Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 128, 129, 130 ... 171, 172, 173  Volgende  
No'tje BerichtGeplaatst: 18 Nov 2015 16:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

+ Straks naar The Prodigy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 19 Nov 2015 11:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Rene Groen schreef:
Nelus schreef:
....

Anyways...

- Supergirl is tenenkrommend slecht
+ The Flash vind ik nog steeds leuk
+ Arrow maakt het één en ander van seizoen 3 goed


Laatste aflevering van The Flash was dan ook erg goed. Ben nog altijd niet begonnen aan Arrow, maar volg momenteel al teveel series.


Net gekeken en inderdaad erg goed! Als ze dat team van The Flash qua VFX nou hadden ingehuurd voor de pilot van Supergirl, dan was het sowieso beter geweest
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 19 Nov 2015 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

+ Battlefront binnen, zeer benieuwd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 19 Nov 2015 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

+ Had een race experience van al mij collega's gekregen. vandaag mogen doen. Heb kunnen rijden in een BMW i3, Porsche 911, Formule 3 over het circuit van Zandvoort. Slippen, ijs rijden, dragrace (dodge 500pk geval), karten en 4x4 door de duinen. Heerlijk!

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 19 Nov 2015 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Gezien het glas is dat al eens een keer eerder misgegaan Nick

+ Spectre gezien afgelopen Zaterdag: Top film.
+ Zojuist terug van The Last Witch Hunter: Prima film!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 20 Nov 2015 15:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

- Gijzeling in Mali.
- Reacties van mensen als je daarover begint.

Aanslag in Frankrijk is dus erger dan dit? Komt op hetzelfde neer hoor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 20 Nov 2015 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Ik heb mezelf een belofte gedaan. Nooit meer werken onder mijn niveau.

En ik blijf lekker blowen. Het brengt mijn onderbewustzijn naar boven waar ik eigenlijk niet zo bewust van ben. Ik liep laatst naar de stad en het leek wel een jungle. 30 shortcuts genomen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 20 Nov 2015 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

+ Weekend.
+ Final Fantasy VI beste game ooit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 20 Nov 2015 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

+ Als ik de Xbox statistieken mag geloven heb ik momenteel 68 uur in Mad Max zitten, en ben er nog altijd niet helemaal klaar mee.
+ Dit weekend weinig te doen, ook weleens lekker.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 20 Nov 2015 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Bever Warrior schreef:
Ik heb mezelf een belofte gedaan.

Zou ik laten als ik jou was. Kijk maar wat er gebeurde de vorige keer toen je beloofde van het Internet af te gaan

Ging je de gequote reactie van de vorige pagina nog lezen? Vast niet, want stel je voor dat je hulp ging zoeken in plaats van aandacht vragen wat je nu voor de zoveelste keer doet.

Bever Warrior schreef:

En ik blijf lekker blowen. Het brengt mijn onderbewustzijn naar boven waar ik eigenlijk niet zo bewust van ben. Ik liep laatst naar de stad en het leek wel een jungle. 30 shortcuts genomen.

Tja, misschien moet je die zooi eens naast je leggen als je in de nacht allerlei onzin gaat lopen spuien. Het is maar een idee, maar ach, sinds wanneer luister jij naar goede ideeën Bever


Laatst aangepast door Redneckerz op 21 Nov 2015 00:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 20 Nov 2015 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

- SW Battlefront 59 € voor zo weinig content? Nope.
- Ook weer zo'n retarded season pass terwijl de game momenteel al serieus wat content/diepgang mist op dit moment.

Weer zo'n game die maar half compleet is en waar een season pass het gebrek aan content moet gaan goedmaken. Natuurlijk wel voor de prijs van twee andere retail games.

Dus: Battlefront skippen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 20 Nov 2015 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Groot gelijk. Star Wars moet je ook wel fan voor zijn denk ik. Het is dat ik met vrienden vaak kan spelen, maar voor in mijn eentje zou ik het zeker skippen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 20 Nov 2015 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Battlefront is een typisch voorbeeld van goede titel die niet compleet is. DLC moet niet worden gebruikt om het spel ''af'' te maken, maar een aanvulling zijn.

