de FPS flink naar beneden gaat.
Had last van regelmatige crashes die zijn opgelost door Deze fix te gebruiken.

Verder is het een geweldige game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2016 17:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

The Division

Lvl 30 al en nu vooral met vrienden de Dark Zone aan het plunderen.

Erg vermakelijk maar ik betwijfel dat het lang gaat boeien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 01 Apr 2016 18:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

The Elder Scrolls V Skyrim.

Een fantastische game waarin een hoop te ontdekken is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 05 Apr 2016 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Bloodborne:
Lichtelijk teleurgesteld in de game als Dark Souls fan. Misschien is dat ook wel de reden want als je eenmaal een Souls game door hebt is het helemaal niet meer zo lastig. Boss fights zijn tot nu toe te makkelijk geweest terwijl sommige npc's juist erg lastig zijn. Ben nu net bij ''Nightmare of Mensis''.

Verder speel ik wat Battlefield 4 en Borderlands online tussendoor
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 05 Apr 2016 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Duke Nukem Forever (X360):
Nog pas in het begin van de game. Pluspunten zijn de interactie, hoewel het lang niet zo soepel gaat als in bijv Bulletstorm. Ook is de humor wel heel cheesy en de visuals.. auch. Ik ben makkelijk onder de indruk van visuals dus echt lelijk is het nou ook weer niet, behalve die aliasing. Wel duidelijk dat de game nooit consoles targette, wat een treurigheid.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Apr 2016 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Street Fighter V

Ik vind het nog moeilijk om die challenges door te komen, het lukt me maar niet om die combo's aan elkaar te rijgen. Nash bijvoorbeeld:

Jumping H-k, M-P, L-Sonic Boom

Ik krijg die L-Sonic Boom er niet in, terwijl ik M-P, L-Sonic Boom iedere keer land.

Edit: Nu net dus op een of andere manier gelukt. -_-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snakesonic BerichtGeplaatst: 07 Apr 2016 14:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga 1
3 uur op de teller, maar deze game is weer super gaaf. Heerlijke originele rpg

Star Ocean: First Departure
Niet echt best, een redelijk 'forgettable' avontuur tot nu toe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Apr 2016 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Snakesonic schreef:
Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga 1
3 uur op de teller, maar deze game is weer super gaaf. Heerlijke originele rpg

Grappig. Naast Dragon Ball Z: Infinite World [geweldige game, trouwens!] speel ik deze game momenteel ook op PlayStation 2. Ben net als jij nog niet erg ver, maar vermaak me er kostelijk mee! Ze hebben nog nooit een meisje met zwarte haren gezien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 08 Apr 2016 14:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Valkyria Chronicles (PC)

Ja leuk, eerste twee chapters zitten erop. Vanavond weer verder, heel vet spel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 52, 53, 54  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 48 van 54

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group