Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 129, 130, 131 ... 171, 172, 173  Volgende  
Rene Groen BerichtGeplaatst: 27 Nov 2015 17:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

+ Weekend!
+ Financieel een paar meevallers, ook weleens leuk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
the_dan BerichtGeplaatst: 28 Nov 2015 01:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

+ Ayyyyy

https://www.facebook.com/battlefield.benelux/posts/1113604661984941
+ alle andere officiele kanalen :3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 28 Nov 2015 10:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Hahahaha! Wauw, leuk Danny!!!

Overigens, hele leuke map!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 29 Nov 2015 10:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Zijn er mensen hier die meelopen met een klimaatmars? Hier in Nieuw-Zeeland leefde het niet heel erg, we waren "slechts" met 1,500 man hier in Christchurch. Kiwis zijn behoorlijk conservatief, en maken zich niet zo'n zorgen om wereldpolitiek...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 30 Nov 2015 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

- Wat een klereweer. Helemaal verzopen toen ik thuis was.
+ Gelukkig een droger
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 30 Nov 2015 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

laraishond schreef:
Zijn er mensen hier die meelopen met een klimaatmars? Hier in Nieuw-Zeeland leefde het niet heel erg, we waren "slechts" met 1,500 man hier in Christchurch. Kiwis zijn behoorlijk conservatief, en maken zich niet zo'n zorgen om wereldpolitiek...

Je kan je afvragen of klimaatverandering niet een ''bedacht'' probleem is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 30 Nov 2015 23:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Redneckerz schreef:

Je kan je afvragen of klimaatverandering niet een ''bedacht'' probleem is.


Dat kan. Je kan je ook afvragen of God een sinasappel in de fik heeft gestoken en die in de lucht heeft gegooid om de zon te maken (ik was een bijzonder kind...). Hier is een video die de feiten eenvoudig uitlegt: https://www.youtube.com/watch?v=ffjIyms1BX4
Verder ga ik er liever niet verder op in, aangezien dit een gaming website is

+Goede reviews voor Xenoblade Chronicles X!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 30 Nov 2015 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

laraishond schreef:

Dat kan. Je kan je ook afvragen of God een sinasappel in de fik heeft gestoken en die in de lucht heeft gegooid om de zon te maken (ik was een bijzonder kind...).

Als er al een God is uiteraard.

laraishond schreef:

Hier is een video die de feiten eenvoudig uitlegt: https://www.youtube.com/watch?v=ffjIyms1BX4

Feiten, of gewoon mooi verhaal? Aangezien dat hele climate change gebeuren vooral wordt gepromoot door o.a Amerika durf ik er wel vraagtekens bij te zetten.

Voor de rest, tja. Climate change verhaal komt een beetje over op mij als het Zwarte Piet verhaal of de MH17 ramp - De waarheid sneuvel toch het eerst.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 01 Dec 2015 07:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

+ Just Cause 3 peformance. Ik maakte me wat zorgen wegens alle slechte verhalen over JC3 op console, maar het spel lijkt als een zonnetje te draaien op PC

Vanavond maar eens verder kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 01 Dec 2015 11:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Games van december 2015 voor de Xbox One
YouTube: toon


Heel kort filmpje, want er komen niet veel titels uit voor de One. Aanrader is wel om Chivalry te spelen. Het perfecte LAN party spel!

+ koffie (voor old time sake)
+ even een lekker werkdagje vandaag
- ik moest licenties kopen voor bewerkingprogramma's....dat is bijna 600 euro op jaarbasis
+ gelukkig heb ik niet veel andere kosten voor mijn bedrijf
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 01 Dec 2015 13:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Robert schreef:
+ Just Cause 3 peformance. Ik maakte me wat zorgen wegens alle slechte verhalen over JC3 op console, maar het spel lijkt als een zonnetje te draaien op PC

Vanavond maar eens verder kijken.

Avalanche titels schalen altijd goed op PC.

Het is vooral teleurstellend voor console JC3. Net alsof ze het voor de feestdagen de deur uit wilde hebben. Zonde, want console JC2 was zeer goed geoptimaliseerd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 01 Dec 2015 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Hoi ik kom ook weer eens posten!

+ Het is december
+ Bijna kerst!!!!!!
+ Nieuwe laptop, eindelijk wat fatsoenlijks
+ Fallout 4 is fantastisch

Om ook maar een min toe te voegen aan mijn leven
- Ik heb honger
Aan de andere kant..
+ Mijn gevulde paprika's zitten in de oven
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 02 Dec 2015 13:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Redneckerz schreef:
Robert schreef:
+ Just Cause 3 peformance. Ik maakte me wat zorgen wegens alle slechte verhalen over JC3 op console, maar het spel lijkt als een zonnetje te draaien op PC

Vanavond maar eens verder kijken.

Avalanche titels schalen altijd goed op PC.

Het is vooral teleurstellend voor console JC3. Net alsof ze het voor de feestdagen de deur uit wilde hebben. Zonde, want console JC2 was zeer goed geoptimaliseerd.