DICE zijn wel technische goden tho.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 20 Nov 2015 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Het spijt me oprecht als ik iemand van jullie heb gekwetst.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 20 Nov 2015 23:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Bever Warrior schreef:
Het spijt me oprecht als ik iemand van jullie heb gekwetst.

*Zucht* Bever, je kwetst ons niet, maar het is ondertussen zeer vervelend dat je elke keer met ''rare'' posts komt die of totaal geen hout snijden of alleen maar bestaan uit zelfmedelijden. Nu ook weer zo. Op de vorige pagina kan je een link vinden waar je wat aan hebt, en check gewoon je private messages eens. Zolang je dat niet doet zijn je ''rare'' posts gewoon aandacht vragerij en worden ze ook als zodanig behandeld.

EDIT: En je post editen en dan roepen ''Was maar een grapje jongens'' is ook zoiets. Niemand zag er een grap in namelijk omdat je (mogelijke) issues zeer serieus zijn. Juist daarom is het zo teleurstellend dat je geen bal met de hulp doet. Dus nogmaals, lees onderstaande links en lees je Inbox eens een keer ipv dergelijke ''rare'' posts te maken.

http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?p=335119#335119
http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?p=335120#335120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 20 Nov 2015 23:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Redneckerz schreef:
DICE zijn wel technische goden tho.


Zeker en vast! De graphics die ik in de beta had waren extreem goed en de optimalisatie was ook fantastisch maar het gebrek aan diepgang is toch iets wat een spel in de weg kan staan om echt geweldig te zijn.

Dat gezegd zijnde, ik zit er nog steeds aan te denken om hem aan te kopen gewoonweg omdat ik een Star Wars fan ben...

Uiteindelijk blijft mijn standpunt wel hetzelfde: season passes zijn echt afschuwelijke dingen. Kijk maar naar Arkham Knight, die season pass voegt nagenoeg waardeloze levels toe.

Voor een game van het formaat Battlefront had ik toch wel wat meer verwacht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 21 Nov 2015 08:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Red, misschien moet jij eens leren om bepaalde dingen met rust te laten en er niet elke keer op in gaan. Sommige geilen er op dat je dat doet en gaan mee in je ellende lange discussie en de anderen moeten er niks van hebben en blijf je net zo lang door gaan tot je een antwoord hebt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 21 Nov 2015 10:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nickdhnick schreef:
Red, misschien moet jij eens leren om bepaalde dingen met rust te laten en er niet elke keer op in gaan. Sommige geilen er op dat je dat doet en gaan mee in je ellende lange discussie en de anderen moeten er niks van hebben en blijf je net zo lang door gaan tot je een antwoord hebt.

Als je nu de situatie van Bever wist dan zou je het waarschijnlijk beter begrijpen. Maar heck, dont shoot the messenger

Driftvideo zag er trouwens erg leuk uit!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 21 Nov 2015 12:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

@Maarten
Gisteren weer gespeeld en ik weet het niet, ik moet de game reviewen en als Star Wars fan klopt alles gewoon. De levels, stemmen, modes en voertuigen. Je hebt een paar planeten, maar er zijn echt best wel wat varianten van al die planeten. Supremacy heeft bijvoorbeeld echt grote maps en dan is het werkelijk fantastisch om op Endor te spelen. Beetje in bomen klimmen via de trappetjes, lopen overal Ewoks. Lasers vliegen om de oren. Het is echt wel vet.

DICE heeft vier grote expansion packs aangekondigd voor Battelfront en als je naar Battlefield 4 kijkt, dan weet je dat je ook wel echt content krijgt. Dus dat is op zich een geruststelling. Ik sprak dit jaar ook met de producer van de game, Craig McLeod, en ik zei heel eerlijk tegen hem dat ik bang was dat het zo'n uitmelk game zou worden. Maar zijn passie voor Star Wars was echt oprecht en hij keek al uit naar 2016 en alle extra content die ze zouden maken. Mede daardoor heb ik wel hoop voor deze titel.

