Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 136, 137, 138 ... 171, 172, 173  Volgende  
Rene Groen BerichtGeplaatst: 31 Jan 2016 15:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

- Lekker hoor Feyenoord, ga zo door! De laatste tijd geen pretje om een supporter te zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 31 Jan 2016 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Rene Groen schreef:
+ Lekker hoor AZ, ga zo door! De laatste tijd een pretje om een supporter te zijn.

QFT.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 01 Feb 2016 20:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

+Terug van 3 weken door Taiwan, Japan en Hong Kong
+Amazing trip I ever done so far!
-Jetlag en moe het nonstop reizen
+But worth it!

Had ook Tekken 7, Pokken tourment, Dissidia en Mario Kart Arcade gespeeld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 01 Feb 2016 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Ellentjeeah schreef:
Mocht iemand aanraders hebben voor mooie boeken hoor ik het graag!

Ben nu bezig in Wat ons niet zal doden van Stieg Larsson. Is wel aardig.

+ Jarig geweest
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 03 Feb 2016 01:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Nieuwe monitor:





- De standaard is veel te diep. Het scherm staat te ver naar voren
+ 3440*1440 is gaaf, maar loodzwaar

- twijfelen om misschien terug te sturen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 03 Feb 2016 13:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Gefeliciteerd:
- Lawliet, voor je trip naar Taiwan! Hopelijk heb je genoten!
- Paintskillz, voor je verjaardag! Hoe heb je dit gevierd?
- Robert, voor je monitor! Mooi ding man, maar het lijkt inderdaad veel te dicht op je te zitten! Hoeveel weegt het?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Feb 2016 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Redneckerz schreef:

- Lawliet, voor je trip naar Taiwan! Hopelijk heb je genoten!

Zeker genoten. Mensen waren super aardig en spreken goed engels, mooie natuur en het eten op de food market ga ik missen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 04 Feb 2016 00:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Redneckerz schreef:

- Robert, voor je monitor! Mooi ding man, maar het lijkt inderdaad veel te dicht op je te zitten! Hoeveel weegt het?


15.9 kg. Het is een erg gaaf scherm maar ik weet niet wat ik er mee aan moet.

- Beeldscherm retour gestuurd
+ nieuwe gekocht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Feb 2016 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik ben nu voor een maandje in Thailand. Lekker eten hier. Maar volgens mij ook de grote hobby voor thaise mensen. Maar wel tof met mijn vriendin.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 05 Feb 2016 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Lawliet schreef:
Redneckerz schreef:

- Lawliet, voor je trip naar Taiwan! Hopelijk heb je genoten!

Zeker genoten. Mensen waren super aardig en spreken goed engels, mooie natuur en het eten op de food market ga ik missen.

Goed om te horen Mensen waren dus over het algemeen vriendelijk te noemen?

Robert schreef:

15.9 kg. Het is een erg gaaf scherm maar ik weet niet wat ik er mee aan moet.

Duidelijk wel, want je hebt het retour gestuurd

@ Nino:
Veel plezier aldaar!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 06 Feb 2016 13:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

+ Eindelijk weer pijnvrij kunnen gamen
+ Nu ook weer voluit kunnen gaan op training
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 08 Feb 2016 02:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

+ Superbowl fairly interesting tot dusver
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 08 Feb 2016 04:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

+ Mario Kart Arcade gespeeld. En wat is ie vet zeg. Denk dat ik hier wel wat mensen mee jaloers maak hier. Zo verslavend zeg, dat moeten we hier in NL ook weer hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 08 Feb 2016 07:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Cool-Nino schreef:
+ Mario Kart Arcade gespeeld. En wat is ie vet zeg. Denk dat ik hier wel wat mensen mee jaloers maak hier. Zo verslavend zeg, dat moeten we hier in NL ook weer hebben.


Heb je daar in Bangkok nog gameshops of is het net zo als in Chengdu, Ho Chi Minh City en Jakarta, meer dat je er echt naar moet zoeken en dat ze meer amerikaans/japans import games verkopen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Feb 2016 08:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

dantekloon schreef:
Cool-Nino schreef:
+ Mario Kart Arcade gespeeld. En wat is ie vet zeg. Denk dat ik hier wel wat mensen mee jaloers maak hier. Zo verslavend zeg, dat moeten we hier in NL ook weer hebben.


