Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
sotarK BerichtGeplaatst: 28 Feb 2013 15:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Ik fitness al 18 jaar (13 jaar op de sportschool , heb een hoop thuis) , en kickboks met pieken en dalen al ongeveer 15 jaar( ook een hoop spul thuis) .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 17 Apr 2013 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

Marathon van R'dam gelopen in 4:01:51. Net iets onder mn streeftijd van 4 uur, maar voor de 3,5 maand die ik getraind heb vind ik het nog best netjes. Misschien in de herfst nog een marathon (A'dam), tot die tijd blijf ik lekker rondjes rennen ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Apr 2013 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

L!nk schreef:
Marathon van R'dam gelopen in 4:01:51. Net iets onder mn streeftijd van 4 uur, maar voor de 3,5 maand die ik getraind heb vind ik het nog best netjes. Misschien in de herfst nog een marathon (A'dam), tot die tijd blijf ik lekker rondjes rennen ^^

Ik loop dit weekend de 10 miles van Antwerpen, hopelijk volgend jaar aan de marathon meedoen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zilcon BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2015 11:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mrt 2015
Berichten: 4

tricking
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 01 Apr 2015 00:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Ik doe al een zevental jaar mee met de 20km door Brussel en de halve marathon van Brussel. Beste tijd op de 20km is 1u31'58" en op de halve (21,1km) 1u34'04". Vorig jaar eerste deelname ten miles van Antwerpen 1u13' en tweede deelname dwars door Brugge (14,5km) in 1u03'. Dit jaar kan ik helaas niet meedoen in Antwerpen (trip naar NYC) maar hoop ik verder mijn tijd te verbeteren in zowel Brugge als Brussel. Ik heb altijd gezegd, als ik ooit onder de 1u30' loop op de 20km dan wordt mijn volgende doel een marathon. Maar ik wacht er ondertussen zeven jaar op...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Siepje BerichtGeplaatst: 27 Jan 2016 12:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2016
Berichten: 5

Ik ben sinds een paar weken (weer) een beetje aan het hardlopen.. maar nog lang niet toe aan marathons enzo zoals de mensen hierboven
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
amaretosdefractor BerichtGeplaatst: 29 Apr 2022 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Apr 2022
Berichten: 1

snowboarden +1

Laatst aangepast door amaretosdefractor op 27 Mei 2022 00:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group