Ik moet nog even terugkomen op wat ik zei. Jc3 heeft toch ook zat problemen op de PC. Heb er niet veel last van maar de performance Is toch teleurstellend. Vind het ook grafisch minder dan de media deed verwachten pre release.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 02 Dec 2015 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Pokemon theme song staat in de top 2000
http://www.ad.nl/ad/nl/33540/Top-2000/article/detail/4200001/2015/12/02/Pokemon-Theme-Song-staat-voor-het-eerst-in-de-Top-2000.dhtml
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 03 Dec 2015 22:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Spoiler: toon
+ Ik leef nog na een suďcidale overlevingsactie en na 2 dagen in coma te hebben gelegen en denken dat je niemand meer kan meer kan vertrouwen behalve de ambulance.


+ ik ga veranderingen aanbrengen in mijn leven aanbrengen.
+ veel nieuwe dingen geleerd
- Intensive care was en paranoia was een hel.
- Ongeschonden uit hersenschudding en hersenbloeding gekomen.

+ Ik ben het leven weer gaan waarderen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 03 Dec 2015 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Bever Warrior schreef:
Spoiler: toon
+ Ik leef nog na een suďcidale overlevingsactie en na 2 dagen in coma te hebben gelegen en denken dat je niemand meer kan meer kan vertrouwen behalve de ambulance.


+ ik ga veranderingen aanbrengen in mijn leven aanbrengen.
+ veel nieuwe dingen geleerd
- Intensive care was en paranoia was een hel.
- Ongeschonden uit hersenschudding en hersenbloeding gekomen.

+ Ik ben het leven weer gaan waarderen.

Heftig, gelukkig ben je er nog. Het is ook fijn om te lezen dat je je levenslust terug hebt. Ik wens je veel voorspoed in je weg terug naar een gelukkig leven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 03 Dec 2015 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Bever Warrior schreef:
Spoiler: toon
+ Ik leef nog na een suďcidale overlevingsactie en na 2 dagen in coma te hebben gelegen en denken dat je niemand meer kan meer kan vertrouwen behalve de ambulance.


+ ik ga veranderingen aanbrengen in mijn leven aanbrengen.
+ veel nieuwe dingen geleerd
- Intensive care was en paranoia was een hel.
- Ongeschonden uit hersenschudding en hersenbloeding gekomen.

+ Ik ben het leven weer gaan waarderen.


Dat is inderdaad wel heel heftig. Sterkte, ik hoop van harte dat je je aan je woord houdt. Het zal niet makkelijk zijn, maar hopelijk ben je de weg omhoog ingeslagen nu. Doe rustig aan en veel beterschap.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 04 Dec 2015 07:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Robert schreef:
Redneckerz schreef:
Robert schreef:
+ Just Cause 3 peformance. Ik maakte me wat zorgen wegens alle slechte verhalen over JC3 op console, maar het spel lijkt als een zonnetje te draaien op PC

Vanavond maar eens verder kijken.

Avalanche titels schalen altijd goed op PC.

Het is vooral teleurstellend voor console JC3. Net alsof ze het voor de feestdagen de deur uit wilde hebben. Zonde, want console JC2 was zeer goed geoptimaliseerd.


Ik moet nog even terugkomen op wat ik zei. Jc3 heeft toch ook zat problemen op de PC. Heb er niet veel last van maar de performance Is toch teleurstellend. Vind het ook grafisch minder dan de media deed verwachten pre release.


En nog een keer. Eigenlijk doet hij het prima nu. Ik heb de (kennelijk) broken (geen effect bij aan of uit) Global illumination, Bokeh DOF en Anisotropic filtering uitgezet en het draait eigenlijk constant 70fps. De game voelt nog niet helemaal af aan. Jammer, ze hadden tot maart of april moeten wachten.

Verder wel een aanrader voor wie meer zin heeft in meer JC2. De nieuwe tools zijn interessant en de map is flink anders. Wel mis ik de grote steden, airports, sneeuw, woestijn ed. Just Cause 2 had het allemaal, hier moet ik het nog maar zien of het aanwezig is.

+- Te laat voor werk aan het komen, mede omdat ik hier commentaar aan het typen ben
+ December feestdagen
- Drukte op werk en thuis
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 04 Dec 2015 08:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Ongelooflijk, het enige noemenswaardige van de VGA naast de awards zelf is de onderstreping wat voor kut bedrijf Konami is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 04 Dec 2015 09:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

+ Thanks guys. Ik ga misschien sporadisch nog wat reageren hier. Ik weet namelijk dat ik het soms niet kan laten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 04 Dec 2015 11:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Robert schreef:
Wel mis ik de grote steden, airports, sneeuw, woestijn ed. Just Cause 2 had het allemaal, hier moet ik het nog maar zien of het aanwezig is.


Er zijn wel besneeuwde bergtoppen maar een woestijn heb ik nog niet gezien. Vind dat de wereld minder gevarieerd is dan JC2 en inderdaad, enkele grote steden missen (tot nu toe dan, ben nog niet op het grootste eiland geweest).