Heb je daar in Bangkok nog gameshops of is het net zo als in Chengdu, Ho Chi Minh City en Jakarta, meer dat je er echt naar moet zoeken en dat ze meer amerikaans/japans import games verkopen?


Ik heb er een gevonden maar het stelt weinig voor, het is meer een klein particulier bedrijfje, je hebt er wel allemaal aziatische import games. Ik heb de nieuwe Digimon gekocht voor de vita, dat is wel tof. Maar qua prijzen houden ze dezelfde prijzen aan als bij ons in NL. Verder geen een gameshop tegengekomen

Ik heb vooral erg veel anime merchandise gezien. Japanse Animate shop is deze week geopend en heb daar veel kunnen inslaan voor nog geen 50 Euro, ik laat als ik terug ben wel even een foto zien.

Je hebt hier vooral veel markten en daar zie je wel wat merchandise van anime, het meeste van Dragon Ball en One Piece en Naruto. Ik heb ook een kraampje gezien met famicom games daar wil ik nog eens terug komen. Maar het stelt hier allemaal niet zo veel voor verder.

Als je voor games en anime gaat dan heb je hier niks te zoeken. Alhoewel er op elke hoek van de straat letterlijk een gamecafe staat. Mensen zijn hier te sociaal om zich met entertai ment bezig te houden, ze gaan meer de straten op en uit eten of bij familie eten. Letterlijk overal staan eetkraampjes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Feb 2016 10:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

R.I.P. Gametrailers.

Zit daar nog langer dan dat ik hier lid ben. Vooral de laatste tijd weer erg veel van hun video's bekeken en daarom ook extra jammer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 09 Feb 2016 13:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Cool-Nino schreef:
R.I.P. Gametrailers.

Zit daar nog langer dan dat ik hier lid ben. Vooral de laatste tijd weer erg veel van hun video's bekeken en daarom ook extra jammer.




Inderdaad, dat was echt een toffe site. Jammer dat er geen ruimte is voor game media waarbij er niet gegild of geschreeuwd wordt. Het zat er wel aan te komen, ik ga er vanuit dat ze veel meer geld kosten dan dat er binnen kwam.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 09 Feb 2016 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Cool-Nino schreef:
dantekloon schreef:
Cool-Nino schreef:
+ Mario Kart Arcade gespeeld. En wat is ie vet zeg. Denk dat ik hier wel wat mensen mee jaloers maak hier. Zo verslavend zeg, dat moeten we hier in NL ook weer hebben.


Heb je daar in Bangkok nog gameshops of is het net zo als in Chengdu, Ho Chi Minh City en Jakarta, meer dat je er echt naar moet zoeken en dat ze meer amerikaans/japans import games verkopen?


Ik heb er een gevonden maar het stelt weinig voor, het is meer een klein particulier bedrijfje, je hebt er wel allemaal aziatische import games. Ik heb de nieuwe Digimon gekocht voor de vita, dat is wel tof. Maar qua prijzen houden ze dezelfde prijzen aan als bij ons in NL. Verder geen een gameshop tegengekomen

Ik heb vooral erg veel anime merchandise gezien. Japanse Animate shop is deze week geopend en heb daar veel kunnen inslaan voor nog geen 50 Euro, ik laat als ik terug ben wel even een foto zien.

Je hebt hier vooral veel markten en daar zie je wel wat merchandise van anime, het meeste van Dragon Ball en One Piece en Naruto. Ik heb ook een kraampje gezien met famicom games daar wil ik nog eens terug komen. Maar het stelt hier allemaal niet zo veel voor verder.

Als je voor games en anime gaat dan heb je hier niks te zoeken. Alhoewel er op elke hoek van de straat letterlijk een gamecafe staat. Mensen zijn hier te sociaal om zich met entertai ment bezig te houden, ze gaan meer de straten op en uit eten of bij familie eten. Letterlijk overal staan eetkraampjes.


Merchandising is erg hot in azie van animes, vooral in landen zoals Singapore, Indonesie en Thailand waar jaarlijks ook de AFA(anime festival Asia) word gehouden. Ik heb zelf ook gigantisch veel merchandising gezien in Jakarta maar ben er niet zo'n fan van :p

Games zijn idd bij particulier zaakjes, heb toen maar een paar games gekocht waaronder de Japanse Hatsune Miku voor psvita, Etrian Odyssey voor 3DS en nog een aantal.