Het biedt niet veel diepgang, maar then again, het werkt wel allemaal. Je kan punten scoren, betere wapens kopen en upgrades voor bepaalde krachten. Zelfde levensduur als een Battlefield bijvoorbeeld. Heb je vrienden die het regelmatig spelen, dan blijft het leuk. Heb je vrienden die het aan het begin veel spelen en daarna niet, dan leg je het na een tijdje weer weg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 21 Nov 2015 13:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

MaartenL schreef:

Zeker en vast! De graphics die ik in de beta had waren extreem goed en de optimalisatie was ook fantastisch maar het gebrek aan diepgang is toch iets wat een spel in de weg kan staan om echt geweldig te zijn.

Dat gezegd zijnde, ik zit er nog steeds aan te denken om hem aan te kopen gewoonweg omdat ik een Star Wars fan ben...

Uiteindelijk blijft mijn standpunt wel hetzelfde: season passes zijn echt afschuwelijke dingen. Kijk maar naar Arkham Knight, die season pass voegt nagenoeg waardeloze levels toe.

Voor een game van het formaat Battlefront had ik toch wel wat meer verwacht.

Het komt nu een beetje over dat ze Battlefront verkopen als een huls die voor een kwart gevuld is en de rest nog aan moet worden toegevoegd. Dat zou imo niet het doel van DLC moeten wezen. Nu zou ik toch eerder geneigd zijn te wachten tot er een soort Ultimate Edition met alle DLC uitkomt, omdat je dan pas het volledige spel hebt.

Visueel is het echt een waar festijn voor je ogen en oren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 24 Nov 2015 15:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

- Raar telefoontje over een bedrijf uit Zwitserland (Welke in het Duits begon, toen Engels) over skin care en hoe gezond mijn huid was. Ik begreep er al niks van, maar ze deden dat volgens haar in elk land, zo mensen opbellen. Flink veel ruis op de achtergrond en sprak met een beroerd accent. Ik haar vervolgens maar ondervraagd (Vinden ze nooit leuk) Uiteindelijk maar geroepen geen interesse te hebben in haar vragenlijstje, vervolgens bleef ze tot twee keer toe zeggen dat ik geen reden had opgegeven. Ik bleef erbij geen interesse te hebben, toen was het ''You will miss on a great oppertunity'' voordat ze (Wel netjes) afsloot.

If it walks like a duck, quacks like a duck and looks like a duck, it probably is a duck. Rare scam? (EDIT: Ja dus. Telemarketer.) Zit er sowieso niet op te wachten. Het is 4 graden, het is kut weer en een compleet random figuur gaat roepen dat ik iets geweldig mis. Ja, goed weer!

EDIT: Extra creepy: Ze noemde mijn achternaam. Maar dat zal wel komen dat dit gewoon publieke gegevens zijn? Rare shit gewoon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 24 Nov 2015 23:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Redneckerz schreef:
Battlefront is een typisch voorbeeld van goede titel die niet compleet is. DLC moet niet worden gebruikt om het spel ''af'' te maken, maar een aanvulling zijn.

DICE zijn wel technische goden tho.


Zo fucking mooi, maar de gameplay is bagger

https://www.youtube.com/watch?v=L9ymRNUM4LY
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 24 Nov 2015 23:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

- Ohja, en de wereld is fucked
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 25 Nov 2015 08:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

the_dan schreef:
- Ohja, en de wereld is fucked

Alles gaat stuk of doet boem!
Ben vorige week uit een gebouw omruimd, omdat een distancesensor in een kluisje aan het piepen was, dus ja alles wordt hoe dan ook veel te serieus genomen. Was dit over een paar weken gebeurt, dan hadden ze het kluisje gewoon opengemaakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Nov 2015 14:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

+ 32 GB disk voor PSP binnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 128, 129, 130 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 129 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group