De gameplay is daarentegen wel veel verbeterd.

Qua performance draait ie bij mij zeer goed. Heb motion blur wel afstaan maar de rest staat allemaal op het hoogste.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 04 Dec 2015 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Bever Warrior schreef:
Spoiler: toon
+ Ik leef nog na een suďcidale overlevingsactie en na 2 dagen in coma te hebben gelegen en denken dat je niemand meer kan meer kan vertrouwen behalve de ambulance.


Heel lastig om op te reageren eigenlijk. Aan de ene kant zeg ik dat ik het heel heftig vind en dat het zeer mooi is dat je er nog bent.

Aan de andere kant vind ik het ook sneu dat dit heeft moeten gebeuren voordat het kwartje viel. Het verbaast mij echter niet. Ik hoop voor jou nu alleen maar dat je nu de stappen vooruit gaat zetten die je merenmalen zijn gegeven.

laraishond schreef:
Ongelooflijk, het enige noemenswaardige van de VGA naast de awards zelf is de onderstreping wat voor kut bedrijf Konami is.

Als dat het enige noemenswaardige is dan heb je denk ik een andere show gekeken Ik keek naar de TGA's.

Bever Warrior schreef:
+ Thanks guys. Ik ga misschien sporadisch nog wat reageren hier. Ik weet namelijk dat ik het soms niet kan laten.

Focus nu maar eerst op je herstel en je rehabilitatie. Ik denk namelijk dat jij nog wij erop zitten te wachten dat we weer bedenkelijke posts moeten lezen

@ Robert - Maar de PC versie heeft toch minder issues dan de console? Heb je de nieuwe drivers al?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 04 Dec 2015 15:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

+ Hiragana aan het leren.

Spoiler: toon


- Waarom kies ik dan voor een Thaise vriendin. -_-" Is nu helaas veel te laat om de boel terug te draaien maar een Japanse meid die in Nederlands zou wonen zou toch echt veel makkelijker zijn geweest. Heeft niks met mijn vriendin te maken overigens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 04 Dec 2015 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

''Heel lastig om op te reageren eigenlijk. Aan de ene kant zeg ik dat ik het heel heftig vind en dat het zeer mooi is dat je er nog bent.''

Thanks. ik weet ook wel dat je het beste met mij voor hebt.

''Aan de andere kant vind ik het ook sneu dat dit heeft moeten gebeuren voordat het kwartje viel. Het verbaast mij echter niet. Ik hoop voor jou nu alleen maar dat je nu de stappen vooruit gaat zetten die je merenmalen zijn gegeven.''

Sorry dat ik niet op tijd naar jullie berichten had geluisterd alleen lezen blijft anders dan spreektaal.

Ik word nu eindelijk eens wakker, alhoewel ''wakker'' is ook maar een rekbaar begrip. Soms duurt het pas jaren dat je pas inziet dat je het fout ziet. Het begon voor mij allemaal met mijn eerste opname waar ik ''slecht behandeld' werd en nog minimaal een jaar en jaren lang erg/ minder erg in angst heb geleefd'' en nu nog steeds. Daar heb ik jaren van bij moeten komen. Het voelt voor mij ''nu pas'' alsof ik eindelijk eens serieuze hulp krijgt waar ik jaren lang op heb zitten wachten alleen vond ik het moeilijk om over mijn gedachten en het heb weten te verbloemen.

Bever Warrior schreef:
+ Thanks guys. Ik ga misschien sporadisch nog wat reageren hier. Ik weet namelijk dat ik het soms niet kan laten.


''Focus nu maar eerst op je herstel en je rehabilitatie. Ik denk namelijk dat jij nog wij erop zitten te wachten dat we weer bedenkelijke posts moeten lezen ''

Nou daar moet ik me ook maar op richten want dat duurt sowieso een half jaar. Als je niet wil dat ik zo reageer negeer mijn bericht dan, tip van mezelf. Ik ben blijkbaar zo lang alleen geweest dat ik mijn gevoelens ergens moest uiten. Sorry
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 04 Dec 2015 23:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Bever Warrior schreef:

Thanks. ik weet ook wel dat je het beste met mij voor hebt.

Ik zie een hele zware spelfout van mijn kant in je geciteerde reactie. Met excuus, want dat leest natuurlijk niet lekker.

Ik heb inderdaad het beste met je voor. En je hoeft geen sorry te zeggen - Dat je het erkent en ook aangeeft dat je iets gaat veranderen vind ik een zeer mooi gegeven. En Gamed staat achter je

Als ik je verhaal zo lees vind ik het lastig om te zeggen. Ik neem aan dat je medicijnen gebruikt om jezelf in het gareel te houden? Zo niet, misschien een goed gesprek met een psych en een dokter zou misschien helpen.

En mocht je niet weten waar je moet beginnen, stuur mij een PM en ik tover wel wat tevoorschijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 129, 130, 131 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 130 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group