TV in azie stikt het ook van de nieuwste anime series, erg cool om ze af en toe te zien. Mangas zijn ook overal te verkrijgen, voor het laatst is er in Jakarta nog een import manga handeltje geopend die alleen Japanse import art books en manga verkoopt. Zag er veel Persona art books liggen maar had er geen geld voor om een aantal te kopen. Moeste zuinig aan leven. binnen 5 maand 2x op vakantie is duur

veel plezier nog
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 09 Feb 2016 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

- Daniel Bryan kondigt zijn pensioen aan. Had lange tijd de hoop dat hij weer terug zou keren of dat zijn 'aankondiging' een work zou zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 09 Feb 2016 20:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Iemand interesse in een betacode voor die nieuwe Homefront game? Heb er geen interesse in en ben toch niet thuis.

+ Weekje cursus in Engeland
- Zit in the middle of nowhere
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 10 Feb 2016 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Rene Groen schreef:
- Daniel Bryan kondigt zijn pensioen aan. Had lange tijd de hoop dat hij weer terug zou keren of dat zijn 'aankondiging' een work zou zijn.

Wel jammer. Maar The Rock kwam wel terug toch?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 10 Feb 2016 03:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Robert schreef:
Cool-Nino schreef:
R.I.P. Gametrailers.

Zit daar nog langer dan dat ik hier lid ben. Vooral de laatste tijd weer erg veel van hun video's bekeken en daarom ook extra jammer.




Inderdaad, dat was echt een toffe site. Jammer dat er geen ruimte is voor game media waarbij er niet gegild of geschreeuwd wordt. Het zat er wel aan te komen, ik ga er vanuit dat ze veel meer geld kosten dan dat er binnen kwam.


Ze hadden gewoon een topteam met journalisten die hun werk deden met passie. Ik zal hun site voor altijd gaan missen. Hoop dat het team goed terecht komt..

De stem van de reviews was trouwens perfect.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 10 Feb 2016 08:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Cool-Nino schreef:
Robert schreef:
Cool-Nino schreef:
R.I.P. Gametrailers.

Zit daar nog langer dan dat ik hier lid ben. Vooral de laatste tijd weer erg veel van hun video's bekeken en daarom ook extra jammer.




Inderdaad, dat was echt een toffe site. Jammer dat er geen ruimte is voor game media waarbij er niet gegild of geschreeuwd wordt. Het zat er wel aan te komen, ik ga er vanuit dat ze veel meer geld kosten dan dat er binnen kwam.


Ze hadden gewoon een topteam met journalisten die hun werk deden met passie. Ik zal hun site voor altijd gaan missen. Hoop dat het team goed terecht komt..

De stem van de reviews was trouwens perfect.


Brandon Jones, leuke kerel. Team was zeker uitzonderlijk. Zie hier voor reactie van editor: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=194778459&postcount=3290

Ze zullen vast niet in volledigheid terugkeren om verder te gaan, hoe jammer dat ook is. Maar misschien kan het wel weer deels voortgezet worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 10 Feb 2016 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Redneckerz schreef:
Rene Groen schreef:
- Daniel Bryan kondigt zijn pensioen aan. Had lange tijd de hoop dat hij weer terug zou keren of dat zijn 'aankondiging' een work zou zijn.

Wel jammer. Maar The Rock kwam wel terug toch?


Ja, is meestal wel aanwezig bij Wrestlemania voor zover zijn filmschema het toelaat. Denk alleen niet dat hij zal worstelen, worden filmproducten meestal niet blij van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 10 Feb 2016 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Rene Groen schreef:
Redneckerz schreef:
Rene Groen schreef:
- Daniel Bryan kondigt zijn pensioen aan. Had lange tijd de hoop dat hij weer terug zou keren of dat zijn 'aankondiging' een work zou zijn.

Wel jammer. Maar The Rock kwam wel terug toch?


Ja, is meestal wel aanwezig bij Wrestlemania voor zover zijn filmschema het toelaat. Denk alleen niet dat hij zal worstelen, worden filmproducten meestal niet blij van.

Dat was het em juist. Ik had gelezen dat hij voor 2016 zijn filmcarriere even op een laag pitje zet om terug te keren naar de ring
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 136, 137, 138 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 137 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group